anastch Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Ρε παιδιά παρήγγειλα ένα κινητό από ένα site αλλά από αφηρημάδα δεν πρόσεξα μια λεπτομέρεια Ζήτησα ακύρωση παραγγελίας αλλά τίποτα Ξέρει κανείς αν μπορώ να ανταλλάξω το καινούργιο κινητό με κάποιο άλλο στην ίδια τιμή σε κάποιο κατάστημα?
stamatinho Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Το παρελαβες?Αν δεν εχει ερθει μπορεις να ακυρωσεις.Για ελληνικο καταστημα μιλαμε. Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App
anastch Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Όχι δεν έχει έρθει, ζήτησα ακύρωση αλλά μου είπαν πως έχει φύγει η παραγγελία και δεν γίνεται να ακυρωθεί
stamatinho Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Αν εχει φυγει πληρωνεις τα μεταφορικα να παει πισω και σου στελνουν αυτο που θες. Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App
anastch Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Μάλιστα...ελπίζω να βγάλω άκρη Σε περίπτωση που δεν βγάλω όμως, μπορώ να το ανταλλάξω σε κάποιο κατάστημα?
stamatinho Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2014 Δε νομιζω.Εκτος και αν εχεις καναν γνωστο και σου κανει τη χαρη.Το πιο λογικο ειναι να εξηγησεις εκει που το πηρες και οπως το παραλαβεις να το ξαναστειλεις πισω καπακια.Μιλα τηλεφωνικα για καλυτερη συννενοηση. Αλλα το να παρεις απο το α μαγαζι και να το ανταλαξεις στο β μαγαζι δε νομιζω. Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App
anastch Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Άκυρο αλλά αν δεν απαντήσω ποτέ στην παράδοση του προϊόντος δεν θα το στείλουν πίσω?
stamatinho Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Ναι παει πισω μετα απο 10 μερες περιπου. Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App
anastch Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2014 Το στέλνουν με ACS COURIER Λογικά θα μου κάνουν μια η δύο επισκέψεις, αν δεν με βρουν θα το στείλουν πίσω...εγώ μετά δεσμεύομαι σε κάτι? Γιατί ο καραγκιόζης που του ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία μου είπε πως δεν γίνεται γιατί η παραγγελία έχει ήδη ξεκινήσει και τούς χρεώνουν 14 ευρώ μεταφορικά κλπ κλπ και όταν του εξήγησα πως πρέπει να ακυρωθεί μου είπε απλά '''έχει φύγει'' Θέλω να πω, πως αν το γυρίσουν πίσω δεν υποχρεούμαι να το αγοράσω, έτσι?
stamatinho Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Το στέλνουν με ACS COURIER Λογικά θα μου κάνουν μια η δύο επισκέψεις, αν δεν με βρουν θα το στείλουν πίσω...εγώ μετά δεσμεύομαι σε κάτι? Γιατί ο καραγκιόζης που του ζήτησα να ακυρωθεί η παραγγελία μου είπε πως δεν γίνεται γιατί η παραγγελία έχει ήδη ξεκινήσει και τούς χρεώνουν 14 ευρώ μεταφορικά κλπ κλπ και όταν του εξήγησα πως πρέπει να ακυρωθεί μου είπε απλά '''έχει φύγει'' Θέλω να πω, πως αν το γυρίσουν πίσω δεν υποχρεούμαι να το αγοράσω, έτσι? Αν δε σε βρουν θα παει πισω χρεωνοντας τα μεταφορικα στο μαγαζι που στο εστειλε. Δεν προκειται να γινει τιποτα απλα αν χρειαστει να αγορασεις απο το ιδιο μαγαζι δε ξερω κατα ποσο θα σε "θυμουνται" Η οπως σου ειχα πει,να τους πεις τηλεφωνικα οτι θα πληρωσεις εσυ 14 ευρω για να παει πισω και να σου στειλουν αυτο που θες.
anastch Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Όχι δεν έχω σκοπό να πάρω κάτι από το συγκεκριμένο μαγαζί, απλά έτυχε να πέσω πάνω σε αυτό...το θέμα είναι πως δεν έχουν αυτό που θέλω, απλά δεν μου ακυρώνουν την παραγγελία ούτε μου απαντάνε για το τι μπορεί να γίνει αν γυρίσει πίσω μετά δεν θα έχω πρόβλημα έτσι?
stamatinho Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Απο τι στιγμη που εκανες εσυ το λαθος και εχει φυγει η παραγγελια σου λογικο ειναι να μη μπορει να γινει τιποτα. Το θεμα ειναι οτι οταν λες " ούτε μου απαντάνε για το τι μπορεί να γίνει' δηλαδη τους ειπες να το στειλεις καπακια πισω και να παρεις αλλο και σου λενε,οτι θες δε θες θα αγορασεις αυτο που σου εχουν στειλει.Αν ναι,πες μας και πιο ειναι αυτο το καταστημα να φυλαγομαστε, Δεν εχει προβλημα και να γυρισει πισω.Σιγα μη σε πανε και ισοβια.Απλα εκανες εσυ τη μ@λ@κια και τους χρεωσες και 14 ευρω.Που ουτε αυτο ειναι σωστο
anastch Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Εγώ τους εξήγησα πως είναι δικό μου λάθος και αν είναι να τους πληρώσω τα μεταφορικά να γυρίσει πίσω αλλά δεν μου απαντάνε σε τίποτα Δεν με πειράζει να πληρώσω να γυρίσει πίσω, με πειράζει που τους ρώτησα τι μπορεί να γίνει και μου είπαν απλά ''έχει φύγει'' και μετά τους είπα να πληρώσω για να επιστραφεί και δεν μου απάντησαν ποτέ
stamatinho Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2014 και μετά τους είπα να πληρώσω για να επιστραφεί και δεν μου απάντησαν ποτέ Καλο ειναι να τους παρεις τηλεφωνο για τετοιο θεμα.Λαθη σε παραγγελιες ολοι εχουμε κανει,Πιστευω θα δεχτουν το να γυρισει πισω. Αν ουτε τηλεφωνικα μπορουν να σου βρουν μια λυση και δε δεχονται το να πληρωσεις εσυ να γυρισει πισω και πρεπει με το ζορι να παρεις αυτο που εχει σταλει με την acs,τοτε δε ξερουν τι τους γινεται και απλα θελουν να τα αρπαξουν χωρις να υπολογιζουν τους πελατες και καλο ειναι να μαθουμε και το ονομα του καταστηματος προς αποφυγη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα