Shadowjump Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Σήμερα λοιπόν, πήγα την καρτούλα μου. MSI GTX580 TwinFrozr II. Ο πίσω ανεμιστήρας έιχε αρχίσει τα γκραγκα-γκρουγκα και ύστερα απο αρκετές λιπάνσεις παρέδοσε πνεύμα και εμφανίστηκαν οι θερμοκρασίες. Αυτό είναι το τι έγινε. Πάμε παρακάτω. Επειδή έχω πολύ "καλές" (ειρωνικό σχόλιο) εμπειρίες με το σέρβις του καταστήματος, ας ρωτήσω 2-3 πραγματάκια. 1ον: Πάνω στην απόδειξη γράφει ξεκάθαρα, 3 έτη εγγύηση Πλαισίου. Αυτό θεωρητικά σημαίνει: Πάω την κάρτα στο Πλαίσιο και το Πλαίσιο μου δίνει πίσω άλλη ίδια/καλύτερη/αντίστοιχη/πιστωτικό. Ο υπάλληλος μου είπε η κάρτα αν έχει πρόβλημα θα πάει στην MSI και θα κάνει 3-4 εβδομάδες. Περιόδος που δεν υπάρχει περίπτωση να τους αφήσω να κάνουν γιατί χρησιμοποιώ επαγγελματικά την κάρτα. (Βέβαια του είπα να μην κάνουν κάτι χωρίς να με ενημερώσουν). Άρα, αυτό είναι εγγύηση Αντιπροσωπείας/Κατασκευαστή. Όχι Πλαισίου. Σωστά; 2ον: Σε περίπτωση αντικατάστασης με ίδια/αντίστοιχη, όλα κομπλέ. Κανένα παράπονο. Σε περίπτωση όμως που μου πουν, "Φίλε, δεν έχει, πάρε πιστωτικό" τι γίνεται; Απ όσο ξέρω, βάση νόμου, ότι γράφει επάνω η απόδειξη. Όχι την τελευταία τιμή που έχει το συστημά τους. Γιατί και αυτό μου το έχουν κάνει. Για πριζώστε με από τώρα να είμαι έτοιμος :Ρ
gigisoni Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, αυτό με τα 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο δουλεύει έτσι: Πχ το αγοράζεις σήμερα, λέει 3 χρόνια εγγύηση πλαίσιο. Ενώ η αντιπροσωπία δίνει 1 χρόνο. Δηλαδή έχεις τον πρώτο χρόνο εγγύηση αντιπροσωπίας, συν άλλα δύο έξτρα από το Πλαίσιο.
The_Judas Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Πόσο την είχες αγοράσει; Μάλλον πολύ ακριβά... πράγμα που σημαίνει ότι θα στην αντικαταστήσουν με κάποια παρόμοια π.χ GTX 660Ti ή ati 7870.
Shadowjump Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 408€ την ειχα παρει. Το θεμα ειναι, εχουν το δικαιωμα να στειλουν την καρτα στην MSI απο την στιγμη που με καλυπτουν αυτοι με εγγυηση?
gigisoni Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 408€ την ειχα παρει. Το θεμα ειναι, εχουν το δικαιωμα να στειλουν την καρτα στην MSI απο την στιγμη που με καλυπτουν αυτοι με εγγυηση? Αν ισχύει αυτό που έγραψα, ναι. Και από την άλλη και να μην ισχύει, από την στιγμή που εσύ δεν θα πληρώσεις τίποτα, καλυμμένος δεν είσαι; Τι σε ενδιαφέρει αν στείλουν την κάρτα στην MSI ή στο Τιμπουκτού. Στους όρους της εγγύησης δεν αναγράφεται "εγγύηση Πλαισίου με επιδιόρθωση στο δικό μας κατάστημα από τους δικούς μας τεχνικούς".
Shadowjump Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Α οχι, δεν με ενδιαφερει. Οι 4 εβδομαδες με ενδιαφερουν.
Liverpool89 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2014 Τα λαδι δεν θα το δουν που εβαλες; Κατι πρεπει να σκεφτεις και για αυτο...
Silverage Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Πού φτάσαμε.Να προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά γι'αυτά που θα ακούσουμε όταν πάμε κάτι που είναι σε εγγύηση. 1
Shadowjump Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 To λαδι πλεον εχει φυγει. Οποτε δεν με ανησυχει αυτο. Αλλα ναι, φτασαμε και σε αυτο.... Το να φοβομαστε να γυρισουμε ενα προϊον με εγγυηση...
ParhsG Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 και εμενα μου χαλασε αλλα δεν ηθελα να μεινω χωρις pc και εβαλα after market καλη και ησυχασα.Δεν ακουγεται τιποτα και σε full να ειναι η θερμοκρασια ειναι χαμηλη.
arc Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 @Shadowjump Απο τα γραφόμενα σου, θεωρώ οτι η φοβία σου δεν είναι η επισκευή/αντικατάσταση της κάρτας, αλλα ο χρόνος επισκευής. Εγγύηση δεν σημαίνει αντικατασταση Onsite, εκτός αν αναφέρεται ρητά στους όρους. Άρα πας την κάρτα σου και την κοιτάνε, την στέλνουν msi, περιμένουν να επιστρέψει η αντικατάσταση την οποία σου δίνουν και ολα αυτά χωρίς δικό σου κόστος. Αυτό ειναι εγγύηση. Ο νομοθετης αναφέρει οτι αυτό πρεπει να γίνει σε "ευλογο" χρονικό διάστημα (χωρις όμως να το αναφέρει επακριβως), αλλιώς ο πωλητής πρεπει να σου παρεχει εξάρτημα που να κάνεις (εστω προσωρινά) τη δουλειά σου. Αν τώρα εχει περάσει ο χρόνος εγγύησης της msi, τοτε προφανώς θα σου προτείνουν κάποια άλλη κάρτα και δική σου δουλειά ειναι να επιβεβαιώσεις οτι ειναι "αντίστοιχων δυνατοτήτων". Όσον αφορά το πιστωτικό, αυτό αφορά ΠΑΝΤΑ την τιμή αγορας που γραφει στην αποδειξη. Αν αρχίσουν τα "δε γίνεται", "δεν μπορούμε", τυπώνεις το νόμο και τους τον πας απαιτώντας φωναχτά στο ταμείο το συνολικό ποσο, αλλιώς πας για καταγγελίες. 1
efo355 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο νόμος και ισχύει η αναγραφόμενη τιμή
Prof_Chaos Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 το εγγύηση πλαισίου αν δεν κάνω λάθος είναι αντικατάσταση μετα απο 1-2 μέρες δοκιμής.. Γιατι δεν το διευθέτησες επιτόπου και σκάς τώρα;
arc Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2014 Νομίζω ότι έχει αλλάξει ο νόμος και ισχύει η αναγραφόμενη τιμή pic or didnt happen
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα