Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια και χρόνια πολλά.

 

Πρόσφατα μου προέκυψε ένα θεματάκι και θα ήθελα τη γνώμη και τη βοήθειά σας αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω:

 

  • Πραγματοποιώ παραγγελία σε ηλεκτρονικό κατάστημα ρουχισμού: 2 προϊόντα, συνολικό κόστος περί τα 150 ευρώ.
  • Αποστέλλεται κανονικά από το κατάστημα με αντικαταβολή.
  • Πριν παραλάβω,προκύπτει κάτι και αποφασίζω πως θέλω μόνο ένα από τα 2 προϊόντα με αξία περίπου 40 ευρώ (από τα 150).
  • Τους στέλνω email, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη του λάθους και μάλιστα δηλώνω πρόθυμος να καλύψω οποιαδήποτε έξοδα με τα οποία επιβαρύνθηκαν εξαιτίας του λάθους μου.
  • Η απάντησή τους είναι πως "πρέπει" να παραλάβω την παραγγελία στο σύνολό της και αν δε θέλω κάτι, μπορώ να το επιστρέψω και να μου δώσουν κάποιο πιστωτικό για να αγοράσω στο μέλλον κάτι που θα θέλω...

 

Η "πολιτική επιστροφών" του καταστήματος, σύμφωνα με το site τους, είναι αυτή η οποία προτείνουν. Δηλαδή δε δίνουν πίσω χρήματα και δέχονται επιστροφές μόνο αν κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό. Όμως σε αυτή την περίπτωση, από τη στιγμή που δεν έχω παραλάβει ούτε πληρώσει, τίθεται θέμα επιστροφής;

 

Προσωπική μου γνώμη είναι πως είναι παράλογο να πληρώσω για κάτι το οποίο, έστω και από δικό μου λάθος, δεν χρειάζομαι πια. Επίσης αν και αρχικά ήθελα να αγοράσω το δεύτερο κομμάτι της παραγγελίας, με αυτή τους τη στάση με έκαναν να αλλάξω γνώμη...

 

Ποιά είναι η γνώμη σας; Είμαι παράλογος;

Δημοσ.

Σε αγορές από απόσταση έχεις δικαίωμα (νομίζω εντός 2 εβδομάδων) να επιστρέψεις το προϊόν και να πάρεις τα χρήματα πίσω κι αυτό το λέει ο ΝΟΜΟΣ. Δεν υπάρχει «πολιτική του καταστήματος».

 

Το αν πρώτα θα παραλάβεις και μετά θα επιστρέψεις, ΟΚ, αυτό ας γίνει όπως το λένε. Εξάλλου υποτίθεται πως ο νόμος σε καλύπτει με την έννοια όχι της μετάνοιας, αλλά πως είδες το προϊόν από κοντά και δε σε ικανοποιεί κι αυτό δε το γνώριζες πριν το πάρεις διότι είναι αγορά από απόσταση! Άρα λογικό είναι να παραλάβεις πρώτα. Είναι απολύτως υποχρεωμένοι όμως να δεχτούν την επιστροφή.

 

 

 

Επίσης εδώ και πολλά χρόνια αν έχετε προσέξει σε διαφημίσεις ειδικά στη τιβι, αλλά και σε δηλώσεις για DOA online, σλόγκαν του τύπου «τα λεφτά σας πίσω άμα δε σας κάνει κτλ» αυτά τα λένε επειδή είναι υποχρεωμένοι, ούτε χάρη μας κάνουν ούτε πρόκειται για «πολιτική καταστήματος».

Δημοσ.

Αφού εξάρχής δε φαίνονται διατεθιμένοι να επιστρέψουν χρήματα, νομίζω πως θα ήταν αφελές εκ μέρους μου να τους τα δώσω και να μπω εκ των υστέρων στη διαδικασία να τα διεκδικήσω πίσω... Ακόμη κι αν είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να επιστρέψουν τα χρήματα, τί θα πρέπει να κάνω αν τελικά δεν τα επιστρέφουν; Nα τους κάνω δικαστήριο; Σε κάθε περίπτωση δε βρίσκω σε τί θα εξυπηρετούσε το να παραλάβω. Αυτοί προφανώς, όπως δήλωσαν κιόλας, θέλουν να παραλάβω για να μου δώσουν πιστωτικό και να μη χάσουν τα λεφτά και όχι για να μου τα επιστρέψουν.

 

Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφής).

 

Ο νόμος λέει "αναιτιολογήτως", συνεπώς δεν έχει να κάνει ούτε με "μετάνοια" ούτε με το αν γνώριζα ή δε γνώριζα... Δεν είμαι υποχρεωμένος να δώσω καμία εξήγηση. Και πάλι όμως δε χρειάζεται καν να επικαλεστώ τον νόμο αφού η επιστροφή προϋποθέτει παραλαβή κι εγώ δεν έχω παραλάβει.

 

Η μόνη υποχρέωσή μου είναι να καλύψω στο ακέραιο ότι τυχόν έξοδα αποστολής χρεώθηκε το κατάστημα εξ'αιτίας του λάθους μου.

Δημοσ.

Γι αυτό που λες τώρα, όπως τα λες είναι.

 

Αυτό όμως κρίνει και τον επαγγελματισμό κάποιων.

 

 

 

Υ.Γ. Ο νόμος λέει πως το διάστημα υπαναχώρησης των 2 εβδομάδων ξεκινάει από τη παραλαβή του προϊόντος. Πρώτα παραλαμβάνεις, μετά επιστρέφεις, δε μου φαίνεται παράλογο αυτό που ζητάνε, μήπως είχαν ήδη αποστείλει κιόλας το δέμα;

Αν όχι, είναι προφανές πως αντί να κάνουν τα πράγματα εύκολα, προσπαθούν να πάρουν το ρευστό και μετά μη τον είδατε. Αν αυτό «σου τη δίνει» πράξε κι εσύ ανάλογα, πχ αρνήσου τη παραλαβή κι άσε τους να ψάχνονται αυτοί ύστερα.

Δημοσ.

γιατι να μπλεκεις αφου σου μιλησαν ετσι.απλα δεν τα παραλαμβανεις και τελειωνει η υποθεση..

 

Αυτό θα κάνω, απλά είπα να ακούσω και καμιά άλλη γνώμη, μήπως και "χάνω" κάτι εγώ...

 

Αν με διαβεβαίωναν πως για τυπικούς λόγους πρέπει να παραλάβω και μετά την επιστροφή θα πάρω τα χρήματά μου πίσω δε θα είχα πρόβλημα, αλλά κρίνοντας από την απάντηση που έλαβα δεν το ρισκάρω. Θα αρνηθώ παραλαβή και θα φροντίσω να καλύψω τα έξοδα αποστολής τους.

Δημοσ.

γιατι να μπλεκεις αφου σου μιλησαν ετσι.απλα δεν τα παραλαμβανεις και τελειωνει η υποθεση..

Α να μπράβο και εγώ αυτό θα έκανα.

Βασικά πρώτα θα έστελνα email, ενημερώνοντάς τους για τον νόμο και τι λέει, ως απάντηση σε αυτό που σου είπαν να πάρεις κάτι άλλο. Και ότι επειδή δεν είναι συνεπείς σ'αυτό, δεν πρόκειται να παραλάβω ούτε το άλλο τους προιόν (και να παν να γαμηθούν, αλλά αυτό δεν θα το έγραφα :P )

Δημοσ.

Α να μπράβο και εγώ αυτό θα έκανα.

Βασικά πρώτα θα έστελνα email, ενημερώνοντάς τους για τον νόμο και τι λέει, ως απάντηση σε αυτό που σου είπαν να πάρεις κάτι άλλο. Και ότι επειδή δεν είναι συνεπείς σ'αυτό, δεν πρόκειται να παραλάβω ούτε το άλλο τους προιόν (και να παν να γαμηθούν, αλλά αυτό δεν θα το έγραφα :P )

 

Σε πρώτη φάση λέω να αποφύγω να έρθω σε αντιπαράθεση. Απλά θα αρνηθώ την παραλαβή του δέματος, θα ρωτήσω τη μεταφορική τί έξοδα αποστολής είχε και θα τους στείλω το ποσό κατευθείαν στο Paypal τους. Αν μετά από αυτό το συνεχίσουν και ζητάνε και ρέστα θα τους απαντήσω ανάλογα.

 

Μου κάνει εντύπωση η στάση τους πάντως. Θέλω να πιστέψω πως είναι απλά άγνοια και όχι κουτοπονηριά, αν και κάτι μου λέει πως ο τύπος ξέρει πολύ καλά τί γίνεται... απλά λέει γράψτο και άμα τσιμπήσει, τσίμπησε. Αυτό είναι που μου ανάβει τα λαμπάκια...qa4.gif

  • Super Moderators
Δημοσ.

η πολιτική του καταστήματος είναι να μην δίνουν τα χρήματα πίσω? fuck it, μην παραλάβεις...

Δημοσ.

η πολιτική του καταστήματος είναι να μην δίνουν τα χρήματα πίσω? fuck it, μην παραλάβεις...

 

Αυτό θα κάνω!  B)

 

 

Πέρα από το δικό μου θέμα, ποιός ο λόγος ύπαρξης "πολιτικής επιστροφών" στα καταστήματα αφού υπάρχει ήδη νόμος που καλύπτει όλες τις περιπτώσεις;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...