Grey Warden Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Προβολη απο ποιον; Η μονη εκπομπη της τηλεορασης που εχει ελληνικη μουσικη ειναι του Παπαδοπουλου. Οσον αφορα Ελληνες επιστημονες ή ανθρωπους των Γραμμάτων και των Τεχνων που δεν προβαλλονται υπηρχε μια εκπομπη με τη Βικυ Φλεσσα. Ενδιαφερουσες συνεντευξεις με ανθρωπους που δεν τους βλεπεις συχνα. Επισης και καλλιτεχνες πιο... underground προβαλλονται στο διαδικτυο. Στα πολιτιστικα πραγματα θεωρω οτι υπαρχει μεγαλυτερη κινηση σε συγκριση με τελη 90 και αρχες 2000. Ακομα και μεσα σ αυτο το σκουπιδοτοπο μπορει να βρει κανεις διαμαντια. Αρκει να ψαχτει, δεν μπορει να περιμενει να του το πει ο Πρεντετερης.
bluesattack Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Επισης και καλλιτεχνες πιο... underground προβαλλονται στο διαδικτυο. Στα πολιτιστικα πραγματα θεωρω οτι υπαρχει μεγαλυτερη κινηση σε συγκριση με τελη 90 και αρχες 2000. Ακομα και μεσα σ αυτο το σκουπιδοτοπο μπορει να βρει κανεις διαμαντια. Αρκει να ψαχτει, δεν μπορει να περιμενει να του το πει ο Πρεντετερης. Ενταξει , οποιος ψαχνει βρισκει.Αλλα μην το παρακανουμε .Σε λιγο θα πιστεψουμε οτι εχουμε φοβερο κινηματογραφο,η φοβερη ροκ μουσικη ξερω γω η φοβερους θεατρανθρωπους.Η ..παραγωγικοτητα μας επιανε κοκκινο με κατι σκυλαδικα και κατι ψευτοκουλτουροεντεχνα.
Grey Warden Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Ενταξει , οποιος ψαχνει βρισκει.Αλλα μην το παρακανουμε .Σε λιγο θα πιστεψουμε οτι εχουμε φοβερο κινηματογραφο,η φοβερη ροκ μουσικη ξερω γω η φοβερους θεατρανθρωπους.Η ..παραγωγικοτητα μας επιανε κοκκινο με κατι σκυλαδικα και κατι ψευτοκουλτουροεντεχνα. Θες να μου πεις τι χαρακτηριζεις ψευτοκουλτουροεντεχνα; Απο θεατρο η Ελλαδα συνεχιζει να πηγαινει καλα. Στον κινηματογραφο οι καλες ταινιες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου ανα δεκαετια. Στη λογοτεχνια επισης παμε καλα. Οπως εγραψε κι ο Cossutius εχουμε την ταση το καλο να το ονομαζουμε μετριο με αποτελεσμα λογω της γενικοτερης σκυλονοοτροπιας να μενει μια πικρη γευση.
bluesattack Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Οπως εγραψε κι ο Cossutius εχουμε την ταση το καλο να το ονομαζουμε μετριο με αποτελεσμα λογω της γενικοτερης σκυλονοοτροπιας να μενει μια πικρη γευση. Οχι απλα συγκρινω με το παρελθον.Με τον Κουν, τον Μινωτη, τον Κατρακη και πολλους αλλους μεγαλους.Με τους μεγαλους κωμικους , αυτα τα πηγαια ταλεντα,του παρελθοντος .Η μηπως εχουμε σημερα καποιον σπουδαιο εκπροσωπο της ροκ σκηνης οπως ηταν ο Σιδηροπουλος ? Η καποιο συγκροτημα οπως οι Τρυπες ? 1
Grey Warden Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Οχι απλα συγκρινω με το παρελθον.Με τον Κουν, τον Μινωτη, τον Κατρακη και πολλους αλλους μεγαλους.Με τους μεγαλους κωμικους , αυτα τα πηγαια ταλεντα,του παρελθοντος .Η μηπως εχουμε σημερα καποιον σπουδαιο εκπροσωπο της ροκ σκηνης οπως ηταν ο Σιδηροπουλος ? Η καποιο συγκροτημα οπως οι Τρυπες ? Αυτο θα το κρινει το μελλον. Ηδη βρισκομαστε στην αρχη του νεου κυκλου. 1
