Μπαμιχας Κωστας Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Πρωτη φορα γραφω σε φορουμ και ουτε πολυασχολουμαι, αλλα με βγαλαν τοσο πολυ απο τα ρουχα μου, που πρεπει να ειδοποιησω και αλλους να μην την πατησουν!! Η παραγγελια λοιπον εγινε 23/12 και η πληρωμη στην τραπεζα 24/12. 3/1 μου στειλανε μαιλ οτι επεξεργαστηκε η παραγγελια, λογικο ισως λογω εορτων (παρ'οτι στο σαιτ αργησαν να ανεβασουν οτι θα ηταν κλειστα, οποτε και δεν θα το παρηγγειλνα εξ'αρχης, μιας και προοριζοταν για πρωτοχρονιατικο δωρο). 9/1 και αφου ειδα και στο συγκεκριμενο φορουμ αλλα παραπονα, αποφασισα να επικοινωνησω μαζι τους. Καμια απαντηση... 10/1 τους ξαναστελνω ξανα και ξανα και μονο οταν αναφερω οτι θα κανω καταγγελια μου απαντανε λεγοντας μου οτι η θα παρω την παραγγελια δευτερα(13/1). Τζιφος..τους στελνω μηνυμα ξανα και μου στελνουν απαντηση οτι ζητανε συγνωμη και οτι θα μου το στειλουν τεταρτη και οτι θα μου στειλουν πισω τα λεφτα για τα μεταφορικα(τα οποια ειχα ηδη πληρωσει). Σημερα, 16/1 και σχεδον ενα μηνα μετα, μου ηρθε το πακετο αλλα επρεπε να πληρωσω τη μεταφορικη!! Και εκτος αυτου, ανοιγω το πακετο(i-phone) και ειναι με πριζα για Βρετανια!!! Θα αγορασω ΚΑΙ πριζα δηλαδη... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 1e-shop για την εξυπηρετηση. Αυτα και ονομαστικα για τον κυριο απο την εν λογω εταιρια που στο προηγουμενο φορουμ "ενοχληθηκε" . 2
trujillo2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 16 Ιανουαρίου 2014 από trujillo2008
Vasilis 07 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 πλαισιο e-shop και τα συναφη μαγαζια επειδη εχουν τοσους και τοσους πελατες αδιαφορουν για το επιπεδο εξυπηρετησης και υπηρεσιων . ειμαι υπερ να στηριζουμε μικροτερα μαγαζια Αν πρόσεχες μπροστά έχει το 1. Άλλο μαγαζί από αυτά που αναφέρεις. @Μπαμιχας Κωστας Από τέτοια μαγαζιά που έχουν και καλά "καλύτερες" τιμές, η παραεισαγωγή και η καθυστέρηση είναι στο χαραχτήρα τους. Παίζει να έχεις θέμα και με εγγύηση με τον εδώ αντιπρόσωπο.
trujillo2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 σωστα εσβησα το πρωτο μου ποστ.αν και το ενα δεν αναιρει το αλλο
newtech Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 σωστα εσβησα το πρωτο μου ποστ.αν και το ενα δεν αναιρει το αλλο Και ομως... http://www.insomnia.gr/topic/513539-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-1e-shopgr/ !!!! Πρωτη φορα γραφω σε φορουμ και ουτε πολυασχολουμαι, αλλα με βγαλαν τοσο πολυ απο τα ρουχα μου, που πρεπει να ειδοποιησω και αλλους να μην την πατησουν!! Η παραγγελια λοιπον εγινε 23/12 και η πληρωμη στην τραπεζα 24/12. 3/1 μου στειλανε μαιλ οτι επεξεργαστηκε η παραγγελια, λογικο ισως λογω εορτων (παρ'οτι στο σαιτ αργησαν να ανεβασουν οτι θα ηταν κλειστα, οποτε και δεν θα το παρηγγειλνα εξ'αρχης, μιας και προοριζοταν για πρωτοχρονιατικο δωρο). 9/1 και αφου ειδα και στο συγκεκριμενο φορουμ αλλα παραπονα, αποφασισα να επικοινωνησω μαζι τους. Καμια απαντηση... 10/1 τους ξαναστελνω ξανα και ξανα και μονο οταν αναφερω οτι θα κανω καταγγελια μου απαντανε λεγοντας μου οτι η θα παρω την παραγγελια δευτερα(13/1). Τζιφος..τους στελνω μηνυμα ξανα και μου στελνουν απαντηση οτι ζητανε συγνωμη και οτι θα μου το στειλουν τεταρτη και οτι θα μου στειλουν πισω τα λεφτα για τα μεταφορικα(τα οποια ειχα ηδη πληρωσει). Σημερα, 16/1 και σχεδον ενα μηνα μετα, μου ηρθε το πακετο αλλα επρεπε να πληρωσω τη μεταφορικη!! Και εκτος αυτου, ανοιγω το πακετο(i-phone) και ειναι με πριζα για Βρετανια!!! Θα αγορασω ΚΑΙ πριζα δηλαδη... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 1e-shop για την εξυπηρετηση. Αυτα και ονομαστικα για τον κυριο απο την εν λογω εταιρια που στο προηγουμενο φορουμ "ενοχληθηκε" . Στο σιτε τους εχουν κανονικα σελιδα της APPLE στην ελλαδα και πουθενα δεν αναφερει οτι δεν ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Στειλε τους μαιλ και ρωτα τους τι ειναι αυτο και μετα αν δεν σου βρουν λυση στειλε στην ιδια την APPLE Ελλάδος.
Μπαμιχας Κωστας Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Ενας απλος ανταπτορας ειναι, αλλα η κοροιδια ειναι που με ενοχλει... 1
arc Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Με αυτά που εχω διαβάσει για το εν λόγω μαγαζί (νομίζω το δικό σου είναι το τριτο νημα συζήτησης) ... να λες πάλι καλά που παρέλαβες. Πήρες ρίσκο που σου βγήκε θετικό (έστω μετά απο βάσανα) 1
newtech Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2014 Ενας απλος ανταπτορας ειναι, αλλα η κοροιδια ειναι που με ενοχλει... Δεν προορίζεται για Ελλάδα το IPHONE αυτό. Απλα πράγματα. Δεν ξερω αν σε ενοχλει αυτο η οχι... το θεμα ειναι οτι δεν το αναφερουν πουθενα και μενα θα με χαλαγε.
Malek Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2014 Καταρχάς το συγκεκριμένο μαγαζί, έχει το μεγαλύτερο fail site με ορθογραφικά και με κείμενα που ακόμα ένα 15χρονο θα τα έγραφε πιο καλά. Για να μην μιλήσω για την απουσία του τηλεφώνου και το online chat, που διάβασα τις πιο αστείες απαντήσεις που έχω δει ποτέ μου. Προφανώς, δεν έβαλα καμιά προκαταβολή, αλλά έκανα την παραγγελία μιας και δεν είχα κάτι να χάσω. Ειδικά το κορυφαίο, ότι εμπορικό μαγαζί, παύει τη λειτουργία του για 15+ ημέρες. Σχολείο είναι; Ερασιτέχνης με Ε κεφαλαίο. Απενεργοποιημένος και από το bestprice.gr http://www.bestprice.gr/m/2304/1e-shop AVOID! Και για να γελάσουμε και λίγο, στο Επικοινωνήστε μαζί μας, έβαλε πλέον την τοποθεσία των αποθηκών του και google χάρτη για το "γραφείο" του, μάλλον το σπίτι του θα είναι. Έβαλε και "τηλεφωνικό κέντρο" παρακαλώ (δηλαδή ένα τηλέφωνο είναι που το καλώ και δείχνει ότι μιλάει, άρα είναι μια απλή συσκευή). Διαβάστε το επαγγελματικό κείμενο που έχει (retrieved on 17/01/13), γεμάτο αστεία συντακτικά, ορθογραφικά και νοηματικά λάθη. Στα γραφεία μας δεν γίνονται παραδόσεις,τα προιόντα φευγουν απο τις αποθηκες μας στον ασπρόπυργο. Περιοχή: Θέση Σχοινέζα, Πόλη: ΑσπρόπυργοςΤ.Κ.: 19300 Eπικοινωνήστε μαζί μας απο Δευτέρα εως Παρασκευη Στα τηλέφωνα 2118004165 10:30 εως 17:30 Το Σαββάτο είμαστε ΚΛΕΙΣΤΑ Μπορείτε να μας στελνετε μαιλ στο [email protected] ή μέσα απο το chat μας Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε Ολα μας τα προιόντα ειναι καινουργια και σφραγισμένα και οι τιμές μας είναι οι καλύτερες τις αγοράς Μειώνουμε το κέρδος μας για να σας δίνουμε τα προιόντα που θέλετε στις καλύτερες τιμές 2
gorginos Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Γειά σου Φίλε Κώστα, κάποτε είχα ανοίξει και εγώ θέμα με τίτλο "Αγορά από 1e-shop.gr" αλλά δυστυχώς έκλεισε. με την ευκαιρία ποστάρω και το δικό μου update: Πέρασα απίστευτη ταλαιπωρία με τηλεφωνήματα και καταγγελίες και στο τέλος μου πήραν και άλλα χρήματα για να παραλάβω το προϊόν και μου είπαν να προσέχω και τα λόγια μου γιατί δεν φοβούνται τις καταγγελίες. Το προϊόν το έστειλαν ξαφνικα μέσα σε μια 1-2 μέρες εφόσον ενημερώθηκαν για την καταγγελία και μου το έστειλαν χωρίς τιμολόγιο που ζήτησα αλλά με απόδειξη και χωρίς να φαίνονται στην απόδειξη τα επιπλέον χρήματα που μου ζήτησαν χωρίς λόγο. Ευτυχώς πήρα τηλ. στην αντιπροσωπεία και ήταν γνήσιο και με εγγύηση διαφορετικά ακόμα θα έτρεχα. Έκανα απόσυρση της καταγγελίας και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από δω και πέρα θα πλήρώνω λίγο παραπάνω και θα προσέχω καλύτερα την εγκυρότητα των καταστημάτων αλλά πάνω από όλα θα πληρώνω ή με αντικαταβολή ή με prepaid και paypal. Όταν τους έστειλα email για τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσα και το τιμολόγιο μου απάντησαν αμέσως για να μου τα στείλουν πίσω αλλά φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ. Το bestprice.gr μου ζήτησε αποδεικτικά στοιχεία για την καταγγελία και δεν ήξεραν τι να μου πουν... Τέτοια αγοραστική εμπειρία ούτε στον εχθρό μου! Και ναι προοριζόταν και σε μένα για πρωτοχρονιάτικο δώρο!
Μπαμιχας Κωστας Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2014 Γειά σου Φίλε Κώστα, κάποτε είχα ανοίξει και εγώ θέμα με τίτλο "Αγορά από 1e-shop.gr" αλλά δυστυχώς έκλεισε. με την ευκαιρία ποστάρω και το δικό μου update: Πέρασα απίστευτη ταλαιπωρία με τηλεφωνήματα και καταγγελίες και στο τέλος μου πήραν και άλλα χρήματα για να παραλάβω το προϊόν και μου είπαν να προσέχω και τα λόγια μου γιατί δεν φοβούνται τις καταγγελίες. Το προϊόν το έστειλαν ξαφνικα μέσα σε μια 1-2 μέρες εφόσον ενημερώθηκαν για την καταγγελία και μου το έστειλαν χωρίς τιμολόγιο που ζήτησα αλλά με απόδειξη και χωρίς να φαίνονται στην απόδειξη τα επιπλέον χρήματα που μου ζήτησαν χωρίς λόγο. Ευτυχώς πήρα τηλ. στην αντιπροσωπεία και ήταν γνήσιο και με εγγύηση διαφορετικά ακόμα θα έτρεχα. Έκανα απόσυρση της καταγγελίας και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από δω και πέρα θα πλήρώνω λίγο παραπάνω και θα προσέχω καλύτερα την εγκυρότητα των καταστημάτων αλλά πάνω από όλα θα πληρώνω ή με αντικαταβολή ή με prepaid και paypal. Όταν τους έστειλα email για τα επιπλέον χρήματα που πλήρωσα και το τιμολόγιο μου απάντησαν αμέσως για να μου τα στείλουν πίσω αλλά φυσικά αυτό δεν έγινε ποτέ. Το bestprice.gr μου ζήτησε αποδεικτικά στοιχεία για την καταγγελία και δεν ήξεραν τι να μου πουν... Τέτοια αγοραστική εμπειρία ούτε στον εχθρό μου! Και ναι προοριζόταν και σε μένα για πρωτοχρονιάτικο δώρο! Ναι φιλε μου, το ξερω. Και εγω χαρη στο δικο σου ποσταρισμα ξυπνησα και σε ευχαριστω για αυτο. Δυστηχως απο οτι καταλαβα, πισω απο την εταιρια βρισκονται δυο τρια παιδια, που δεν γνωριζουν τι παει να πει επαγγελματισμος. Κριμα γιατι εμεις οι νεοι πρεπει να φανουμε πιο αξιοι απο τους προκατοχους μας. Αλλα με εξυπηρετηση που σε κανει να τους κραζεις δημοσιως, ειναι δυσκολο να αντεξεις. Μακαρι τα παιδια να βρουν το δρομο τους, δε λεω, αλλα πιστευω οτι εγω ευθυνομαι πιο πολυ απο αυτους και ευτυχως μου εμαθαν ενα μαθημα, ευτυχως ανωδυνο. Απο εδω και περα πολυ προσεχτικα στα διαδυκτιακα μου ψωνια και....... ΜΑΚΡΥΑ απο το 1e-shop!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις