Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 ^ Είναι σωστό δηλαδή να πάρω ότι μου δώσουν;Μόνο στα χάπια το έκανα αυτό. Να το κάνω στα πάντα; 2
zio10 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Να μάθεις τι ισχύει για να μην ταλαιπωρείσαι τζάμπα 1
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Τώρα μέχρι τις 20.00 θα τους πάρω τηλέφωνο να τους ζητήσω ότι μου ζήτησες (στο λιανικής μου). Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου Ζίο. 1
Anorymous Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Ας το πάρουμε αλλιώς τότε. Θα σας βάλω ένα αίνιγμα, και θα μου απαντήσετε όσο πιο ειλικρινά μπορείτε. Βάσει νόμου όμως, όχι της καρδιάς σας, ούτε της λογικής σας. Πας.. αγοράζεις ένα στερεοφωνικό με 500€ κοντά στο σπίτι σου, σε τραστ μαγαζί. Σου βγάζει θέματα διαφόρων φύσεων άμεσα μετά από λίγη χρήση. Τα ψάχνεις. Λύνεις κάποια. Σου βγάζει παραπάνω. Μέσα στο δίμηνο τώρα. Τηλεφωνείς στο μαγαζί και ζητάς άλλο. Σου λένε δεν γίνεται, μόνο αν μας το αντικαταστήσουν θα έχουμε τη δυνατότητα να σας δώσουμε άλλο με την όποια χρηματική διαφορά δηλαδή. Χαλάνε και άλλα πράγματα πάνω του, συν μια φυσική καταστροφή (έμεινε το PLAY μέσα, κόλλησε ξέρω γω) Το στέλνεις στα κεντρικά με την βοήθεια του Local retailer. Στο παραδέχονται στα κεντρικά πως είναι πλήρως.. ελαττωματικό. Στο ΑΛΛΑΖΟΥΝ. Σου στέλνουν ένα.. στο παλιό σου κουτί. Ο Local Retailer όμως συμπληρώνει, πως πρέπει να είναι νέο, και σε νέο κουτί. Τι απόφαση παίρνεις τότε; Το κρατάς; Μην ξεχνάς όμως. Το πλήρωσες 500€ πριν 2 μήνες. Όντως, το κρατάς; Υ.Γ: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑ, νομιμούκλα το τόπικ. Μη χαλάσουμε τη καρδιά του επιχειρηματία. Ειχα παρει λαπτοπ καινουργιο 1000 ευρω και μου εβγαλε προβλημα στις πρωτες ωρες , το πηγα στο μαγαζι και το ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ SERVICE αντι να το αλλαξουν. Μου το παιζαν παλαβοι μεχρι και βιντεο ειχα τραβηξει με το προβλημα και ειπαν οτι ειναι μονταζ και τελικα λιγο πριν παιξουμε ξυλο μετα απο 10 μερες εδωσα τελικα αλλα 100 ευρω και πηρα ενα αλλο.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μας δουλεύεις κατά 99%.Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποίησαν την λέξη "μοντάζ" σε προσωπικό βίντεο; Αν είναι μετά από 10 ημέρες δώσω εγώ άλλα 90€ και πάρω ένα άλλο.. το πιο χαρούμενο ending θα έχει κατ' εμέ.
Anorymous Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2014 Μας δουλεύεις κατά 99%. Πως είναι δυνατόν να χρησιμοποίησαν την λέξη "μοντάζ" σε προσωπικό βίντεο; Αν είναι μετά από 10 ημέρες δώσω εγώ άλλα 90€ και πάρω ένα άλλο.. το πιο χαρούμενο ending θα έχει κατ' εμέ. Ελα ντε τι να πεις αυτο το μαγαζι ειναι πολυ γνωστο για αυτες τις συμπεριφορες, μιλαμε ηταν πολυ σπαστικο το ειχα παρει για την σχολη αλλα και για να παιζω παιχνιδια και εια φαει πολυ πικρα.
kage Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 -δεν πα να γραφουν οτι θελουν σε αποδειξεις ή να λενε οτι θελουν... ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ (http://europa.eu/you...es/index_el.htm ), Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 'Η ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ/ΔΙΑΝΟΜΕΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ 'Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ.>> το τι γινεται αν δεν υπαρχει πια η συσκευη δεν το θυμαμαι . αυτη ηταν απαντηση για ιφονε που καποιος εγραψε πιο πανω. επιπλεον refurbished ειναι πιο φτηνα και μολις με εως 6 μηνες(αν και απο service refurbished δεινουν οσους περισσοτερους μηνες ειναι η εγγυηση που ειχες απο οταν το αγορασες).οποτε σε καμμια περιπτωση δεν ειναι καινουργια. -επιπλεον το doa ημερων δεν ειναι νομος και αν θελει η επιχειρηση το "διαφημιζει".σε καμμια περιπτωση δεν θα σας το αλλαξουν χωρις να περασει απο σερβις ομως!
Zaknafein Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 ^ Είδατε πόσο διαφέρουν απόψεις με απόψεις; Παιδιά το ξεκαθαρίζω ακόμη μια φορά πως μου έστειλαν (από κεντρικά "Ν" στο κατάστημα λιανικής), ένα ίδιου μοντέλου εξοπλισμό, μέσα στο κουτί μου και μαζί με τα παρελκόμενα τα δικά μου. Αν είναι έτσι, τότε από νομικής πλευράς είναι καλυμμένοι νομίζω. Παρόλα αυτά, μίλα με το μαγαζί αν δέχονται επιστροφή + διαφορά από μέρους σου για να πάρεις κάτι καλύτερο, μπορεί να το δεχτούν. Ορθώς επισημαίνει ο Ζιο ότι αυτό που παραλαμβάνεις έχει εγγύηση κανονικά κι ας είναι ανακατασκευασμένο / ανοιγμένο και απ΄τη στιγμή που έγινε αντικατάσταση, η διάρκεια της εγγύησης ανανεώνεται (ενώ αν ήταν επισκευή πχ, θα είχαν 2 χρόνια τα ανταλλακτικά αλλά για τα υπόλοιπα μέρη της συσκευής θα "έτρεχε" η εγγύηση απ'την ημ. αγοράς.) @Kage, έχεις πηγή για την υποχρέωση αντικατάστασης με καινούριο, σφραγισμένο; Δεν θυμάμαι να αναφέρει κάτι τέτοιο ούτε η κοινοτική οδηγία ούτε ο Αστικός κώδικας, αλλά δεν είμαι δικηγόρος εξού και η ερώτηση.
zio10 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Στο Link που έβαλε ο kage γράφει: "Εάν το προϊόν που αγοράσατε στην ΕΕ Εν προκειμένω, τα 28 κράτη μέλη της ΕΕ + Ισλανδία, Λιχτενστάιν και Νορβηγία δεν μοιάζει ούτε λειτουργεί όπως είχε διαφημιστεί, ο πωλητής πρέπει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει χωρίς χρέωση, ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας." και "έχετε δύο χρόνια στη διάθεσή σας για να ζητήσετε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον αποδειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορείτε να ζητήσετε να σας επιστραφούν τα χρήματά σας ή να σας κάνουν έκπτωση." Δεν βρίσκω κι εγώ κάπου να λέει για αντικατάσταση με καινούργιο.
panther_512 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2014 Καλά ρε παιδιά, πού είδατε στην Ευρωπαϊκή Νομοθεσία να αναφέρει ότι το ελλατωματικό πρέπει αποκλειστικά και μόνο να αντικαθίσταται με καινούργιο? Αναφέρεται ρητά ότι το ελλατωματικό ή θα το επισκευάσει ή θα το αντικαταστήσει δεν στεκει ΟΚ, τότε εξήγησέ μου για ποιό λόγο όταν εμένα μου αντικαταστήσαν το λάπτοπ με καινούργιο, μου έδειξαν το κουτί ότι είναι σφραγιστό, το άνοιξαν, έβγαλαν από μέσα το λάπτοπ μου παρέδωσαν μόνο αυτό και τα υπόλοιπα τα κράτησαν. Εν πάση περιπτώση, η περίπτωσή μου έχει δημοσιευθεί στο insomnia και από την όλη συμπεριφορά της εταιρίας δεν περιμένω οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό που έγραψα. Ολοκαίνουργιο λάπτοπ πήγε για service. Το επέστρεψαν χτυπημένο. Τί κάνουμε τώρα?
zio10 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Αυτό που λέγαμε νομίζω δηλαδή. Άρα παίρνεις αυτό που σου έστειλαν, αν δουλεύει όλα οκ και έχεις και την εγγύηση, αν έχει κι αυτό πρόβλημα το επιστρέφεις ξανά.
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Πήγα και το πήρα.Αν έχει δηλαδή κάποιο θεματάκι στο μέλλον, και πάλι refurbished και πάλι refurbished και μέχρι να βαρεθούν αυτοί refurbished ε;Δε έχω ποτέ το δικαίωμα να πω α-στα-διάλα;
zio10 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Πήγα και το πήρα. Αν έχει δηλαδή κάποιο θεματάκι στο μέλλον, και πάλι refurbished και πάλι refurbished και μέχρι να βαρεθούν αυτοί refurbished ε; Δε έχω ποτέ το δικαίωμα να πω α-στα-διάλα; Αν πέφτεις συνέχεια σε ελαττωματικά δεν ξέρω αν μπορείς να απαιτήσεις καινούργιο. Προς το παρόν πάρε αυτό που σου στείλανε να το χαρείς και μη το γκαντεμιάζεις!
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2014 Μη το λες, κάτι παρατηρώ και σε δαύτο. Θα δείξει. Για την ώρα μιλάω μέσω Email και στην ίδια την Hercules.Στο τελευταίο έβαλα ότι έχω και δεν έχω στο λέγειν. Να δούμε αν θα αγγίξω τις ψυχές τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα