Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση - οι καλύτερες/χειρότερες εταιρίες


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον παιδια καθως τα δεδομενα αλλάζουν  καθε φορα σε αυτο το νημα θα βαζουμε εμπειριες απο after-sales και υποστηριξης απο τις διαφορες εταιριες που υπαρχουν εκει εξω. Λογος αυτου του νηματος ηταν το δικο μου Corsair K70 το οποιο αγορασα απο το Amazon και εκαψε 6 LED μετα απο 3 μηνες λειτουργιας. Δυστυχως λογο απαγορευτικου κοστους μεταφορικων θα κρατησω το προβληματικο πληκτρολογιο. Ας ξεκινησω λοιπον εγω με την εμπειρια μου με το support της Corsair. 

 

Corsair - Σχετικα ευκολο και γρηγορο ανοιγμα ticket. Απαντηση στο προβλημα μου πηρα 2 μερες μετα οπου εγινε δεκτο το RMA. Σε αυτο το κομματι ολα καλα. Στο κομματι ομως που δεν ειναι καλα ειναι στο κομματι των μεταφορικων. Πληρωνει ο πελατης για αποστολη απο και προς τον ιδιο πραγμα απαραδεκτο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Corsair - Σχετικα ευκολο και γρηγορο ανοιγμα ticket. Απαντηση στο προβλημα μου πηρα 2 μερες μετα οπου εγινε δεκτο το RMA. Σε αυτο το κομματι ολα καλα. Στο κομματι ομως που δεν ειναι καλα ειναι στο κομματι των μεταφορικων. Πληρωνει ο πελατης για αποστολη απο και προς τον ιδιο πραγμα απαραδεκτο. 

 

Ε;

Εμένα που μου έστειλαν το front panel του case μου επειδή έσπασα το σιδεράκι που μπαίνει το καλώδιο των ακουστικών, τζάμπα με ups μου ήρθε και δεν ζήτησαν το χαλασμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 μερες και εγω για corsair που άνοιξα ένα ticket μου είπαν να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά, είπα ότι δεν μπορώ και μου ειπαν οτι σε 2-3 μερες θα εγκριθει και θα μου ερθει προπληρωμενη ετικετα για να το στειλω δωρεαν με ups σε αυτούς.

 

XFX- Περίπλοκο το μενού για να ανοίξεις ticket και σε παραπέμπουν στο κατάστημα που το αγόρασες. Αν μόνο δεν μπορέσεις στο εγκρίνουν για να στο αντικαταστήσουν αυτοί. Μεταφορικά πληρώνεις εσύ για να τους το στείλεις ενώ με την πρώτη επιλογή δεν συμβαίνει αυτό.

 

EVGA-  πολύ εύκολο το rma και καμία δυσκολία στο να στο εγκρίνουν. Στέλνουν με την απλή ups και κάνει να έρθει περίπου 5 μέρες :/ Αρνητικά είναι το να στείλουν ετικέτα μέσω ups για να το στείλεις πίσω (π.χ. Πέμπτη παρέλαβες την κάρτα και την άλλη Τετάρτη ήρθε η ετικέτα αντί να το στείλουν από πιο νωρίς) και η ελλειπής και δύσκολη επικοινωνία μέσω support ticket. Απαντάνε μια φορά την μέσα και σου βγάζουν την ψυχή, καλύτερα να τους πάρεις στο τηλέφωνο που σου δίνουν, να χρεωθείς το τηλεφώνημα και να εξασκήσεις τα αγγλικά σου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφερον. Σε εμενα στο RMA το γραφει συγκεκριμενα οτι το κοστος αποστολης επιβαρυνει τον πελατη και κατα προτιμηση για ασφαλεια να το στειλω με εταιρια που παρεχει και tracking και ασφαλεια (UPS ας πουμε). Εννοειται οτι αν το εστελνα θα το εστελνα ετσι γιατι κοτζαμ Κ70 δεν προκειται να το αφησω στην τυχη των ΕΛΤΑ. Το κοστος για 3.5 κιλα πακετο ειναι σχεδον 40 ευρω. 

 

Edit: Να ειδες γι αυτο ανοιξα και αυτο το θεμα. Με το που το εγραψες αυτο πηγα αμεσως και ανοιξα παλι το ticket μου γραφοντας οτι δεν μπορω να το στειλω λογο κοστους. Θελω να δω τι θα μου πουν και αναλογα θα πραξω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανω update το ιδιο μου το thread για να δωσω ευσημα στην Corsair. Μολις πηρα την εξης απαντηση. 

 

We will go ahead and request a call tag to have UPS pick up the unit from you. This will cover the shipping costs both ways. Please allow 1-2 business days for UPS to complete the request and please have the unit ready to ship. Thank you.

 

Μπραβο τους και μετα απο αυτο εμενα σιγουρα με κρατανε σαν πελατη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω γράψει τόσες φορές που φοβάμαι ότι έχω καταντήσει γραφικός.

 

Logitech.

 

1) Αγοράζω τα Z5500. Μετά από 13 μέρες μου χαλάει τελείως o φωτισμός της οθόνης. Τα γυρίζω στα Multirama και μου έκαναν DOA παρόλο που είχα περάσει την ημερομηνία. Σίγουρα τα εύσημα πάνε στα Multirama, αλλά αν δεν υπήρχε από πίσω η Logitech δεν νομίζω να ήταν τόσο εύκολα τα πράγματα.

α) Πάλι τα ίδια ηχεία μετά από χρόνια εκτός εγγύησης παρουσιάζουν πάλι πρόβλημα στον φωτισμό της οθόνης. Παίρνω τη Logitech μήπως μπορεί να γίνει κάτι. Μου ζήτησαν τη διεύθυνση μου και μου έστειλαν δωρεάν με δικά τους έξοδα αποστολής νέο Panel.

β) Μου χάλασε το Logitech mouse, MX performance. Εκτός εγγύησης και με χαμένη την απόδειξη αγοράς. Πήρα τηλέφωνο τη Logitech και μου έστειλαν καινούριο στο κουτί του δωρεάν.

 

2) Φίλος με ποντίκι Logitech MX Revolution είχε πρόβλημα. Εντός εγγύησης βέβαια, του έδωσαν καινούριο MX Performance.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακουστε και τη δικη μου ιστορια απο logitech ειχα το dinovo laser media desktop που εινια ποντικι και πληκτρολογιο ενα βραδυ επαιζα ενα παιχνιδι και ειχα τον καφε μου διπλα κανω μια τσουπ και πεφτει ολος πανω στο πληκτρολογιο παει δε δουλευε παιρνω τηλ τη logithech τους λεω τι εγινε μου λεει εγγυηση εχετε οχι του λεω και μου εδωσε πιστωτικο 50 τις 100 να παρω οτι θελω και πηρα με 75 το dinovo edge και αν ημουν στην εγγυηση τσαμπα θα μου το δινανε φοβερη εταιρια και αυτο που εγινε ηταν δικη μου υπαιτιοτητα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακουστε και τη δικη μου ιστορια απο logitech ειχα το dinovo laser media desktop που εινια ποντικι και πληκτρολογιο ενα βραδυ επαιζα ενα παιχνιδι και ειχα τον καφε μου διπλα κανω μια τσουπ και πεφτει ολος πανω στο πληκτρολογιο παει δε δουλευε παιρνω τηλ τη logithech τους λεω τι εγινε μου λεει εγγυηση εχετε οχι του λεω και μου εδωσε πιστωτικο 50 τις 100 να παρω οτι θελω και πηρα με 75 το dinovo edge και αν ημουν στην εγγυηση τσαμπα θα μου το δινανε φοβερη εταιρια και αυτο που εγινε ηταν δικη μου υπαιτιοτητα

σε ποιό τηλέφωνο τους είχες καλέσει?γιατί θέλω να τους πάρω και εγώ γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα ηχεία μ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε ποιό τηλέφωνο τους είχες καλέσει?γιατί θέλω να τους πάρω και εγώ γιατί αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τα ηχεία μ.

 

το βρηκα στο ιντερνετ φιλε μου δεν ειναι κατι ιδιαιτερο τωρα δεν το θυμαμαι γουγλαρε το

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το βρηκα στο ιντερνετ φιλε μου δεν ειναι κατι ιδιαιτερο τωρα δεν το θυμαμαι γουγλαρε το

δεν μου βγάζει ελληνικό τηλέφωνο..μου βγάζει 0080χχχχχχχχχχ και δεν ξέρω τι χρέωση παίζει να φάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toshiba: Αγοράζω laptop από το Πλαίσιο και συγχρόνως μια 2ετή επέκταση εγγύησης της ίδιας της Toshiba. Ενεργοποιώ την κανονική εγγύηση αλλά όχι την επέκταση (από καθαρή χαζομάρα). Το laptop μετά από 2 χρόνια καταλήγει σε μια φίλη και πριν κλείσει την τετραετία (κοντά 2 μήνες έμεναν) καιγεται η κάρτα γραφικών. Επικοινωνεί η φίλη με το service της εταιρείας (και ΟΧΙ με το Πλαίσιο - μετά απο δική μου παρότρυνση) και τους το πηγαίνει. Με τα πολλά της λένε κάτι λιγότερο από 350€. Την ενημερώνω για την επέκταση, ξανατηλεφωνεί, τους εξηγεί την κατάσταση και το δέχονται εντός εγγύησης. Τελικά δεν πλήρωσε απολύτως τίποτα (ενώ μπορούσαν άνετα να κάνουν τις πάπιες). Όλη η διαδικασία κράτησε 10 μέρες περίπου.

 

Νομίζω πολύ σωστά λένε το Dell>Toshiba>όλες οι υπόλοιπες :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν μου βγάζει ελληνικό τηλέφωνο..μου βγάζει 0080χχχχχχχχχχ και δεν ξέρω τι χρέωση παίζει να φάω.

παρε αυτο πρεπει να ειναι απο οσο θυμαμαι δεν υπαρχει χρεωση εγω απο σταθερο καλεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε αυτο πρεπει να ειναι απο οσο θυμαμαι δεν υπαρχει χρεωση εγω απο σταθερο καλεσα

οκ μαν ευχαριστώ.Μπορώ να πάω και στο πλαίσιο(ανάθεμα την ώρα που αγόρασα από εκεί -είχε προσφορά -10 ευρώ απ'όλους τους άλλους)αλλά θέλω να αποφύγω τους μααακες που θα συναντήσω εκεί μέσα,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οκ μαν ευχαριστώ.Μπορώ να πάω και στο πλαίσιο(ανάθεμα την ώρα που αγόρασα από εκεί -είχε προσφορά -10 ευρώ απ'όλους τους άλλους)αλλά θέλω να αποφύγω τους μααακες που θα συναντήσω εκεί μέσα,,

χεστο το πλαισιο μη μπλεκεσαι με αυτους παρε απευθειας logitech

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...