silverado Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Πολιτισμος δεν ειναι μονο η αναπτυξη των πνευματικων και τεχνικων επιτευγματων, αλλα και η ιδια υγιη ανθρωπινη συμπεριφορα στην αντιμετωπιση δυσκολων καταστασεων. Το να δεχεσαι 255 δις ευρω χρεος των τραπεζων για δικο σου, χωρις αυτο να σε μετατρεψει αυτοματα σε Ζουλου, δηλωνει οτι στην χωρα μας ο πολιτισμος θετει νεα ορια. Ποιο πολιτισμενος δεν γινεται.Το πολιτισμενος ομως δεν σημαινει απαραιτητα οτι εισαι και ποιο ανωτερος ανθρωπος ή ποιο ικανος για επιβιωση, αλλα μπορει να δηλωνει οτι εισαι χαμενος στον φανταστικο σου κοσμο ή στον κοσμο που θελουν να σου επιβαλλουν οι αλλοι.
N3k21 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Εγω εχω αδκετα ονοματα ηθοποιων που θα σας ειναι αγνωστα και με οσα διαβασα παραπανω δεν μπαινω καν στο κοπο να τα παραθεσω. Κακώς. Πέραν του ότι δυσκολεύομαι να κατανοήσω το για ποιο ακριβώς λόγο αισθάνεσαι θιγμένος σε τόσο μεγάλο βαθμό, είμαι υπέρ της άποψης πως εφόσον κάποιος ενδιαφέρεται για την προώθηση της γνώσης/πολιτισμού/δημοκρατίας/whatever, οφείλει πρωτίστως να λειτουργεί ως "καπετάνιος", δίνοντας κατεύθυνση στους γύρω του. Προσωπικά πάντως γνωρίζω πως μου διαφεύγουν πολλά πράγματα, ενώ φυσικά είμαι διατεθειμένος να παραδεχτώ -στα πλαίσια υγιούς διαλόγου βέβαια- τα όποια λάθη μου, καθώς και να απολογηθώ γι' αυτά. Αρκεί κάποιος να μου τα επισημάνει και να με οδηγήσει προς την αλήθεια. Το τελευταιο σχολιο που θα ηθελα να κανω ειναι πως η επιλογη των καλλιτεχνων στην εκπομπη του Παπαδοπουλου εχει εξηγηθει απο τον ιδιο σε εκπομπη της Μενεγακη το φθινοπωρο. Αναφερει ονοματα που δεν θελουν να βγουν στην τηλεοραση για να παρουσιασουν την δουλεια τους. Ας το αναζητησει οποιος θελει για να του λυθουν ορισμενες αποριες. Πέραν του ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να παρακολουθώ Παπαδόπουλο, πόσο μάλλον Μενεγάκη, προκειμένου να ενημερωθώ για τα...καλλιτεχνικά δρώμενα, θεωρώ πως δεν κατάλαβες το point της προηγούμενης δημοσίευσής μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα π.χ. με τον Παπαδόπουλο, ούτε φυσικά ισχυρίζομαι πως λειτουργεί βάσει κάποιας κρυφής ατζέντας. Λέω απλά, πως ο άνθρωπος προβάλλει κυρίως συγκεκριμένου τύπου καλλιτέχνες, κάτι που στην τελική είναι δικαίωμα και γούστο του ρε αδερφέ! Αυτά γουστάρει ν' ακούει σπίτι του, αυτά δείχνει και στην εκπομπή του! Ε, το ότι ο Παπαδόπουλος θεωρεί κάτι ποιοτικό, δε σημαίνει πως αυτό είναι αντικειμενικά και τέτοιο. Στην τελική δες το αλλιώς, άλλο πράγμα η ποιότητα, άλλο η παραγωγή πολιτιστικού έργου. Τωρα αν ενοχλει ορισμενους που προβαλλεται η Ζουγανελη, η Μποφιλιου και η Νεγκα προβλημα τους. Δε με ενοχλεί που προβάλλονται αυτές οι κατά τ' άλλα εξαιρετικές ερμηνεύτριες. Με ενοχλεί που πλασάρονται ως "ποιοτικές" ή ως "πολιτιστικοί εκπρόσωποί μας". Πως ορίζεται στην τελική η ποιότητα στη Μουσική, ώστε να βάλουμε βάσει αυτού και τις ανάλογες ταμπέλες; Μουσικά π.χ. η Ζουγανέλη δεν προτείνει κάτι νέο, σόρυ κιόλας. Είναι μια αδιαμφισβήτητα καλή ερμηνεύτρια, σίγουρα μάλιστα ξεχωρίζει από το σωρό των "λαϊκοπόπ" τραγουδιστάδων. Δεν εξελίσσει όμως κάτι. Στιχουργικά, δεχόμενοι πως οι στίχοι είναι μια μορφή ποίησης, ποιον ακριβώς πολιτισμό προάγουν ή εξελίσσουν οι συγκεκριμένοι καλλιτέχνες; Αγαπημένε η ζωή Κυλάει σαν ποτάμι Πίνει απ' τα δάκρυα βροχή Μα στάζει σ' ένα τζάμι Στον ουρανό σου νύχτες απλώνω Σώμα που καίει τη λέξη μειώνω Και το πρωί όσα νιώθω τα βρίσκω ερείπια Το κίτρινο τρένο ξεκίνησε Σε πάει κάπου που δεν ξέρεις Δε σε νοιάζει τι θα ξημερώσει Αφού ο ήλιος δεν αλλάζει χρώμα Εντελώς τυχαία ξανά ανταμώσαμε Στου φθινοπώρου τη βροχή Εντελώς τυχαία ξανά ματώσαμε Κάποια παλιά μας πληγή Χωρίς εσένα, η ζωή θα είναι Αποχαύνωση στον καναπέ Χωρίς εσένα, η ζωή θα είναι Ζαμπόν χωρίς λιπαρά Περιοδικά και λόγια ντεκαφεϊνέ Τα παραπάνω, πέραν του ότι με λίγη φαντασία μπορεί κάποιος να τα συνδέσει και να καταλήξει σ' ένα πλήρες υβριδικό "ποίημα", που ακριβώς διαφέρουν ποιοτικά; Διότι εγώ καψουροτράγουδα βλέπω, άσχετα με το ποιος τα ερμηνεύει. Χέστηκα αν ο ενορχηστρωτής πέταξε μπουζούκια στο ρεφρέν, ή προτίμησε μια περισσότερο Ροκ προσέγγιση ενσωματώνοντας ηλεκτρικές κιθάρες. Ο Βασίλης Βασιλικός είχε -σχετικά πρόσφατα μάλιστα- πάρει μια συνέντευξη από το Θάνο Ανεστόπουλο. Ναι, ο πολύς Βασίλης Βασιλικός, ένας άνθρωπος που ουδεμία σχέση έχει με την ελληνόφωνη Ροκ σκηνή, διέκρινε κάτι στον Ανεστόπουλο και μέσω εκείνης της συνέντευξης, προσπάθησε να το μοιραστεί με το ελληνικό κοινό. Για τέτοια προβολή μιλάμε Grey Warden λοιπόν, δεν είπαμε να παίζονται στα κανάλια καθημερινά τα άπαντα των Ενδελέχεια ή των Διάφανων Κρίνων, ούτε να παραμερίσουμε τη Μποφίλιου προς όφελος αυτών. Επισης ποσο χαιρομαι που μπορουμε και ακουμε ωραιες μελωδιες με 2-3 συγχορδιες. Λες και πρεπει απαραιτητως ενα κομματι να ειναι πολυπλοκο για να προσφερει ηχητικη απολαυση. Βεβαια αυτη η πιπα αναπαραγεται συχνα απο τους δηθεν επικριτικους/εναλλακτικους που ακυρωνουν ολα τα υπολοιπα. Κάποιος πτωχός πλην τίμιος Ροκ Σταρ είχε πει κάποτε, πως το rock 'n' roll έχει πεπερασμένα εκφραστικά όρια, αφού μια κιθάρα έχει συγκεκριμένο αριθμό τάστων και χορδών. Συμφωνώ μαζί του, είχα μάλιστα γράψει και εδώ στο παρελθόν, πως δεν είναι απαραίτητη η παρθενογένεση στην Τέχνη. Ωραία Μουσική λοιπόν σαφώς και γράφεται με 2-3 συγχορδίες, αλίμονο. Μερικά από τα γνωστότερα hits των τελευταίων 100 ετών σε εξαιρετικά απλές δομές βασίζονται, είτε πάρεις ως παράδειγμα το Paranoid των Black Sabbath, είτε τη Συννεφιασμένη Κυριακή του Τσιτσάνη, είτε το...Crazy της Britney Spears. Αλλά εδώ μιλάμε για ποιότητες και πολιτισμούς. Ε σόρυ κιόλας αλλά η στείρα Fa - Sol - La - δα των Πυξ Λαξ, πλαισιωμένη μάλιστα με στίχους οι οποίοι υποδηλώνουν κρυφή αυταρέσκεια και δοξάζουν την αφόρητη κλάψα ως υποπροϊόν χυλόπιττας, αδυνατώ να καταλάβω πως προάγει τον "πολιτισμό". Οπότε δε μιλάμε περί "πίπας", εκτός κι αν πιστεύεις πως το "Αν θα μπορούσα τον κόσμο ν' άλλαζα", ομοιάζει με το "Stairway to Heaven". ΥΓ. Τα ξυλινα σπαθια τα σπαγανε. Τα σπάγανε όχι επειδή συνέθεσαν τίποτα Συμφωνίες, αλλά επειδή ήταν πρωτοπόροι, εισάγοντας έντονα ηλεκτρονικά στοιχεία στη Μουσική τους, την ίδια στιγμή που η ελληνόφωνη Ροκ σκηνή κατακλυζόταν από μπαντούλες που προσπαθούσαν να μιμηθούν τον "Φλου". Όπως η νέα ελληνόφωνη "Ροκ σκηνή" (δεν μπήκαν τυχαία τα εισαγωγικά) προσπαθεί να μιμηθεί τα Σπαθιά μέσω ευφάνταστων ονομάτων (φάση "Κόκκινα Χαλιά") και αντιγραφών επιτυχιών όπως ξέρω 'γω το "Λιωμένο Παγωτό". ΥΓ2. Ο Βασιλακης ο Καρρας δεν ακουγεται ουτε μετα απο ναρκωτικα στα αυτια μου. Δεν τον απορριπτω ομως κι ουτε με νοιαζει. Ούτε εγώ μπορώ ν' ακούσω Καρρά, μου είναι δύσκολο όμως να μην εντοπίσω ομοιότητες μεταξύ των τραγουδιών του και τραγουδιών που ερμήνευσαν διάφοροι "ποιοτικοί" καλλιτέχνες.
Grey Warden Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2014 Άσχετο και σχετικό... στην 6η δημοτικού το 1999 η δασκάλα της μουσικής πρότεινε να τραγουδήσουμε το Λιωμένο Παγωτό στις γυμναστικές επιδείξεις ή σε κάποια άλλη γιορτή δεν θυμάμαι ακριβώς. Με χαρά όλη η τάξη προετοιμάστήκαμε μέχρι ωσπου αντέδρασαν ορισμένοι γονείς για το τραγούδι και τραγουδήσαμε τελικά τον Γλάρο που τραγούδησε η Βουγιουκλάκη στην Αλίκη στο ναυτικό.
Cryptic Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδη το προβλημα για την πολιτιστικη εξελιξη στην Ελλαδα ειναι το οτι πουλαει περισσοτερο το σκυλαδικο και το λαϊκοραπ. Σε αλλες χωρες που πουλαει πιο πολυ η Ριαννα ή τα πριονιδια, αυτα ειναι σαφως δειγματα υψηλης τεχνης που συναδουν με την γενικοτερη εξελιξη τους....... Η Ριαννα πουλάει επειδή έχει φωνή και μπορεί να χορεύει, με αντίστοιχη προβολή. Δηλαδή το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι προβάλλονται σκυλάδικα τύπου Τζούλια, που δεν μπορούν τίποτα από τα παραπάνω.
N3k21 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Άσχετο και σχετικό... στην 6η δημοτικού το 1999 η δασκάλα της μουσικής πρότεινε να τραγουδήσουμε το Λιωμένο Παγωτό στις γυμναστικές επιδείξεις ή σε κάποια άλλη γιορτή δεν θυμάμαι ακριβώς. Με χαρά όλη η τάξη προετοιμάστήκαμε μέχρι ωσπου αντέδρασαν ορισμένοι γονείς για το τραγούδι και τραγουδήσαμε τελικά τον Γλάρο που τραγούδησε η Βουγιουκλάκη στην Αλίκη στο ναυτικό. Υπάρχει μια λιγότερο διαδεδομένη υπόθεση σχετικά με το τι περιγράφεται στους στίχους του Παγωτού. Αν αληθεύει, το κομμάτι είναι όντως "ακατάλληλον δια ανηλίκους". Ίσως οι γονείς είχαν ακούσει τη σχετική ιστορία...
Grey Warden Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Αντιγράφω ένα ενδιαφέρον σχόλιο κάτω από άρθρο της Lifo που αφορά το τοπικ νομίζω και με το οποίο εν γένει συμφωνώ. Όχι σε όλα τα σημεία ίσως αλλά αξίζει παράθεσης: Νομίζω οτι περιγράφετε απλά ένα (ίσως δικαιολογημένο) σύμπλεγμα κατωτερότητας. Στην πραγματικότητα, είναι ένα διπλό κόμπλεξ. 1ον, απέναντι στους "Αρχαίους Έλληνες", μια εισαγώμενη απλοϊκή νοητική κατασκευή που περιλαμβάνει τα πάντα και τίποτα (τους θεσμούς της αρχαίας πόλης αλλά και τα βασίλεια και την αυτοκρατορική επέκταση της Ελληνιστικής εποχής, τους μύθους αλλά τις φιλοσοφικές και πολιτισμικές ανακαλύψεις, τις πολεμικές επιτυχίες αλλά και τη Δημοκρατία κτλ) και 2ον, απέναντι στους "πολιτισμένους Ευρωπαίους." Το σύμπλεγμα αυτό το έχουν όλοι οι αποικιοκρατούμενοι απέναντι στους αποικιοκράτες, φτάνοντας στο σημείο πχ οι Ιρλανδοί, οι Κύπριοι ή οι Ινδοί να μεταναστεύουν στην πρώην Μητρόπολη και να δηλώνουν "Βρετανοί". Το σύμπλεγμά μας όμως αυτό δεν το έχουμε απέναντι σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Τσεχία ή η Ουγγαρία με το ίδιο περίπου πληθυσμιακό δυναμικό, χώρες οι οποίες ήταν επίσης υπόδουλες μιας ή περισσοτέρων αυτοκρατορικών δυνάμεων για αιώνες. Το κόμπλεξ το έχουν πάντα όσοι έχουν πειστεί οτι είναι αδύναμοι απέναντι στους ισχυρότερους. Οι Έλληνες, ως "ανάξιοι απόγονοι των πρώτων του Δυτικού πολιτισμού" κουβαλάνε ένα κόμπλεξ απέναντι στους ισχυρούς του κόσμου, από τα αθλήματα μέχρι τη στρατιωτική δύναμη. Έτσι, το μέτρο χάνεται. Από το "είμαστε οι καλύτεροι" (γιατί όλοι μας λένε για το πόσο σπουδαίοι ήτανε οι παππούδες μας) πάμε γρήγορα στο "είμαστε οι χειρότεροι" (γιατί δεν έχουμε την πολιτιστική παραγωγή και μια ακτινοβολία αντίστοιχη με αυτή των ισχυρότερων κρατών του πλανήτη.) Το περίεργο είναι οτι δεν υπολογίζουμε καθόλου το γεγονός οτι αυτές οι ισχυρές χώρες έχουν εδώ και 500 περίπου χρόνια συγκεντρώσει τον πλούτο και τη δύναμη για να έχουν τον πολιτισμό τους λόγω της αποικιοκρατίας. Είχαν δηλαδή και ακόμα έχουν τη δυνατότητα να εκμεταλλεύονται τον πλούτο ολόκληρου σχεδόν του πλανήτη. Θυμόμαστε την αποικιοκρατία μόνο όταν θέλουμε να βάλουμε και τον εαυτό μας μέσα στους "ενόχους" (κάτι σαν εθελοντικό προπατορικό αμάρτημα δηλαδή) επειδή "είμαστε λευκοί και όλοι οι λευκοί είναι συλλογικά ένοχοι" ! Όλες οι πρώην και νυν αποικιοκρατικές δυνάμεις έγιναν ισχυρές και "πολιτισμένες" έτσι από μόνες τους; Δεν έχει καμμία σημασία για την κατάσταση των χωρών της ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων το γεγονός οτι ήταν πάντα (και συνεχίζουν να είναι) θέατρα πολεμικών συγκρούσεων μεταξύ αυτοκρατορικών δυνάμεων; Φταίνε οι κάτοικοί τους που "είναι "καθυστερημένοι"; Η τελευταία εισβολή στη Βρετανία έγινε πριν από 1000 χρόνια. Ο Ελληνικός χώρος έχει καταστραφεί ίσως εκατοντάδες φορές έκτοτε. Εμείς είμαστε τα παιδιά και τα εγγόνια των τελευταίων που επέζησαν από τη μετανάστευση, τη σφαγή, το διωγμό και τον εξισλαμισμό. Μόνο για τον τελευταίο αιώνα, αντιγράφω από Π. Κονδύλη: "Μέχρι το 1920 περίπου το ελληνικό έθνος ήταν κατά πολύ ευρύτερο από το κράτος: απλωνόταν από την Ουκρανία ως την Αίγυπτο κι από τις παρακαυκάσιες χώρες ως τις ακμαίες παροικίες των Βαλκανίων και της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης. Έκτοτε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση: Αφανισμός του ελληνισμού της Ρωσίας (μετά το 1919), της Μ. Ασίας (μετά το 1922), των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής (ιδίως μετά το 1945), εκδίωξη Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης (1955) και της βόρειας Κύπρου (1974), μαζική φυγή του ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου σήμερα. Και οι καταστροφές αυτές δεν επιδέχονται αναπλήρωση." Ακόμα και σήμερα στα Ελληνικά νησιά, οι "χωρες" και τα χωριά είναι ψηλά και μακριά από τη θέλλασσα λόγω των πειρατών. Ξέρετε, οι πειρατές δεν ήταν οι ρομαντικοί Τζακ Σπάροοου. Μιλάμε για σφαγή, καταστροφή, πλιάτσικο και όποιος-α έμενε ζωντανός ήταν για πώληση ως δούλος. Αυτά σταμάτησαν πριν από καμμιά διακοσαριά χρόνια, πάλι με πολέμους. Από τότε, είχαμε... επανάσταση, πόλεμο, χρεοκοπία, πόλεμο, καταστροφή, ναυτικούς αποκλεισμούς από τους "συμμάχους" μας, μαζική μετανάστευση, πραξικοπήματα, πόλεμο και λιμό, ολική καταστροφή των υποδομών, εμφύλιο, πάλι μαζική μετανάστευση, άρνηση των "συμμάχων" μας να αποφασίσει η συντριπτική πλειοψηφία (πχ του Κυπριακού) λαού τι θέλει να κάνει (Ένωση) και πάλι πραξικόπημα και πάλι καταστροφή. Θέλετε να σας πω τι πολιτισμό (μουσική, θέατρο, λογοτεχνία κτλ) έβγαλε αυτή η χώρα εν μέσω όλων αυτών; Πολλά πράγματα.
Tilemaxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Mιάς και μιλάτε για μουσική, ειδικά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον ακούσματα ποιοτικά που θα φτάσουν στον πολύ κόσμο, και δεν με ενδιαφέρει τι μπορεί να ανακαλύψω αν "ψαχτώ". Δεν με ενδιαφέρει να ψαχτώ, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κάτι που να ανταγωνίζεται ποιοτικά έστω και στο ελάχιστο την μουσική των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών (δεν μιλάμε καν για ΗΠΑ). Κοινώς ακούμε σκουπίδια, φτιαγμένα απο σκουπίδια, για σκουπίδια.Μιλάμε για μουσική σε μια χώρα που πλέον η δισκογραφία έχει πεθάνει, όπου πουλούν δίσκους μόνο 2-3 μεγάλα ονόματα και οι υπόλοιποι την βγάζουν είτε με singles είτε με CD των 5 τραγουδιών που θα πωληθεί μέσα σε μια εφημερίδα.
De@th L0rd Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δηλαδη το προβλημα για την πολιτιστικη εξελιξη στην Ελλαδα ειναι το οτι πουλαει περισσοτερο το σκυλαδικο και το λαϊκοραπ. Σε αλλες χωρες που πουλαει πιο πολυ η Ριαννα ή τα πριονιδια, αυτα ειναι σαφως δειγματα υψηλης τεχνης που συναδουν με την γενικοτερη εξελιξη τους....... Αυτό το είδος πρέπει να πεθάνει. Προσβάλλει και τα αμιγώς λαϊκά (παρότι δεν ακούω πολύ, σχεδόν καθόλου), άλλα και τη rap η οποία είχε τα μεγαλύτερα ονόματα μέσα στα '90s. Είναι νοσηρή, βδελυρή και υβριστική στα αυτιά μου. Πιστεύω και στους περισσότερους που ξέρουν από μουσική. Είναι η αποθέωση του κάγκουρα. 2
N3k21 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Η Ριαννα πουλάει επειδή έχει φωνή και μπορεί να χορεύει, με αντίστοιχη προβολή. Δηλαδή το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι προβάλλονται σκυλάδικα τύπου Τζούλια, που δεν μπορούν τίποτα από τα παραπάνω. Βέβαια και έξω προβάλλονται αντίστοιχοι "καλλιτέχνες". Εδώ έχουμε Τζούλια, Σταν και Στέλλα, έξω έχουν Riff Raff, Paris Hilton και Νicki Minaj. Η Ριάννα περισσότερο σε φάση Παπαρίζου μου κάνει ξέρω 'γω. Το πρόβλημα έγκειται στην ανάγκη μας να αντιγράψουμε ακόμα και τη σαπίλα του εξωτερικού λοιπόν. Δε θα ήταν απαραίτητα κακό, αν προσπαθούσαμε να μιμηθούμε αποκλειστικά το εμπορικό. Mιάς και μιλάτε για μουσική, ειδικά στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πλέον ακούσματα ποιοτικά που θα φτάσουν στον πολύ κόσμο, και δεν με ενδιαφέρει τι μπορεί να ανακαλύψω αν "ψαχτώ". Δεν με ενδιαφέρει να ψαχτώ, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει κάτι που να ανταγωνίζεται ποιοτικά έστω και στο ελάχιστο την μουσική των υπόλοιπων ευρωπαϊκών χωρών (δεν μιλάμε καν για ΗΠΑ). Κοινώς ακούμε σκουπίδια, φτιαγμένα απο σκουπίδια, για σκουπίδια. Μιλάμε για μουσική σε μια χώρα που πλέον η δισκογραφία έχει πεθάνει, όπου πουλούν δίσκους μόνο 2-3 μεγάλα ονόματα και οι υπόλοιποι την βγάζουν είτε με singles είτε με CD των 5 τραγουδιών που θα πωληθεί μέσα σε μια εφημερίδα. Κοίτα, υπάρχουν και made in Greece διαμαντάκια, που δυστυχώς είναι περισσότερο γνωστοί έξω παρά στην Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι είναι καταδικασμένοι στην αφάνεια, αφενός γιατί η Ελλάδα αποτελεί μικρή αγορά, αφετέρου διότι δεν έχουμε μάθει ν' ακούμε τίποτα εκτός των όσων προβάλλονται π.