Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση - οι καλύτερες/χειρότερες εταιρίες


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παντως πρεπει να αναφερω κατι αρνητικο με τη logitech για ενα ποντικι performance mx που η εγγυηση εχει ληξει πριν απο λιγους μηνες παρολαυτα ο υπαλληλος μου ειπε οτι δε μπορει να κανει κατι ασχετα αν ειμαι καλος πελατης και εχω παρει τη μιση logitech αυτο με ξενερωσε λιγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αυτό πότε έγινε;

Ρωτάω για να καταλάβω αν έχει αλλάξει πολιτική η εταιρία τους τελευταίους μήνες.

τωρα πριν κανα μηνα ο υπαλληλος ηθελε να βοηθησει αλλα ο διευθυντης δεν το ενεκρινε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Παιδια εχω τρελο update. Για να καταλαβετε ποσο γαματοι τυποι τελικα ειναι εκει στην Corsair τους εστειλα ενα μηνυμα για το πληκτρολογιο μου αν γινεται να μου αλλαξουν τους κοκκινους διακοπτες σε καφε αφου ειναι ηδη εκει προς επισκευη και τι μου λενε τα τζιμανια?! 

 

"We can change this as a courtesy for you if you prefer. The brown switches are currently on back order with no definite ETA yet. If you prefer the brown switches and would not mind waiting till we have the unit available, we could make the change for you. Please let me know which option you would prefer."

 

Δεν παιζονται οι τυποι. Εννοειται οτι τους ειπα να μου το αλλαξουν και δεν με πειραζει η αναμονη. Χωρις πλακα μετα απο αυτο με κερδισε τρελα η Corsair. Τετοιου ειδους υποστηριξη και after sales πραγματικα γαμανε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχεις νεα οσο αφορα τη Sony? Πως εινα το after sales της? 

 

Side note: Δεν ξερω αν η Corsair μου στειλει το gun-metal K70 με τους καφε διακοπτες ή αν μου επισκευασει το δικο μου Κ70 και μου περασει καφε διακοπτες. Αν ισχυει παντως το δευτερο θα ειμαι ο μοναδικος κατοχος Κ70 Silver με καφε διακοπτες φτιαγμενο ομως απο την ιδια την Corsair και οχι να κανω εγω μοντιφα οπως αλλοι.  

Επεξ/σία από ikaruga24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις νεα οσο αγορα τη Sony? Πως εινα το after sales της? 

http://www.insomnia.gr/topic/521121-πρόβλημα-με-dualshock-4-analog-stick-tearing/?p=53045197

Όλα έγιναν γρήγορα. Μια χαρά φαίνεται. Για να δούμε αν συμβεί το ίδιο πρόβλημα, ποια θα είναι η αντίδραση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταθετω και γω την δικη μου εμπειρια με την Logitech. Ποντικι G500, 30 μερες εκτος εγγυησης αντικατασταθηκε με το G500s. Η επικοινωνια εγινε μεσω e-mails

Να σημεωσω πως ειναι η δευτερη φορα που αντικαθιστουν ποντικι εκτος εγγυησης. η προηγουμενη ηταν το 2011.

Θεωρω και γω οτι στο after sales services ειναι απ τις καλυτερες, και ειναι απ τους βασικους λογους που την προτιμω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι μεγαλη υποθεση το after sales. Πριν καποια χρονια δεν εδινα και πολυ σημασια αλλα πλεον και ειδικα εδω που βρισκομαι για εμενα ειναι πρωτης σημασιας ακομα και αν το τελικο προιον που αγοραζω δεν ειναι τοσο καλο οσο καποια αλλα. Αν ξερω οτι εχω πληρες back up απο την εταιρια που προτιμησα τοτε δεν μετανοιωνω για καμια αγορα. Γι αυτο με τη Razer εχω θεμα. Αν δεν ηταν τοσο χαλια το after sales της μια χαρα εταιριουλα θα ηταν αλλα ως εχει πραγματικα δεν αξιζει με τιποτα για τον καθημερινο χρηστη.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω κι εγώ τη δική μου περίπτωση η οποία έχει να κάνει με τη LINKSYS. Στις αρχές του 2012 είχα αγοράσει το linksys AE1000 wireless internet adapter από το e-gate. Μετά από περίπου  1 χρόνο το ανταπτοράκι άρχισε να "αργοπεθαίνει", ώσπου τελικά μια μέρα έπαψε να λειτουργεί οριστικά. Όντας εντός εγγύησης πήγα το προϊόν στο κατάστημα για αντικατάσταση. Το τσέκαραν εκεί επί τόπου (και όντως δεν λειτουργούσε) και μου είπαν πως θα το στείλουν στην linksys και θα με ενημερώσουν σύντομα. Μετά από μία βδομάδα ενημερώθηκα τηλεφωνικά πως το συγκεκριμένο μοντέλο δεν υπήρχε σε stock από την εταιρεία και αντί αυτού η linksys θα μου προσέφερε προς αντικατάσταση το ΑΕ1200, πρόταση την οποία φυσικά δέχθηκα. Μπορώ να δηλώσω ευχαριστημένος με την αντιμετώπιση που είχα, καθώς μέσα σε 1 βδομάδα είχα νέο (κι ελαφρώς ανώτερο σε χαρακτηριστικά) ανταπτοράκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι μεγαλη υποθεση το after sales. Πριν καποια χρονια δεν εδινα και πολυ σημασια αλλα πλεον και ειδικα εδω που βρισκομαι για εμενα ειναι πρωτης σημασιας ακομα και αν το τελικο προιον που αγοραζω δεν ειναι τοσο καλο οσο καποια αλλα. Αν ξερω οτι εχω πληρες back up απο την εταιρια που προτιμησα τοτε δεν μετανοιωνω για καμια αγορα. Γι αυτο με τη Razer εχω θεμα. Αν δεν ηταν τοσο χαλια το after sales της μια χαρα εταιριουλα θα ηταν αλλα ως εχει πραγματικα δεν αξιζει με τιποτα για τον καθημερινο χρηστη.  

Τι συνέβη με τη Razer;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω μείνει υπερευχαριστημένος με την Razer. 'Εσπασα 3 keys στο Lycosa, και το ένα ποδαράκι που στηρίζει το πλητρολόγιο, τους έστειλα mai, τους είπα ότι τα έσπασα και μέσα σε μία εβδομάδα αν θυμάμαι καλά μου τα στείλαν όλα δωρεάν.Ούτε μεταφορικά δεν πλήρωσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι συνέβη με τη Razer;

 

Ειχα το Black widow περιπου 1.5 χρονο ωσπου τελικα το καλωδιο συνδεσης στο πανω πανω μερος μαλλον εσπασε και εκανε διακοπες στην συνδεση του. Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να στειλω μηνυμα στην ιδια την Razer που μου απαντησαν απλα λεγοντας μου να παω το προιον πισω στο καταστημα απο οπου και το αγορασα. Το πηγα λοιπον πισω στο πλαισιο και μου λενε οτι το καλωδιο ειναι σπασμενο και δεν ξερουν αν μπορουν να το αντικαταστησουν. Σημειωστε οτι το σπασιμο του καλωδιου δεν ειναι δικο μου φταιξιμο, σε συρταρι μεσα εξω ηταν συνεχεια αλλα αν ηταν να σπανε τοσο ευκολα τα καλωδια τοτε χεσε μεσα. Επειτα απο αυτο μου ειπαν απλα οτι θα επικοινωνησουν με τη Razer και μετα αναλογα θα δουν τι θα γινει. 

 

Τελικα η "αποφαση" ηταν οτι το λαθος ηταν δικο μου και οτι η Razer δεν μπορει να μου το αλλαξει, οτι εγω εσπασα το καλωδιο δηλαδη. Εννοειται οτι μετα απο αυτο τρωνε το ακυρο απο εμενα γενικοτερα γιατι καταλαβαινω οτι το after sales τους δεν ειναι σοβαρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι υπάρχει μία γενικότερη ασάφεια με τα περιφερειακά, όπως ακουστικά, ποντίκια, κλπ... Τουλάχιστον εμένα τόσα χρόνια μου έχει δημιουργηθεί η αίσθηση ότι δεν έχουν συγκεκριμένη εγγύηση. Είναι στην διακριτική ευχέρεια του κάθε καταστήματος και εταιρίας.

Με τα ακουστικά της Apple στο iPhone 4 είχα χαλάζει σχεδόν 100 ευρώ. Τα πρώτα χάλασαν, τα δεύτερα που αγόρασα από το multirama χάλασαν σε 2 ώρες και μου τα άλλαξαν με το ζόρι. Αν ένα κουτί υπολογιστή αρχίζει να τρίζει εντός εγγύησης δεν πρέπει να αντικατασταθεί ας πούμε; Θέλω να πω ότι δεν είναι ξεκάθαρα όπως με μία κάρτα γραφικών που δεν δίνει εικόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...