Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Microtransactions/micropayments και επιπτώσεις στο gaming


spacecowboy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ubisoft/ea κανουν 30 τιτλους το χρονο η καθεμια.......

Για να είμαι ειλικρινής, αυτό είναι δικό τους πρόβλημα. Οπως και τα projections που κάνουν και βγάζουν αποτυχημένα παιχνίδια με 3 εκατομμύρια πωλήσεις σε ένα μήνα. Τώρα, ειδικά, που η ΕΑ έχει κάνει και τη Bioware σαν τα μούτρα της να τους δω σε τι θα βασιστούν πέρα από το Fifa. Είτε θα μας σκάσει το επόμενο DA και ME τίγκα στα mictotransactions και με το μισό περιεχόμενο σε DLC είτε θα πρέπει να βγάλουν ποιοτικά παιχνίδια με λογικό μοντέλο. Αν τυχόν και κάνουν το πρώτο, όσο και να το αγαπάω το σύμπαν του Mass Effect, δεν πρόκειται να δουν ευρώ από μένα. 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 119
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Οποιοδήποτε microtransaction δεν είναι aesthetic και επηρεάζει το balance/boostάρει/cheetάρει την ροή του παιχνιδιού (ακόμα και σε single player), είναι εκτός ορίων.   Ούτε μισό ευρώ.

Τετοιο κραξιμο για παιχνιδι δεν εχει ξαναπεσει, πρεπει να το παιξω και προσωπικα για να δω οτι εχει microtransactions? Απο τη στιγμη που δεν ειναι τσαμπα δεν επρεπε να υπαρχουν, σταματηστε επι τελους

Δημοσιευμένες Εικόνες

Πέρα του οτι είναι εντελώς προαιρετικό, δεν είναι καν boost και cheat στο βαθμό του Forza π.χ. Γιατί ναι μεν μπορείς να αγοράσεις 1 μύριο credits για το online, αλλά αυτά τα χρήματα μπορείς να τα βγάλεις ανετότατα και in-game σε σχετικά μικρό διάστημα, και φυσικά όσο ανεβαίνεις level.

Ασχετο,αυτα τα lineage,wow,lol πως στο καλο τα λενε,δεν κανουν το ιδιο??????Αυτοι δεν "γεννησαν" την ολη ιδεα?Το forza σας φταιει ρε?:P

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι όλα αυτά που λες στο ίδιο τσουβάλι. Αλλο το μοντέλο των free to play, άλλο των full priced retail παιχνιδιών. Τώρα η MS φαίνεται να τα θέλει όλα δικά της, βάζοντας το μοντέλο του πρώτο μέσα στο δεύτερο. Ας έδιναν το Forza 5 δωρεάν να κάναμε διαφορετική συζήτηση τώρα. Επίσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο TotalBiscuit, και μόνο που χρησιμοποιούν τον όρο "grind" ως κάτι φυσιολογικό και προσπαθούν να το παρουσιάσουν σαν διευκόλυνση το να παρακάμπτεις το παιχνίδι είναι πολύ ανησυχητικό για τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο,αυτα τα lineage,wow,lol πως στο καλο τα λενε,δεν κανουν το ιδιο??????Αυτοι δεν "γεννησαν" την ολη ιδεα?Το forza σας φταιει ρε? :P

Αυτά δεν τα πληρώνεις full price. Κατεβάζεις τσαμπέ τον client, και πληρώνεις μια συνδρομή τον χρόνο + με οτι θελεις να αγοράσεις ξεχωριστά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέρα του οτι είναι εντελώς προαιρετικό, δεν είναι καν boost και cheat στο βαθμό του Forza π.χ. Γιατί ναι μεν μπορείς να αγοράσεις 1 μύριο credits για το online, αλλά αυτά τα χρήματα μπορείς να τα βγάλεις ανετότατα και in-game σε σχετικά μικρό διάστημα, και φυσικά όσο ανεβαίνεις level.

ακομη ναι ειναι εντελως προαιρετικο(αρχη ειναι ακομη το πανε "λαου λαου") αλλα ουτε και στο forza ειναι διαφορετικα τα πραγματα

ειναι ολα εκει ειναι και στο forza χωρις πληρομη... και τα ξεκλιδωνεις intime...(η τα πληρωνεις και τα περνεις αμεσως) μην μπερδευεσαι

εμενα με καιει το μελλον ομως που δεν διαφαινετε ρoδινο οπως παει το πραγμα(η μαλλον οπως το πανε)

φοβαμε για το τι θα δουνε τα ματια μας αν αυτη η τακτικη "πιασει" και συνεχιστει...τεσπα ο χρονος θα δειξει...

Επεξ/σία από spacecowboy
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο,αυτα τα lineage,wow,lol πως στο καλο τα λενε,δεν κανουν το ιδιο??????Αυτοι δεν "γεννησαν" την ολη ιδεα?Το forza σας φταιει ρε? :P

Αυτα ειναι κατεξοχήν grinding games και συνήθως συνδρομητικά η f2p, δεν εχει καμια σχεση με ενα AAA full price racing παιχνίδι..

 

 

 

Επίσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο TotalBiscuit, και μόνο που χρησιμοποιούν τον όρο "grind" ως κάτι φυσιολογικό

Πολυ λαθος θες να πεις, το grind 500 ωρες δεν ταιριαζει στο forza αλλα δεν ειναι αρνητικο για αλλα genres οπως ειπε αυτος λανθασμενα..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι όλα αυτά που λες στο ίδιο τσουβάλι. Αλλο το μοντέλο των free to play, άλλο των full priced retail παιχνιδιών. Τώρα η MS φαίνεται να τα θέλει όλα δικά της, βάζοντας το μοντέλο του πρώτο μέσα στο δεύτερο. Ας έδιναν το Forza 5 δωρεάν να κάναμε διαφορετική συζήτηση τώρα. Επίσης, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο TotalBiscuit, και μόνο που χρησιμοποιούν τον όρο "grind" ως κάτι φυσιολογικό και προσπαθούν να το παρουσιάσουν σαν διευκόλυνση το να παρακάμπτεις το παιχνίδι είναι πολύ ανησυχητικό για τα μακροπρόθεσμα σχέδιά τους.

πιστευω οτι η παροιμια που ταιριαζει γαντι στην MS ειναι η...

 

"Θελει η πουτανα να κρυφτει, και η χαρα δεν την αφηνει" αυτο κυριως για οσους αφελεις πιστευουν οτι εαν παει καλα σε πωλησεις το  Χ1 δεν θα ξαναπροσπαθησει να εφαρμοσει τα σχεδια της για τα DRM.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε παιχνίδια πέρα από συγκεκριμένα genres το grind μόνο ως αρνητικό το ξέρω εγώ. Κι ακόμα και σε αυτά, έχω ακούσει πολλούς που τα παίζουν να το λένε υποτιμητικά, όχι όπως θα λέγαμε έναν αγώνα στο Forza (ή οτιδήποτε σε οποιοδήποτε full priced παιχνίδι). Οπως και να έχει, η ατάκα αυτή ειπώθηκε πολύ ύποπτα και σωστά, θεωρώ, την επισήμανε ο TB. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπα σε συγκεκριμένα genres, αλλα και παλι ο petran πχ μπορει να γουσταρει να παιξει 400 ωρες forza για να ξεκλειδωσει τα παντα γιατι να ειναι αρνητικο?? Και απο ποτε υπαρχει σωστο και λαθος στο τι θελει ο καθενας?? Το μονο λαθος που ειδα εγω ειναι η απολυτη αποψη για την λεξη "grind"

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ λέω ότι εκτός αυτών των genres ή οικονομικών μοντέλων ο όρος αυτός είναι αρνητικός. Δεν είναι απόλυτη άποψη, νομίζω, λαμβάνει υπόψη το context, και το context της ατάκας δεν ήταν ούτε MMO ούτε free to play παιχνίδια. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαινεται οτι οι gamers θα πρεπει να ειμαστε σε πληρη επαγρυπνηση και να αντισταθουμε με την μονη δυνανοτητα που μας δινεται , δηλαδη το να μην αγοραζοντας τετοια προιοντα επιβραβευοντας  τετοιες κινησεις που στρεφονται αναντιον μας και εναντιον του gaming    , οσο και αν ειμαστε "εθισμενοι" σε αυτα .

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ λέω ότι εκτός αυτών των genres ή οικονομικών μοντέλων ο όρος αυτός είναι αρνητικός. Δεν είναι απόλυτη άποψη, νομίζω, λαμβάνει υπόψη το context, και το context της ατάκας δεν ήταν ούτε MMO ούτε free to play παιχνίδια. 

Ο ορος δεν ειναι αρνητικος για ολους αρα η αποψη του TB ειναι απολυτη και θα επρεπε να μιλαει για τον εαυτο του.. Οτι συμφωνεις και εσυ δεν αλλαζει κατι.

 

 

 

Grinding is a controversial subject among players. Many do not enjoy it, and disparage it as a symptom of poor or uninspired game design. Others embrace it, claiming that all games feature grinding to some extent, or claim to enjoy the practice of regular grinding. Some games, especially free to play games, allow players to bypass grinding by paying additional fees.
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπα σε συγκεκριμένα genres, αλλα και παλι ο petran πχ μπορει να γουσταρει να παιξει 400 ωρες forza για να ξεκλειδωσει τα παντα γιατι να ειναι αρνητικο?? Και απο ποτε υπαρχει σωστο και λαθος στο τι θελει ο καθενας?? Το μονο λαθος που ειδα εγω ειναι η απολυτη αποψη για την λεξη "grind"

θα σταματησω να σχολιαζω για το forza γιατι νομιζω δεν μπορει να γινει κουβεντα εδω μεσα χωρις κακοπροαιρετους, αλλα για ενα κλεισιμο απο εμενα, ακου το εξης:

 

με ολον αυτο το ντορο που εγινε, εστησα ενα αυτοκινητο ελαφρυ και γρηγορο, φροντιζοντας το handling να συγχωρει οσο πιο πολλα λαθη γινεται, αλλα ταυτοχρονα ακομα και ενας νεος στο παιιχνιδι να μπορει να περναει τα drivatar στο πιο δυσκολο level, χωρις καθολου assists, πολυ ευκολα.

οταν τα settings ειναι στα παραπανω, τοτε το forza σου δινει bonus ο,τι βγαζεις  x115%  , συν τo % του affinity 8)

 

το "μειονεκτημα" ειναι οτι για να εχω αυτες τις παραχωρησεις στη συμπεριφορα, το αμαξι αν και πολυ σβελτο, δεν παει για να κανει τοπ10 leaderboard χρονους.

τα εβαλα στο community εξηγωντας τη λογικη.

αποτελεσμα?

ολοι που το χρησιμοποιουν διπλασιαζουν τα κερδη τους, και στο δικο λογαριασμο μου πεφτουν τα εσοδα βροχη.

 

αν δεν ειχε γινει αυτος ο ντορος, δεν θα γινομουνα εκατομμυριουχος στο forza τοσο γρηγορα 8)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα έχεις επιχειρηματικό μυαλό :D


Ο ορος δεν ειναι αρνητικος για ολους αρα η αποψη του TB ειναι απολυτη και θα επρεπε να μιλαει για τον εαυτο του.. Οτι συμφωνεις και εσυ δεν αλλαζει κατι.

Μόνο που αν δούμε από πού προέρχεται η λέξη, στο Collins για παράδειγμα, η αρνητική χροιά είναι ξεκάθαρη

 

"laborious or routine work or study"

 

Τα παιχνίδια δε θα έπρεπε να είναι τίποτα από αυτά. Το ότι κάτι το γράφει το wikipedia δεν το καθιστά αυτόματα σωστό, ειδικά όταν δεν έχει τις πηγές να το στηρίξει. Κι αν πάμε έστω και στις λιγοστές πηγές που αναφέρει το συγκεκριμένο άρθρο του wikipedia θα δούμε ότι:

 

 The treadmill is usually defined as playing a game that requires minimal skill, doing a fairly repetitive task over and over again in order to receive arbitrary rewards and climb higher up a ladder. Effectively, the treadmill is designed to reward devotion; you cannot really fail at it if you just persist in whatever you are doing. Games of skill, such as a player-vs-player game of any sort, are usually not classified this way, because there’s real odds of failure.

 

Οπότε, εκτός κι αν παίζεις online multiplayer, όπου είναι παίκτης με παίκτη κι όσο καλό αμάξι και να έχεις (αν μείνουμε στο παράδειγμα του Forza) αν δεν ξέρεις να οδηγείς δε θα καταφέρεις τίποτα, βλέπουμε ότι στο single player το "κακό" είναι διπλό. Και δεν επιβραβεύει τη δεξιότητα, και σου δίνει και την επιλογή να παρακάμψεις ακόμα και το κομμάτι της αφοσίωσης. Και μπορεί να έρθεις εσύ να μου πεις ότι αν σου αρέσει το παιχνίδι δεν το κάνεις και δε σε αφορά, αλλά αυτό θηρεύει άτομα που θα το κάνουν, που είναι επιρρεπή στο completionism (το οποίο επίσης θρέφεται με τα achievements) και θα σκάσουν τα λεφτά. Εχουμε, επομένως, να κάνουμε με μια ανήθικη πρακτική που έχει τη δυναμική να διαβρώσει όλα τα μελλοντικά παιχνίδια. Αν αρχίσει να τσιμπάει κόσμος και να βλέπουν έσοδα από αυτό οι execs, τα παιχνίδια θα φτιάχνονται ολοένα και περισσότερο έτσι ώστε να σε ωθούν να ξοδέψεις, όχι να παίξεις.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο gaming είναι ακριβώς όπως το λέει η Wikipedia, σε κάποιους αρέσει σε άλλους όχι, δεν ξέρω γιατί επιμένεις ενώ είναι προφανές ότι σε μια μερίδα gamers αρέσει.. Σε λίγο θα μας πεις και ότι τα mmo/arpg είναι εξ ορισμού αρνητικές λέξεις επειδή το είπε ο ραντομας TB.. Αν μιλάμε μόνο για το forza τότε δεν έχω ιδέα μπορεί να είναι τόσο κακό όσο λένε, πάντως αν με ενδιέφερε το genre και ήθελα να το παίξω θα ζηταγα τη γνώμη κάποιου που το παίζει και είναι φαν και όχι του κάθε random "YouTube star" η των random gaf poster..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.