BritGreek Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Η ερώτησή μου είναι η εξής. Έχω αγοράσει ένα σετ ηχείων γνωστής εταιρείας, από τα οποία το ένα μου έσπασε με δική μου υπαιτιότητα, πέφτοντας από πολύ μικρό ύψος. Επειδή είμαι εκτός εγγύησης, επικοινώνησα με την κατασκευάστρια εταιρεία, ζητώντας να με καθοδηγήσουν, σχετικά με το πού μπορώ να αγοράσω ένα τέτοιο ηχείο ή να το πάω (και να πληρώσω) για να επισκευαστεί. Το πρόβλημα με το συγκεκριμένο είναι ότι από αυτό ενεργοποιείται όλο το σετ, και πέφτοντας, ξεκόλλησε το κουμπί που το ενεργοποιείς και ρυθμίζεις την ένταση. Η απάντηση που πήρα είναι ότι δεν παρέχουν ανταλλακτικά, και ότι αντικαθιστούν όλο το σετ, μόνο εφόσον είναι εντός εγγύησης και έχει πρόβλημα, άρα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Επειδή για μενα είναι κρίμα να τα πετάξω, αφού μιλάμε μόνο για ένα κουμπί, θα ήθελα να μάθω από όσους γνωρίζουν, τι ισχύει με την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία περί διαθεσιμότητας ανταλλακτικών σε ηλεκτρονικά που πωλούνται εντός ΕΕ. Σας ευχαριστώ.
veider Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 πριν ποσα χρονια το πηρες ? ξερεις μεχρι ποια χρονια κυκλοφορουσε ? Η νομοθεσια ειναι πολυ γενικη και αοριστη στο συγκεκριμενο κομματι. Αναφερει οτι ο κατασκευατης οφειλει να παρεχει ανταλλακτικά αναλογα με τον ευλογο χρονο ζωης του προιοντος, χωρις να προσδιοριζει ξεκαθαρα το χρονικο πλαισιο. 1
BritGreek Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Σ'ευχαριστώ για την απάντηση. Το σετ αγοράστηκε το 2011. Εγώ θέλω να μάθω κατά πόσο νόμιμη είναι η επίσημη δήλωση του κατασκευαστή ότι δεν παρέχει service για τα προϊόντα του, παρά μόνο αντικαθιστά όσα είναι εντός εγγύησης. Μιλάω για ηχεία 5.1. Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2014 από BritGreek
Roger Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Γιατι να μπλεξεις με ευρωπαικη ενωση και κουραφεξαλα και δεν το πας σε εναν ηλεκτρονικο να στο φτιαξει,εστω να σου κανει πατεντα?
BritGreek Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Γιατί δεν το αναλαμβάνει κανείς από όσους ρώτησα (λένε ότι δεν μπορούν να το φτιάξουν) και με στέλνουν στην αντιπροσωπεία να αγοράσω καινούργιο ανταλλακτικό, το οποίο δεν υπάρχει. Δεν θεωρώ κουραφέξαλα να γνωρίζω τι ισχύει στη Νομοθεσία για να μπορώ να διεκδικήσω κάτι που δικαιούμαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα