Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση - οι καλύτερες/χειρότερες εταιρίες


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλα τι παει να πει ασαφεια? Πληρωνεις ενα προιον χρυσαφι και μετα απο 1/2 χρονια ειναι για πεταμα? Το logitech K200 (το back up πληκτρολογιο μου) ξερεις ποσα χρονια το εχω και πως το χρησιμοποιω και δεν επαθε τιποτα μεχρι σημερα? 15 ευρω μου κοστισε. Και θα ερθει τωρα ο αλλος να μου πει οτι πληκτρολογιο σχεδον 100 ευρω οτι εσπασε το καλωδιο στη βαση του? Ρε δεν κανουν καμια τουμπα λεω εγω? 

 

Στο κατω κατω της γραφης αν ενα καταστημα ειναι για μπουνιες (οπως το πλαισιο) ο κατασκευαστης/εταιρια οφειλει να αναλαβει αυτη για τη λυση του οποιουδηποτε θεματος. Το να αφηνει μια εταιρια μονο το καταστημα να αποφασιζει ειναι απλα αισχρο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έπρεπε να ξαναστείλεις στην Razer και να τα βρεις με την εταιρεία. Το Πλαίσιο μπορεί να μην ασχολήθηκε καν, για να αγοράσεις άλλο. Είναι και αναλόγος τον πωλητή, (μην ξεχνάμε ότι "πρέπει" να πιάσουν ένα στόχο χρημάτων κάθε μέρα). Και σου λέω αναλόγος τον πωλητή, γιατί άκου περιστατικό που μου είχε τύχει. Είχα ένα set mouse, keyboard wireless της Microsoft. Και έσπασα το USB. Πήρα στο Πλαίσιο για ανταλακτικό, μου λένε πάρε στην MS. Το σηκώνει ένας τύπος του λέω, έσπασα το USB και θα ήθελα ανταλακτικό. Μου λέει δεν έχουμε. Και εγώ δηλαδή του λέω τι μπορώ να κάνω; Και μου απαντάει με υφάκι να πάρετε άλλο. Του λέω για 5€ ζημιά θα δώσω 60€; Τεσπα αφού με έβγαλε εκτός εαυτού και τσακωθήκαμε μου "έκανε την χάρη", να με συνδέσει στο service. Και μου λέει το παλικάρι, επειδή δεν συμφέρει να έχουμε ανταλακτικά είναι πολιτική της εταιρείας να το αντικαταστήσουμε, ενώ του είπα ότι το έχω σπάσει εγώ. Και σε 2 εβδομάδες μου έστειλαν καινούργιο set.

 

Γενικά από την πείρα μου με αυτά τα σκηνικά, επειδή μου έχουν τύχει αρκετές φορές, πρέπει να πιέζεις καταστάσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο κατω κατω της γραφης αν ενα καταστημα ειναι για μπουνιες (οπως το πλαισιο) ο κατασκευαστης/εταιρια οφειλει να αναλαβει αυτη για τη λυση του οποιουδηποτε θεματος. Το να αφηνει μια εταιρια μονο το καταστημα να αποφασιζει ειναι απλα αισχρο. 

Χωρίς να έχω προσωπική εμπειρία πάντως, η Corsair λέει "corsair do not return this product to the store". Σε παραπέμπει να τα βρεις μαζί της. Απ' ότι ακούω έχει εξαιρετικό after sales.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την corsair δεν εχω λογια απλα. Οχι μονο δεχτηκε να μου πληρωσει τα εξοδα αποστολης (οπου γραφει ρητα στην εγγυηση οτι τα εξοδα ειναι του πελατη) αλλα δεχτηκαν να μου αλλαξουν και τους διακοπτες του πληκτρολογιου μου οσο ειναι εκει. Βεβαια επι της ουσιας δεν ειναι και προβλημα για την ιδια καθως ετσι και αλλιως θα βγαλουν ολους τους διακοπτες για να επισκευασουν τα ελατωματικα LEDs και να τα ενισχυσουν με τη νεα τους τεχνολογια αλλα θα μπορουσαν απλα να πουν οτι δεν γινεται. Οπως προειπα η Corsair σιγουρα με κερδισε ως πελατη. Το οτι θα την εχω στην κορυφη της προτιμησης μου απο εδω και περα για το οτιδηποτε ειναι σιγουρο μαζι με την Logitech. 

 

Bazuk σιγουρα θα την ξανακανω την κινηση οταν επιστρεψω Ελλαδα και αν και το προιον θα εχει ξεφυγει πολυ απο την εγγυηση του τα χαρτια θα μιλησουν απο μονα τους (ελπιζω). Αν με βοηθησουν σιγουρα θα γραψω την εμπειρια μου εδω μεσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως,είχα αγοράσει ενα πληκτρολόγιο Gaming. To Logitech G510 από το πλαίσιο στα 100€ .... Μετά απο 4-5 μήνες χρήσης μου έπεσε νερό στο πληκτρολόγιο,επειδή ήξερα λοιπόν τι θα τραβήξω από το Πλαίσιο,έστειλα απευθείας e-mail στην Logitech(Δεν τους ειπα βεβαια οτι μου επεσε νερο απλα οτι δεν λειτουργει) και μου στείλανε άλλο σε 1 βδομάδα!!!! Η εταιρία είναι απίστευτη! Με κέρδισε σαν πελάτη και πλέον προτιμώ την Logitech σαν εταιρία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον φίλο από πάνω..ας μπει ένα poll τουλάχιστον με τους κατασκευαστές laptop...και ας μείνει το παρόν τοπικ ως είναι για κατασκευαστές περιφερειακών ή άλλων μεμονωμένων hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άπειρα respect στην logitech. είχα αγοράσει το g500 πριν 3,5 χρόνια από το pixmania.

