Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ,είμαι μαθητής β λυκείου και μπορω να πω οτι είμαι συνειδητοποιημένος και ξέρω τι θέλω να κάνω.Από μικρός , θυμάμαι  που οι δάσκαλοι λεγανε , πανέξυπνος , μυαλο ξυράφι και τα λοιπά.Οι βαθμοι μου σε γυμνασιο και α λυκείου ήταν στο 19 με 30 λεπτα διαβασμα την ημερα , κα8ως παιζω ποδόσφαιρο σε επαγγελματικό επίπεδο.Θέλω να ακολουθήσω πολυτεχνικές σχολές και συγκεκριμένα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.Το προβλήμα μου ειναι οτι έχω φτάσει σε σημείο να αμφισβητώ την νοημοσύνη μου, αφού απογοητεύομαι και παρατάω οποια άσκηση με δυσκολεύει..Τι πρεπει να κάνω για να τα καταφέρω?Αρκεί να διαβασω μεχρι να πέσω κατώ? Μηπως δεν ειμαι αρκετα έξυπνος η αρκετα ικανός για εκεί?

Δημοσ.

Καταρχάς, για να μη τα παρατάς έπρεπε να σου αρέσει έστω και λίγο αυτό που διαβάζεις.

Σου αρέσουν; Φυσικά εννοώ τα μαθήματα της κατεύθυνσης.

Το αν είσαι έξυπνος ή όχι δεν φαίνεται πάντα στο λύκειο. Ούτε απεικονίζεται απο τα πόσα μόρια θα μαζέψεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη "απάτη" από τους βαθμούς γυμνασίου/λυκείου και τα λόγια των καθηγητών

Τέρμα πλασματική η εικόνα που δίνουν

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα ,είμαι μαθητής β λυκείου και μπορω να πω οτι είμαι συνειδητοποιημένος και ξέρω τι θέλω να κάνω.Από μικρός , θυμάμαι που οι δάσκαλοι λεγανε , πανέξυπνος , μυαλο ξυράφι και τα λοιπά.Οι βαθμοι μου σε γυμνασιο και α λυκείου ήταν στο 19 με 30 λεπτα διαβασμα την ημερα , κα8ως παιζω ποδόσφαιρο σε επαγγελματικό επίπεδο.Θέλω να ακολουθήσω πολυτεχνικές σχολές και συγκεκριμένα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.Το προβλήμα μου ειναι οτι έχω φτάσει σε σημείο να αμφισβητώ την νοημοσύνη μου, αφού απογοητεύομαι και παρατάω οποια άσκηση με δυσκολεύει..Τι πρεπει να κάνω για να τα καταφέρω?Αρκεί να διαβασω μεχρι να πέσω κατώ? Μηπως δεν ειμαι αρκετα έξυπνος η αρκετα ικανός για εκεί?

Αυτό..

Διάλεξε..ή ποδόσφαιρο ή..κ τα δύο δέν

Επεξ/σία από Superuser
Δημοσ.

δεν έχει καμία σχέση το λύκειο με το πανεπιστήμιο/πολυτεχνείο.... στο 2ο θα νιώσεις "στόκος" σε σχέση με το πως ένιωθες στο λύκειο...

 

αν παρατάς ασκήσεις και δεν τις λύνεις τότε δεν θα έχεις την κατάλληλη εμπειρία ίσως για να αντιμετωπίσεις θέματα πανελληνίων ή μάλλον θα έχεις αφήσει κενά κατά το πέρας της χρονιάς και δεν θα μπορείς να περάσεις εκεί που θες...

 

το έξυπνος απλά σημαίνει ότι το μυαλό σου δουλεύει πιο γρήγορα και σε ένα μεγαλύτερο ίσως εύρος σκέψης από τον μέσο όρο, δεν σημαίνει ότι γεννήθηκες και ήξερες τις αποδείξεις των μαθηματικών κατεύθυνσης... εννοείτε πως θέλει δουλειά...

οι καλοί μαθητές προοδεύουν συνήθως και όχι οι έξυπνοι

Δημοσ.

Kαι εμενα οι καθηγητες στο λυκειο μου ελεγαν τα καλυτερα και επαιρνα 19αρια αλλα ηξερα ομως οτι ειμαι για να γραψω 17. 

 

Οπως λεει και ο φιλος πανω ειναι απατες και πλασματικες οι βαθμολογιες του λυκειου και γυμανσιου. Για ενα καλυτερο μο απολυτηριου αλλα νταξ.

 

Αν τα παρατας απο τωρα σε δυσκολες ασκησεις στο μελλον δε θα σου βγει σε καλο. Ειδικα στις πανελλαδικες σε ενα δυσκολο θεμα.

 

Μη ξεχνας κατι ομως. Αν βγαλεις 14000 δεν παει να πει οτι δεν εισαι εξυπνος. 

Δημοσ.

Ισως δεν ξερεις αρκετους τροπους λυσης ωστε να αντιμετωπισεις τις δυσκολες ασκησεις.. προσθεσε περισσοτερες ασκησεις στο διαβασμα σου ωστε να μπορεις να κανεις ελιγμους στα δυσκολα..

 

Ο βαθμος σε γυμνασιο βγαινει κυριως με την εικονα μες την ταξη, αρα αντιπροσωπευει τις ικανοτητες του μαθητη στα προφορικα.. ενω αυτο που μετραει αργοετρα ειναιτα γραπτα..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...