StormGr Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Σαφώς και σου εχουν παιξει μαλακια, αυτο δεν το συζητω. Το θεμα σου ομως περιεχει μερικες ασαφειες. Τελικα αυτο που σου εστειλαν ειναι καινουριο ή ειναι ανακατασκευασμενο; Η εγγυηση τι λεει σε περιπτωση ελατωματικου, οτι δικαιουσαι καινουριο ή μπορουν να σου στειλουν ενα αλλο ανοιγμενο αλλα λειτουργικο; Συμπερασματα δικα μου, 1) για να στο στειλαν στο παλιο σου κουτι σιγα μην ειναι καινουριο, γιατι να μπουν στην διαδικασια να το ανοιξουνε και να το βαλουν σε παλιο κουτι αν ηταν καινουριο και ειχε το κουτι του κλπ... 2) Για να ισχυριζεται ο local retailer οτι επρεπε να σου στειλουν καινουριο σε νεο κουτι μαλλον η εγγυηση σου λεει οτι η αντικατασταση γινεται με νεο οποτε δεν επρεπε να το δεχτεις καν αυτο το πραγμα. Αν ημουν στη θεση σου δεν θα το πραλαμβανα καν. Θα το αφηνα εκει που το αγορασα και θα απαιτουσα καινουριο σφραγισμενο ή τα λεφτα μου πισω και ας τα βρουνε μεταξυ τους. 1
azuli Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 εννοειται πως το πας πισω και ΑΠΑΙΤΕΙΣ μονο καινουργιο.Εγω δεν θα το πηγαινα καν πισω,θα απαιτουσα να στειλουν courier με δικη τους επιβαρυνση να το παρει.Με το που το ρωτας κιολας τι να κανεις εχεις μπει σε λαθος τροπο αντιμετωπισης του θεματος. πες και ποιο μαγαζι ειναι,δεν ειναι κακο..
panther_512 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Παιδιά, της έδωσαν καινούργιο στο παλιό κουτί, διότι το χαλασμένο θα το επιδιορθώσουν, θα το βάλουν στο καινούργιο κουτί και θα το πουλήσουν για καινούργιο. Τα ίδια έκαναν και σε μένα με λάπτοπ στη Κύπρο. Μου έδωσαν το καινούργιο στο χέρι και φύλαξαν το καινούργιο κουτί για να βάλουν μέσα το επιδιορθωμένο. Απλά πράγματα.....
azuli Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Παιδιά, της έδωσαν καινούργιο στο παλιό κουτί, διότι το χαλασμένο θα το επιδιορθώσουν, θα το βάλουν στο καινούργιο κουτί και θα το πουλήσουν για καινούργιο. Τα ίδια έκαναν και σε μένα με λάπτοπ στη Κύπρο. Μου έδωσαν το καινούργιο στο χέρι και φύλαξαν το καινούργιο κουτί για να βάλουν μέσα το επιδιορθωμένο. Απλά πράγματα..... δεν στεκει
Super Moderators Thresh Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 εύκολα αυτό που αγόρασε αρχικά ήταν refurbished... 1
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Λογικά η εγγύηση σου θα ξεκαθαρίζει το θέμα. Αν δεν λέει ότι σε περίπτωση ελαττωματικού γίνεται αντικατάσταση μόνο με καινούργιο τότε δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι. Οι περισσότερες εγγυήσεις αφήνουν το ελεύθερο στον κατασκευαστή να το επισκευάσει ή να σου δώσει ανακατασκευασμένο οπότε δε νομίζω ότι μπορείς να μην το δεχτείς.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 ^ Είδατε πόσο διαφέρουν απόψεις με απόψεις; Παιδιά το ξεκαθαρίζω ακόμη μια φορά πως μου έστειλαν (από κεντρικά "Ν" στο κατάστημα λιανικής), ένα ίδιου μοντέλου εξοπλισμό, μέσα στο κουτί μου και μαζί με τα παρελκόμενα τα δικά μου.Θα πρέπει να πάω από το γραφείο μου να ψάξω την απόδειξη, και να την μελετήσω γιατί απ' ότι βλέπω πολύ ακούγεται αυτό και ίσως βοηθήσει.Σας είπα πως την καταγγελία την έκανα στην Γραμμή Καταναλωτών, αλλά νομίζω πως τα μόνα δύο πράγματα που με σώνουν είναι ή η Hercules από Γαλλία (που έστειλα ένα Mail και μου λεν πως θα απαντήσουν), ή να ξεχάσω το όλο κομμάτι της ανάγκης μου για τον εξοπλισμό σφίγγοντας τα δόντια (αξιοπρέπεια πάνω απ' όλα) για 2 μήνες μέχρι να ΔΟΥΜΕ τι θα γίνει με την Γραμμή καταναλωτών.Χάλια ρε. Έχω σκισμένη κουκούλα κάμπριο επειδή κάποιος πέρασε και είχε τις κακές του, έχω μείκτη μεταχειρισμένο και ο όποιος καραγκιόζης το θεωρεί φυσιολογική πολιτική, έχω τη μάνα μου σε Δημόσιο νοσοκομείο να παλεύει με αρθρίτιδα και 10 ημέρες για μια κωλοεξέταση....όλα πόσο πένα μπορεί να πηγαίνουν. Αν ήμουν σαν τα άλλα κοριτσάκια στην ηλικία μου, δε θα σκεφτόμουν τίποτα, δεν θα αγόραζα τίποτα (πέρα από στρινγκ), θα κουβαλούσα τίποτα τελάρα σε μια κωλοδουλειά ή βοηθός λογίστρια/γραμματεία, και θα ζούσα ζωή και κότα στην άγνοια. Τι τα ψάχνω όλα.. αφού χαμένη είμαι, πάω να τα βάλω με τους δράκους του κράτους. 2
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μπορεί να σου αντικατέστησαν μόνο το προβληματικό κομμάτι και όχι και τα παρελκόμενα!
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Zio μου ακούγεσαι τόσο σίγουρος, που αν με κάποιο τρόπο ξέρεις πως θα χάσω το δίκιο μου και μετά το δίμηνο αναμονής της Γραμμής Καταναλωτών....να το βάλω κάτω και τουλάχιστον να ξεκινήσω να πάω να πάρω το σύστημα τώρα να μην μου λείπει at least.Πως το ξέρεις; Και πως γίνεται να επιτρέπεται τέτοιο πράγμα και να ονομάζεται ορθή πολιτική εταιρίας;
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Λέω ότι είναι πιθανό να συμβαίνει, δε σου λέω να μη κινηθείς όπως νομίζεις ότι είναι σωστότερο. Απλά, αν μάθαινες τι προβλέπεται σε περίπτωση βλάβης για το προϊόν σου θα γλίτωνες κόπο και χρόνο Πάρε παράδειγμα το iPhone πχ. Και 1 μέρα να το έχεις και να βγάλει πρόβλημα θα σου αντικαταστήσουν με ανακατασκευασμένο. Και αυτό θα γίνει όσες φορές χρειαστεί μέσα στην εγγύηση και θα είναι σωστοί και καλυμμένοι. Το ίδιο συμβαίνει και με πολλά άλλα προϊόντα!
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Άρα αυτό είναι ξεκάθαρο στο πίσω μέρος της απόδειξης, λοιπόν;Δεν θέλω να πάω κόντρα με την απόδειξη, σε καμία περίπτωση.
gpgalanis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δεν ειναι στο πισω μερος της αποδειξης αλλα στην εγγυηση εντος της συσκευασίας.
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δεν ξέρω αν το γράφει στην απόδειξη ή στους όρους της εγγύησης. Πάντως, με μια γρήγορη ματιά γενικά για εγγυήσεις ηλεκτρονικών συσκευών βρήκα ότι σε περίπτωση βλάβης εντός εγγύησης ο πωλητής έχει την υποχρέωση να το αντικαταστήσει, να το επισκευάσει ή να δώσει πίσω τα χρήματα. Δεν βρήκα κάπου να λέει για αντικατάσταση με καινούργιο. Επίσης, μετράει και αν το πρόβλημα προήλθε από κακή χρήση του αγοραστή ή είναι όντως ελάττωμα της συσκευής
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Όρτσα. Από το τελευταίο είμαι καθαρή.Κάθε φορά που παρουσιαζόταν κάτι, το τραβούσα βίντεο. Μέσα στο βίντεο φαίνεται το κάθε πρόβλημα, εκείνη τη στιγμή. Πάντα έτσι κάνω.Ποιον ρωτάω; Να πάρω το μαγαζί λιανικής να μου στείλει κάποιο χαρτί να το μελετήσω;
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Αν δεν έχεις τα συνοδευτικά χαρτιά ρώτα εκεί που το αγόρασες. Ψάξε και γενικά για εγγύηση ηλεκτρονικών συσκευών, λογικά θα βρεις κι εσύ αυτά που σου έγραψα. Δηλαδή, στο αντικατέστησαν αλλά δεν θέλεις να το παραλάβεις επειδή πιστεύεις ότι δεν είναι καινούργιο? Γιατί δεν το παίρνεις και αν δουλεύει σωστά όλα οκ και έχεις και την εγγύηση, αν δε δουλεύει η εγγύηση ισχύει κανονικά και το πας πάλι πίσω. Γιατί με αυτό που κάνεις τώρα δεν έχεις και το προϊόν που πλήρωσες στα χέρια σου!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα