Προς το περιεχόμενο

Εγκρίθηκαν και οι τρεις δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι, ή θα πάρεις ποδήλατο! Αν όμως ρισκάρεις και επιβιβαστείς τσάμπα, μην επιτεθείς στον ελεγκτή όταν σου κόψει το πρόστιμο! :)

Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της παρεξήγησης της έννοιας της δημόσιας συγκοινωνίας που έλεγα παραπάνω. Η δημόσια συγκοινωνία υπήρξε από τις απαρχές των οργανωμένων κοινωνιών σαν ένα δημόσιο αγαθό που είχε σαν σκοπό την εξυπηρέτηση της σημαντικότατης ανάγκης της μετακίνησης των πολιτών της. Φαίνεται πια να έχει αλλάξει έννοια, και να είναι ένα ιδιωτικό αγαθό προς εξυπηρέτηση αυτών που έχουν την ικανότητα να το χρησιμοποιήσουν (και όπως ανέφερα πριν, αυτοί οι κάποιοι δεν είναι οι άνεργοι, όπως επίσης δεν είναι οι χαμηλόμισθοι). Έτσι λοιπόν δεν αναρωτιώμαστε πια για το ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα και γιατί η δημόσια συγκοινωνία κατέληξε να αποτελείται στην πλειοψηφία από λαθρεπιβάτες, αλλά αντίθετα στεκόμαστε στο "όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, να πάει με τα πόδια".

Το ίδιο συμβαίνει τελευταία και με άλλα αγαθά, όπως παιδεία, υγεία κλπ, και φυσικά σε κάθε πτυχή αυτού που ονομάζουμε "κοινωνικό κράτος".

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της παρεξήγησης της έννοιας της δημόσιας συγκοινωνίας που έλεγα παραπάνω. Η δημόσια συγκοινωνία υπήρξε από τις απαρχές των οργανωμένων κοινωνιών σαν ένα δημόσιο αγαθό που είχε σαν σκοπό την εξυπηρέτηση της σημαντικότατης ανάγκης της μετακίνησης των πολιτών της. Φαίνεται πια να έχει αλλάξει έννοια, και να είναι ένα ιδιωτικό αγαθό προς εξυπηρέτηση αυτών που έχουν την ικανότητα να το χρησιμοποιήσουν (και όπως ανέφερα πριν, αυτοί οι κάποιοι δεν είναι οι άνεργοι, όπως επίσης δεν είναι οι χαμηλόμισθοι). Έτσι λοιπόν δεν αναρωτιώμαστε πια για το ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα και γιατί η δημόσια συγκοινωνία κατέληξε να αποτελείται στην πλειοψηφία από λαθρεπιβάτες, αλλά αντίθετα στεκόμαστε στο "όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, να πάει με τα πόδια".

Το ίδιο συμβαίνει τελευταία και με άλλα αγαθά, όπως παιδεία, υγεία κλπ, και φυσικά σε κάθε πτυχή αυτού που ονομάζουμε "κοινωνικό κράτος".

Θα πρεπε να γινει sticky στα σχολεια!

Good Job! :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της παρεξήγησης της έννοιας της δημόσιας συγκοινωνίας που έλεγα παραπάνω. Η δημόσια συγκοινωνία υπήρξε από τις απαρχές των οργανωμένων κοινωνιών σαν ένα δημόσιο αγαθό που είχε σαν σκοπό την εξυπηρέτηση της σημαντικότατης ανάγκης της μετακίνησης των πολιτών της. Φαίνεται πια να έχει αλλάξει έννοια, και να είναι ένα ιδιωτικό αγαθό προς εξυπηρέτηση αυτών που έχουν την ικανότητα να το χρησιμοποιήσουν (και όπως ανέφερα πριν, αυτοί οι κάποιοι δεν είναι οι άνεργοι, όπως επίσης δεν είναι οι χαμηλόμισθοι). Έτσι λοιπόν δεν αναρωτιώμαστε πια για το ποιο είναι το πραγματικό πρόβλημα και γιατί η δημόσια συγκοινωνία κατέληξε να αποτελείται στην πλειοψηφία από λαθρεπιβάτες, αλλά αντίθετα στεκόμαστε στο "όποιος δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά, να πάει με τα πόδια".

Το ίδιο συμβαίνει τελευταία και με άλλα αγαθά, όπως παιδεία, υγεία κλπ, και φυσικά σε κάθε πτυχή αυτού που ονομάζουμε "κοινωνικό κράτος".

 

Μπορεί να είναι κάποτε δημόσιο αγαθό αλλά ποτέ δεν ήταν τσάμπα. Κάποτε (80's) για να σε αναγκάσουν να πληρώσεις σε έβαζαν να μπαίνεις μόνο από την μπροστινή πόρτα και πλήρωνες το αντίτιμο στο ειδικό κουτί διπλά στον οδηγό. Κάποια χρόνια αργότερα έβαλαν τα ακυρωτικά και είπαν να μπαίνουμε από όλες τις πόρτες με την λογική ότι θα χτυπάμε όλοι εισιτήριο. Κάπου αυτή η "λογική" χάθηκε και γι'αυτό καλά θα κάνουν να πάρουν μέτρα.

 

Διαβάζω από χθες να γράφουν όλοι ότι είναι λογικό να μπαίνουν τσάμπα κάποιοι με μισθούς 200€ κλπ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι και όταν αυτοί ή συνομήλικοι τους έπαιρναν 800€ ή και πολύ παραπάνω ούτε πάλι πλήρωναν εισιτήριο. Δεν φταίει αποκλειστικά η κρίση που δεν χτυπάνε κάποιοι εισιτήριο. Παίζει ρόλο, αλλά κυρίως φταίει η νοοτροπία που έχει υιοθετήσει ο Έλληνας τα τελευταία χρόνια ότι δεν θα τον πιάσει κάνεις ό,τι και να κάνει και ότι αν κάτσει κάποια στραβή θα βάλει τις φωνές, θα βρίσει, θα απειλήσει και θα την γλυτώσει. Δεν είναι έτσι όμως. Όταν αποφασίζεις να μπεις χωρίς εισιτήριο είτε το θες είτε όχι είσαι παράνομος. Γνωρίζεις ότι πρέπει να πληρώσεις εισιτήριο και αποφασίζεις να μην το κάνεις. Επιλογή σου. Αλλά αν σε πιάσουν μην πας να βγεις από πάνω κιόλας.

 

Δικαιολογίες υπάρχουν πολλές αν δεν θες να κάνεις κάτι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απαίτηση να μεταφέρεται κάποιος δωρεάν με τα μμμ είναι το ίδιο λογική με το να μπαίνει στο αυτοκίνητο του και να έχει την απαίτηση να τον πάει στον προορισμό του χωρίς να έχει βάλει βενζίνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να σου λενε οτι ειμαστε σε φαση εσωτερικης υποτιμησης επειδη δεν μπορουμε να ασκησουμε ανεξαρτητη νομισματικη πολιτικη και ολο αυτο το διαστημα να υπαρχει πολλαπλασιασμος στην φορολογια, αυξηση στα εισητηρια και στα διοδια και γενικοτερη μειωση  της αγοραστικης δυναμης, που με την σειρα της οδηγει στην τεραστια αυξηση της ανεργιας,δειχνει ξεκαθαρα στο που οδηγουμαστε.

Στην ολοκληρωτικη καταργηση του κοινωνικου κρατους .

Οτι εκανε τον ανθρωπο να ξεχωριζει απο τα ζωα πρεπει να ριχτει στην πυρα και να επικρατησει ολοκληρωτικα ο δυνατος απεναντι στον αδυνατο. Οπου δυνατος ειναι ο ανθρωπος του συστηματος που μπορει ατιμωρητος να παιρνει τις μιζες του , να εχει παρανομα τα χρηματατα του στην Ελβετια και παραλληλα να σου κανει κηρυγματα κατα της φοροδιαφυγης, οταν τον πιασουν στα πρασα να σου λεει οτι δεν ηξερε την υπαρξη του νομου που ο ιδιος νομοθετησε, να σου κανει διαλεξη για το τι δεν ειναι ηθικο αλλα ειναι νομιμο,να ξεπουλαει το ιδιο του το κρατος και την περιουσια τον κατοικων του και να το παιζει και σωτηρας.

Τιποτα δεν γινεται τυχαια.

Ολα πανε συμφωνα με το προγραμμα, το οποιο τυφλα και στα 4 υπηρετουν οι ανθρωποι που βρεθηκαν στην θεση αυτην που εχουν, απο τους εμπνευστες του ολου προγραμματος.

Το διαιρει και βασιλευε εφαρμοζεται αριστα απο την αρχη.

Καθιστε να τσακωνεστε για το αν καποιοι δεν κοβουν εισητηριο, την ωρα που οι αλλοι κλεβουν την κρατικη και ιδιωτικη περιουσια των Ελληνων για να ταισουν μια ολιγαρχια κερδοσκοπων.


Η απαίτηση να μεταφέρεται κάποιος δωρεάν με τα μμμ είναι το ίδιο λογική με το να μπαίνει στο αυτοκίνητο του και να έχει την απαίτηση να τον πάει στον προορισμό του χωρίς να έχει βάλει βενζίνη.

 

Ενω η απαιτηση τα 255 δις ευρω που δοθηκαν στις Ελληνικες τραπεζες να πρεπει να τα φορτωθουν οι Ελληνες σου φαινεται λογικη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τη λαθρεπιβίβαση φταίνε οι έλληνες που είναι κλέφτες. Για την κρίση και τα δις στις τράπεζες φταίνε οι έλληνες που είναι τεμπέληδες και έτρωγαν με τα λεφτά των άλλων. Τα έχουμε λύσει όλα τα προβλήματα ήδη, άδικα συζητάμε!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απαίτηση να μεταφέρεται κάποιος δωρεάν με τα μμμ είναι το ίδιο λογική με το να μπαίνει στο αυτοκίνητο του και να έχει την απαίτηση να τον πάει στον προορισμό του χωρίς να έχει βάλει βενζίνη.

 

Η Ελλαδα ειναι η χωρα που παραλογου ακομα και συγκοινωνιες 

Μηναια καρτα για ολα τα μεσα 45 ευρω

Μηναια καρτα για λεωφορεια 25 ευρω

 

Εισητηριο για ολα τα μεσα 1,40

Εισητηριο για λεωφορεια 1,20!!

 

Ακομα και να παταξεις την λαθρεπιβιβαση, παραβλεπω το ειδος και την εθνικοτητα αυτων... Τι θα γινει? λιγοτεροι επιβατες, θα ειναι καλα? Νομιζετε! Λιγοτεροι επιβατες = λιγοτερα δρομολογια!

 

Παραδειγμα Υπηρχαν δυο δρομολογια που εκαναν Περιστερι κεντρο ανα εικοσαλεπτο με το που ανοιξε το μετρο, περιορησαν τα δρομολογια μεχρι το μετρο αλλα ανα δεκαλεπτο, τελικα τι εχει γινει σημερα? Μεχρι Μετρο ανα εικοσαλεπτο!!

 

Οσο και να παει το εισητηριο οσο υπαρχουν τοσο ανομοιογενη δρομολογια θα υπαρχουν αδικιες, για αυτο λεω δωρεαν για ολους με επιπλεον φορολογια σε καυσιμα ή τσιγαρα που ειναι και της μοδας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω την λογική των(μάλλον) περισσότερων εδώ μέσα.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Καλώς ή κακώς (ας πούμε για την οικονομία της συζήτησης ΚΑΚΩΣ) ισχύουν κάποιοι νόμοι όπως αυτός που πρέπει να πληρώσεις εισιτήριο για τα ΜΜΜ. Όσο ισχύει αυτός ή οποιοσδήποτε άλλος νόμος θα πρέπει να τον τηρείς αλλιώς είσαι παρανομος.Τελος.Αυτο είναι κοινή λογική. Μπορείς να μην τηρείς τίποτα και να κάνεις του κεφαλιού σου φυσικά, αλλά τότε θα πρέπει να είσαι έτοιμος και να υποστείς τις συνέπειες.

Αν νομίζετε ότι με την ερμηνεία των νόμων όπως εσείς γουστάρετε και με τις τσάμπα μαγκιές θα αλλάξατε κάτι είστε γελασμένοι. Αν θέλετε αλλαγές τότε από εδώ και πέρα να προσέχετε τι ψηφίζετε στις εκλογες.Αλλα εκεί έχει αποδειχτεί ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων έχει κάτι άλλο στο μυαλό του.

Ο άλλος γράφει «Ενώ η απαίτηση τα 255 δις ευρώ που δοθήκαν στις Ελληνικές τράπεζες να πρέπει να τα φορτωθούν οι Έλληνες σου φαίνεται λογική.» Όχι δεν μας φαίνεται λογική…οπότε τι; Αναιρεί αυτό που έγραψες την λογική του άλλου; Είναι περίεργο δηλαδή να μην είναι λογικό ούτε το ένα ούτε το άλλο; (ή οποιοδήποτε άλλο). Άλλος λέει «να πάω με τα πόδια;» .Η απάντηση φυσικά είναι ναι αλλιώς πλήρωσε το εισιτήριο ή βρες εναλλακτικό τρόπο να πας εκεί που θες. Τώρα αυτό είναι σχετικό…οι περισσότεροι μπορούν να το πληρώνουν αλλά είναι στην κατηγορία που ανέφερε πολύ σωστά ο fingolfingr (γενικά σωστό το post του) .Για τους υπολοίπους ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα έπρεπε/πρέπει να υπάρχουν διευκολύνσεις, είναι αυτονόητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όσο δεν ισχύει κάτι τέτοιο οποίος μπαίνει δεν πρέπει να πληρώνει.

 

Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει.Οι περισσότεροι (δυστυχώς) Έλληνες έχουν δηλητηριαστεί τόσο πολύ από την χάλια διακυβέρνηση της χώρας όλα αυτά τα χρόνια (και απ’όλα αυτά που συμβαίνουν στην περίοδο κρίσης) που έχουν χάσει κάθε έννοια κοινής λογικης.Πλεον ότι μέτρο και να βγει καλό ή κακό θα καταδικαστεί από τους περισσοτέρους πριν καν διαβαστεί ή ανακοινωθεί. Προ κρίσης βέβαια ήταν όλα καλά μην το ξεχνάμε αυτό... :-(

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και να παει το εισητηριο οσο υπαρχουν τοσο ανομοιογενη δρομολογια θα υπαρχουν αδικιες, για αυτο λεω δωρεαν για ολους με επιπλεον φορολογια σε καυσιμα ή τσιγαρα που ειναι και της μοδας!

 

Δεν το βρίσκω λογικό να πλήρωνει όλη η χώρα φορολογία σε τσιγαρα και καυσιμα για να μετακινουνται τσάμπα οι αθηναίοι. Μένω αθήνα αλλα και παλι δεν καταλαβαίνω αυτή την λογική. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιοι που είμαστε, πολύ καλά μας κάνουν.

 

Αν και διαφωνώ με το τιμή=απόσταση που διανύεις.

 

Να βάλει και μπάρες, και ελεγκτές και απ' όλα. Κάθε φορά που μπαίνω στο λεωφορείο, βλέπω μόνο 2 από τα 30 άτομα να χτυπάνε εισιτήριο. ΠΟΣΟΙ απο δαύτους πια να έχουν κάρτα; 5; 10; Οι άλλοι είναι λαθρεπιβάτες. Μ@λάκας είμαι εγώ να πληρώνω;

 

Όσο στερεοτυπικό κι αν είναι αυτό το τελευταίο δν παύει να ισχύει.

 

Κι εγώ πληρώνω εισιτήριο αλλά θεωρώ οτι εφόσον γίνουν αυτά που λες, δεν θα πρέπει να μειώσουν το αντίτιμο του εισιτηρίου αφού πλέον δεν θα υπάρχει διαφυγή κερδών; Επομένως ναι μ@λ@κες είμαστε εμείς που πληρώνουμε αλλά όχι έτσι όπως το θέτεις.

 

Ας ξαναγυρίσουν λοιπόν οι τιμές σε εποχές 2005 (25 λεπτά το φοιτητικό, 50 λεπτά το κανονικό, 1 ευρώ το ενιαίο) και ας πληρώσουμε όλοι.

 

Γιατί ορισμένοι νομίζουν οτι επειδή πληρώνουν οι ίδιοι και όχι κάποιοι άλλοι οτι κάνουν κάτι φοβερό. Σιγά. Στη ζωή μου μια φορά έχω μπει χωρίς εισιτήριο. Αλλά τα έξοδα μετακινήσεων για τους τωρινούς μισθούς είναι υπερβολικά πολλά. Γι αυτό λοιπόν να μειωθούν τα εισιτήρια και να διασφαλιστεί οτι θα το πληρώνουν οσο το δυνατον περισσοτεροι. 

 

Έχω βαρεθεί να βλέπω ανθρώπους που πληρώνουν και νιώθουν δικαιωμένοι και πως τιμωρούν οι ίδιοι αυτούς που δεν πληρώνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να πάω από Αγία Παρασκευή στη Γλυφάδα με ποδήλατο. Δεν μπορώ να πάω ούτε έως το Χαλάνδρι αν θες. Δεν υπάρχουν υποδομές για ποδηλατόδρομους. Φυσικά θα επιτεθώ στον ελεγκτή. Αυτός έκανε απεργία και πήγαινα στη δουλειά μου με ταξί και ήμουν μαζί του στον αγώνα του. Τώρα ο ίδιος έρχεται να μου κόψει πρόστιμο επειδή δεν έχω εισιτήριο;

 

Οπότε να πάω στο διάολο όταν θα αρρωστήσω και δεν θα έχω λεφτά για το νοσοκομείο έτσι;

Στη Γλυφάδα γιατί θα πας από την Αγία Παρασκευή; Από φτωχογειτονιά σε φτωχογειτονιά για σούπερμαρκετ; (Όχι τίποτα άλλο, κάτι για το σιυπερμάρκετ γράφτηκε πιο πάνω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν φορτωνεις τον γαιδαρο περισσοτερο απο οτι αντεχει τοτε εισαι ποιο γαιδαρος απο τον γαιδαρο.

Δεν υπαρχουν μετρα εξυγιανσης της Ελληνικης παθογενειας, υπαρχουν μονο μετρα μεγιστοποιησης της κλοπης των ολιγαρχων. Αυτο συμβαινει σε ολους τους τομεις της ανθρωπινης δραστηριοτητας και σε καθε βασικη αναγκη του ανθρωπου.

Καποια πραγματα πρεπει να διασφαλισει το ιδιο το κρατος οτι θα ειναι κοινωνικα αγαθα.

Αν αυτο δεν μπορει να διασφαλιστει τοτε κρατος δεν υπαρχει ουσιαστικα και κανενας δεν ειναι υποχρεωμενος να ειναι υπολογος σε τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι έχετε μπερδέψει τον όρο δημόσια συγκοινωνία με τον "συγκοινωνία μόνο για εμάς τους καλοπληρωτές". Ξέρω πως δεν επιθυμείτε να υπάρχει καν δημόσια συγκοινωνία (όπως και υγεία, παιδεία, κλπ) και πως η κατάργηση της θα σας έλυνε τα προβλήματα (τσαμπατζήδες που σας χαλάνε την αισθητική, σαν του γνωστού αηδού), αλλά όσο κάποιοι από εμάς συνεχίζουμε να επιθυμούμε δημόσια μμμ και αυτά προσφέρονται από το κράτος, είναι σημαντικό να παραδεχτούμε ότι υπάρχουν προβλήματα.

Τζαμπατζήδες θα υπάρχουν παντού, ακόμα και με μισθους 2.000ε και μηδέν ανεργία. Αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι αυτό. Είναι ότι το κόστος της συγκοινωνίας είναι δυσανάλογο με τον μισθό του πολίτη. Είναι ότι η ανεργία βρίσκεται στο 27%. Είναι ότι κανείς δεν πληρώνει στην ώρα του. Πως απαιτείς μετά από τον πολίτη να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του; Ο πολίτης είναι ο ευθαίσθητος κρίκος στην αλυσίδα, που θα αναγκαστεί να παρανομήσει για να επιβιώσει. Ούτε το κράτος, ούτε ο μεγαλοεργολάβος, ούτε ο μεγαλοεπιχειρηματίας που διαχειρίζεται το κάθε έργο.

Σχολιαζω τα μεγενθυμενα, το κοστος της συγκοινωνιας ειναι δυσαναλογο αλλα οχι για τον μισθο του πολιτη αλλα για τον φορολογου μενο πολιτη δεδομενου πως οι μεταφορες παραγουν τεραστια ελλειματα σε ενα κρατος που ειναι χρεωκοπημενο και που το προσωπικο  παραμενει στις θεσεις του αμεταβλητο .

Ο πολιτης φορολογουμενος ειναι ο ευαισθητος κρικος κυριως σε ενα κρατος  που οι κατοικοι του νομιζουν πως υπαρχει το οτιδηποτε που ειναι δωρεαν λες και δεν εχουν ολα ενα κοστος...

αν δεν είχες μπουκιά να βάλεις στο στόμα των παιδιών σου τότε να δω τι θα έκανες...

μπερδεύεις τη βούρτσα με την π... γκουχ γκουχ οδοντόβουρτσα...

τα σουπερμάρκετ είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις τα μμμ είναι δημόσια...όπως πχ η δημόσια "δωρεάν" υγεία, παιδεία κτλ.

 

 

αλλά εαν θες και μια προσωπική δήλωση εκτός θέματος, ναι είμαι υπέρ της αλλοτρίωσης των σουπερ μαρκετ...

Να ξερεις πως με αυτη την λογικη των ακρων  υπαρχει η πιθανοτητα να υπερισχυσουν  οι ακραιοι απο την αλλη πλευρα  και να απαλοτροιωσουν εσενα  και τους ομοιους σου .Διοτι οταν βρεχει σφαλιαρες (βια) μην εχεις καμμια αμφιβολια για το αν θα ερθει η σειρα σου .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...