Προς το περιεχόμενο

Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]


snapshot-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το θέμα είναι χρήσιμο, καλό είναι να υπάρχει για να συζητάνε όσοι παίζουν

Εμένα μου τράβηξε το βλέμα και το παιχνίδι αν ξαναβγεί σε sale στο steam θα το αγοράσω

Δεν είχα ψαχτεί καθόλου αν και το είχε πάρει το μάτι μου αρκετές φορές

 

12 χρόνια σου λέει λιώσιμο σε CS franchise το έχει ψάξει το θέμα

 

ΜΑ ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ :P

 

Μια γρήγορη ματιά έριξα ρε όσο ήμουν σε q στο lol :P

Τα σεντόνια θέλουν το χρόνο τους, τώρα που θα φάω θα τα διαβάσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχμ, χωρίς να υποβαθμίζω το topic και την προσφορά σου...

 

3)Η αναφορά σου στη χρονική ύπαρξη προαναγγέλει το εξής ύφος: "Υπάρχει τόσο καιρό, ο κόσμος το ξέρει, τι το θέλουμε αυτό το topic?" Εάν ο κόσμος το ξέρει, που είναι? Γιατί στο εξωτερικό υπάρχουν χιλιάδες άτομα διάσπαρτα από gather-network σε gather-network και δεκάδες teams να παλεύουν για μεγάλα χρηματικά ποσά? Γιατί στο online matchmaking βρίσκω έναν έλληνα ανά 40 παιχνίδια?

 

-Το CS έχει φυσικά ιστορία πολλών ετών και ήταν από τα πρώτα games που εισήγαγαν την έννοια του competitive gaming στο βαθμό που την έχουμε συνηθίσει τα τελευταία έτη με events, χρηματικά έπαθλα και τα σχετικά, αλλά δεν είχε ποτέ τα αστρονομικά βραβεία που έχουμε δει σε άλλα games. Μόλις στο πρόσφατο Dreamhack Winter '13 υπήρξε αρκετά μεγάλο prize pool κι αυτό ήταν funded από το community μέσω των eSports 2013 keys (keys που αγοράζεις με λεφτά για να ανοίξεις cases που κάνουν drop ingame και περιέχουν όπλα με skins). Το γεγονός αυτό από μόνο του ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για το community αφού έδειξε ότι το GO μπορεί να έχει μέλλον.

 

-Το GO από μόνο του δίχασε κόσμο. Πολλές από τις γνωστές ομάδες κάναν την αλλαγή από το 1.6 με βαριά καρδιά, μη έχοντας και πολλές επιλογές αφού εξαρτώνται από την ύπαρξη τουρνουά και το 1.6 έχει πεθάνει, τουλάχιστον στο δικό τους επίπεδο. Από 'κει και πέρα η Αμερικάνικη σκηνή υπάρχει και δεν υπάρχει, κάποιοι παλιοί γίγαντες του 1.6 παλεύουν ακόμα να προσαρμοστούν και στο παιχνίδι υπάρχουν κυρίως οι Σουηδοί με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πιστεύω πως το CS εκ φύσεως δεν μπορεί να έχει τη μαζικότητα του LoL ας πούμε, χωρίς αυτό να είναι απαραίτητα κακό.

 

-Όσον αφορά το γιατί οι Έλληνες δεν παίζουν, υπάρχουν πολλοί παράγοντες. Το να έχεις κακό net δε βοηθάει σίγουρα από τη στιγμή που το ping, όπως και να το κάνουμε είναι σημαντικός παράγοντας σε ένα fps. Θα μου πεις δεν είναι μόνο το online, αλλά και το lan, που ίσα ίσα αυτό είναι και το ζουμί. Για lan όμως θέλεις κόσμο. Γενικά μπορεί ο άλλος να προτιμά κάτι πιο casual όπως το LoL ή το HS και όταν λέω casual, αναφέρομαι κυρίως στην εμπειρία που έχεις όταν παίζεις. Ναι, στο CS μπορείς να παίξεις χαλαρά, αλλά αν δεν έχεις κάποιο background θα φας πολλές ώρες και θα μαρτυρήσεις μέχρι να μάθεις κάτι, οπότε πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη διάθεση.  

 

Όλα αυτά βέβαια θα σου είναι γνωστά, απλά γράφω για να διαβάσουν και οι άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσον το γιατι οι Ελληνες δεν παιζουν οριστε μερικα παραδειγματα 

 

http://www.gameslife.gr/ti-paixnidia-epaiksan-oi-ellhnes-ton-noembrio-47157

http://www.gameslife.gr/poio-paixnidi-itan-stin-korifi-tis-ellhnikis-agoras-ton-oktovrio-48673

http://www.gameslife.gr/poio-paixnidi-itan-proto-stin-elliniki-agora-ton-septemvrio-73228

http://www.gameslife.gr/ti-epaixan-oi-ellines-ton-avgousto-18426

http://www.gameslife.gr/poio-paixnidi-htan-stin-korifi-tis-ellinikis-agoras-ton-ioulio-99293

http://www.gameslife.gr/poio-paixnidi-htan-prwto-sthn-ellhnikh-agora-ton-ioynio-10305

 

και βεβαια στα παραπανω να υπολογισουμε και τα Moba(lol,dota 2)και Mmo,που και δωρεαν ειναι και παιζουν εκ.κοσμος.

 

Οσο για αυτο που εγραψα στην αρχη για το οτι υπαρχει ηδη αλλο θεμα,το ειχα κανει και εγω πιο παλια που ειχα ανοιξει topic για αλλο παιχνιδι,ενω υπηρχε ηδη αλλο ιδιο topic,αλλα ανενεργο οπως καλη ωρα και σε αυτη την περιπτωση με το πιο παλιο topic του CS,και ολως τυχαιως μου ειχε γινει η ιδια παρατηρηση απο παλιο ενεργο μελος,παρολο που το παλιο topic ηταν ψιλο νεκρο. Αρα μονο ακυρο δεν ηταν το σχολιο που εκανα. Οσο για τα περι tournaments και βραβειων τα ανελυσε σωστα ο παραπανω. 

 

Και για το παραπανω που ανεφερες ’’Εαν ο κοσμος το ξερει,που ειναι’’ η απαντηση ειναι οτι δεν βρισκουν κατι για να κουβεντιασουν πανω σε αυτο το παιχνιδι.Γιαυτο το topic του CS εχει πολυ λιγες σελιδες,ενω πχ αυτο του BF4 εχει φτασει τις 250.

 

Βεβαια να πρεπει να πω οτι εγω προσωπικα παιζω ακομα και σημερα CS GO με φιλους και μου αρεσει το παιχνιδι :D.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@slipknot

To GO μόλις άρχησε να παίρνει την ανηφόρα που πήρε το LoL στον πρώτο χρόνο ύπαρξής του. Είμαι εκτενώς έμπειρος και στα 2 θέματα και πολύ απλά βλέπω ότι αυτό γίνεται. Το αν θα φτάσει στο σημείο του LoL, είναι όντως αμφιλεγόμενο, για έναν πολύ βασικό λόγο: το CS εκ φύσεως αποτρέπει τα μικρά παιδιά να αποδώσουν. Κάτι θα τους λείπει σε μεγάλο βαθμό, είτε αυτό λέγεται υπομονή, είτε αυτό λέγεται διατήρηση του momentum τους στο παιχνίδι καθ'όλη τη διάρκειά του. Ο παραπάνω είναι και ο βασικός, πρωταρχικός ρόλος για τον οποίο το community του LoL είναι τρισάθλιο. Μικρά μικρά ανυπόμονα παιδάκια, που μόνο συναισθηματική ιδιοσυγκρασία δε τα χαρακτηρίζει. Το cartoon-ey στυλ του LoL σε συνδυασμό με τη φιλοσοφία του ως MOBA ερεθίζει το μυαλό νεαρών ατόμων περισότερρο. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι προσφέρει κάτι παραπάνω.

 

Έχω μπει σε παραπάνω απο 15 net σε όλη την Ελλάδα, και έχω δει σειρές από μικρά που δε μπορούν να κάτσουν σωστά στην καρέκλα, με τα πόδια στον αέρα, δίχως να φτάνουν όλα τα πλήκτρα του πληκτρολογίου τους να παίζουν "ανταγωνιστικά" LoL. Δεν είναι καινούργια νέα, και μόνο τον εαυτό του κοροϊδεύει ο οποιοσδήποτε προσπαθεί να αντιπαρέλθει στο επιχείρημα αυτό. 2.5 χρόνια έπαιζα LoL, μια ζωή Diamond με 4 smurf accounts ήμουν, και τα σοβαρά άτομα που έτυχα σε 4κ+ games ήταν μετρημένα στα δάχτυλα.

 

Στο CS από την άλλη, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ο κόσμος έχει την ιδιοσυγκρασία για το εξής παιχνίδι. Και ναι, είναι δύσκολο.

 

Η δυσκολία όμως, σε μια παρένθεση, δε θα έπρεπε για κανέναν λόγο να λειτουργεί ως αποτρεπτικός παράγοντας. Εδώ, φαίνεται το Ελληνικό κοινό. Στο επίπεδο δυσκολίας. Πάντα κολώνει, ψάχνει την εύκολη λύση με τη μεγαλύτερη συναισθηματική απόδοση, και από πίσω μιλά για την Ελληνική ιστορία - την οποία χρησιμοποιεί ως ασπίδα στις πράξεις του - για την οποία ΔΕ μπορεί να νιώθει περήφανος μιας και δε συνέβαλλε σε αυτή και είναι άκρως αντίθετο με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων που την έγραψαν, τους οποίους μπορούμε μόνο να θαυμάζουμε και να τους χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα. Όλο αυτό το γεγονός χαρακτηρίζει πράξεις από σοβαρά βήματα στη ζωή, μέχρι απλά βήματα που αφορούν το χρόνο διασκέδασης, όπως ένα παιχνιδάκι, που είναι και το θέμα μας. Και αν το εξής γεγονός χτυπάει κάποιον στο κεφάλι αντί να τον βάζει σε βαθιές σκέψεις, μόνο απελπισία προκαλεί.

 

Έχεις δίκιο στα λεγόμενά σου, και στατιστικά ισχύουν, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ εγώ. Η προσπάθεια μετράει, το ενδιαφέρον, όχι το άκριτο παραμέρισμα λόγω του βαθμού δυσκολίας και της παραπληροφόρησης. Έχω 10 χιλιάδες ώρες στο 1.6 και το GO ήταν καινούργιο για μένα. Με δυσκόλεψε πάρα πολύ, και μου πήρε 2-3 μήνες να το συνηθήσω και να "βγάζω γούστα". Η αναλογική απόδοση με τα γούστα που έβγαζα στο LoL, είναι πολύ μεγαλύτερη.

 

@Fulgore

Είσαι ένα φοβερό παράδειγμα ημιμαθή Έλληνα Fulgore. Συγγνώμη που σε προσβάλλω. Το να κρίνεις την ερώτηση μου με στατιστικά από ένα site με χαμηλή επισκεψιμότητα και έναν αρθρογράφο που μάλλον περιόρισε την έρευνα του όσο γίνεται για να ολοκληρώσει ένα review, δε θα το χαρακτηρίσω για δικό σου καλό.

 

Πωλήσεις, δε σημαίνουν επισκεψιμότητα, δε σημαίνουν ανταγωνιστικότητα, δε σημαίνουν τίποτα, παρά μόνο το ενδιαφέρον του κόσμου για την ΑΠΌΚΤΗΣΗ ενός τίτλου σε ενα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Έχω 70 παιχνίδια στο Steam μου, και παίζω μόνο 2. Καταλαβαίνεις - η τουλάχιστον, θα έπρεπε.

 

Αν διαθέτεις ελάχιστη κοινή λογική, καταλαβαίνεις επίσης πως τα 10.99 ευρώ για το CS δε συγκρίνονται με τα 100+ ευρώ που ξοδεύει κάποιος στο LoL στα πολύ σίγουρα αν ασχοληθεί. Ο πειρασμός είναι τεράστιος, και γνωρίζεις ότι δύσκολα κάποιος δε θα ξοδέψει τούλάχιστον ένα 20ρικο εκεί. Το skin design έχει μηδενικό κόστος, και επιφέρει χιλιάδες δολλάρια στους διοργανωτές. Όπως και τα άλλα πολύ έξυπνα σχεδιασμένα ψιψιψώνια. Δεν υπάρχει θέμα να μιλάμε για το κόστος του παιχνιδιού.

 

Άκυρο ήταν όντως το σχόλιο σου γιατί εγώ δεν "ανέστησα" νεκρό topic. Εξήγησα πολύ καλα πως το προηγούμενο topic δεν αποτελούσε χώρο για συζήτηση του παιχνιδιού, μιας και ήταν ένα copy-paste κείμενο από πηγή πριν 3 χρόνια, δίχως το παιχνίδι να έχει κυκλοφορήσει, και το 80% των πληροφοριών που το απάρτιζαν ήταν λανθασμένες, ή δε κυκλοφόρησαν με το παιχνίδι.

 

Το σχόλιό σου παραμένει να χαρακτηρίζει τον ορισμού του περίφημου κακόγουστου "trolling", γιατί πολύ απλά δεν έχεις την ψυχοσύνθεση να μπεις σε μια συζήτηση και να προσφέρεις χειροπιαστό υλικό. Και αν δεν έχεις, και δε σε ενδιαφέρει, να μείνεις εκτός. Όπως και νά'χει, να μην υποβιβάσεις τη μεγάλη δουλειά κάποιου άλλου στο να βοηθήσει όποιον Α ή Β ενδιαφέροντα στο παιχνίδι, και να το προβάλλει στο Ελληνικό κοινό γιατί γνωρίζω πως ο λόγος αποχής, ΔΕΝ είναι αυτός που γράφεται παραπάνω, αλλά η έλλειψη πληροφόρησης ή η παραπληροφόρηση. Δυο ζωτικής σημασίας χαρακτηριστικά που μαστιγώνουν κόσμο, ειδικά στα δικά μας σύνορα.

 

Και όσο αφορά το ότι ο κόσμος δεν έχει κάτι να πει, ακούς τι γράφεις? Πως να συζητήσει κάτι ο κόσμος αφού δε το παίζει? Αφού κόσμος για συζήτηση δεν υπάρχει? Δε φταίει η έλλειψη θέματος για συζήτηση, υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες θέματα, και έρχονται ολοένα και περισσότερα. Νομίζεις ότι το BF έχει φτάσει τις 250 σελίδες για τον λόγο ότι υπάρχουν περισότερρα πράγματα προς συζήτηση? Ε μα πια!

 

Θα σε παρακαλέσω να αφήσεις το topic εάν δεν έχεις κάτι εποικοδομητικό να προσφέρεις πάνω στο αυτούσιο θέμα, κάτι που να αφορά το παιχνίδι και την εμπειρία σου πάνω σε αυτό, προβάλλοντας σωστά καλογραμμένα επιχειρήματα αντί για αερορολογίες. Η μη τήρηση αυτονόητων κανόνων και η υποβάθμιση του κλίματος της συζήτησης θα συμβάλλει μόνο στην απομάκρυνσή μου από το Forum.

 

So long.

Επεξ/σία από snapshot-
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@slipknot

To GO μόλις άρχησε να παίρνει την ανηφόρα που πήρε το LoL στον πρώτο χρόνο ύπαρξής του. Είμαι εκτενώς έμπειρος και στα 2 θέματα και πολύ απλά βλέπω ότι αυτό γίνεται. Το αν θα φτάσει στο σημείο του LoL, είναι όντως αμφιλεγόμενο, για έναν πολύ βασικό λόγο: το CS εκ φύσεως αποτρέπει τα μικρά παιδιά να αποδώσουν. Κάτι θα τους λείπει σε μεγάλο βαθμό, είτε αυτό λέγεται υπομονή, είτε αυτό λέγεται διατήρηση του momentum τους στο παιχνίδι καθ'όλη τη διάρκειά του. Ο παραπάνω είναι και ο βασικός, πρωταρχικός ρόλος για τον οποίο το community του LoL είναι τρισάθλιο. Μικρά μικρά ανυπόμονα παιδάκια, που μόνο συναισθηματική ιδιοσυγκρασία δε τα χαρακτηρίζει.

 

Έχω μπει σε παραπάνω απο 15 net σε όλη την Ελλάδα, και έχει δει σειρές από άτομα που δε μπορούν να κάτσουν σωστά στην καρέκλα, με τα πόδια στον αέρα, δίχως να φτάνουν όλα τα πλήκτρα του πληκτρολογίου τους να παίζουν "ανταγωνιστικά" LoL. Δεν είναι καινούργια νέα, και μόνο τον εαυτό του κοροϊδεύει ο οποιοσδήποτε προσπαθεί να αντιπαρέλθει στο επιχείρημα αυτό. 2.5 χρόνια έπαιζα LoL, μια ζωή Diamond με 4 smurf accounts ήμουν, και τα σοβαρά άτομα που έτυχα σε 4κ+ games ήταν μετρημένα στα δάχτυλα.

 

Στο CS από την άλλη, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ο κόσμος έχει την ιδιοσυγκρασία για το εξής παιχνίδι. Και ναι, είναι δύσκολο.

 

Η δυσκολία όμως, σε μια παρένθεση, δε θα έπρεπε για κανέναν λόγο να λειτουργεί ως αποτρεπτικός παράγοντας. Εδώ, φαίνεται το Ελληνικό κοινό. Στο επίπεδο δυσκολίας. Πάντα κολώνει, ψάχνει την εύκολη λύση με τη μεγαλύτερη συναισθηματική απόδοση, και από πίσω μιλά για την Ελληνική ιστορία - την οποία χρησιμοποιεί ως ασπίδα στις πράξεις του - για την οποία ΔΕ μπορεί να νιώθει περήφανος μιας και δε συνέβαλλε σε αυτή και είναι άκρως αντίθετο με τα χαρακτηριστικά των Ελλήνων που την έγραψαν, τους οποίους μπορούμε μόνο να θαυμάζουμε και να τους χρησιμοποιούμε ως παράδειγμα. Όλο αυτό το γεγονός χαρακτηρίζει πράξεις από σοβαρά βήματα στη ζωή, μέχρι απλά βήματα που αφορούν το χρόνο διασκέδασης, όπως ένα παιχνιδάκι, που είναι και το θέμα μας. Και αν το εξής γεγονός χτυπάει κάποιον στο κεφάλι αντί να τον βάζει σε βαθιές σκέψεις, μόνο απελπισία προκαλεί.

 

Έχεις δίκιο στα λεγόμενά σου, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ εγώ. Η προσπάθεια μετράει, το ενδιαφέρον, όχι το άκριτο παραμέρισμα λόγω του βαθμού δυσκολίας. Έχω 10 χιλιάδες ώρες στο 1.6 και το GO ήταν καινούργιο για μένα. Με δυσκόλεψε πάρα πολύ, και μου πήρα 2-3 μήνες να το συνηθήσω και να "βγάζω γούστα". Η αναλογική απόδοση με τα γούστα που έβγαζα στο LoL, είναι πολύ μεγαλύτερη.

 

@Fulgore

Είσαι ένα φοβερό παράδειγμα ημιμαθή Έλληνα Fulgore. Συγγνώμη που σε προσβάλλω. Το να κρίνεις την ερώτηση μου με στατιστικά από ένα site με χαμηλή επισκεψιμότητα και έναν αρθρογράφο που μάλλον περιόρισε την έρευνα του όσο γίνεται για να ολοκληρώσει ένα review, δε θα το χαρακτηρίσω για δικό σου καλό.

 

Πωλήσεις, δε σημαίνουν επισκεψιμότητα, δε σημαίνουν ανταγωνιστικότητα, δε σημαίνουν τίποτα, παρά μόνο το ενδιαφέρον του κόσμου για την ΑΠΌΚΤΗΣΗ ενός τίτλου σε ενα περιορισμένο χρονικό διάστημα. Έχω 70 παιχνίδια στο Steam μου, και παίζω μόνο 2. Καταλαβαίνεις - η τουλάχιστον, θα έπρεπε.

 

Αν διαθέτεις ελάχιστη κοινή λογική, καταλαβαίνεις επίσης πως τα 10.99 ευρώ για το CS δε συγκρίνονται με τα 100+ ευρώ που ξοδεύει κάποιος στο LoL στα πολύ σίγουρα αν ασχοληθεί. Ο πειρασμός είναι τεράστιος, και γνωρίζεις ότι δύσκολα κάποιος δε θα ξοδέψει τούλάχιστον ένα 20ρικο εκεί. Το skin design έχει μηδενικό κόστος, και επιφέρει χιλιάδες δολλάρια στους διοργανωτές. Όπως και τα άλλα πολύ έξυπνα σχεδιασμένα ψιψιψώνια. Δεν υπάρχει θέμα να μιλάμε για το κόστος του παιχνιδιού.

 

Άκυρο ήταν όντως το σχόλιο σου γιατί εγώ δεν "ανέστησα" νεκρό topic. Εξήγησα πολύ καλα πως το προηγούμενο topic δεν αποτελούσε χώρο για συζήτηση του παιχνιδιού, μιας και ήταν ένα copy-paste κείμενο από πηγή πριν 3 χρόνια, δίχως το παιχνίδι να έχει κυκλοφορήσει, και το 80% των πληροφοριών που το απάρτιζαν ήταν λανθασμένες, ή δε κυκλοφόρησαν με το παιχνίδι.

 

Το σχόλιό σου παραμένει να χαρακτηρίζει τον ορισμού του περίφημου κακόγουστου "trolling", γιατί πολύ απλά δεν έχεις την ψυχοσύνθεση να μπεις σε μια συζήτηση και να προσφέρεις χειροπιαστό υλικό. Και αν δεν έχεις, και δε σε ενδιαφέρει, να μείνεις εκτός. Όπως και νά'χει, να μην υποβιβάσεις τη μεγάλη δουλειά κάποιου άλλου στο να βοηθήσει όποιον Α ή Β ενδιαφέροντα στο παιχνίδι, και να το προβάλλει στο Ελληνικό κοινό γιατί γνωρίζω πως ο λόγος αποχής, ΔΕΝ είναι αυτός που γράφεται παραπάνω, αλλά η έλλειψη πληροφόρησης ή η παραπληροφόρηση, 2 ζωτικής σημασίας χαρακτηριστικά που μαστιγώνουν κόσμο, ειδικά στα δικά μας σύνορα.

 

Και όσο αφορά το ότι ο κόσμος δεν έχει κάτι να πει, ακούς τι γράφεις? Πως να συζητήσει κάτι ο κόσμος αφού δε το παίζει? Αφού κόσμος για συζήτηση δεν υπάρχει? Δε φταίει η έλλειψη θέματος για συζήτηση, υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες θέματα για, και έρχονται ολοένα και περισσότερα. Νομίζεις ότι το BF έχει φτάσει τις 250 σελίδες για τον λόγο ότι υπάρχουν περισότερρα πράγματα προς συζήτηση? Ε μα πια!

 

Θα σε παρακαλέσω να αφήσεις το topic εάν δεν έχεις κάτι εποικοδομητικό να προσφέρεις πάνω στο αυτούσιο θέμα, κάτι που να αφορά το παιχνίδι και την εμπειρία σου πάνω σε αυτό, προβάλλοντας σωστά καλογραμμένα επιχειρήματα αντί για αερορολογίες. Η μη τήρηση αυτονόητων κανόνων και η υποβάθμιση του κλίματος της συζήτησης θα συμβάλλει μόνο στην απομάκρυνσή μου από το Forum.

 

So long.

Αν εσυ εχεις πιο σωστες πηγες για τις πωλησεις των video games στα Ελληνικα καταστηματα που να αποδεικνύουν το αντιθετο μπορεις να τις βαλεις και να με διορθωσεις. Προφανως και το αρθρο αυτο γραφει οτι να ναι και στην Ελλαδα δεν παιζει κυριως αυτα τα παιχνιδια ο κοσμος.(δεν ειπα οτι ειναι 100% αλλα δινει μια εικονα των προτιμησεων των Ελληνων).

 

Οσο για τους διαφορους χαρακτηρισμους προς το προσωπο μου που που δεν με γνωριζεις ,αλλα εβγαλες συμπερασμα απο 2 post μου σε ενα topic για ενα παιχνιδι που δεν εκανα καμια προσωπικη επιθεση ουτε σχολιασα αναλογα δεν θα το σχολιασω καθολου.

 

Ανεφερα στο πρωτο μου Post,κατι με βαση αυτο που μου ειχε τυχει και εμενα σε παρομοια περιπτωση,δεν ειπα πουθενα σταματησετε να γραφετε σε αυτο το topic,

 

Οσο για αυτο που αναφερεις το ’’’πως να το συζηταει ο κοσμος αφου δεν το παιζει’’’ ειμαι απολυτα σιγουρος οτι αρκετοι απο αυτους που βρισκονται στο topic των προσφορων για παιχνιδια,αλλα και ατομα που ασχολουνται και με αλλα παρομοια παιχνιδια το εχουν ηδη στην συλλογη τους ακριβως λογω του κοστους.

 

Και για το Lol δεν διαφωνω με κατι που αναφερεις παραπανω(και εγω το παρατησα αν και δεν ημουν Diamond),αλλα δυστηχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα http://uk.ign.com/articles/2013/12/17/rapt-report-most-played-games-of-2013.

 

Τελος μιας και εισαι νεος στο forum θα σου προτεινα να μην φανατιζεσαι τοσο πολυ με ενα παιχνιδι φτανοντας σε σημειο να γραφεις σχολια οπως Θα σε παρακαλέσω να αφήσεις το topic εάν δεν έχεις κάτι εποικοδομητικό να προσφέρεις πάνω στο αυτούσιο θέμα, κάτι που να αφορά το παιχνίδι και την εμπειρία σου πάνω σε αυτό, προβάλλοντας σωστά καλογραμμένα επιχειρήματα αντί για αερορολογίες

ειδικα οταν γραφω παραπανω ’’’Βεβαια να πρεπει να πω οτι εγω προσωπικα παιζω ακομα και σημερα CS GO με φιλους και μου αρεσει το παιχνιδι’’’.

 

Και για τα αλλα παιχνιδια τα ανεφερα για να τονισω που στρεφεται ο κοσμος μετα το θρυλικο CS 1.6,αρα μια χαρα εντός θέματος ηταν.

Τελος παντων τα παραπανω σαν μια μικρη παρενθεση απο μενα,μπορειτε να συνεχισετε την κουβεντα πανω στο CS GO.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Fulgore

Κάθε άλλο παρά νέος είμαι στο Forum. Η επίθεση προς το πρόσωπό σου χαρακτηρίζει τα post σου και την εικόνα που προβάλλεις εν μέσω αυτών.

 

Δε χρησιμοποιώ πηγές αρθρογραφημένες με μόνο σκοπό να γεμίσουν ένα site ώστε να μεγαλώσει η επισκεψιμότητά του. Χρησιμοποιώ τα μάτια μου και την πολύχρονη εμπειρία μου στο χώρο. Δεν επισημάνω κάτι παράλογο ή παρανοϊκό, παραμόνο τα γεγονότα έτσι όπως πραγματικά είναι.

 

Το CS:GO αντανακλά άψογα και βελτιώνει σε όλους τους πιθανούς βαθμούς το θρυλικό 1.6. Γιατί λοιπόν έχουμε τη διάκριση? Και αφού έχουμε τη διάκριση, γιατί δε κολλάμε στη συζήτηση περί του παιχνιδιού, βοηθώντας τον κόσμο που ενδιαφέρεται, αντί να προβάλλουμε αναντικειμενικές αρνητικές πληροφορίες?

 

Επιμένω πως ο κόσμος ΔΕΝ απέχει από το CS:GΟ λόγω των χαρακτηριστικών του. Αντιθέτως, απέχει λόγω του βαθμού δυσκολίας του, του άκρως ανταγωνιστικού προφίλ του, του γεγονότος ότι η Ελληνική σκηνή δεν έχει και πολλά να προσφέρει (γι αυτό κ η υπερπροσπάθειά μας εδώ) και της έλλειψης σωστών πληροφοριών και συζητήσεων στο θέμα.

 

Στο παιχνιδι ΔΕ τίθεται καμία σύγκριση με άλλο, μιας και είναι μοναδικό στο είδους του, από όλες τις πιθανές απόψεις. Επαναλαμβάνω ότι αντανακλά άψογα το 1.6, και το βελτιώνει τρομερά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Fulgore

Κάθε άλλο παρά νέος είμαι στο Forum. Η επίθεση προς το πρόσωπό σου χαρακτηρίζει τα post σου και την εικόνα που προβάλλεις εν μέσω αυτών. Δεν έχω σχηματήσει ολοκληρωτική εικόνα για σένα, παραμόνο συντονίζω τη συζήτηση στο παιχνίδι και όχι σε posts σαν το δικό σου.

 

Το CS:GO αντανακλά άψογα και βελτιώνει σε όλους τους πιθανούς βαθμούς το θρυλικό 1.6. Γιατί λοιπόν έχουμε τη διάκριση? Και αφού έχουμε τη διάκριση, γιατί δε κολλάμε στη συζήτηση περί του παιχνιδιού, βοηθώντας τον κόσμο που ενδιαφέρεται, αντί να προβάλλουμε αναντικειμενικές αρνητικές πληροφορίες?

 

Επιμένω πως ο κόσμος ΔΕΝ απέχει από το CS:GΟ λόγω των χαρακτηριστικών του. Αντιθέτως, απέχει λόγω του βαθμού δυσκολίας του, του άκρως ανταγωνιστικού προφίλ του, του γεγονότος ότι η Ελληνική σκηνή δεν έχει και πολλά να προσφέρει (γι αυτό κ η υπερπροσπάθειά μας εδώ) και της έλλειψης σωστών πληροφοριών και συζητήσεων στο θέμα.

 

Στο παιχνιδι ΔΕ τίθεται καμία σύγκριση με άλλο, μιας και είναι μοναδικό στο είδους του, από όλες τις πιθανές απόψεις. Επαναλαμβάνω ότι αντανακλά άψογα το 1.6, και το βελτιώνει τρομερά.

Εγω αυτο που εγραφα παραπανω το εννοουσα. Το Counter Strike GO σαν Multiplayer το προτιμαω απο τα αλλα δημοφιλη παιχνιδια της μαζας,δηλαδη τα CoD και BF. Και αυτο γιατι και σαν τιμη ειναι σωστο(και δεν σου χρεωνει ανουσιο Campaign ή maps οπως τα αλλα παιχνιδια),εχει σχετικα χαμηλες απαιτησεις για να ειναι προσβάσιμο σε ολους(κλασσικη Valve και Blizzard σε αυτα :) )και δεν ειναι τα μισα σχολια για τις απαιτησεις του παιχνιδιου ή για προβληματα με servers,ειναι γρηγορο ,εχει χαρτες ουτε πολυ μεγαλους ουτε πολυ μικρους,και για τους πιο παλιους που προλαβαν και το 1.6 υπαρχει και η νοσταλγια στις κλασσικες πιστες.

 

Για την αναφορα στο 1.6 εννοουσα οτι μενει να δουμε αν θα ειναι το ιδιο δημοφιλες μιας και υπαρχει πολυ μεγαλος ανταγωνισμος,σε σχεση με το 2003 που βγηκε το 1.6.

 

Οσον αφορα την Ελλαδα που αναφερεις σωστα παραπανω, εκει πηγαιναν και τα παραπανω links με πωλησεις που εβαλα,στο οτι δεν κοιταζει ο Ελληνας και κατι διαφορετικο παρα στα ιδια(βαρετα)και στα ιδια.

 

Στο μονο που θα διαφωνησω οσον αφορα τα οσα εχεις γραψει ειναι στο θεμα της δυσκολιας/ανταγωνισμου. Οταν εννοω δυσκολια,σε σχεση πχ με το δημοφιλες Lol,για casual παικτες προφανως και το CS GO ειναι πιο δυσκολο. Σαν δυσκολια ομως με την εννοια του ανταγωνισμου,το Lol αυτη την στιγμη ειναι το πιο δυσκολο παιχνιδι καθως αν στο CS GO,στο SC2 κλπ εχεις να ανταγωνιστεις πχ 600.000παικτες στο Lol εχεις να ανταγωνιστεις πανω απο εκατομμυριο(τα νουμερα ειναι τυχαια). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κοιτώντας τα νούμερα και κρίνοντας τον ανταγωνισμό στο βάθος της διαδικασίας του ανάμεσα στα 2 παιχνίδια ;)

 

Εγώ σαν χαρακτήρας δεν κοιτάω τον αριθμό τον παικτών αλλά 2 άλλους παράγοντες για να κρίνω το μέγεθος της ανταγωνιστικότητας.

 

-Τις νοητικές απαιτήσεις του παιχνιδιού με βάση το περιβάλλον του και τον τρόπο που κινεί ένα άτομο στις πίστες και τα γραφικά του, και όλο αυτό σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες κινήσεις που πρέπει να κάνει ο παίχτης ενώ κινείται και το αντίκτυπο που θα έχουν στο τελικό αποτέλεσμα.

 

-Την ποιότητα των παιχτών, δηλαδή κατά πόσο μπαίνουν στη διαδικασία να μελετήσουν το παιχνίδι πριν το παίξουν (όταν ασχολήσε με οποιαδήποτε κατηγορία σε RANKED επίπεδο, είναι το ελάχιστο βήμα που κάνεις), κατά πόσο δέχονται εποικοδομητική κριτική και κοιτάζουν τα λάθη τους για να αναθεωρήσουν τις κινήσεις τους, και κατά πόσο ελέγχουν τα επίποδα της υπομονής τους για να αποφύγουν τυχόν λάθη.

 

Η φύση του Counter-Strike λοιπόν ως First Person Shooter φέρει πάρα πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στη σωστή μετακίνηση κάποιου ανά το map. Μιλάμε, για ασύγκριτα μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Στο LoL, έχεις έναν αντίπαλο απέναντι σου, και χρησιμοποιείς ένα Α movement (σαφώς και το εύρος εκμετάλευσής του είναι μεγάλο) έχοντας 4+1 spells να castάρεις. Στο CS, δεν έχεις κάποιον αντίπαλλο απέναντι σου. Το πως θα κινηθεί αυτός, και το πως θα κινηθείς εσύ, είναι αποτέλεσμα της νοητικής σας μάχης και ποτέ δεν είσαι σίγουρος για το που πήγε, τι κάνει. Το γεγονός αυτό και μόνο κρίνει το game πολύ δυσκολότερο από συμβατικά games σε competitive matches.

 

Όχι ότι το παραπάνω δε συμβαίνει στο LoL, αλλά δεν είναι πρωταρχικό χαρακτηριστικό του. Η σωστή εκμετάλευση των abilities σου και η επιλογή ενός champion που μπορεί να πιέσει τον απέναντι, όπως και 2-3 άλλοι παράγοντες, έρχονται σε πρώτη θέση. Καλό το movement, σημαντικότατο το movement, αλλά πολύ περιορισμένο (άπειρα μικρό, μοναδικό map).

 

Διαφορετικοί στόχοι, μικρότερο εύρος theorycrafting (το ότι έχεις ~120 champions x 5 abilities ο καθένας δε σημαίνει ότι το theorycrafting είναι μεγάλο, οι κατηγορίες παραμένουν Damage, Snare, Stun, Silence) και μικρότερες απαιτήσεις αντανακλαστικών. Ευκολότερος έλεγχος του ποντικιού, μεγαλύτερο Field of View, λιγότερα πράγματα τα οποία θα μπορούσε να κάνει ο εχθρός όταν δεν έχεις vision, λιγότερες θέσεις στις οποίες θα μπορεί να είναι ο εχθρός όταν δεν έχεις vision.

 

Μη παρεξηγείς το γεγονός ότι βρίσκω το LoL γελοίο παιχνίδι, αφιέρωσα 1 μέρα να διαβάσω κάθε ability σε κάθε champion, 2-3 μήνες να παίξω αντίπαλος με κάθε champion υπό πολλές συνθήκες σε μεγάλο εύρος ανταγωνισμού (ranks) και κατέληξα να έχω όριο στο προσωπικό μου skillcap. Όσο μπορεί ο καθένας. Στο CS δεν υπάρχουν όρια. Σε κάθε game είσαι καλύτερος, και βελτιώνεις και από ένα δευτερόλεπτο στο οποίο σε προηγούμενο game έκανες τη λάθος κίνηση. Και πιθανότατα θα κάνεις κ άλλη λάθος κίνηση, γιατί παίζεις με διαφορετικό εχθρό που περιμένει κάτι άλλο από σένα, και άντε πάλι από την αρχή.

 

Και πάλι, ισχύει και για το LoL το παραπάνω. Αλλά δεν μπορείς να βελτιώσεις την απόδοσή σου γιατί η ευστοχία σου και τα αντανακλαστικά σου απαιτούνται στο μισό βαθμό και λιγότερο - από τη στιγμή που έχεις κατανοήσει τι κάνει ο χαρακτήρας σου. Είναι 2 διαφορετικά είδη παιχνιδιών. Ένα τακτικό First Person Shooter me ισορροπημένα όπλα και hitboxes, θα είναι πάντα δυσκολότερο από ένα MOBA game. Εκ φύσεως. Ο αριθμός των χρηστών δε προσδίδει στη δυσκολία ενός παιχνιδιού, στο δικό μου μυαλό. Σίγουρα θα συναντήσεις παίχτες καλύτερους από εσένα, με καλύτερα αντανακλαστικά κτλ, αλλά αυτό δε παίζει ρόλο στην καθεαυτού δυσκολία του ίδιου του παιχνιδιού. Είναι εντελώς άσχετο.

 

Αυτή είναι η δική μου άποψη, και ο τρόπος με τον οποίο κρίνω τον ανταγωνισμό εγώ. ;)

 

 

Και καταλήγω στο αυτονόητο: Για τους λάτρεις των FPS, το CS:GO αποτελεί άψογο ανταγωνιστικό παιχνίδι. Είναι καλύτερο από το 1.6, εποχιακά. Έχω 10 χιλιάδες ώρες στο 1.6, και το Global Offensice είναι το καλύτερο CS που έχω παίξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι ελληνες στο pc παιζουν μονο τζαμπε παιχνιδια(LoL,Dota)

Το 1.6 το βρισκεις τζαμπα,το GO οχι.

Και λογω ελλειψης κοσμου εχω αφησει και εγω το GO και εχω μεινει στο 1.6

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,


 


εδώ θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το πως να συνδεθείτε στην μοναδική Ελληνική κοινώτητα Counter-Strike: Global Offensive και να παίξετε σε Ελληνικούς 128 Tick Rate servers hosted από τον ΟΤΕ. Τα βήματα είναι πολύ απλά και εύκολα, δε χρειάζεται κανένα registration σε site κ καμία συνδρομή. Παίζετε απολύτως δωρεάν, και η κοινώτητα ανήκει σε όλους μας. Σας περιμένουμε λοιπόν.


 


 


_____________________________________________________________


 


Υπάρχουν 2 τρόποι σύνδεσης. 


 


Νούμερο 1 - Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα του WebGather μας.


 


Νούμερο 2 - Χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα mIRC


 


_____________________________________________________________


 


Aν δε γνωρίζετε από mIRC, και θέλετε να συνδεθείτε εύκολα και γρήγορα χωρίς να κατεβάσετε κανένα πρόγραμμα, πηγαίνετε στο Νούμερο 1.


 


Aν γνωρίζετε από mIRC και θέλετε να χρησιμοποιείσετε mIRC, πηγαίνετε κατευθείαν στις πληροφορίες που παρέχονται στο Νούμερο 2.


 


 


____________________________________________________________


 


1


Σύνδεση μέσω της ιστοσελίδας μας στο WebGather


 


-Πηγαίνετε στην ιστοσελίδα μας, www.fpsgaming.gr και επιλέγετε CSGO WebGather ή ένα απο τα παραπάνω links. Θα σας εμφανιστεί το εξής παράθυρο:


 


yqz2NlI.png


 


-Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε, βάζετε το Nickname που θέλετε και πατάτε Connect. Δεν αλλάζετε ούτε συμπληρώνετε κάτι άλλο. Μόνο το nickname που επιθυμείτε και connect.


 


-Μόλις κάνετε Connect, θα σας εμφανιστεί ένα παράθυρο λέγοντας "Your nickname is not registered. Would you like to register it now?" Επιλέγετε ΟΚ.


 


jsYWaI3.png


 


-Μετά θα σας ζητήσει να καταχωρήσετε το e-mail σας. Βάζετε το e-mail σας και πατάτε OK.


 


wouTGRr.png


 


-Επόμενο βήμα είναι να επιλέξετε έναν κωδικο πρόσβασης. Βάζετε τον κωδικό που θέλετε, και πατάτε ΟΚ.


 


DssibQz.png


 


-Τώρα είστε έτοιμοι. Το nickname σας καταχωρήθηκε και είναι δικό σας. Μπορείτε να παίξετε. 


 


-Από εδώ κ στο εξής κάθε φορά που μπαίνετε, πρέπει να κάνετε identify το nickname σας για να πιστοποιείτε ότι είστε εσείς. Η διαδικασία είναι απλή. Την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το WebGather, θα βάλετε το nickname σας, και παρακάτω στην επιλογή Auth θα επιλέγετε Identify with NickServ. Μετά, θα βάζετε τον κωδικό που διαλέξατε παραπάνω, και θα πατάτε Connect.


 


i83zCOU.png


 


 


-Είστε και πάλι έτοιμοι! Στο τέλος του άρθρου θα βρείτε όλες τις εντολές για να μπείτε σε ένα παιχνίδι, να βγείτε από ένα παιχνίδι, να διαπιστώσετε αν υπάρχει ενεργό παιχνίδι, και πολλές άλλες.


 


Το παραπάνω registration άφορά το nickname σας στο IRC και μπορείτε να βάλετε κάποιο τυχαίο e-mail, αλλά δε θα μπορείτε να κάνετε επαναφορά του κωδικού σας σε περίπτωση που τον ξεχάσετε. Μπορείτε να μην κάνετε register εάν δε το επιθυμείτε.


 


Η ομάδα του FPSGaming σας εύχετε ευχάριστο shooting!


 


 


____________________________________________________________


 


2


Σύνδεση μέσω mIRC


 


-Κατεβάζετε το mIRC από το παραπάνω link.


 


-Βάζετε το nickname σας. 


 


-Κάνετε connect στον ιδιόκτητο πλέον server μας με την εντολή /server god.fpsgaming.gr


 


-Έρχεστε στο κανάλι #Help για βοήθεια στο registration του nickname σας, ή το κάνετε απευθείας register με την εντολή /ns register password email


 


-Το κανάλι της κοινώτητάς μας είναι #FPSGaming, το κανάλι του CSGO είναι #CSGO, το κανάλι του 1.6 είναι #CS, το κανάλι του League of Legends είναι #LoL. Το τελευταίο είναι ακόμη υπό κατασκευή!


 


-Κάνετε identify το nickname σας με την εντολή /ns id password κάθε φορά που εισέρχεσθε στον server και τα κανάλια μας.


 


____________________________________________________________


 

 


ΧΡΉΣΙΜΕΣ ΕΝΤΟΛΈΣ


 


!TEAMS [Αν υπάρχει ανοιχτό gather, σας εμφανίζει τα άτομα στα teams που έχουν κάνει add]


!ADD A [Αν υπάρχει ανοιχτό gather, σας βάζει στο team A - CT]


!ADD B [Αν υπάρχει ανοιχτό gather, σας βάζει στο team B - T]


!ADD [Αν υπάρχει ανοιχτό gather, σας βάζει σε μια κενή θέση, σε τυχαίο team]


!REMOVE [Σας βγάζει από το gather στο οποίο έχετε κάνει add]


!NOW [Εμφανίζονται τα παιχνίδια που παίζονται]


!LAST [Εμφανίζετε η ώρα κ η ημερομηνία του τελευταίου παιχνιδιού που έγινε]


!SUB 1/2/3/4 [Αν έχει ζητηθεί αλλαγή για κάποιον παίχτη σε έναν server ο οποίος ανακοινώνεται στο κανάλι μαζί με την αλλαγή, γράφετε !sub και το αντίστοιχο νούμερο του server στον οποίο ζητείται η αλλαγή]


!SERVER 1/2/3/4 [Βλέπετε πληροφορίες σχετικά με τους servers και τα παιχνίδια που τυχόν διεξάγονται σε αυτούς]


!MYSTATS [Βλέπετε τα δικά σας στατιστικά]


!STATS NICKNAME [Βλέπετε τα στατιστικά κάποιου άλλου. Π.χ. !stats snapshot]


!TOPPLAYERS [Βλέπετε τους παίχτες με τις περισότερρες συμμετοχές σε παιχνίδια]


!TOPADMINS [Βλέπετε τους admins με τις περισότερρες διοργανώσεις παιχνδιών]


!TOPSKILLED [Βλέπετε τους παίχτες με τα περισσότερα skill points]


!TOTALGAMES [Βλέπετε το σύνολο των παιχνιδιών που έχουν διοργανωθεί στο κανάλι κάθε μήνα]


!SITE [Εμφανίζεται η ιστοσελίδα της κοινώτητάς μας]


 


Έχουμε δουλέψει αρκετά για να συγκεντρώνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες αναλυτικές πληροφορίες. Ένα παράδειγμα εντολής:


drF9XTA.png


 


 


 ____________________________________________________________


 


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΊ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΎΣΕΙΣ


 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ Η ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΙΔΟΥΣ ΧΡΗΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ

Όλα τα παιχνίδια καταγράφονται μέσω GOTV και η 5μελές Anti-Cheat ομάδα μας λειτουργεί με μηδενική ανοχή στην διαπίστωση κάποιου cheat / hack. Η χρήση βοηθημάτων οδηγεί στον ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΤΗΤΑ ΜΑΣ.

 


 


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΤΗΤΑ


Υβριστικά σχόλια και αυθάδεια δίχως εποικοδομητική βούληση οδηγούνται σε παρατήρηση ή σε ban διαρκείας.


 


ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ SPAMMING


Οποιουδήποτε είδους διαφήμιση ή spamming, οποιουδήποτε είδους προώθηση κακόβουλου λογισμικού ή ιστοσελιδών που περιέχουν phising links και malware, συμβάλλουν στην απομάκρυνσή σας από τον server και την αναφορά της IP διεύθυνσής σας στους αρμόδιους ηλεκτρονικούς παράγοντες.


 


____________________________________________________________


 


Με εκτίμηση,


snapshot


Επεξ/σία από snapshot-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ κοιτώντας τα νούμερα και κρίνοντας τον ανταγωνισμό στο βάθος της διαδικασίας του ανάμεσα στα 2 παιχνίδια ;)

 

Εγώ σαν χαρακτήρας δεν κοιτάω τον αριθμό τον παικτών αλλά 2 άλλους παράγοντες για να κρίνω το μέγεθος της ανταγωνιστικότητας.

 

-Τις νοητικές απαιτήσεις του παιχνιδιού με βάση το περιβάλλον του και τον τρόπο που κινεί ένα άτομο στις πίστες και τα γραφικά του, και όλο αυτό σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες κινήσεις που πρέπει να κάνει ο παίχτης ενώ κινείται και το αντίκτυπο που θα έχουν στο τελικό αποτέλεσμα.

 

-Την ποιότητα των παιχτών, δηλαδή κατά πόσο μπαίνουν στη διαδικασία να μελετήσουν το παιχνίδι πριν το παίξουν (όταν ασχολήσε με οποιαδήποτε κατηγορία σε RANKED επίπεδο, είναι το ελάχιστο βήμα που κάνεις), κατά πόσο δέχονται εποικοδομητική κριτική και κοιτάζουν τα λάθη τους για να αναθεωρήσουν τις κινήσεις τους, και κατά πόσο ελέγχουν τα επίποδα της υπομονής τους για να αποφύγουν τυχόν λάθη.

 

Η φύση του Counter-Strike λοιπόν ως First Person Shooter φέρει πάρα πολύ μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας στη σωστή μετακίνηση κάποιου ανά το map. Μιλάμε, για ασύγκριτα μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Στο LoL, έχεις έναν αντίπαλο απέναντι σου, και χρησιμοποιείς ένα Α movement (σαφώς και το εύρος εκμετάλευσής του είναι μεγάλο) έχοντας 4+1 spells να castάρεις. Στο CS, δεν έχεις κάποιον αντίπαλλο απέναντι σου. Το πως θα κινηθεί αυτός, και το πως θα κινηθείς εσύ, είναι αποτέλεσμα της νοητικής σας μάχης και ποτέ δεν είσαι σίγουρος για το που πήγε, τι κάνει. Το γεγονός αυτό και μόνο κρίνει το game πολύ δυσκολότερο από συμβατικά games σε competitive matches.

 

Όχι ότι το παραπάνω δε συμβαίνει στο LoL, αλλά δεν είναι πρωταρχικό χαρακτηριστικό του. Η σωστή εκμετάλευση των abilities σου και η επιλογή ενός champion που μπορεί να πιέσει τον απέναντι, όπως και 2-3 άλλοι παράγοντες, έρχονται σε πρώτη θέση. Καλό το movement, σημαντικότατο το movement, αλλά πολύ περιορισμένο (άπειρα μικρό, μοναδικό map).

 

Διαφορετικοί στόχοι, μικρότερο εύρος theorycrafting (το ότι έχεις ~120 champions x 5 abilities ο καθένας δε σημαίνει ότι το theorycrafting είναι μεγάλο, οι κατηγορίες παραμένουν Damage, Snare, Stun, Silence) και μικρότερες απαιτήσεις αντανακλαστικών. Ευκολότερος έλεγχος του ποντικιού, μεγαλύτερο Field of View, λιγότερα πράγματα τα οποία θα μπορούσε να κάνει ο εχθρός όταν δεν έχεις vision, λιγότερες θέσεις στις οποίες θα μπορεί να είναι ο εχθρός όταν δεν έχεις vision.

 

Μη παρεξηγείς το γεγονός ότι βρίσκω το LoL γελοίο παιχνίδι, αφιέρωσα 1 μέρα να διαβάσω κάθε ability σε κάθε champion, 2-3 μήνες να παίξω αντίπαλος με κάθε champion υπό πολλές συνθήκες σε μεγάλο εύρος ανταγωνισμού (ranks) και κατέληξα να έχω όριο στο προσωπικό μου skillcap. Όσο μπορεί ο καθένας. Στο CS δεν υπάρχουν όρια. Σε κάθε game είσαι καλύτερος, και βελτιώνεις και από ένα δευτερόλεπτο στο οποίο σε προηγούμενο game έκανες τη λάθος κίνηση. Και πιθανότατα θα κάνεις κ άλλη λάθος κίνηση, γιατί παίζεις με διαφορετικό εχθρό που περιμένει κάτι άλλο από σένα, και άντε πάλι από την αρχή.

 

Και πάλι, ισχύει και για το LoL το παραπάνω. Αλλά δεν μπορείς να βελτιώσεις την απόδοσή σου γιατί η ευστοχία σου και τα αντανακλαστικά σου απαιτούνται στο μισό βαθμό και λιγότερο - από τη στιγμή που έχεις κατανοήσει τι κάνει ο χαρακτήρας σου. Είναι 2 διαφορετικά είδη παιχνιδιών. Ένα τακτικό First Person Shooter me ισορροπημένα όπλα και hitboxes, θα είναι πάντα δυσκολότερο από ένα MOBA game. Εκ φύσεως. Ο αριθμός των χρηστών δε προσδίδει στη δυσκολία ενός παιχνιδιού, στο δικό μου μυαλό. Σίγουρα θα συναντήσεις παίχτες καλύτερους από εσένα, με καλύτερα αντανακλαστικά κτλ, αλλά αυτό δε παίζει ρόλο στην καθεαυτού δυσκολία του ίδιου του παιχνιδιού. Είναι εντελώς άσχετο.

 

Αυτή είναι η δική μου άποψη, και ο τρόπος με τον οποίο κρίνω τον ανταγωνισμό εγώ. ;)

 

 

Και καταλήγω στο αυτονόητο: Για τους λάτρεις των FPS, το CS:GO αποτελεί άψογο ανταγωνιστικό παιχνίδι. Είναι καλύτερο από το 1.6, εποχιακά. Έχω 10 χιλιάδες ώρες στο 1.6, και το Global Offensice είναι το καλύτερο CS που έχω παίξει.

 

Πάντα η δυσκολία ενός παιχνιδιού και το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι κατά κύριο λόγο κρίνεται από το player base του.Άλλο να θες να γίνει ο καλύτερος σε ένα game που το παίζουν 100 άτομα και άλλο σε ένα που το παίζουν 100000.

 

Τα CS δεν νομίζω ότι ανήκουν στην κατηγορία παιχνίδια μυαλού αλλά ποιο πολύ δεξιοτεχνίας. Γενικά τα παιχνίδια που ο βασικός σκοπός είναι να φυτέψεις μια σφαίρα στο κεφάλι του άλλου ποτέ μου δεν μπορούσα να τα βάλω σε αυτή την κατηγορία.Σίγουρα ένας παίκτης με γρηγορότερη αντίληψη, αντανακλαστικά κτλ. θα κάνει dominate έναν άλλο που αυτές του οι δυνατότητες είναι σε χαμηλότερο βαθμό.

 

Τώρα όσο για την ποιότητα των παικτών...πάλι κρίνεται από το player base.Άλλος ο αριθμός αυτών που παίζουν LoL και άλλον του CS...όσο περισσότεροι τόσο ποιο πιθανό το community να είναι ποιο σάπιο.

 

Η φύση και των 2 game είναι εντελώς διαφορετική οπότε είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα συγκρίνει άμεσα. Διαφορετικά τα objectives στο ένα διαφορετικά στο άλλο.Προσωπική άποψη μου είναι ότι και τα 2 games στον τομέα τους έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας που καθορίζεται από τους μοναδικούς παράγοντες που έχει το καθένα.

 

Σχετικά με το theorycrafting τώρα...εντάξει θεωρώ ότι είναι πολύ μικρού και στα 2 παιχνίδια.

 

Στο LoL τα items που θα βγάλει ένας champ ανάλογα με τον ρόλο του στο game, είναι πανομοιότυπα σχεδόν με αυτά ενός άλλου champ που έχει τον ίδιο ρόλο(με ελάχιστες εξαιρέσεις βέβαια).Το όποιο theorycrafting άντε να γίνεται την πρώτη εβδομάδα που βγαίνει ο champ.

 

Στο CS για το ποια όπλα χρησιμοποιούνται ποιο πολύ και το γιατί, το πως στήνεται ένα team στα ranked matches κτλ.,σε όσους έχουν ασχοληθεί λίγο είναι γνωστό.

 

Να λέγαμε για το theorycrafting σε παιχνίδια όπως το Path of Exile που οι δυνατότητες του είναι άπειρες και κάθε χαρακτήρας είναι unique να το καταλάβω, αλλά εδώ όχι.

 

Τέσπα...ποτέ μου γενικώς δεν κατάλαβα γιατί κάποιος να κυνηγάει να γίνει ο καλύτερος σε ένα παιχνίδι.Είναι απλά ένα παιχνίδι τίποτα περισσότερο.Δεν είναι ότι και να είσαι από τους καλύτερους θα το βάλεις αύριο στο βιογραφικό σου και μόλις το δει ο εργοδότης θα σε προσλάβει με την μία.Ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να το καταλάβω είναι αν αυτό συνδυαζόταν με κάποιου είδους χρηματική αμοιβή (με όποιο τρόπο και αν μπορεί να επιτευχθεί αυτό) ή αν γίνεται για την αναγνώριση(που πάλι γίνεται για να καταλήξουμε στο πρώτο).

 

Γενικά πιστεύω ότι ένα παιχνίδι πρέπει να παίζεται μέσα στον παράγοντα "fun".Αν είναι όλο αυτό να ξεφεύγει και να καταλήγει σε νεύρα,βρισιές και δεν ξέρω και εγώ τι ακόμα νομίζω ότι γενικά φεύγουμε από το concept παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Allokotos

 

Αυτό ακριβώς εξηγώ, πως τα παιχνίδια είναι διαφορετικά και δε γίνεται άμεση σύγκριση. Ήθελα να το αποφύγω. Αλλά τα επιχειρήματα μου απαρτίζονται από λογικά μέρη, έχοντας ασχοληθεί πλήρως και με τα 2 παιχνίδια.

 

Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό. Το τι θα κυνηγήσει κάποιος στον ελεύθερό του χρόνο, είναι δικό του θέμα. Η νοοτροποία του "δε θα κυνηγήσω κάτι εάν δεν υπάρχει χρηματικό έπαθλο" είναι άκρως βλακώδης κατά τη δική μου άποψη, και μια ιδεολογία που προσωπικά δε μου αρέσει σε άνθρωπο. Το κυνήγι κάποιου στόχου για μένα εξαρτάται αποκλειστικά από άλλους ερεθιστικούς παράγοντες που  έχουν περισσότερο συναισθηματική και ζωτική βάση παρά το χρήμα.

 

Ίσως έχω στα χέρια μου ένα παιχνίδι, στο οποίο θα αράξω στην καρεκλίτσα μου, θα πάρω ένα καφεδάκι/ποτάκι και θα το απολαύσω σιγά σιγά για διάφορους λόγους (γραφικά/storyline/combat techniques κτλ). Ίσως όμως έχω στα χέρια μου ένα παιχνίδι που η νίκη εξαρτάται από την καλύτερη δική μου απόδοση σε σχέση με του αντιπάλου. Βλέπε τον ορισμού ενός παιχνιδιού με ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ (Rankings / Ranks / Best Players).

 

Αν λοιπόν επιλέξω να ασχοληθώ με τις κατατάξεις γιατί μου αρέσει η διαδικασία και το παιχνίδι, τη δική μου καύλα τη βρίσκω στο να καταφέρνω να είμαι καλύτερος, να νικάω. Δε μου αρέσει να χάνω, και μου αρέσει να χάνω. Δε μου αρέσει να χάνω όταν κάνω κάποιο λάθος που θα μπορούσα να αποφύγω, και καταλήγω να το διορθώνω και να μη το κάνω δεύτερη φορά, και μου αρέσει να χάνω από άτομα που απέδωσαν καλύτερα από μένα για να μάθω κάτι. Δε νευριάζω, δεν είναι της φύσης μου, και εδώ έρχομαι και λέω "είναι μόνο ένα παιχνίδι" - στο θέμα των νεύρων.

 

Κατα τη δική μου άποψη, αν αποφασίσεις να συμμετέχεις σε ένα Ladder που ο καθεαυτού σκοπός του είναι να προσπαθήσεις να φτάσεις στην κορυφή (σκαρφαλώνεις μια σκάλα, η φύση της διαδικασίας είναι να φτάσεις στο πάνω μέρος της) και είσαι ανίκανος να ετοιμάσεις τον εαυτό σου πριν αρχίσεις τη διαδικασία ή δεις το παιχνίδι ως απλά "fun" και δε πειθαρχίσεις λίγο τον εαυτό σου, είσαι άτομο που δε θέλω να γνωρίζω (γενικά μιλώντας). Αρχικά γιατί δε δίνεις βάση στην καθεαυτού σημασία της διαδικασίας που επιλέγεις να ακολουθήσεις που είναι ανταγωνιστικότερη - για τον καθαρά "fun" παράγοντα υπάρχουν τα normal παιχνίδια - και τελικά επειδή δε σέβεσαι την προσπάθεια των ανθρώπων που θέλουν ένα ανταγωνιστικότερο περιβάλλον και μια πιο εκλεπτυσμένη ομαδική προσπάθεια.

 

Οι 2 παραπάνω λόγοι αποτελούν τα θεμέλια στην έννοια της οπισθοδρόμισης. Η έλλειψη κατανόησης μιας διαδικασίας, και η έλλειψη σεβασμού και βοήθειας στους ανθρώπους που την ακολουθούν. Αυτά για το ανταγωνιστικό κομμάτι των παιχνιδιών, και μια γεύση της Ελλαδίτσας +τροφή για το μυαλό σας. Όσοι καταλάβατε, καταλάβατε. Τώρα!

 

___________________________________________________________________________________________________________

 

Υπέθεσε ότι έχεις 10,000 άτομα να παίζουν ranked League of Legends, και 500 άτομα να παίζουν competitive CS:GO.

 

Στα 10,000 άτομα του LoL, τα 9,000, δηλαδή το 90%, παίζει δίχως να έχει μελετήσει το παιχνίδι, δίχως να έχει προετοιμαστεί, βρίζοντας, νευριάζοντας, μη ακολουθώντας ομαδικές διαδικασίες.

 

Στα 500 άτομα που παίζουν competitive CS:GO, τα 50, δηλαδή το 10%, παίζει έτσι.

 

Όντας στο 10% των παιχτών του League of Legends που προετοιμάζεται με πολλούς τρόπους και αναλαμβάνει να είναι ανταγωνιστικό με σοβαρότητα, εξυπνάδα και κοινή λογική, συνεπάγεται την άμεση προσπέραση του 90% των άλλων παιχτών. Έχεις να ανταγωνιστείς ένα 10% της κοινότητας. Δυσκολία στη νίκη θα σου προκαλέσει ένα 10% της κοινότητας.

 

Όντας στο 90% των παιχτών του CSGO που προετοιμάζεται με πολλούς τρόπους και αναλαμβάνει να είναι ανταγωνιστικό με σοβαρότητα, εξυπνάδα και κοινή λογική, συνεπάγεται την άμεση προσπέραση του 10% των άλλων παιχτών. Έχεις να ανταγωνιστείς ένα 90% της κοινότητας. Δυσκολία στη νίκη θα σου προκαλέσει ένα 90% της κοινότητας.

 

Τα παραπάνω ποσοστά είναι σίγουρα λανθασμένα, αλλά περιγράφουν τι πραγματικά ισχύει στον ανταγωνισμό μεταξύ των 2 παιχνιδιών. Το Player Base λοιπόν δεν αποτέλεσε ποτέ ανταγωνιστικό παράγοντα για μένα, μιας και ο μεγάλος αριθμός παιχτών χάλασε την ουσία του παιχνιδιού.

 

League of Legends μπορείς να παίξεις για πλάκα ακόμη και στα ranked games, διότι το μεγαλύτερο Player Base και ο μικρότερος μέσος όρος ηλικίας επιτρέπει τη συμμετοχή περισσοτέρων απροετοίμαστων παιχτών σε αυτά, ενώ CS:GO δε μπορείς να παίξεις για πλάκα στα competitive games. Θα καταλήξεις με ένα 2-25 score πεθαίνοντας από ένα headshot στην αρχή κάθε γύρου και πιθανώς αποτελώντας το entry kill για την αντίπαλη ομάδα και τον λόγο για τον οποίο θα χαθεί το παιχνίδι.

 

Βλέπεις λοιπόν, πως κάποιες φορές το μεγαλύτερο Player Base μπορεί να κάνει το παιχνίδι λιγότερο ανταγωνιστικό, και όχι περισσότερο. Θα μου πεις, αυτό το 10% στο LoL, μπορεί να είναι μεγαλύτερο από το 90% στο CSGO. Δεν είναι. Aκόμη και αν ήταν, θα σου έπερνε τρομερή ώρα και προσπάθεια να φτάσεις να παίξεις αντίπαλος με αυτό. Ενώ στο CSGO, από το πρώτο σου παιχνίδι θα δυσκολευτείς πάρα πολύ.

 

Να προσθέσω ότι γνωρίζω πως μιλάμε για 2 παιχνίδια που συγκεντρώνουν την προσοχή τους στις Ομαδικές Προσπάθειες για τη νίκη, έναν παράγοντα που μπορεί να παίξει είτε θετικό είτε αρνητικό ρόλο στον ίδιο βαθμό για την παραπάνω επεξήγηση. Η προσοχή και η προετοιμασία του εαυτού σου έρχεται πρώτη.

 

___________________________________________________________________________________________________________

 

 

Αυτά λοιπόν απαρτίζουν τη δική μου σχέση με τα παιχνίδια. Τίποτα το ιδιαίτερo, απλά λογικά πράγματα.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο πως τα νεύρα, η ύβρις και η έλλειψη σεβασμού στους συμπαίχτες σου, ότι και αν αυτοί κάνουν ή είναι, είναι περιττά σε ένα παιχνίδι. Χωρίς όμως το γεγονός ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι να σημαίνει ότι τα νεύρα είναι άδικα. Εξηγώ πολύ καλά παραπάνω το γιατί.

Επεξ/σία από snapshot-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...