Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ας το πάρουμε αλλιώς τότε.
 

Θα σας βάλω ένα αίνιγμα, και θα μου απαντήσετε όσο πιο ειλικρινά μπορείτε. Βάσει νόμου όμως, όχι της καρδιάς σας, ούτε της λογικής σας.

  • Πας.. αγοράζεις ένα στερεοφωνικό με 500€ κοντά στο σπίτι σου, σε τραστ μαγαζί.
  • Σου βγάζει θέματα διαφόρων φύσεων άμεσα μετά από λίγη χρήση.
  • Τα ψάχνεις.
  • Λύνεις κάποια.
  • Σου βγάζει παραπάνω. Μέσα στο δίμηνο τώρα.
  • Τηλεφωνείς στο μαγαζί και ζητάς άλλο.
  • Σου λένε δεν γίνεται, μόνο αν μας το αντικαταστήσουν θα έχουμε τη δυνατότητα να σας δώσουμε άλλο με την όποια χρηματική διαφορά δηλαδή.
  • Χαλάνε και άλλα πράγματα πάνω του, συν μια φυσική καταστροφή (έμεινε το PLAY μέσα, κόλλησε ξέρω γω)
  • Το στέλνεις στα κεντρικά με την βοήθεια του Local retailer.
  • Στο παραδέχονται στα κεντρικά πως είναι πλήρως.. ελαττωματικό.
  • Στο ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
  • Σου στέλνουν ένα.. στο παλιό σου κουτί.
  • Ο Local Retailer όμως συμπληρώνει, πως πρέπει να είναι νέο, και σε νέο κουτί.
  • Τι απόφαση παίρνεις τότε;

Το κρατάς;

Μην ξεχνάς όμως. Το πλήρωσες 500€ πριν 2 μήνες. Όντως, το κρατάς;

Υ.Γ: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑ, νομιμούκλα το τόπικ. Μη χαλάσουμε τη καρδιά του επιχειρηματία. :D

Δημοσ.

Ελλατωματικα προιοντα υπαρχουν και θα υπαρχουν. Φιλε δες τι λεει η εγγυηση σου. Πολλες φορες λεει και για αντικατασταση με refurbished προιον.

Δημοσ.

Μωρέ μάλλον έχεις δίκιο.

Ήθελα να περάσει και το συναίσθημα όμως, και το τριπάρισμα ανησυχίας που όλοι θα έχουν περάσει.

Το έγραψα όλο αυτό καθαρά για το POV μου, και το κάθε βήμα που πέρασα για να βρεθώ στο παράλογο αδιέξοδο "δεν έχουμε καινούριο σακουλάκι / κουτάκι". Για να δούμε όταν λέμε "δώσε την ευκαιρία στον Έλληνα, μην στέλνετε εσείς οι νεολαίοι διάολοι του Internet τα χρήματα στο εξωτερικό!".
 

Όσοι Users το διάβασαν, ήθελα να παρατηρήσουν τον τρόπο σκέψης τον δικό μου, και τον τρόπο σκέψης του μεγάλου "ν" αντιπροσώπου, που έχει το μονοπώλιο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα.

Δημοσ.

@gpgalanis Η εγγύηση του κατασκευαστή / αντιπροσώπου ή και του πωλητή ακόμα έχει ισχύ συμπληρωματική και σε καμία περίπτωση δεν υπερισχύει των δικαιωμάτων του καταναλωτή, όπως αυτά κατοχυρώνονται στην σχετική νομοθεσία. Μπορεί μόνο να προσθέσει σε αυτά.

 

Στην προκειμένη περίπτωση, αν τα έχω καταλάβει όλα καλά, υπάρχει ένα νέο/ανακατασκευασμένο "στέρεο" αλλά μέσα στο κουτί του παλιού. Αυτό είναι πολύ περίεργο, διότι δεν μιλάμε για επισκευή αλλά για αντικατάσταση προϊόντος και λογικά θα πρέπει να έρθει σε άλλο, δικό του κουτί.

 

Προκύπτει ένα θέμα, του πως ο καταναλωτής διασφαλίζει ότι αυτό που περιέχεται μέσα στο κουτί είναι αντίστοιχο / καλύτερο από το ελαττωματικό που επεστράφη, αφού οι σημάνσεις της συσκευασίας αφορούν το αντικατασταθέν, ελαττωματικό προϊόν και όχι το νέο περιεχόμενο του κουτιού. Αν ο τοπικός πωλητής λιανικής έχει αρκετό υλικό υποστήριξης που να τεκμηριώνει την καταλληλότητα του "νέου" θα το αποδεχόμουν, εναλλακτικά θα ζητούσα να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση (ΑΚΑ τα λεφτά μου πίσω :P )

 

ΥΓ: Ο ορίτζιναλ τοίχος είχε χαρακτήρα!

Δημοσ.

ΥΓ: Ο ορίτζιναλ τοίχος είχε χαρακτήρα!

Πες τα, και εγώ θεώρησα πως σε αυτό το τόπικ χρειαζόταν. Το ξέρω ότι σας ζαλίζω συχνά με την πολυλογία μου σε θεματά μου, πάντως. Ξέρω ότι μπορώ να κόψω αρκετές προτάσεις. Δυστυχώς για εσάς γράφω 2-3 λέξεις / s. :P

 

Άρα ο Zaknafein είναι στο "Όχι, δεν θα το έπαιρνα πίσω.".

 

Άλλος;

 

Υ.Γ: Αύριο επικοινωνώ με 1520. Προστασία πελάτη λένε.. να δούμε.

  • Like 1
Δημοσ.

το πρόβλημα σου είναι ότι έβαλαν το νέο μηχάνημα στο παλιό κουτί?....εφόσον είναι νέο εμένα προσωπικά δεν θα με πείραζε...βέβαια αν έβγαζε πάλι πρόβλημα τότε θα γινόμουν πυρ και μανία.

Δημοσ.
 

....εφόσον είναι νέο εμένα προσωπικά δεν θα με πείραζε...

 

^ ΠΟΥ το ξέρεις εφόσον είναι ανοιγμένο;

Δημοσ.

Απλά να διευκρινίσω ότι το "όχι" έχει ισχύ μόνο εφόσον δεν υπάρχει η τεκμηρίωση των δυνατοτήτων του "νέου". Αν στο έχει ξεκαθαρίσει αυτό ο πωλητής (ότι δεν υπάρχει δηλαδή η σχετική τεκμηρίωση) και μιλάμε για γουρούνι στο σακκί, τότε σαφέστατα και δεν θα το αποδεχόμουν.

 

Δεν είναι θέμα αν είναι σφραγισμένο ή όχι (είναι εντός του νομικού πλαισίου να γίνει αντικατάσταση από ανακατασκευασμένο/ανοιγμένο ή ακόμα και αυτό που τους επέστρεψες αλλά επισκευασμένο πλήρως), αλλά αν είναι το ίδιο μοντέλο ή καλύτερο και μπορεί αυτό να εξακριβωθεί πριν την... απομάκρυνση απ'το ταμείο. :P

Δημοσ.

Δεν με ενδιαφέρει το οπτικά, αν πλέρωνες 250€ ούτε εσένα δεν θα σε ενδιέφερε.. έλα για λίγο στη θέση μου.

Το θέμα άλλωστε είναι πως αν επιτύχω και πάρω και το γα^ώκουτο θα μπορέσω να προβώ σε άλλη αγορά, μιας και θα πάρουν οι LOCAL το νέο, και θα σκάσω κάτι παραπάνω για να απαλλαγώ γενικά από αυτό το price range.

 

Δημοσ.

σαφώς και θα με πείραζε...από κει και πέρα σίγουρα έχεις το δίκαιο με το μέρος σου. Όπως όμως είπε πιο πάνω ο Zacknafein το κατάστημα σε διαβεβαίωσε ότι έγινε αντικατάσταση/ανακατασκευή/αλλαγή με ΝΕΟ ή όχι?...φαντάζομαι πως έχεις στα χέρια σου κάποια χαρτιά και σφραγίδες εγγύησης...αν επιτρέπεται μιλάμε για compact Ηι-Fi ή για μεμονωμένα parts?

Δημοσ.

^ Παράδειγμα έδωσα Geosim. Για μείκτη έγινε όλη αυτή η ιστορία.

Μίλησα με την γραμμή 1520 και μου είπαν πως έχω απόλυτο δίκιο για όλο αυτό, εφόσον μου στείλαν καινούριο/άλλο εξοπλισμό στη ΘΕΣΗ του δικού μου χωρίς να είναι στο κουτί του. Αν ήταν επιδιόρθωση λένε, θα ήταν νόμιμος ο "ν".

Τα κακά νέα; Θα πάρει λέει από 2 εβδομάδες.. μέχρι 2 μήνες.. Σκατά να φάμε όλοι. Μετράω 12 ημέρες μακριά του δηλαδή, και τώρα επειδή είναι αρχιμ$@κας ο "ν" θα πρέπει να ξεχάσω και την ίδια την ανάγκη μου για το προϊόν μου.

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν ο χρόνος αλλαγής/επισκευής ξεπεράσει τις 15 εργάσιμες πρέπει να σου δώσουν προσωρινό αντικαταστάτη...

 

αν στο έχουν πει εξαρχής ότι θα πάρει παραπάνω από τόσο, πρέπει να σου παρέχουν από την αρχή προσωρινό αντικαταστάτη...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...