Και τον τελευταίο καιρό μου βγάζει το γνωστό πρόβλημα στο αριστερό click.

Δυστυχώς δεν είχα την απόδειξη αγοράς. Και σύμφωνα με το product number ήμουν εκτός εγγύησης πάνω από 8 μήνες.

Παρόλα αυτά θα μου στείλουν το G500s. Μπράβο στην logitech

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάλι,εχτες πεθανε το razer mamba.Έιναι εκτός εγγύησης αλλά είπα κάτσε να τους στείλω ενα mail,ποτέ δε ξέρεις.Σήμερα μου απαντήσανε στέλνοντας μου τη λίστα troubleshooting.Άν υπάρξει κάτι νεότερο θα ενημερωσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Εχω update απο Corsair. Μου ειπαν οι ανθρωποι οτι τα απλα μεταλικα μοντελα δεν θα συνεχιστουν αλλο και συνεπως οι επιλογες μου ειναι οποιοδηποτε μαυρο Κ70 με οποιονδηποτε διακοπτη ειναι διαθεσιμο (εννοειται οτι διαλεξα με τους καφε) ή καποιο gun-metal K70 με οποιονδηποτε διαθεσιμο διακοπτη ή Κ95 με κοκκινους διακοπτες και λευκο φωτισμο. 

 

Θα προτιμουσα φυσικα να ειχα το "μεταλλικο" look του ασημενιου Κ70 αλλα δεν μπορω να πω οτι και το μαυρο με χαλαει ειδικα αν σκεφτεις οτι το Μ95 μου το εχω σε μαυρο οποτε ταιριαζουν διπλα διπλα γαντι. Τωρα ο λογος που δεν θα συνεχιστουν αλλο τα απλα ασημενια μοντελα ειναι στην κριση του καθενα αλλα εγω πονταρω στο γεγονος οτι το προβλημα με τα πεθαμενα LED ειναι αρκετα ποιο μεγαλο απο οσο υπολογιζαν και συνεπως απλα σταματησαν την παραγωγη. 

 

Οπως και να εχει δινω 10/10 στο support και after sales στην Corsair. Ας συνεχισει ετσι το support και στο τελος δεν θα κοιταω αλλες εταιριες εκτος απο αυτην και την Logitech. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάηκε μια sapphire 6850 που είχε μόλις 3 μήνες εκτός εγγύησης λέτε να χω κανά τυχερό αν το κηνυγήσω στέλνοντας mail στη sapphire;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στειλε, δεν χανεις τιποτα. Η sapphire γενικα και απο οτι θυμαμαι ηταν πολυ καλη στο θεμα after sales και υποστηριξης. Ευκαιρια λοιπον να ασχοληθεις με το θεμα και να μας πεις την εμπειρια σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 χρόνια αργότερα...
Στις 16/3/2014 στις 4:46 ΠΜ, ikaruga24 είπε

Ειχα το Black widow περιπου 1.5 χρονο ωσπου τελικα το καλωδιο συνδεσης στο πανω πανω μερος μαλλον εσπασε και εκανε διακοπες στην συνδεση του. Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να στειλω μηνυμα στην ιδια την Razer που μου απαντησαν απλα λεγοντας μου να παω το προιον πισω στο καταστημα απο οπου και το αγορασα. Το πηγα λοιπον πισω στο πλαισιο και μου λενε οτι το καλωδιο ειναι σπασμενο και δεν ξερουν αν μπορουν να το αντικαταστησουν. Σημειωστε οτι το σπασιμο του καλωδιου δεν ειναι δικο μου φταιξιμο, σε συρταρι μεσα εξω ηταν συνεχεια αλλα αν ηταν να σπανε τοσο ευκολα τα καλωδια τοτε χεσε μεσα. Επειτα απο αυτο μου ειπαν απλα οτι θα επικοινωνησουν με τη Razer και μετα αναλογα θα δουν τι θα γινει. 

Τελικα η "αποφαση" ηταν οτι το λαθος ηταν δικο μου και οτι η Razer δεν μπορει να μου το αλλαξει, οτι εγω εσπασα το καλωδιο δηλαδη. Εννοειται οτι μετα απο αυτο τρωνε το ακυρο απο εμενα γενικοτερα γιατι καταλαβαινω οτι το after sales τους δεν ειναι σοβαρο. 

Μπορείς να επικοινωνήσεις με το Ελληνικό τμήμα υποστήριξης της Razer στο [email protected] για να στο επισκευάσουν δωρεάν ( και 10 χρονών να είναι το καλώδιο είναι απλή επισκευή)
Αν εκείνη την περίοδο μετά το plaisio μίλαγε με το support θα σε καθοδηγούσαν έτσι ώστε να το παραλάβει αναγκαστικά το plaisio. ( για 2 χρόνια αν δεν το βγάλει εκτός εγγύησης η Αντιπροσωπείας τότε είναι αναγκασμένη να το παραλάβουν (plaisio) για να σταλλεί για έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...