Προς το περιεχόμενο

προβληματα με υγραεριοκινηση


avraam5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εδω και ενα μηνα εχω βαλει συστημα υγραεριοκινησης (Lovato) στο αυτοκινητο μου

 

Την δευτερη βδομαδα χρησης παρατηρησα πως αργει ο κινητηρας να φτασει τη νορμαλ θερμοκρασια λειτουργιας του .αυτο εχει σαν συνεπεια να μην ζεστενεται η καμπινα του οδηγου και αυξημενη καταναλωση καυσιμου.

 

πριν την εγκατατασταση του υγραεριου και   ανεξαρτητα με την εξωτερικη θερμοκρασια(χειμωνας - καλοκαιρι ),ή ανεξαρτητα αν η κινηση γινοταν σε ανοιχτο δρομο η μεσα στη πολη, το αυτοκινητο  εφτανε στη νορμαλ θερμοκρασια  μεσα σε 2 -3 χιλιομετρα ενω σημερα για παραδειγμα που το δοκιμασα εκανα 15 χλμ σε ανοιχτο δρομο και η βελονα μολις κουνηθηκε.

 

Μολις μπηκα μεσα στη πολη  συντομα εφτασε στην κανονικη θερμοκρασια.

 

σημερα  αλλαξα θερμοστατη μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια και προτροπη του εγκαταστατη του υγραεριου (σε αλλο συνεργειο λογω αποστασης ) αλλα το προβλημα παραμενει.

 

 

η αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο γινεται αυτοματα πολυ συντομα μεσα  1 - 2 λεπτα

 

 

το προβλημα παραμενει ειτε το δουλευω μονο υγραεριο ειτε το δουλευω μονο βενζινη.

 

 

το μοναδικο προβλημα οπως ειπα ειναι πως δεν ανεβαινει η θερμοκρασια του κινητηρα.

 

 

 

μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να φταιει ?

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το προβλημα παραμενει ειτε το δουλευω μονο υγραεριο ειτε το δουλευω μονο βενζινη.

Αυτό και μόνο δείχνει ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται στην υγραεριοκίνηση όπως γράφεις στον τίτλο.

 

Το πρώτο πράγμα που κοιτάς σε αυτή τη περίπτωση είναι ο θερμοστάτης. Όντως στον άλλαξαν? Μήπως αυτός που σου έβαλαν είναι ελλατωματικός? Μήπως και ο καινούργιος έχει κολλήσει λόγω βρωμιάς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αναφερω το προβλημα με υγραεριοκινηση γιατι αναρωτιεμαι μηπως οι συνδεσεις που εκαναν στην εγκατασταση του υγραεριου επηρεαζει το κυκλωμα ψυξης κινητηρα (και κατ`επεκταση θερμοστατη?)

 

το προβλημα το παρατηρησα τη δευτερη εβδομαδα μετα την εγκατασταση  αλλα ενδεχομενως να υπηρξε απο τη πρωτη ημερα και να μην το ειδα.

 

1.  δεν ημουν μπροστα στην αλλαγη , αλλα ο τεχνικος που μου τον αλλαξε τον περιμενε δυο μερες  για να του ερθει απο θεσσαλονικη .αν ηθελε να κανει καποια ``κασκαρίκα`` θα μου τον αλλαζε απο τη πρωτη μερα.

2. αν ειναι ο καινουριος ελλατωματικος δεν το ξερω , θα παω αυριο να μιλησω μαζι του.

3. δεν ξερω πως ειναι ο θερμοστατης (σαν ανταλακτικο), αλλα η βρωμια απο που να προερχεται? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά το υγραέριο όχι, δεν επηρεάζει το κύκλωμα ψύξης.

 

Ο θερμοστάτης είναι κάπως έτσι:

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/390/themata/2007_8/serv02.jpg

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/thumb_01/themata/2007_8/serv04.jpg

 

Η βρωμιά(αν υπάρχει) προέρχεται μέσα από το ίδιο το κύκλωμα ψύξης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε συνεχεια του προιγουμενου προβληματος παρατηρησα πως οταν βαλω μπρος το αυτοκινητο το πρωι στο ρελαντι χωρις να το κινησω ανεβαινει η θερμοκρασια κανονικα.

 

οταν επιασα  παρατεταμενη κατηφορα  ο δεικτης θερμοκρασιας γυρισε  σχεδον στο μηδεν .

 

χωρις να σβησω τον κινητηρα και με την ενδειξη θερμοκρασιας  σχεδον στο μηδεν ανοιξα το καπο ,επιασα τα κολαρα και ηταν σχεδον κρυα.

 

τι συμβαινει αραγε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εγκατάσταση υγραεριοκίνησης με την χρήση πνεύμονα, "κλέβουμε" νερά απο το κύκλωμα του ψυγείου, προκειμένου να φτάσουμε τον πνεύμονα στους 40C για να γίνει το υγρό, αέριο και να αρχίσει να ψεκάζεται στην μηχανή.

Ο πνεύμονας, (ειδικά τον χειμώνα) κλέβει θερμότητα απο το κύκλωμα του ψυγείου μεν, αλλά όχι τόση όσο την περιγράφεις. Αυτό που δεν λες όμως, είναι η εξωτερική θερμοκρασία περιβαλλοντος (απ'οτι κατάλαβα είσαι κάπου βόρεια?), τα κυβικά και η μάρκα του αυτοκινήτου.

Καλοκαίρι δούλευε σωστά?

Επίσης πιο lovato έβαλες? Το ιταλικό ή το τούρκικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η θερμοκρασια στη περιοχη ειναι 5-8 βαθμους.

 

1400 cc - rover 414 si  μοντελο 12/1995

 

8 νοεμβριου το παρελαβα  δεν το δουλεψα καλοκαιρι

 

δεν ξερω πιο lovato  ειναι. που να κοιταξω για να το βρω?

 

τα τελευταια σχολια που εκανα στις 10.28   ημουν με τον τεχνικο που μου περασε τον θερμοστατη μεσα στο αυτοκινητο και ο ανθρωπος δεν μπορουσε να καταλαβει τι γινοταν(ο ιδιος δεν εχει σχεση με υγραεριοκινηση) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα τελευταια σχολια που εκανα στις 10.28   ημουν με τον τεχνικο που μου περασε τον θερμοστατη μεσα στο αυτοκινητο και ο ανθρωπος δεν μπορουσε να καταλαβει τι γινοταν(ο ιδιος δεν εχει σχεση με υγραεριοκινηση) .

Εγώ θα έβαζα στοίχημα πως φταίει ο θερμοστάτης. Όσο για τον μηχανικό που δεν μπορούσε να καταλάβει τι γινόταν, απλά μην το ξαναπάς σε αυτόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μα την παρασκευη αλλαξα θερμοστατη και τα προβληματα συνεχιζουν οπως γραφω πιο πανω.

 

προτεινεις να αλλαξω ξανα θερμοστατη ?

 

το πρωι εκανα μια αποσταση γυρω στα 110 km και η ενδειξη θερμοκρασιας του δεικτη  ηταν η κανονικη.

 

το προβλημα παρουσιαζεται οταν το αυτοκινητο ειναι εντελως κρυο και βγω σε ταξιδι σε ανοιχτο δρομο .

 

τοτε δεν ερχεται στην κανονικη του θερμοκρασια στον νορμαλ χρονο που ερχοταν μεχρι τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε avraam5 , 99% δεν σου εχει βάλει ο μαστορας γνησιο θερμοστατη , ρωτησε τον μαστορα που τον εβαλε αν σου εβαλε γνησιο η

 

 

ιμιτασιον θερμοστατη , αν σου εβαλε ιμιτασιον ευχομαι να μην στον χρεωσε για γνησιο .... αν ειναι ιμιτασιον βαλε γνησιο  γρηγορα επειγοντως ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετσι την εχει πατησει φιλος, ειχε βρει απο κατω και κοπηκε ενα καλωδιο το οποιο ηταν καποια εντολη το βεντιλατερ και δουλευε συνεχως και δεν ανεβαινε ποτε η θερμοκρασια! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

το μοναδικο προβλημα οπως ειπα ειναι πως δεν ανεβαινει η θερμοκρασια του κινητηρα.

 

 

 

μπορει καποιος να μου πει τι μπορει να φταιει ?

Η θερμοκρασία του κινητήρα ανεβαίνει , αλλού είναι το πρόβλημα , απλά δείχνει να μην ανεβαίνει . Γενικά στην καταναλώσει καυσίμου και στην οδήγηση είσαι ικανοποιημένος ; Σκέφτομαι να βάλω και γω αλλά διίστανται οι απόψεις και φοβάμαι να πάρω την απόφαση !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον ο θερμοστατης αυτος η ανοιγει πολυ νωρις που δεν νομιζω η εχει κολησει ανοιχτος και η τρομπα κανει κυκλο τα νερα συνεχεια για αυτο και αργει να σηκωσει θερμοκρασια.Δεν ξερω απο υγραεριο αλλα οσον αφορα τα μηχανικα αυτες ειναι οι πιθανοτητες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...