χ. στο MAD και το MTV. Κατά τ' άλλα συμφωνώ. Αυτό το είδος πρέπει να πεθάνει. Προσβάλλει και τα αμιγώς λαϊκά (παρότι δεν ακούω πολύ, σχεδόν καθόλου), άλλα και τη rap η οποία είχε τα μεγαλύτερα ονόματα μέσα στα '90s. Είναι νοσηρή, βδελυρή και υβριστική στα αυτιά μου. Πιστεύω και στους περισσότερους που ξέρουν από μουσική. Είναι η αποθέωση του κάγκουρα. Ο κάγκουρας πάντα θα έχει τη Μουσική του. Τώρα είναι της μόδας το βλαχοράπ, κάποτε κανιβάλιζαν την Goa/Psy Trance δημιουργώντας το πασίγνωστο πλέον tsiftetelotrance... Η αρχή πρέπει να γίνει με τον αφανισμό του καγκουρισμού. Τα οφέλη μιας τέτοιας κίνησης για την κοινωνία θα είναι πολλαπλά: όχι μόνο θα έχουμε καλύτερη Μουσική, αλλά θα βελτιωθεί μάνι μάνι και η ποιότητα οδήγησης στους ελληνικούς δρόμους. 4
saya Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Αν εχεις το καλυτερο αμαξι , το καλυτερο ηχοσυστημα και παιζει μερα νυχτα σκυλοτραγουδα , τι ποιοτητα πολιτισμου να εχεις; Ο πολιτισμος είναι το μηνυμα , όχι το μεσο που το μεταφερει. Κατά τα αλλα η συμπεριφορα , δεκτικοτητα μιας κοινωνιας , η ωριμοτητα , η ευγενεια είναι σαφη δειγματα πολιτισμου. νομιζω ειμαστε μοιρασμένοι .. εχουμε και ατομα πολύ μπροστα , εχουμε και νεαντερταλ.. 4
Tilemaxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Αυτό το είδος πρέπει να πεθάνει. Προσβάλλει και τα αμιγώς λαϊκά (παρότι δεν ακούω πολύ, σχεδόν καθόλου), άλλα και τη rap η οποία είχε τα μεγαλύτερα ονόματα μέσα στα '90s. Είναι νοσηρή, βδελυρή και υβριστική στα αυτιά μου. Πιστεύω και στους περισσότερους που ξέρουν από μουσική. Είναι η αποθέωση του κάγκουρα. Το "λαϊκό ράπ" είναι ένα είδος που δημιουργήθηκε κυρίως μετά το 2008 περίπου, όταν πλέον οι hardcore hip-hopάδες δεν μπορούσαν να έχουν κέρδος απο αυτά που βγάζουν. Γι' αυτό έκαναν συνεργασίες με mainstream τραγουδιστές, και αναγκαστικά δημιουργήθηκε το λαϊκοραπ. Σαν trend δεν είναι κάτι καινούργιο στο εξωτερικό, γιατί το ίδιο πράγμα γινόταν απ' τα 90's με τον LL Cool J, τον Busta, τον Diddy, οι οποίοι ήταν απ' τους πρώτους που έκαναν "ελαφρύτερο" το hip-hop. Μόνο που τότε έκαναν συμμετοχές και συνεργασίες με RnB τραγουδιστές, και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο. Απο την στιγμή λοιπόν που στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποιος mainstream τραγουδιστής ή τραγουδίστρια αμιγώς RnB, αναγκάστηκαν να συνεργαστούν με εμπορικούς σκυλάδες μιμούμενοι τα πρότυπα των ΗΠΑ, αλλά φυσικά το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί ένα υβρίδιο είδος που είναι στην καλύτερη, τραγελαφικό. Και κακά τα ψέμματα, hip-hop κοινό ΣΟΒΑΡΟ στην Ελλάδα δεν υπήρξε ποτέ, ή πιο σωστά ήταν τόσο μικρό που δεν μπόρεσε να στηρίξει όσους χιπχοπάδες βγήκαν μετά τα μέσα των 90's. Για μια πενταετία ίσως να τα έβγαζαν πέρα, αλλά το όλο πράγμα ξεφούσκωσε γιατί ο έλληνας το είδε σαν μια μόδα που πέρασε και άρχισε να στηρίζει αποκλειστικά τους σκυλάδες. Και αυτό είναι το κουσούρι του έλληνα, οτι βλέπει την μουσική σαν μόδα, γι' αυτό ακούει οτι σκουπίδι του πασάρουν 3
saya Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Τωρα συνεγκρινες την Νιcki με την Αλεξανδράτου; Χαχα , σορρυ αλλα περα του λουκ που χρησιμοποιουν και αυτή και η γκαγκα για να καλυψουν ότι είναι ασχημούλες , η Νικι είναι καλη σε αυτό που κανει.. εχει ταλεντο.kai h Γκαγκα εχει μια καλη φωνη. Και δεν το λεω εγω το εχει πει η Αρβανιτακη σε συνεντευξη της. Μαλλον ακουει καλυτερα από εμενα. Μην συγκρινεις τους ατάλαντους εδώ με το περιεργο σταιλ του εξωτερικου. Όχι πως δεν εχει αταλαντα και εκει , πχ η Μαιλι ...απλως όταν η εμφανιση δεν συμβαδιζει με το ταλεντο , το καλυπτουν με εξωτικο στιλ. http://www.youtube.com/watch?v=RnpyRe_7jZA Δεν είναι αφωνη η κοπελα όταν τραγουδάει. Και καλη ραπερ ..
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 επειδή πολιτισμό δεν εννοούμε μόνο την ιστορία της Ελλάδας, τα ήθη και τα έθιμα, αλλά και το πόσο σωστοί είμαστε και πόσο τελικά "ανθρώπινοι", σήμερα το πρωί καθώς περπατούσα στο πεζοδρόμιο, μπροστά ήταν ένας άντρας ούτε μεγάλος ούτε μικρός κάπου 60-60κάτι. Δεν ξέρω τι χαρτάκι ήταν αυτό, (χαρτί από τσίχλα, χαρτί από μπλοκάκι; ), το πέταξε τελικά στο πεζοδρόμιο. E, ένα μέτρο δε θαταν πιο πέρα, υπήρχαν 2 σκουπιδοτενεκέδες. Μπορεί αυτό να μην είναι κάτι σπουδαίο, αλλά υπάρχουν άλλοι που πετάνε κάτω μπουκάλια από κοκακολα, χαρτιά από τυρόπιτες, κουτιά από τσιγάρα και ό,τι άλλο θες, ενώ σχεδόν πάντα βρίσκονται δίπλα είτε κάδοι απορρημάτων είτε δοχεία που μπορείς να πετάξεις το σκουπίδι σου. Το πιο ελεεινό είναι όταν βλέπεις άτομα ντυμένα στην τρίχα με το τελευταίο iphone στο χέρι και το στάυλους ρολόι στο άλλο, να πετάνε το σκουπιδάκι τους κάτω και περπατάνε μετά με λίγο γρήογρο βήμα κάνοντας τους κινέζους. Και μετά λέμε τους γύφτους γύφτους... Το να γίνουμε καλύτεροι από όλες τις πλευρές, δεν συμβαίνει ντύνοντάς μας με την τελευταία λέξη της μόδας ή με το τάδε κούρεμα, αλλά από τα απλά, μικρά, ασήμαντα πράγματα. Όπως το να βάζεις το χαρτάκι απ'τη σοκολάτα στα σκουπίδια, να κοιτάς δεξιά κι αριστερά όταν περνάς δρόμο και όχι όποιον πάρει ο χάρος και πολλά μα πολλά άλλα. Δεν θα έρθει o Supergreek με το ραβδάκι του και με ένα "hazharrr" θα γίνουμε Ελβετοί.
Tilemaxx Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) Δεν θα έρθει o Supergreek με το ραβδάκι του και με ένα "hazharrr" θα γίνουμε Ελβετοί. Διαφωνώ. Το σκάφος των Ελ-οχίμ βρίσκεται στα σύνορα του Δία και είναι προ των πυλών. Επίσης ο Μέγας Αλέξανδρος είναι έτοιμος να ξεπαγώσει απ' τον κρυογονικό του λήθαργο μέσα στο όρος Κ9. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2014 από Tilemaxx
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα