Mourloz Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Καλησπέρα Insomniacs, Τηρώντας την προσωπική μου παράδοση, θα μοιραστώ μία ακόμα θλιβερή ιστορία μαζί σας, σχετικά με το αγαπημένο μου κινητό Lumia 920. Πριν προβείτε στην αγορά κινητού Νοκια, δείτε λίγο το επίπεδο τoυ service τους. Ακολουθεί η υποβολή παραπόνου στην Νokia: -------- Καλησπέρα, Στις 2/12/13 παρέδωσα το κινητό μου στην Arvato για ένα σύνολο προβλημάτων που ουσιαστικά καταστρέφουν την εμπειρία χρήσης του κινητού. Αυτά είναι τα εξής: -Σκόνη στην εμπρόσθια κάμερα -Proximity Sensor δεν δουλεύει. Χρειάζεται restart για να λειτουργήσει κανονικά. -O wifi προσαρμογέας αποτυγχάνει να ξεκινήσει. Βγάζει μήνυμα λάθους και χρειάζεται restart για να λειτουργήσει σωστά. -Χωρίς προφανή αιτία, χάνεται η δυνατότητα προβολής σε landscape. Σε όλες τις εφαρμογές του κινητού. Όπως μηνύματα, εφαρμογές του store κτλ. -Cracking sounds στην κάτω αριστερή γωνία. -Έλεγχος της μπαταρίας Μετά από 9 μέρες, στις 11 του μήνα πήγα να παραλάβω το κινητό μου, που είχε σταλεί στην Γερμανία για επιδιόρθωση, από ότι μου είπαν. Ο αφελής, περίμενα ότι θα έχουν διορθωθεί τα προβλήματα. Αντ' αυτού, στις παρατηρήσεις διαβάζω: Αναβάθμιση λογισμικού (είχε ήδη το τελευταίο μέσα) Repair Handling Έλεγχος ΟΚ Κοιτάω στην κάμερα και μαντέψτε, είχε ακόμα σκόνη μέσα. Ο πλέον ανειδίκευτος τεχνικός, αν απλώς διάβαζε την περιγραφή βλάβης και κοιτούσε την κάμερα, θα το έβλεπε!!!! Ζητώ να μου φωνάξουν τον άνθρωπο που το κοίταξε και έρχεται ένας κύριος, ο οποίος δεν είχε ιδέα από το κινητό και δεν καταλάβαινε τι του έλεγα. Εν τέλει το μόνο που έγραψε σαν σημείωση είναι ότι από τα προβλήματα που έχει, το μόνο που μπορούμε να διορθώσουμε είναι η σκόνη, γράφει ένα χαρτί και αποσύρεται. Πριν περάσω στην κριτική, θέλω να σας ρωτήσω, την βρίσκετε επαγγελματική -αυτή την- συμπεριφορά; Έχω επενδύσει 500€ σε ένα προϊόν σας, το οποίο αν δούλευε σωστά θα ήταν αρκετά καλό, αλλά εισπράττω το χειρότερο service που έχω δει ποτέ. Για το Lumia 920 του αδερφού μου, χρειάστηκαν 3 επιστολές παραπόνων σε εσάς και 4 επισκέψεις στα Νokia Care για να αλλαχθεί μια μητρική, που είχε βουίξει το διαδίκτυο ότι οι πρώτες παρτίδες είχαν πρόβλημα. Έχετε την εντύπωση ότι βρίσκω προβλήματα από το μυαλό μου για να μην έχω το κινητό στα χέρια μου για 1 μήνα; Μου αρέσει να πηγαίνω να το αφήνω στην Arvato; Δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική, υπάρχει τέτοια άθλια εξυπηρέτηση πελατών. Στην ουσία τώρα: -Η σκόνη στην κάμερα ακόμα εκεί. -Ο proximity sensor συνεχίζει να δουλεύει όποτε του αρέσει. Γνωστό πρόβλημα για τα Lumia 920: https://www.google.com/?hl=el#hl=el&q=lumia+920+proximity+sensor (μια απλή αναζήτηση αρκεί κάποιες φορές) -Η περιστροφή δεν δουλεύει. Άλλο ένα γνωστό πρόβλημα: https://www.google.gr/search?q=lumia+920+wont+go+to+landscape&oq=lumia+920+wont+go+to+landscape&aqs=chrome..69i57.5325j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#es_sm=93&espv=210&q=lumia+920+wont+rotate (όλα δείχνουν ότι είναι πρόβλημα του sensor) -Σήμερα, καινούργιο πρόβλημα, λειτουργούσε μόνο το αριστερό κανάλι ήχου, δοκιμασμένο με πολλά ακουστικά. Μετά από restart, φαίνεται να λειτουργεί κανονικά. -Η μπαταρία, από το 90% πέφτει στο 60% με ελάχιστη χρήση. Με NFC, location services και wifi κλειστά. -Το wifi δουλεύει κανονικά προς το παρόν. -Οι ήχοι στο πλαίσιο είναι γνωστό φαινόμενο αλλά δεν καλύπτεται από την εγγύηση, καθότι κοσμητικό πρόβλημα. Αν η εταιρία δεν έχει εργαλεία να ελέγξει επανειλημμένα και ενδελεχώς τα επιμέρους τμήματα του κινητού, τότε δεν υπάρχει λόγος να δώσω το κινητό μου για επισκευή. Γιατί το πρώτο βήμα για να αναγνωρίσεις ένα πρόβλημα, είναι να το αναπαράγεις. Προφανώς και δεν σας ενδιαφέρει στο ελάχιστο να εξυπηρετήσετε τον πελάτη, παρά να κάνετε το απολύτως προφανές και απλό, έναν έλεγχο hardware που μπορώ να τον κάνω και ο ίδιος. Ελάτε στην θέση μου και πείτε σαν πελάτης της ΝΟΚΙΑ, που έδωσα 500€ (τρομάρα μου) για να έχω ένα κινητό για 2 χρόνια, τί πρέπει να κάνω; Ευχαριστώ Γιάννης. ------- Έπεται και συνέχεια.
kataramenos32 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Βασικα το κυριως προβλημα ειναι της arvato για την οποια κανει παραπονα ολο το εθνος . Απο εκει και περα δεν εχω ξανακουσει για τετοια προβληματα με την Nokia και τις συσκευες της.Btw τα 500€ που τα εδωσες? 2
Mourloz Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2013 Βασικα το κυριως προβλημα ειναι της arvato για την οποια κανει παραπονα ολο το εθνος . Απο εκει και περα δεν εχω ξανακουσει για τετοια προβληματα με την Nokia και τις συσκευες της.Btw τα 500€ που τα εδωσες? Που ή πότε; Τον Φεβρουάριο το πήρα. :( Τους συνεργάτες τους επιλέγουμε και τους αξιολογούμε μια στο τόσο.... Άσε που μου είπαν ότι το έστειλαν στην ΝΟΚΙΑ Γερμανίας, άρα πιο πολύ έχει να κάνει με τους ίδιους.
Mourloz Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2013 Απάντηση ΝΟΚΙΑ: Αξιότιμε κύριε Χ.,ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.Παρακαλούμε να παραδώσετε την συσκευή σας σε ένα κατάστημα Nokia Care, είτε στην Arvato εφόσον έχετε την δυνατότητα, ώστε να μπορέσουμε να προωθήσουμε την υπόθεση της συσκευής σας στο κεντρικό επισκευαστικό μας κέντρο με σκοπό την διευθέτηση του θέματος της συσκευής σας.Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για την ημέρα, καθώς και για το κατάστημα που θα παραδώσετε την συσκευή σας.Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα ή ερώτηση, παρακαλούμε ελάτε πάλι σε επικοινωνία μαζί μας.Με εκτίμησηΑ.Γ.Nokia Care Hellas ----------- Πάμε πάλι στην Arvato. Για την φάση ρε αδερφέ μου, να χάσω και κανένα κιλό.
mertaghon Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2013 μπορεις να πας για φτιαξιμο εκτος αρβατο? καντο!!!!!!!!! αν οχι,κραζε με μειλ νοκια να ασχοληθουν συγκεκριμενα με σενα..
Mourloz Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 μπορεις να πας για φτιαξιμο εκτος αρβατο? καντο!!!!!!!!! αν οχι,κραζε με μειλ νοκια να ασχοληθουν συγκεκριμενα με σενα.. Δυστυχώς όχι. Αν το πας σε Nokia Care, εκεί το στέλνουν -by default. Εκτός και αν υπάρχει εντολή από Νokia. :(
original911 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Πωωπωπω αυτή η αρβατο είναι τόσο σιχαμένη...
vrwmiaris Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 arvato+service=NO FOR EVER,πλεον οτι κινητο επιλεγω κοιταω το σεβις
gsisr Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2013 βασικα η αρβατο στην ελλαδα ειναι για τον γαιδαρο καβαλα. στο εξωτερικό μια χαρα ειναι
Mourloz Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2013 Mακάρι να καταλάβαινα τι φταίει.... H Arvato ή η Νokia, το ζητούμενο είναι ότι δεν σε αντιμετωπίζουν σωστά. Είμαι (Μ*****ς) καταναλωτής, μην μου το υπενθυμίζετε... Αγόρασα το 2010 από την Amazon μια φωτογραφική και μια αυθεντική προστατευτική θήκη. Να μην τα πολυλογώ, το 2011 σπάει η οθόνη touch ενώ το είχα μέσα στην θήκη. Παίρνω την Panasonic Hellas, λυπάμαι 150€ στοιχίζει η αλλαγή, ορθά κοφτά. Στέλνω στην Amazon (ήταν μέσα στον χρόνο). Βλέπουν την παραγγελία μου, που ήταν και η θήκη μαζί, επικοινωνούν με Panasonic UK. Μετά από 2 μέρες, στείλτε την μας πίσω για full refund. Απλά και όμορφα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα