Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα τα ΜΜΕ στην Ελλάδα, έχουν ανάγει την μουσική και το θέατρο σχεδόν σε αποκλειστικό και ύψιστο βαθμό εκφραστή του παρόντος πολιτισμού.

 

Ποια είναι η γνώμη σας γι' αυτό? 

 

Η αρχιτεκτονική, η δομή μιας πόλης, η συμπεριφορά μιας κοινωνίας, τα μηχανικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, η κοινωνική εξέλιξη, οι επιχειρήσεις... κλπ δεν αποτελούν μέρος του παραγόμενου πολιτισμού καλού η κακού?

 

Μήπως, δεν παράγουμε τίποτα άλλο πλέον από τραγουδιστάδες  και θεατρίνους, ή απλά δεν ασχολούνται τα media με τίποτα άλλο πέρα από αυτά γιατί γι' αυτά διψάει ο κόσμος? 

  • Like 3
Δημοσ.

Στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα τα ΜΜΕ στην Ελλάδα, έχουν ανάγει την μουσική και το θέατρο σχεδόν σε αποκλειστικό και ύψιστο βαθμό εκφραστή του παρόντος πολιτισμού.

 

Ποια είναι η γνώμη σας γι' αυτό? 

 

Η αρχιτεκτονική, η δομή μιας πόλης, η συμπεριφορά μιας κοινωνίας, τα μηχανικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, η κοινωνική εξέλιξη, οι επιχειρήσεις... κλπ δεν αποτελούν μέρος του παραγόμενου πολιτισμού καλού η κακού?

 

Μήπως, δεν παράγουμε τίποτα άλλο πλέον από τραγουδιστάδες  και θεατρίνους, ή απλά δεν ασχολούνται τα media με τίποτα άλλο πέρα από αυτά γιατί γι' αυτά διψάει ο κόσμος? 

ενω στο εξωτερικο δεν υπαρχει αυτη η ροπη?,με τον ορο πολιτισμος εννοουμε την πνευματικη νοοτροπια και ικανοτητα το να θελει κανεις τα αριστα για κεινον και τους γυρω του , η τεχνολογια ειναι συνεπες αποτελεσμα ενος  σωστα αναπτυγμενου πολιτισμου ,τεινω να πιστεψω οτι ο ορος πολιτισμος εχει αρχισει να φθινει γιατι δεν προαγεται ,δηλαδη για μενα δεν ειναι ολοι αυτοι που δημιουργουν το πολιτισμο ειναι ο απλος ανθρωπος που εχει μια παιδεια μπορει να διεξαγει μια λογικη συζητηση ,εχει ανησυχιες παλευει για το αυριο εξελισεται ..

ο πολιτισμος που θεωρεις εσυ οτι υπαρχει ειναι ο προαγομενος απο τα μμε που υποθαλπει ροπες σε μηδενιστικες αξιες  και αποκοιμιζει συνειδησεις δεν τις αφυπνιζει

Δημοσ.

ενω στο εξωτερικο δεν υπαρχει αυτη η ροπη?,με τον ορο πολιτισμος εννοουμε την πνευματικη νοοτροπια και ικανοτητα το να θελει κανεις τα αριστα για κεινον και τους γυρω του , η τεχνολογια ειναι συνεπες αποτελεσμα ενος  σωστα αναπτυγμενου πολιτισμου ,τεινω να πιστεψω οτι ο ορος πολιτισμος εχει αρχισει να φθινει γιατι δεν προαγεται ,δηλαδη για μενα δεν ειναι ολοι αυτοι που δημιουργουν το πολιτισμο ειναι ο απλος ανθρωπος που εχει μια παιδεια μπορει να διεξαγει μια λογικη συζητηση ,εχει ανησυχιες παλευει για το αυριο εξελισεται ..

ο πολιτισμος που θεωρεις εσυ οτι υπαρχει ειναι ο προαγομενος απο τα μμε που υποθαλπει ροπες σε μηδενιστικες αξιες  και αποκοιμιζει συνειδησεις δεν τις αφυπνιζει

 

Συμφωνώ, αλλά χώρες σαν τις HΠΑ (άσχετα που δεν χαρακτηρίζονται από συγκεκριμένο έθνος), την Γερμανία, Κίνα, Ρωσία και πολλές άλλες, πέρα από την πλύση εγκεφάλου από τα media και οποιαδήποτε άλλα συμφέροντα και πολιτικές, έχουν σημειώσει τεράστια εξέλιξη σε πολλούς τομείς, ενώ εμείς έχουμε εγκαταλείψει σε μεγάλο βαθμό την δημιουργία πολιτισμού μοναδικού για τα γνωρίσματά του και γινόμαστε αντιγραφείς και κακοί αντιγραφείς μάλιστα των όσων συμβαίνουν εκτός συνόρων.

 

Δεν μηδενίζω τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχουμε σαν λαός, αλλά το βλέπω σαν σύνολο εθνικά και όχι αποσπασματικά, πχ έχουμε καλούς γιατρούς, κακή υγεία, καλούς αρχιτέκτονες άσχημα κτήρια.

  • Like 1
Δημοσ.

καλούς αρχιτέκτονες άσχημα κτήρια.

Το 70% του κτηριακού όγκου της χώρας δε φέρει υπογραφή αρχιτέκτονα. Surprise surprise! Τα παράπονά σας/μας σε νομοθεσία/νομοθέτες.

  • Like 5
Δημοσ.

Στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα τα ΜΜΕ στην Ελλάδα, έχουν ανάγει την μουσική και το θέατρο σχεδόν σε αποκλειστικό και ύψιστο βαθμό εκφραστή του παρόντος πολιτισμού.

 

Οι διακρίσεις στις Καλές Τέχνες είναι σίγουρα δείγμα πολιτισμού γενικότερα, αλλά και συγκεκριμένα, όπως γράφεις, "εκφραστές" του δεδομένου πολιτισμικού επιπέδου ενός λαού.

 

Το ερώτημα είναι, παράγεται στην Ελλάδα κάτι αξιόλογο, έστω κι αποκλειστικά σ' αυτούς τους τομείς;

 

 

Η αρχιτεκτονική, η δομή μιας πόλης, η συμπεριφορά μιας κοινωνίας, τα μηχανικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, η κοινωνική εξέλιξη, οι επιχειρήσεις... κλπ δεν αποτελούν μέρος του παραγόμενου πολιτισμού καλού η κακού?

 

Συμφωνώ απόλυτα. Απλά είναι -κατά τη γνώμη μου- δεδομένο, πως ο άνθρωπος πάντα θα χαρακτηρίζεται από την τάση να "ευλογάει τα γένια του", υπερτονίζοντας τα όποια θετικά του και παράλληλα σιωπώντας εκεί που συνειδητοποιεί πως "δεν τον παίρνει".

 

Ως πολίτες αυτής της χώρας δυστυχώς δεν έχουμε κάποιο επίτευγμα να παρουσιάσουμε (και να νιώσουμε ανάλογη περηφάνια γι' αυτό), πέραν των όποιων διακρίσεων συμπολιτών μας π.χ. στον Αθλητισμό ή τις Καλές Τέχνες. 

 

Θυμάσαι π.χ. την τελευταία δεκαετία κάποιον Έλληνα πολίτη, ο οποίος προχώρησε σε κάποιο επιστημονικό breakthrough, ή έστω σε μια επιτυχημένη εφαρμογή τεχνολογίας; 

 

Μην ξεχνάμε επίσης, πως η ανάπτυξη της Τεχνολογίας και των Επιστημών γενικότερα χρειάζονται γκαφρά, τα οποία δυστυχώς δε διαθέτουμε τη συγκεκριμένη στιγμή.

 

 

Μήπως, δεν παράγουμε τίποτα άλλο πλέον από τραγουδιστάδες  και θεατρίνους, ή απλά δεν ασχολούνται τα media με τίποτα άλλο πέρα από αυτά γιατί γι' αυτά διψάει ο κόσμος? 

 

Φαύλος κύκλος. Τα ΜΜΕ δημιουργούν "είδωλα". Ο κόσμος θέλει ν' ασχολείται μ' αυτά. Τα ΜΜΕ συνεχίζουν να προβάλλουν τα ίδια "είδωλα" ή δημιουργούν κλώνους αυτών.

 

Από εκεί και πέρα, θεωρώ πως ως λαός είμαστε γενικότερα επιφανειακοί, αλλά και κατά κάποιο τρόπο πληγωμένοι. Τασσόμαστε υπέρ του οτιδήποτε τονώνει την περηφάνια μας, ακόμα και αν στο βάθος γνωρίζουμε, πως αντικειμενικά αυτή μας η πράξη δεν οδηγεί σε πραγματική εξέλιξη - ή ανάταση αν θες.

 

Κέρδισε η Έλενα στη Γιουροβιζιόν; Θα ψάξουμε για αντίστοιχης κατηγορίας αντικαταστάτη (π.χ. τον Σάκη), δε θα επενδύσουμε π.χ. σε Μουσικούς οι οποίοι προτείνουν κάτι εναλλακτικό.

 

Πήρε η Εθνική το Ευρωπαϊκό παίζοντας "αντιποδόσφαιρο" και με συγκεκριμένο roster; Θα προσδοκάμε την εφαρμογή αντίστοιχων τακτικών από τον εκάστοτε τεχνικό, επιμένοντας μάλιστα να κρατηθούν οι ίδιοι παίκτες, ασχέτως αν έχουν αισίως φτάσει τα 35 τους χρόνια. Δε θα επενδύσουμε σε αθλητική Παιδεία, ούτε θα διευκολύνουμε την εξέλιξη και ανάδειξη νέων Αθλητών.  

 

Δείχνουμε προτίμηση δηλαδή σε ότι μπορεί να φέρει άμεσο αποτέλεσμα, σε ότι μπορεί να στρέψει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω μας, σε ότι μας κάνει να αισθανόμαστε πως ανακτάμε μέρος της δόξας των προγόνων μας.

 

Για να κλείσω, σε πρώτη φάση περισσότερο με προβληματίζει η επιμονή μας (σε βαθμό εμμονής) σε συγκεκριμένα πρόσωπα και καταστάσεις παρά η έλλειψη επιτευγμάτων σε άλλους πολιτισμικούς τομείς.

 

Όσο λειτουργούμε βάσει σκάρτης νοοτροπίας, βάζοντας π.χ. ταμπέλες όπως αυτή του "έντεχνου" ή "ποιοτικού" καλλιτέχνη, συνεχίζουμε την πορεία μας επί του φαύλου αυτού κύκλου. 

 

Αλήθεια, γιατί να θεωρούνται ο Πλιάτσικάς, η Γαλάνη, ο Νταλάρας, ο Παπακωνσταντίνου κ.λ.π ποιοτικοί; Ακόμα και αν δεχτώ πως πράγματι η Μουσική τους χαρακτηρίζεται από κάποια τέτοια "ποιότητα", δε θα έπρεπε να μας προβληματίζει το ότι βλέπουμε σχεδόν αποκλειστικά τις ίδιες αυτές φάτσες 40 χρόνια σερί; Ή το ότι δε προωθούμε κι άλλα είδη Μουσικής πέραν του δακρύβρεχτου "εντέχνου"; 

 

Μήπως τελικά δεν ξέρουμε τι σημαίνει ποιότητα, αλλά πιανόμαστε από οτιδήποτε μας πλασάρουν ως τέτοια προκειμένου να ξεχωρίσουμε; 

  • Like 8
Δημοσ.

Συμφωνώ, αλλά χώρες σαν τις HΠΑ (άσχετα που δεν χαρακτηρίζονται από συγκεκριμένο έθνος), την Γερμανία, Κίνα, Ρωσία και πολλές άλλες, πέρα από την πλύση εγκεφάλου από τα media και οποιαδήποτε άλλα συμφέροντα και πολιτικές, έχουν σημειώσει τεράστια εξέλιξη σε πολλούς τομείς, ενώ εμείς έχουμε εγκαταλείψει σε μεγάλο βαθμό την δημιουργία πολιτισμού μοναδικού για τα γνωρίσματά του και γινόμαστε αντιγραφείς και κακοί αντιγραφείς μάλιστα των όσων συμβαίνουν εκτός συνόρων.

 

Δεν μηδενίζω τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχουμε σαν λαός, αλλά το βλέπω σαν σύνολο εθνικά και όχι αποσπασματικά, πχ έχουμε καλούς γιατρούς, κακή υγεία, καλούς αρχιτέκτονες άσχημα κτήρια.

Μονο που η ΗΠΑ εχουν μεγαλυτερη ελευθερια λογου και κινησεων στο θεμα κουλτουρα και τεχνης. Για παραδειγμα πριν μερικους μηνες ανεβηκε ενα θεατρικο το corpus christi και τι εγινε μαζευτηκε απεξω καθε θιτσα χριστιανη και καθε ενας που θιγεται λες και αυτο θα αλλαξει τα δεδομενα στην Ελλαδα...Αν αυτο το πραγμα το εκανες στην Αμερικη κανενας δεν θα ειχε κανενα προβλημα γιατι ειναι ποιο ανοιχτοι δεν εχουν πανω απο ολα την θρησκεια αν και το μεγαλυτερο ποσοστο ειναι θρησκευομενοι αλλα στα τετοια τους,..

Εχουμε έλλειψη παιδειας γενικως σε θεμα τεχνες και αισθητικη και το μονο που ξερουμε να λεμε εμεις το κανουμε καλυτερα ενω δεν εχουμε κανει και τιποτα στην ουσια ολη η Ελλαδα ειναι copy paste απο πολυκατοικιες ασχημες και μουντες γιατι κανεις δεν εχει επενδυσει σε αυτο.... Μονο περηφανοι μπορουμε να ειμαστε που καναμε ολυμπιακους και τους πετυχαμε αλλα θα εχουμε και την καραμελα για 50 χρονια ακομα οτι εμεις καναμε καλυτερη τελετη εναρξης.

Η Ελληνικη μουσικη ειναι αθλια τα τελευταια χρονια γενικα αντιγραφες απο εξω και αυτο γινεται και στις ταινιες και στην τηλεοραση ανακυκλωνουν συνεχεια το ιδιο και το ιδιο.

Μην περιμενεις απο ενα λαο να εχει αποψη και κουλτουρα και να την επενδυει οταν ακουει λαικοραπ η οπως το λενε..

Στο εξωτερικο για παραδειγμα τα παντα εχουν μια κινηση με μια μοδα οταν τελειωσει αυτη η μοδα την πετανε στα σκουπιδια και την επαναφερουν μετα απο 30 χρονια εδω αυτο δεν λεει να αλλαξει η ιδια μοδα σε ολα συνεχεια. βεβαια και εδω προχωραει αλλα στατικα και οχι ριζικα.

  • Like 2
Δημοσ.

Η Ελληνικη μουσικη ειναι αθλια τα τελευταια χρονια γενικα αντιγραφες απο εξω και αυτο γινεται και στις ταινιες και στην τηλεοραση ανακυκλωνουν συνεχεια το ιδιο και το ιδιο.

Μην περιμενεις απο ενα λαο να εχει αποψη και κουλτουρα και να την επενδυει οταν ακουει λαικοραπ η οπως το λενε..

Δε νομίζω ότι υπάρχει χώρα που παράγει σήμερα "αυθεντικές" και πρωτότυπες μόρφες τέχνης και πολιτισμού (χώρα του "δυτικού" κόσμου, τουλάχιστον). Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν "παράγουμε πολιτισμό" με την έννοια της μοναδικότητας, αλλά αν υπάρχουν Έλληνες δημιουργοί που μέσα σε αυτόν τον "ωκεανό" διακρίνονται στην παραγωγή σημαντικών έργων πολιτισμού, είτε βρίσκονται εντός, είτε εκτός συνόρων. Φυσικά, μας ενδιαφέρει κυρίως το "εντός συνόρων" κομμάτι και η συμβολή της Ελληνικής πολιτείας στη γέννηση και ανάδειξή τους και όχι τόσο το εκτός συνόρων σκέλος, γιατί αυτό το δεύτερο -ολόκληρο ή μέρος του- ενδέχεται να το καρπώνεται η χώρα στην οποία εκδηλώνεται αυτή η δημιουργικότητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Μην περιμενεις απο ενα λαο να εχει αποψη και κουλτουρα και να την επενδυει οταν ακουει λαικοραπ η οπως το λενε..

 

Συμφωνώ με όλα τα υπόλοιπα που γράφεις. Στέκομαι λίγο στο παραπάνω όμως, διότι πιστεύω πως η συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων αποτελεί μικρό μέρος μόνο του προβλήματος.

 

Μεγαλύτερη ζημιά γίνεται, πιστεύω, από ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν τον εαυτό τους ξεχωριστό, περισσότερο πολιτισμένο αν θες, μόνο και μόνο επειδή διάβασαν τον "Αλχημιστή", ανέβασαν μια αφίσα του Morrison στον τοίχο τους, είδαν μια ταινία του Αλμοδοβάρ, ή πετάνε αποσπάσματα από το έργο του Καβάφη ξέρω 'γω στο γ@μημένο προφίλ τους στο φεϊσμπούκ. 

 

Δυστυχώς πολλοί νέοι άνθρωποι στην Ελλάδα, λειτουργούν ακριβώς κατ' αυτό τον τρόπο. Δε με ενοχλούν οι πράξεις τους αυτές καθαυτές, όσο η νοοτροπία τους, η αίσθηση τους δηλαδή πως έφτασαν σε ένα ανώτερο επίπεδο και πλέον ξεχωρίζουν. Η προβληματική αυτή αντίληψή τους, συχνά οδηγεί σε παύση κάθε προσπάθειας για περαιτέρω μόρφωση και εξέλιξη, ενώ υποδηλώνει και ναρκισσισμό. 

 

Απλά τα πράγματα, αν θεωρείς πως έχεις πιάσει κορυφή, αποκλείεται να εξελιχθείς παραπάνω, ή και να εξελίξεις τον κόσμο γύρω σου. Είναι άσχημο να βλέπεις παιδιά 23-25 χρονών να λειτουργούν έτσι...

  • Like 3
Δημοσ.

Δε νομίζω ότι υπάρχει χώρα που παράγει σήμερα "αυθεντικές" και πρωτότυπες μόρφες τέχνης και πολιτισμού (χώρα του "δυτικού" κόσμου, τουλάχιστον). Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν "παράγουμε πολιτισμό" με την έννοια της μοναδικότητας, αλλά αν υπάρχουν Έλληνες δημιουργοί που μέσα σε αυτόν τον "ωκεανό" διακρίνονται στην παραγωγή σημαντικών έργων πολιτισμού, είτε βρίσκονται εντός, είτε εκτός συνόρων. Φυσικά, μας ενδιαφέρει κυρίως το "εντός συνόρων" κομμάτι και η συμβολή της Ελληνικής πολιτείας στη γέννηση και ανάδειξή τους και όχι τόσο το εκτός συνόρων σκέλος, γιατί αυτό το δεύτερο -ολόκληρο ή μέρος του- ενδέχεται να το καρπώνεται η χώρα στην οποία εκδηλώνεται αυτή η δημιουργικότητα.

 

H τεχνολογια παντως παιζει  σημαντικο ρολο στην εξελιξη της τεχνης.Επαυξημενη πραγματικοτητα , εξυπνα υλικα ,μπορουν να οδηγησουν σε νεες μορφες .Η απλα μπορει καποιος να ''πρωτοτυπησει'' σοκαροντας το κοινο και παρουσιαζοντας κατι που οχι απλα δεν συναδει αλλα κατακεραυνωνει τις αισθητικες του προτιμησεις.Μια χαρα ''συντηρητικες'' κοινωνιες εχει ο δυτικος κοσμος που μπορουν να αποτελεσουν προσφορο εδαφος.

Δημοσ.

Δε νομίζω ότι υπάρχει χώρα που παράγει σήμερα "αυθεντικές" και πρωτότυπες μόρφες τέχνης και πολιτισμού (χώρα του "δυτικού" κόσμου, τουλάχιστον). Οπότε το ερώτημα δεν είναι αν "παράγουμε πολιτισμό" με την έννοια της μοναδικότητας, αλλά αν υπάρχουν Έλληνες δημιουργοί που μέσα σε αυτόν τον "ωκεανό" διακρίνονται στην παραγωγή σημαντικών έργων πολιτισμού, είτε βρίσκονται εντός, είτε εκτός συνόρων. Φυσικά, μας ενδιαφέρει κυρίως το "εντός συνόρων" κομμάτι και η συμβολή της Ελληνικής πολιτείας στη γέννηση και ανάδειξή τους και όχι τόσο το εκτός συνόρων σκέλος, γιατί αυτό το δεύτερο -ολόκληρο ή μέρος του- ενδέχεται να το καρπώνεται η χώρα στην οποία εκδηλώνεται αυτή η δημιουργικότητα.

Συμφωνω δεν υπαρχει παρθενογεννηση αλλα δεν μιλησα για ενα εργο που μπορει καποιος Ελληνας να παραξει και να το προωθησει στο εξωτερικο και να αναγνωριστει το εργο του γιατι ειναι ενα ποιο ώριμο κοινο, η Ελλαδα κατα καιρους εχει βγαλει ανθρωπους διαμαντια πανω στον τομεα τους αλλα τον τελευταιο καιρο δεν διακρινεται κανεις και αναγκαζεται να φευγει εξω και να διαπρεπει εξω και οταν εμεις μαθαινουμε οτι εξω διεπρεψε ενω εδω του κλεισαμε τις πορτες λεμε "κοιτα το πατριωτακι τους πηρε τα σωβρακα". δυστηχως μονο εξω μπορει να διαπρεψει καποιος Ελληνας γιατι εστω και μια στο εκατομυριο να τα καταφερει εδω λογο ελλειψης παιδειας και κριτικης σκεψης θα πεταξει το εξης ο ελληναρας "ειχε μεσο και τα καταφερε" και αδυνατει να δει αυτους που οντως ειχαν μεσο και τα καταφεραν. Η Ελλαδα εβγαλε αξιολογους ανθρωπους αλλα δυστυχώς τους εφαγε το συστημα, μπορει να διαπρεψανε στην εποχη τους αλλα τωρα δεν ασχολειτε κανεις. Ενω σαν λαος εχουμε τα εφοδια να καινοτομησουμε δε το κανουμε.

Εγω λογο της δουλειας μου το βλεπω καθε μερα δεν μπορω να καινοτομησω και να προτοτυπησω γιατι δεν υπαρχει αυτη η μορφωση στην Ελλαδα.

 

Συμφωνώ με όλα τα υπόλοιπα που γράφεις. Στέκομαι λίγο στο παραπάνω όμως, διότι πιστεύω πως η συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων αποτελεί μικρό μέρος μόνο του προβλήματος.

 

Μεγαλύτερη ζημιά γίνεται, πιστεύω, από ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν τον εαυτό τους ξεχωριστό, περισσότερο πολιτισμένο αν θες, μόνο και μόνο επειδή διάβασαν τον "Αλχημιστή", ανέβασαν μια αφίσα του Morrison στον τοίχο τους, είδαν μια ταινία του Αλμοδοβάρ, ή πετάνε αποσπάσματα από το έργο του Καβάφη ξέρω 'γω στο γ@μημένο προφίλ τους στο φεϊσμπούκ. 

 

Δυστυχώς πολλοί νέοι άνθρωποι στην Ελλάδα, λειτουργούν ακριβώς κατ' αυτό τον τρόπο. Δε με ενοχλούν οι πράξεις τους αυτές καθαυτές, όσο η νοοτροπία τους, η αίσθηση τους δηλαδή πως έφτασαν σε ένα ανώτερο επίπεδο και πλέον ξεχωρίζουν. Η προβληματική αυτή αντίληψή τους, συχνά οδηγεί σε παύση κάθε προσπάθειας για περαιτέρω μόρφωση και εξέλιξη, ενώ υποδηλώνει και ναρκισσισμό. 

 

Απλά τα πράγματα, αν θεωρείς πως έχεις πιάσει κορυφή, αποκλείεται να εξελιχθείς παραπάνω, ή και να εξελίξεις τον κόσμο γύρω σου. Είναι άσχημο να βλέπεις παιδιά 23-25 χρονών να λειτουργούν έτσι...

Δεν το ξερεις οτι στην Ελλαδα αμα πηγες πανεπιστημιο τελειωσες απο την μορφωση σου σταματας εκει και το παιζεις ανωτερος, Αυτο που λες παραδειγμα με τον Καβαφη ειναι ιδιο με την παιδεια στα σχολεια παιρνουμε κοματια απο εδω και εκει και τα πεταμε για να δειξουμε γνωση γιατι καποτε αυτο ζηταγανε σε ενα σχολειο πως θα παπαγαλιζεις οχι πως θα μαθεις να ανοιγεις το μυαλο σου σε νεες πληροφοριες..

Δυστυχως το σχολειο δεν εχει ελευθερη δομη και πολλοι μαθανε οτι αυτο που μαθανε στο σχολειο ειναι σωστο και ολα τα αλλα ειναι παραπληροφορηση ενω πολλες φορες ισχυει το αντιθετο..

  • Like 1
Δημοσ.

Το εντεχνο δεν ειναι δακρυβρεχτο και δοξα τω Θεω υπαρχει νεα γενια καλλιτεχνων που θα συνεχισει επαξια να υπηρετει την αθλια (!) ελληνικη μουσικη. Δεν το ξεραμε να απαρνηθουμε την μουσικη κουλτουρα του Θεοδωρακη και του Χατζηδακι. Αν θελετε να βρειτε αιτια πολιτιστικης καταπτωσης να τα αναζητησετε αλλου. Υπαρχουν ορισμενα πραγματα που διαθετουν αισθητικη σ αυτη τη χωρα.

 

Και ηθοποιοι υπαρχουν καταπληκτικοι και συγγραφεις. Και μιλαω για φρεσκα προσωπα, οχι για "δεινοσαυρους". Οποιος θελει, τους βρισκει. Οποιος δεν θελει, μπορει ελευθερα να λεει οτι στην Ελλαδα δεν παραγεται πολιτισμος. Βαρετα κλισε.

  • Like 1
Δημοσ.

Κάποιοι κάνουν το λάθος και κομματικόποιουν τον πολιτισμό. Η μουσική τουλάχιστον και ειδικά η έντεχνη ανοίκει σε αυτη τη περίπτωση.

 

Επι της ουσίας και δημιουργούς έχουμε και εξαιρετικούς καλλιτέχνες, ανθρώπους των γραμμάτων, του πολιτισμού κτλ. Το ότι δεν ακούγεται πολυ κάποιος εχει να κάνει με την γενική τάση ενδιαφέροντος. Ασε που οι περισσότεροι κρατάνε χαμηλό προφίλ.. Το sex violence και κουτσομπολιό ειναι μια παγκόσμια τάση του Δυτικού κόσμου και βασίζεται στην αμάθεια και ημιμαθεια του εκάστοτε πολίτη.

 

Ειδικά στην Ελλάδα υπάρχει η ξένο μανία και η τάση να θεωρούμε μέτριο οτιδήποτε φαίνεται καλο. Ακόμα και ένας καλός ποδοσφαιριστής να βγει, ελάχιστοι θα παραδεχτούν ότι ειναι υψηλών προδιαγραφών.

 

Θα θέσω ενα παράδειγμα. Ο Στεφανος Κορκολης για τι ειβαι διάσημος στην Ελλάδα; Για το είσαι το φουτανακι μου. Ποιος γνωρίζει ότι ο άνθρωπος ειναι εξαιρετικός καλλιτέχνης, τραγουδοποιός με διεθνή καριέρα; Ένας δημοσιογράφος, παρανομοντας τον έβγαλε αδίκως στη φορα και ο κόσμος τον ακολούθησε.

 

Κάνουμε αναφορα στα μάρμαρα του Παρθενώνα και είδατε πόσες αντιδράσεις υπάρχουν ώστε να μείνουν εκει...

 

Κουτσομπολιό, ξενολατρεια, προσπάθεια υποβιβασμού σε οτιδήποτε παρουσιάζεται ως καλο απο την Ελλάδα, ημιμαθεια.

Χωρίς να σημαίνει ότι ισχύει απ τη πλειοψηφία αυτο.

 

Άλλωστε τα τελευταία χρονια δεν αποφασίζει αυτη.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

:-D


Επι της ουσίας και δημιουργούς έχουμε και εξαιρετικούς καλλιτέχνες, ανθρώπους των γραμμάτων, του πολιτισμού κτλ. Το ότι δεν ακούγεται πολυ κάποιος εχει να κάνει με την γενική τάση ενδιαφέροντος. Ασε που οι περισσότεροι κρατάνε χαμηλό προφίλ..


Και δεν εχουν την προβολη που τους αξιζει ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...