Cossutius. Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Οχι απλα συγκρινω με το παρελθον.Με τον Κουν, τον Μινωτη, τον Κατρακη και πολλους αλλους μεγαλους.Με τους μεγαλους κωμικους , αυτα τα πηγαια ταλεντα,του παρελθοντος .Η μηπως εχουμε σημερα καποιον σπουδαιο εκπροσωπο της ροκ σκηνης οπως ηταν ο Σιδηροπουλος ? Η καποιο συγκροτημα οπως οι Τρυπες ? Yπάρχουν εξαιρετικοί ηθοποιοί και τεράστια ταλέντα. Μπορει κανεις να τα δει πηγαίνοντας θέατρο και έχοντας επαφή με αυτο. Στη τηλεόραση δε θα τα δεις, διότι εκει υπάρχει η σαβουρα και το φθηνό. Φαντάσου πως έχουμε τόσες εκατοντάδες καλούς ηθοποιους, σκηνοθέτες που έχουν κάνει εξαιρετικές δουλειές, κιόμως έχουμε πήξει στην επανάληψη και στο Τουρκικο. Τελευταία σοβαρή σειρά ήταν το νησί που εκει σκασανε και λεφτά. Ολοι οι ηθοποιοί εξαιρετικοί. Συγκροτήματα? Ροκ? Πουλάνε αυτά πλέον? Μόνο το ελαφρολαικό πουλάει. Τη δεκαετία του 90 υπήρχε το ραδιόφωνο που ανέδειξε εξαιρετικά τέτοια συγκροτήματα. Πλέον υπάρχει μονο η τηλεόραση και το ιντερνετ. Κανε μια βολτα να δεις Ζουγανέλη με τους υπολοιπους live. Οχι μονο θα λιωσεις στο γέλιο με πηγαίο και ωραίο χιουμορ αλλά θα ακουσεις και εξαιρετικές φωνές. Έχω δει σε θέατρο τον Αργυρη τον Ξάφη και την Ιωάννα Τριανταφυλλίδου και έχω πάθει πλάκα. Βλεπω ηθοποιους να παιζουν σε διαφημίσεις διότι δεν υπάρχουν αλλου δουλειές. Ταλέντο υπάρχει. Λεφτά δεν διαθέτει κανεις. 1
N3k21 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Το εντεχνο δεν ειναι δακρυβρεχτο και δοξα τω Θεω υπαρχει νεα γενια καλλιτεχνων που θα συνεχισει επαξια να υπηρετει την αθλια (!) ελληνικη μουσικη. Δεν το ξεραμε να απαρνηθουμε την μουσικη κουλτουρα του Θεοδωρακη και του Χατζηδακι. Αν θελετε να βρειτε αιτια πολιτιστικης καταπτωσης να τα αναζητησετε αλλου. Υπαρχουν ορισμενα πραγματα που διαθετουν αισθητικη σ αυτη τη χωρα. Και ηθοποιοι υπαρχουν καταπληκτικοι και συγγραφεις. Και μιλαω για φρεσκα προσωπα, οχι για "δεινοσαυρους". Οποιος θελει, τους βρισκει. Οποιος δεν θελει, μπορει ελευθερα να λεει οτι στην Ελλαδα δεν παραγεται πολιτισμος. Βαρετα κλισε. Grey Warden παρεξήγησες, ίσως βέβαια δεν ήμουν κι εγώ αρκετά σαφής. Πρώτα απ' όλα, νομίζω δε θα διαφωνήσεις πως ο όρος "έντεχνο" πάσχει. Δεν καλύπτει κάποιο συγκεκριμένο Μουσικό είδος, αλλά χρησιμοποιείται προκειμένου να διαχωρίζει ένα μέρος της ελληνόφωνης σκηνής, από τα περισσότερο radio friendly ποπ, λαϊκοπόπ και τέλος πάντων αμιγώς εμπορικά και ευρείας κατανάλωσης ακούσματα. Αυτό που με ενοχλεί προσωπικά, είναι η σχεδόν a priori ταύτιση του λεγόμενου "εντέχνου" με την ποιότητα. Ότι δηλαδή χαρακτηριστεί ως "έντεχνο", λαμβάνει στη συνείδηση του κόσμου και αντίστοιχη "σφραγίδα ποιότητος". Σαφώς και υπάρχουν αξιόλογοι καλλιτέχνες, οι οποίοι καλώς ή κακώς φορτώθηκαν αυτή την ταμπέλα. Σαφώς και δεν πρέπει να απαρνηθούμε τη Μουσική κουλτούρα του Χατζιδάκι και των σύγχρονών του. Αλλά από την άλλη, το να θεωρείς π.χ. τις δουλειές του Πλιάτσικα ή του Χατζιγιάννη "ποιοτικές", μόνο και μόνο επειδή δεν περιέχουν μπουζούκια και λόγω αυτού τοποθετώντας τες πρακτικά στην ίδια κατηγορία με αυτές του Χατζιδάκι, έ, πως να το κάνουμε, είναι πρόβλημα. Ένα πρόβλημα του οποίου αιτία είναι η έλλειψη π.χ. Μουσικής Παιδείας αλλά και κριτικής σκέψης γενικότερα. Διευκρινίζω πως δεν υποστηρίζω ότι ο Πλιάτσικας ξέρω 'γω είναι κακός μουσικός. Αλλά κακά τα ψέμματα δεν έχει προσφέρει κάτι αυθεντικό τις τελευταίες δεκαετίες, ούτε δημιούργησε ποτέ κάτι ριζοσπαστικό. Προφανώς και δεν είναι Σαρμπέλ, όπως και να το κάνουμε όμως, δεν είναι ούτε Χατζιδάκις. Προβολη απο ποιον; Η μονη εκπομπη της τηλεορασης που εχει ελληνικη μουσικη ειναι του Παπαδοπουλου. Οσον αφορα Ελληνες επιστημονες ή ανθρωπους των Γραμμάτων και των Τεχνων που δεν προβαλλονται υπηρχε μια εκπομπη με τη Βικυ Φλεσσα. Ενδιαφερουσες συνεντευξεις με ανθρωπους που δεν τους βλεπεις συχνα. Επισης και καλλιτεχνες πιο... underground προβαλλονται στο διαδικτυο. Στα πολιτιστικα πραγματα θεωρω οτι υπαρχει μεγαλυτερη κινηση σε συγκριση με τελη 90 και αρχες 2000. Ακομα και μεσα σ αυτο το σκουπιδοτοπο μπορει να βρει κανεις διαμαντια. Αρκει να ψαχτει, δεν μπορει να περιμενει να του το πει ο Πρεντετερης. Το πρόβλημα όμως οφείλεται σ' αυτή την έλλειψη προβολής νέων καλλιτεχνών, καθώς και στην υπερπροβολή -για μένα- "δεινοσαύρων" και παλαιών έργων. Ορθώς ο Παπαδόπουλος π.χ. προβάλει τραγούδια του Λοΐζου και του Ρασούλη. Τα συγκεκριμένα τραγούδια όμως γράφτηκαν κάτι δεκαετίες πίσω. Όταν προβάλλονται αποκλειστικά "παλιοί" καλλιτέχνες και κλώνοι αυτών, δημιουργείται -αν θες- η λανθασμένη αντίληψη πως "κάποτε γράφονταν έπη, ενώ τώρα τίποτα". Καλή λοιπόν η Γαλάνη, καλή η Ζουγανέλη, καλός ο Κραουνάκης, καλή και η Πρωτοψάλτη. Δεν υπάρχουν μόνο αυτοί όμως, φτάνει. Παρακολουθούμε τη δουλειά τους χρόνια τώρα και τους σεβόμαστε. Χρειάζεται όμως επιτέλους νέο αίμα, νέες προτάσεις, αν βέβαια επιθυμούμε πραγματική εξέλιξη και όχι στείρα "κλωνοποίηση". Στην τελική αισθάνομαι πως γίνονται και -κατά κάποιο τρόπο- διακρίσεις: Γιατί να προβληθεί περισσότερο η -κατά τ' άλλα καλή- Ζουγανέλη, αλλά όχι ένας περισσότερο εναλλακτικός καλλιτέχνης, όπως π.χ. ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου (αλήθεια, αν δεν είχε συνεργαστεί με το Μάλαμα, πόσοι θα τον ξέραν; ), ή ακόμα και ο Rous; Γιατί ακόμα και τα αυτοπροσδιοριζόμενα ως εναλλακτικά μέσα εμμένουν συχνά σε "γερόλυκους" και "φίρμες" όπως ο Γιάννης Αγγελάκας, αγνοώντας σχεδόν επιδεικτικά καλλιτέχνες όπως π.χ. ο Θάνος Ανεστόπουλος; Γιατί να προβάλλεται τόσο πολύ ο πρώην frontman των Ξύλινων Σπαθιών, ενώ π.χ. ο Βασίλης Γκουνταρούλης (ο άνθρωπος δηλαδή που συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στην ιδιαιτερότητα του ήχου τους) να μένει στην αφάνεια; Έχουμε δηλαδή δύο μέτρα και δύο σταθμά, συνηθίσαμε σε κάτι και βάσει αυτού "χτίζουμε" τον πολιτισμό μας. Μπορεί έτσι να διατηρούμε ένα αξιοπρεπές επίπεδο, δυστυχώς όμως δεν εξελισσόμαστε. Εννοείται δε πως ο καθένας μπορεί να ψαχτεί προσωπικά και ν' ανακαλύψει διαμάντια. Αυτό όμως στην πράξη λίγοι θα το κάνουν εδώ που τα λέμε, οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν "τι" και "που" να ψάξουν. Ε, αυτούς με κάποιο τρόπο πρέπει να τους αφυπνίσεις, να τους δώσεις μια κατεύθυνση. Θες να μου πεις τι χαρακτηριζεις ψευτοκουλτουροεντεχνα; Απο θεατρο η Ελλαδα συνεχιζει να πηγαινει καλα. Στον κινηματογραφο οι καλες ταινιες ειναι μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου ανα δεκαετια. Στη λογοτεχνια επισης παμε καλα. Οπως εγραψε κι ο Cossutius εχουμε την ταση το καλο να το ονομαζουμε μετριο με αποτελεσμα λογω της γενικοτερης σκυλονοοτροπιας να μενει μια πικρη γευση. Ως ψευτοκουλτουροέντεχνο προσωπικά αντιμετωπίζω οτιδήποτε βασίζεται αποκλειστικά σε τρεις βασικές συγχορδίες και πιασάρικα ρεφρέν, ειδικά όταν ο δημιουργός αυτού εμμένει στιχουργικά σε "παλιές αγάπες", "χαιρετίσματα στην εξουσία", "σαν τον αλήτη γυρνώ" και εύπεπτες γενικότητες τάχα περί παγκόσμιας ειρήνης ή αδελφοσύνης μεταξύ των λαών, ενώ παράλληλα παίρνει και τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά. Όσο για τη δεύτερη πρότασή σου που έχω επισημάνει, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω εν μέρει. Δεν αντιλαμβανόμαστε το καλό ως μέτριο λόγω της γενικότερης σκυλονοοτροπίας. Ίσα ίσα που συμβαίνει το αντίθετο: επειδή ακριβώς το γενικότερο επίπεδο είναι εξαιρετικά χαμηλό, ανάγουμε το μέτριο σε καλό. Για παράδειγμα τα "Ξύλινα Σπαθιά" ήταν μια μπάντα που -κατά την ταπεινή μου άποψη-, ξεπέρασε την ελληνική μετριότητα. Δεν τους λες και Pink Floyd, οφείλεις όμως ν' αναγνωρίσεις πως πειραματίστηκαν με τον ήχο τους και έδωσαν πραγματικά ενδιαφέρουσες -για τα εγχώρια δεδομένα- δουλειές. Από τη στιγμή που διαλύθηκαν, ποιος "ανέλαβε" να συνεχίσει, αλλά και να εξελίξει, το έργο τους; Κανείς. Όσοι τους αντέγραψαν, παρότι δεν είναι απαραίτητα κακοί, δε μπορεί παρά να χαρακτηριστούν ως μέτριοι, αφενός διότι συγκρίνονται με αντίστοιχου είδους καλλιτέχνες του εξωτερικού και αφετέρου, διότι συγκρίνονται και με τους "προκατόχους" τους. Από εκεί και πέρα η σύγκριση που κάνεις είναι ολίγον "catch 22". Γιατί π.χ. το "Λένε για μένα" των "έντεχνων" Πυξ Λαξ να θεωρείται ποιοτικότερο από το "Όπως παλιά" του "λαϊκού" Βασίλη Καρά; Επειδή ο δεύτερος απευθύνεται κυρίως σε θαμώνες κέντρων διασκέδασης και όχι σε "προοδευτικούς" φοιτητές που τα πίνουν στο Σταυρό του Νότου; 4
bluesattack Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Στην τελική αισθάνομαι πως γίνονται και -κατά κάποιο τρόπο- διακρίσεις: Γιατί να προβληθεί περισσότερο η -κατά τ' άλλα καλή- Ζουγανέλη, αλλά όχι ένας περισσότερο εναλλακτικός καλλιτέχνης, όπως π.χ. ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου (αλήθεια, αν δεν είχε συνεργαστεί με το Μάλαμα, πόσοι θα τον ξέραν; ), ή ακόμα και ο Rous; Γιατί ακόμα και τα αυτοπροσδιοριζόμενα ως εναλλακτικά μέσα εμμένουν συχνά σε "γερόλυκους" και "φίρμες" όπως ο Γιάννης Αγγελάκας, αγνοώντας σχεδόν επιδεικτικά καλλιτέχνες όπως π.χ. ο Θάνος Ανεστόπουλος; Και οι Θανοι πασιγνωστοι ειναι ρε συ,ειπαμε.Και γερολυκοι και αυτοι αφου εχουν ηδη μια εικοσαετια στην πλατη τους.
N3k21 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Και οι Θανοι πασιγνωστοι ειναι ρε συ,ειπαμε.Και γερολυκοι και αυτοι αφου εχουν ηδη μια εικοσαετια στην πλατη τους. Δίκιο έχεις. Απλά ήθελα να τονίσω το πρόβλημα. Ρωτάς ξέρω 'γω την κουλτουρέ φοιτητριούλα τίνος είναι το "Όταν χαράζει" ή το "Αγία Νοσταλγία" και σου απαντάνε του Αγγελάκα ή του Μάλαμα αντίστοιχα. Στην τελική το εξετάζω και ποιοτικά: ο Παπακωνσταντίνου τουλάχιστον έχει γράψει βαρβάτα κομμάτια, προσεγμένα από κάθε άποψη. Ε, δε μπορεί να μου τον βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με την Ευσταθία και τον Πλιάτσικα.
bluesattack Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Yπάρχουν εξαιρετικοί ηθοποιοί και τεράστια ταλέντα. Μπορει κανεις να τα δει πηγαίνοντας θέατρο και έχοντας επαφή με αυτο. Στη τηλεόραση δε θα τα δεις, διότι εκει υπάρχει η σαβουρα και το φθηνό. Φαντάσου πως έχουμε τόσες εκατοντάδες καλούς ηθοποιους, σκηνοθέτες που έχουν κάνει εξαιρετικές δουλειές, κιόμως έχουμε πήξει στην επανάληψη και στο Τουρκικο. Τελευταία σοβαρή σειρά ήταν το νησί που εκει σκασανε και λεφτά. Ολοι οι ηθοποιοί εξαιρετικοί. Δεν θελω να φανω απαξιωτικος και ομολογω οτι δεν πολυπαρακολουθω τον χωρο αλλα εκατονταδες ? Ποιοι και που ειναι ολοι αυτοι ? Ποιοι ειναι οι εξαιρετικοι νεοι ηθοποιοι ? Καντε μια μινι λιστα, δωστε τα φωτα σας
Cossutius. Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Να καταμέτρησω όσους ηθοποιούς χω δει εγω και χειροκροτησα; Αν δεν έχεις επαφή με το θέατρο πως θα τους ξέρεις; Σου ανέφερα νωρίτερα τον Αργυρη Ξαφη. Ο μέσος τηλεοπτικός θεατής δε τον ξέρει παρόλο που ο τύπος εχει πάρει βραβεία. Μη φανταστείς ότι και εγω είμαι κανας γνωστής ούτε πάω συνέχεια θέατρο αφού το κόστος ειναι μεγάλο. Οταν όμως δω έναν καλλιτέχνη να ξεχωρίζει θα τον ψάξω. Το νησί που προανέφερα... Ξέραμε όλους τους ηθοποιούς; Ο μέσος Ελληνας ήξερε μονο τον Μαινα. Ας είμαστε ρεαλιστές. Ταλε το υπάρχει. Προβολή δεν υπάρχει. 1
Grey Warden Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Εγω εχω αδκετα ονοματα ηθοποιων που θα σας ειναι αγνωστα και με οσα διαβασα παραπανω δεν μπαινω καν στο κοπο να τα παραθεσω. Το τελευταιο σχολιο που θα ηθελα να κανω ειναι πως η επιλογη των καλλιτεχνων στην εκπομπη του Παπαδοπουλου εχει εξηγηθει απο τον ιδιο σε εκπομπη της Μενεγακη το φθινοπωρο. Αναφερει ονοματα που δεν θελουν να βγουν στην τηλεοραση για να παρουσιασουν την δουλεια τους. Ας το αναζητησει οποιος θελει για να του λυθουν ορισμενες αποριες. Τωρα αν ενοχλει ορισμενους που προβαλλεται η Ζουγανελη, η Μποφιλιου και η Νεγκα προβλημα τους. Επισης ποσο χαιρομαι που μπορουμε και ακουμε ωραιες μελωδιες με 2-3 συγχορδιες. Λες και πρεπει απαραιτητως ενα κομματι να ειναι πολυπλοκο για να προσφερει ηχητικη απολαυση. Βεβαια αυτη η πιπα αναπαραγεται συχνα απο τους δηθεν επικριτικους/εναλλακτικους που ακυρωνουν ολα τα υπολοιπα. ΥΓ. Τα ξυλινα σπαθια τα σπαγανε. ΥΓ2. Ο Βασιλακης ο Καρρας δεν ακουγεται ουτε μετα απο ναρκωτικα στα αυτια μου. Δεν τον απορριπτω ομως κι ουτε με νοιαζει.
bluesattack Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Να καταμέτρησω όσους ηθοποιούς χω δει εγω και χειροκροτησα; Αν δεν έχεις επαφή με το θέατρο πως θα τους ξέρεις; Ρε συ δεν ειμαι Αθηνα ,μην νομιζεις οτι στην επαρχια γινεται και καταιγισμος παραστασεων ουτε βλεπω ελληνικες σειρες.Ριξε εσυ αν ειναι για ενημερωση , να τους εχω υποψη (βλεπεις ποσο ψηλα σε βαζω , πιο πανω και απο τον γκουγκλη)και βλεπουμε... @Grey Warden Ξεχασες την Παπαζογλου :
Orpheas1992 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδη το προβλημα για την πολιτιστικη εξελιξη στην Ελλαδα ειναι το οτι πουλαει περισσοτερο το σκυλαδικο και το λαϊκοραπ.Σε αλλες χωρες που πουλαει πιο πολυ η Ριαννα ή τα πριονιδια, αυτα ειναι σαφως δειγματα υψηλης τεχνης που συναδουν με την γενικοτερη εξελιξη τους....... 4
pournaras Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Εγω εχω αδκετα ονοματα ηθοποιων που θα σας ειναι αγνωστα και με οσα διαβασα παραπανω δεν μπαινω καν στο κοπο να τα παραθεσω. Το τελευταιο σχολιο που θα ηθελα να κανω ειναι πως η επιλογη των καλλιτεχνων στην εκπομπη του Παπαδοπουλου εχει εξηγηθει απο τον ιδιο σε εκπομπη της Μενεγακη το φθινοπωρο. Αναφερει ονοματα που δεν θελουν να βγουν στην τηλεοραση για να παρουσιασουν την δουλεια τους. Ας το αναζητησει οποιος θελει για να του λυθουν ορισμενες αποριες. Τωρα αν ενοχλει ορισμενους που προβαλλεται η Ζουγανελη, η Μποφιλιου και η Νεγκα προβλημα τους. Επισης ποσο χαιρομαι που μπορουμε και ακουμε ωραιες μελωδιες με 2-3 συγχορδιες. Λες και πρεπει απαραιτητως ενα κομματι να ειναι πολυπλοκο για να προσφερει ηχητικη απολαυση. Βεβαια αυτη η πιπα αναπαραγεται συχνα απο τους δηθεν επικριτικους/εναλλακτικους που ακυρωνουν ολα τα υπολοιπα. ΥΓ. Τα ξυλινα σπαθια τα σπαγανε. ΥΓ2. Ο Βασιλακης ο Καρρας δεν ακουγεται ουτε μετα απο ναρκωτικα στα αυτια μου. Δεν τον απορριπτω ομως κι ουτε με νοιαζει. Εκανες ηδη το λαθος, το οποιο πολυ ομορφα εξηγησε ο Ν3Κ21 στο μηνυμα 10...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα