defacer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Και αυτό συνέβη στην περίπτωση του Ρεθύμνου, όταν από την μέθη η κοπέλα πέρασε στην λιποθυμία τρόμαξαν και την πήγαν νοσοκομείο κάτι που αποδυκνείει πως ήθελαν να την εκμεταλευτούν(με ή χωρίς εισαγωγικά) όσο ήταν μεθυσμένη. Εεεε... όχι; Δηλαδή αν οποιαδήποτε από τις φορές που φίλες μου έγιναν κόκκαλο μαζί μου τύχαινε να λιποθυμήσει κάποια και την πήγαινα νοσοκομείο πάει να πει πως είχα σκοπό να την εκμεταλλευτώ; Από άλλη οπτική: είσαι με άτομο συμβατό με το σεξουαλικό σου προσανατολισμό και πίνετε. Το άτομο αυτό λιποθυμάει. Στην κοινωνία που θα ήθελες να ζεις, τι οφείλεις να κάνεις; Αν επρόκειτο για προμελετημένο βιασμό, θα την πήδαγαν όσο ήταν αναίσθητη και μετά θα προσπαθούσαν να καλύψουν τα ίχνη. Πιθανότατα.
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Με το σκεπτικό σου, τι διαφορά θα είχε αν ήταν αναίσθητη; Κοπέλα σου είναι, ξέρεις ότι θα σου κάτσει, προτεραιότητα, όπως γλαφυρότατα ξεκαθάρισες, έχει η δική σου ικανοποίηση, γιατί όχι; Αναίσθητη ήταν, δεν ήταν και πεθαμένη. 1. αν δεν κουνιέται δεν μου αρέσει. 2. δεν είναι απαράβατος κανόνας το "θα μου κάτσει" και είναι κάτι που σέβομαι σε οποιαδήποτε κατάσταση. 3. έλα ντε.. αν είναι ζεστή ακόμα και νεκρή..
cthulhucarbide Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Εεεε... όχι; Δηλαδή αν οποιαδήποτε από τις φορές που φίλες μου έγιναν κόκκαλο μαζί μου τύχαινε να λιποθυμήσει κάποια και την πήγαινα νοσοκομείο πάει να πει πως είχα σκοπό να την εκμεταλλευτώ; Το κατάλαβες λάθος, ξαναδιάβασέ το. Εννοώ πως άμα ήθελαν να της το βάλουν, θέλανε να την πηδήξουν, και όχι να την βιάσουν
defacer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Το κατάλαβες λάθος, ξαναδιάβασέ το. Εννοώ πως άμα ήθελαν να της το βάλουν, θέλανε να την πηδήξουν, και όχι να την βιάσουν ΟΚ. Νομίζω πως είναι προφανές βέβαια, είναι δυνατόν να καταλάβεις ότι κάποιος θέλει να σε βιάσει (και όχι "να σε ρίξει στο κρεβάτι") πριν ξεκινήσει να το προσπαθεί;
SpirtouLisS Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 σε νοσοκομείο της κρήτης και ενω ηταν ακομα ζεστο το θεμα που περιγραφετε με το θανατο της κοπέλας, πήγα μετά απο γαμο φίλο μου που κατερρευσε και δεν ειχε καμια επαφη. Με εδιωξαν και μονο ενας ειδικευομενος βγηκε την ωρα που προσπαθουσα να τον ξαναβαλω να ξαπλωσει στο πισω καθισμα του αυτοκινητου, να μου πει να τον προσεχω να μην ειναι ανασκελα και κανει εμετο. Εκεινη τη στιγμη αλλος συγγενης ασθενη στην αναμονη για τα επειγοντα μου ειπε οτι δεν ασχολουνται πια με περιπτωσεις μεθης και θα τον διωξουν. Κατα τα αλλα δε μας δεχτηκαν στα επειγοντα για περιθαλψη ουτε καν για ορο, και ενω ακομα το παλικαρι επεφτε σαν αγγουρι απο την καρεκλα ανημπορος να βαλει ακομα και τα χερια του κατω αντανακλαστικα. Γιατι τα λεω αυτα? Γνωμη μου ειναι να αθωωθουν οι ειδικευομενοι γιατροι και να μην καταστραφει η καριερα τους, επειδη 2 ρεμαλια και ενω ειχαν ποτισει τη κοπελα μεχρι τη μυτη, δεν εκαναν καν το κοπο να το πουν στους γιατρους ετσι ωστε αυτοι με τη σειρα τους να αντιδρασουν 10 λεπτα νωριτερα
cthulhucarbide Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 ΟΚ. Νομίζω πως είναι προφανές βέβαια, είναι δυνατόν να καταλάβεις ότι κάποιος θέλει να σε βιάσει (και όχι "να σε ρίξει στο κρεβάτι") πριν ξεκινήσει να το προσπαθεί; Δεν ξέρω αν γίνεται να το καταλάβεις από πριν. Μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση και το κρίνω εκ του αποτελέσματος
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Γιατι τα λεω αυτα? Γνωμη μου ειναι να αθωωθουν οι ειδικευομενοι γιατροι και να μην καταστραφει η καριερα τους, επειδη 2 ρεμαλια και ενω ειχαν ποτισει τη κοπελα μεχρι τη μυτη, δεν εκαναν καν το κοπο να το πουν στους γιατρους ετσι ωστε αυτοι με τη σειρα τους να αντιδρασουν 10 λεπτα νωριτερα τι λες ρε φίλε? είσαι σοβαρός? 5
defacer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Κατα τα αλλα δε μας δεχτηκαν στα επειγοντα για περιθαλψη ουτε καν για ορο, και ενω ακομα το παλικαρι επεφτε σαν αγγουρι απο την καρεκλα ανημπορος να βαλει ακομα και τα χερια του κατω αντανακλαστικα. Η αντίληψή σου για το τι συνιστά επείγον περιστατικό μάλλον χρειάζεται λίγη βελτίωση. Γνωμη μου ειναι να αθωωθουν οι ειδικευομενοι γιατροι και να μην καταστραφει η καριερα τους Γνώμη μου είναι να αθωωθεί ο Pistorius και να μη καταστραφεί η καριέρα του επειδή.... ε, επειδή είναι γνώμη μου, θέλει κι άλλο; επειδη 2 ρεμαλια και ενω ειχαν ποτισει τη κοπελα μεχρι τη μυτη, δεν εκαναν καν το κοπο να το πουν στους γιατρους ετσι ωστε αυτοι με τη σειρα τους να αντιδρασουν 10 λεπτα νωριτερα Και αν αποδειχτεί ότι έχουν μακριά μαλλιά και ακούνε metal να δώσουν στα ρεμάλια κι άλλα 5 χρόνια απο μένα. Δεν ξέρω αν αντιλαμβανόμαστε το ίδιο πράγμα: οι γιατροί είχαν ΑΠΛΕΤΟ χρόνο να κάνουν ο,τι χρειαζόταν, αλλά δεν το έκαναν γιατί έβαλαν την κοπέλα στην κατηγορία "άλλο ένα κουρούμπελο" όπως και το φίλο σου. Αν δεν ήμασταν στην Ελλάδα αλλά στη Νορβηγία μπορεί να της έκαναν εισαγωγή και να είχε γλυτώσει (αν σκοπεύεις να παραπονεθείς στον Άδωνι σχετικά, please θέλω αντίγραφο της απάντησης). Τώρα αυτό τι σχέση έχει με τα ρεμάλια και τα 10 λεπτά... άβυσσος. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο πέρα από το ότι χαίρομαι που στην Ελλάδα δεν υπάρχει αμιγές ορκωτό δικαστήριο. 4
N3k21 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 (επεξεργασμένο) @cthulucarbide: Θα υπήρχαν ευθύνες. Οι εμπλεκόμενοι θα έρχονταν αντιμέτωποι με την δικαιοσύνη και θα καταδικάζονταν στον βαθμό που τους αναλογεί ανάλογα με τις λεπτομέρειες του περιστατικού. Δεν σου αρέσει αυτό όμως; Προτιμάς "να σαπίσουν στην φυλακή οι καριόληδες" ; Ωραία. Εξακολουθώ να τους θεωρώ αλήτες*, διότι προσωπικά πιστεύω πως λειτουργούσαν βάσει σκάρτης, άκρως ανήθικης και σεξιστικής νοοτροπίας, καθώς και επειδή ήταν γενικότερα ανόητοι (lol)*, όπως αρκετοί -δυστυχώς- συμπολίτες τους. Εκτιμώ επίσης, πως πράγματι είχαν ως στόχο το να εκμεταλλευτούν σεξουαλικά την κοπέλα και πως όντως θα είχαν προβεί σε τέτοια πράξη, εάν η κατάσταση δεν είχε λάβει τη γνωστή τραγική κατάληξη. Εφόσον λοιπόν δεν είμαι εγώ αυτός που θα καταδικάσει ή αθωώσει τους εν λόγω "κυρίους", αλλά απλά κουβεντιάζω στα interwebz, έχω κάθε δικαίωμα να εύχομαι προσωπικά, να σαπίσουν στην ψειρού, τόσο αυτοί, όσο και οι ομοϊδεάτες τους ανά την οικουμένη. Εάν με πείσει κάποιος πως είναι αθώοι και ηθικά, δεσμεύομαι να ζητήσω συγγνώμη δημοσίως μέσα από το παρόν topic. Ως τότε η άποψή μου είναι στάνταρ. Σε κάλυψα τώρα; * Είπαμε, πολιτική ορθότητα πάνω απ' όλα. @defacer: Άποψή μου: γενικά αυτά που λες τα λες έχοντας στο μυαλό σου το καλό, αλλά μερικές φορές το παρατραβάς (ή ίσως ο περιορισμός της επικοινωνίας σε forum το κάνει να φαίνεται έτσι). Μάλλον και τα δύο. Ομολογώ πάντως πως σπάνια αντιμετωπίζω με τέτοια συναισθηματική φόρτιση μια διαδικτυακή συζήτηση. Αν βλέπω τόσο υποκειμενικά την κατάσταση, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στα όσα έζησα προσωπικά στην Κρήτη. Anyway, σόρυ defacer, σε εκτιμώ ως συνομιλητή και σέβομαι την προσπάθειά σου να κάνεις μια ωραία και λογική συζήτηση, μου είναι δύσκολο όμως να λειτουργήσω εντελώς μη συναισθηματικά στο παρόν θέμα. Επαναλαμβάνομαι, αλλά τίποτα από αυτά δεν είναι κολάσιμο. Επίσης, όταν γινόσουν ένα με το χώμα στα φοιτητικά σου χρόνια πολλά μέλη της κοινωνίας μας θα έλεγαν πως οι φίλοι σου μπορούσαν να σε σταματήσουν άρα ισχύουν ακριβώς τα ίδια και γι' αυτούς μιας και δεν το έκαναν. Είμαι σίγουρος πως έχεις γι' αυτά τα μέλη της κοινωνίας μια ικανοποιητική απάντηση, οπότε δώστην εδώ στον εαυτό σου. Μα νομίζω πως ήμουν σαφής defacer. Διευκρίνισα ήδη πως "ευτυχώς είχα ανθρώπους που με πρόσεχαν". Τώρα βέβαια εύλογα θα αναρωτηθείς ίσως, μα πως έγινες χώμα αφού σε πρόσεχαν; Θα απαντήσω, ξέροντας πως ίσως δε σε καλύπτω πλήρως, ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είχαν κάποια δεδομένη αντίληψη για τα όριά μου. Ας πούμε πως τους "ξεγέλασα", τότε που κατέληξα ημιλιπόθυμος. Θα αναρωτηθείς επίσης ίσως, μήπως και στην περίπτωση που εξετάζεται εδώ, ίσχυε κάτι αντίστοιχο. Δυστυχώς θα απαντήσω με το κλισέ "η κοπέλα ήταν ανήλικη και περίμενα, από τον 23χρονο τουλάχιστον, να λειτουργεί συνετά και με μεγαλύτερη ευαισθησία". Όχι, δε μου διαφεύγει και μάλιστα τη βρίσκω αχαρακτήριστη. Αλλά το μεγαλύτερο προσόν και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο πρόβλημα της δημοκρατίας είναι ότι ανεξαρτήτως νοοτροπίας, και η μητέρα Τερέζα και οι χρυσαυγίτες το ίδιο άνθρωποι είναι και τον ίδιο σεβασμό πρέπει να δείχνουμε στο δικαίωμά τους να πιστεύουν ό,τι θέλουν. Ναι, συμφωνώ γενικότερα με τα παραπάνω. Ωστόσο η νοοτροπία και οι αντιλήψεις μεγάλης μερίδας πολιτών κάποιων περιοχών, είναι επικίνδυνα ακραίες και πραγματικά δυσκολεύομαι να κατανοήσω το γιατί θα έπρεπε να τις αντιμετωπίζω με σεβασμό. Εδώ δηλαδή δε μιλάμε για σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά για ανοχή στην ηλιθιότητα. Είσαι δικηγόρος; Μπορείς να αιτιολογήσεις το γιατί δε στέκει νομικά εφόσον στέκει λογικά; Γράφοντας πως στέκει λογικά, εννοώ πως -κατά γενική παραδοχή-, θεωρείται πως σπάνια κάποιος θα πεθάνει από υπερκατανάλωση αλκοόλ. Ωστόσο, ο νόμος είναι συγκεκριμένος: Άρθρο 28 Αμέλεια Από αμέλεια πράττει όποιος από έλλειψη της προσοχής την οποία όφειλε κατά τις περιστάσεις και μπορούσε να καταβάλει είτε δεν πρόβλεψε το αξιόποινο αποτέλεσμα που προκάλεσε η πράξη του, είτε το πρόβλεψε ως δυνατό, πίστεψε όμως ότι δεν θα επέρχονταν. Σίγουρα το παραπάνω άρθρο χρήζει διάφορων ερμηνειών, εκτιμώ ωστόσο πως ταιριάζει και στην προκείμενη περίπτωση. Επιμένω δε πως το αξιόποινο της πράξης, εξαρτάται και από το αν το θύμα είναι ανήλικος. Από εκεί και πέρα, εφόσον δεν είμαι νομικός, δε μπορώ να προχωρήσω σε κάτι παραπάνω από προσωπικές υποθέσεις. Αν δεχτούμε τη δική σου ερμηνεία τότε αν κάποιος πεθάνει απο υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε ένα μπαρ θα πρέπει να βάλουμε το μπαρμαν φυλακή; Εφόσον ο νόμος απαγορεύει ρητά την πώληση αλκοόλ σε ανηλίκους και το θύμα είναι ανήλικος, κανονικά θα έπρεπε. Αν πάλι το θύμα είναι ενήλικος, προφανώς και όχι, εφόσον υποτίθεται πως α) έχει πλήρη συναίσθηση των πράξεών του και β) ο μπάρμαν απλά παρέχει μια νόμιμη υπηρεσία και δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει π.χ. το ιατρικό ιστορικό του κάθε πελάτη. @ZAFIRIOSNT: 1. δεν οφείλω τίποτα τέτοιο Ηθικά, σαφώς και οφείλεις. Νομικά, νομίζω πως επίσης οφείλεις, εφόσον με κάποιο τρόπο σχετίζεσαι με τον εν λόγο ανήλικο. 2. μία μέτρηση σακχάρου θα ήταν μία καλή αρχή. Πιθανόν. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2014 από N3k21 5
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Ηθικά, σαφώς και οφείλεις. Νομικά, νομίζω πως επίσης οφείλεις, εφόσον με κάποιο τρόπο σχετίζεσαι με τον εν λόγο ανήλικο. ο καθένας λειτουργεί με την ηθική και τη λογική του και η δική μου είναι μακριά απο τον κώλο μου και ας είναι και 5 πόντους.
N3k21 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 ο καθένας λειτουργεί με την ηθική και τη λογική του και η δική μου είναι μακριά απο τον κώλο μου και ας είναι και 5 πόντους. Δεκτόν. Ευτυχώς που εγώ προσπαθώ να λειτουργώ και βάσει νόμου, διότι αν λειτουργούσα αποκλειστικά σύμφωνα με τα όσα ορίζει η προσωπική μου ηθική και λογική, θα είχα βγει τσάρκα με το δίκαννο στον ώμο.
defacer Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Anyway, σόρυ defacer, σε εκτιμώ ως συνομιλητή και σέβομαι την προσπάθειά σου να κάνεις μια ωραία και λογική συζήτηση, μου είναι δύσκολο όμως να λειτουργήσω εντελώς μη συναισθηματικά στο παρόν θέμα. Σ' ευχαριστώ. Με τη σειρά μου δε θέλω να σου επιβάλλω το πώς θα λειτουργήσεις. Αν καταλαβαίνεις ότι έχεις μια προδιάθεση η οποία εδώ στο καφενείο δεν είναι επικίνδυνη αλλά αν είχες την τύχη τους στα χέρια σου μπορεί να ήταν, αυτό μου αρκεί. Θα απαντήσω, ξέροντας πως ίσως δε σε καλύπτω πλήρως, ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι είχαν κάποια δεδομένη αντίληψη για τα όριά μου. Ας πούμε πως τους "ξεγέλασα", τότε που κατέληξα ημιλιπόθυμος. Θα αναρωτηθείς επίσης ίσως, μήπως και στην περίπτωση που εξετάζεται εδώ, ίσχυε κάτι αντίστοιχο. Δυστυχώς θα απαντήσω με το κλισέ "η κοπέλα ήταν ανήλικη και περίμενα, από τον 23χρονο τουλάχιστον, να λειτουργεί συνετά και με μεγαλύτερη ευαισθησία". Όντως δε με καλύπτεις, αλλά αφού το καταλαβαίνεις πέτυχα το σκοπό μου. Εδώ δηλαδή δε μιλάμε για σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά για ανοχή στην ηλιθιότητα. Η ανοχή γενικά (και στην ηλιθιότητα και σε χειρότερα ακόμα πράγματα) είναι χαρακτηριστικό καλλιεργημένων ανθρώπων και πολιτισμένων κοινωνιών, ιδιαίτερα αν σκεφτείς πως ο διαχωρισμός ανάμεσα σε διαφορετικό και ηλίθιο είναι τις περισσότερες φορές υποκειμενικός. Από την άλλη εδώ η Αθήνα είναι από τις ελάχιστες (η μόνη?) ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στις οποίες δεν υπάρχει χώρος λατρείας για τους μουσουλμάνους, οπότε και σεβασμό στη διαφορετικότητα να το λέγαμε πάλι θα έπρεπε να βαστάμε και μικρό καλάθι. Σίγουρα το παραπάνω άρθρο χρήζει διάφορων ερμηνειών, εκτιμώ ωστόσο πως ταιριάζει και στην προκείμενη περίπτωση. Επιμένω δε πως το αξιόποινο της πράξης, εξαρτάται και από το αν το θύμα είναι ανήλικος. Από εκεί και πέρα, εφόσον δεν είμαι νομικός, δε μπορώ να προχωρήσω σε κάτι παραπάνω από προσωπικές υποθέσεις. Αυτό δεν το ξέρω αλλά η αλήθεια είναι πως το σκεφτόμουν πριν λίγο. Πιθανόν να υπάρχει κάτι αξιόποινο εκεί, αν και φυσικά είναι αηδιαστικό να υπάρχουν νόμοι οι οποίοι εφαρμόζονται μόνο κατ' επιλογή. Επίσης είναι ηλίθιο και χαρακτηριστικό του επιπέδου μιας κοινωνίας να υπάρχουν νόμοι οι οποίοι είναι για να εξυπηρετούν ένα συγκεκριμένο τμήμα της (εδώ τους συντηρητικούς ψηφοφόρους) εις βάρος κάποιου άλλου (στα 16 είναι νόμιμο να οδηγείς μηχανάκι = φονικό εργαλείο, αλλά παράνομο να σου πουλήσουν μια μπύρα), αλλά αυτό ας το αφήσουμε καλύτερα. Αν πάλι το θύμα είναι ενήλικος, προφανώς και όχι, εφόσον υποτίθεται πως α) έχει πλήρη συναίσθηση των πράξεών του και β) ο μπάρμαν απλά παρέχει μια νόμιμη υπηρεσία και δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει π.χ. το ιατρικό ιστορικό του κάθε πελάτη. Αφήνοντας τον ανήλικο απέξω (προφανώς) αυτό θέλω να πω: υποχρέωση του μπαρμαν και του κολλητού σου δεν είναι να σε προσέχει μη τυχόν και πεθάνεις. Του γιατρού όμως που σε εξετάζει στο νοσοκομείο είναι.
SpirtouLisS Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Η αντίληψή σου για το τι συνιστά επείγον περιστατικό μάλλον χρειάζεται λίγη βελτίωση. . ενω εσυ που που δεν εισουν διπλα μου εχεις καλυτερη αντιληψη. ενω η κοπελα που πεθανε θα επρεπε να μην μπει καν στο νοσοκομειο γιατι δεν ηταν επειγον μωρε μπραβο αντιληψη Και αν αποδειχτεί ότι έχουν μακριά μαλλιά και ακούνε metal να δώσουν στα ρεμάλια κι άλλα 5 χρόνια απο μένα. Δεν ξέρω αν αντιλαμβανόμαστε το ίδιο πράγμα: οι γιατροί είχαν ΑΠΛΕΤΟ χρόνο να κάνουν ο,τι χρειαζόταν, αλλά δεν το έκαναν γιατί έβαλαν την κοπέλα στην κατηγορία "άλλο ένα κουρούμπελο" όπως και το φίλο σου. Αν δεν ήμασταν στην Ελλάδα αλλά στη Νορβηγία μπορεί να της έκαναν εισαγωγή και να είχε γλυτώσει (αν σκοπεύεις να παραπονεθείς στον Άδωνι σχετικά, please θέλω αντίγραφο της απάντησης). Τώρα αυτό τι σχέση έχει με τα ρεμάλια και τα 10 λεπτά... άβυσσος. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο πέρα από το ότι χαίρομαι που στην Ελλάδα δεν υπάρχει αμιγές ορκωτό δικαστήριο. τα 10 λεπτα ειναι η διαφορα που ενας γιατρος ειναι στη θεση που εχει να αντιμετωπισει εναν ασθενη που ειναι λιποθυμος αλλα διαχειρισιμος και η φαση που αντιμετωπιζει εναν ασθενη που ειναι σε κωμα. Αν θες να μελετησεις τη κατασταση που ο εγκεφαλος πεφτει σε κωμα, τι πρεπει ή τι απαιτειται να προηγηθεί και ποιες οι δυνατοτητες επαναφορας απο αυτο. Ειχα την ατυχία να χάσω εναν ανθρωπο στην οικογενεια μου απο το ποτο και αναγκαστηκα να τα μαθω. Γιατρος δεν ειμαι
thetruth Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Μετα απο 10 σεζον special victims unit μπορω να σου πω οτι ο βιασμος μονο απο confesion του δραστη μπορει να περασει, γιατι μετα απο 4 χρονια δεν εχει μείνει ουτε δειγμα forensics (dna,sperma ktlp)
N3k21 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2014 Σ' ευχαριστώ. Με τη σειρά μου δε θέλω να σου επιβάλλω το πώς θα λειτουργήσεις. Αν καταλαβαίνεις ότι έχεις μια προδιάθεση η οποία εδώ στο καφενείο δεν είναι επικίνδυνη αλλά αν είχες την τύχη τους στα χέρια σου μπορεί να ήταν, αυτό μου αρκεί. Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι την ειρωνεία στο post μου #56, καθώς και ποιον θεωρώ αποδέκτη αυτού, ώστε να μη με παρεξηγήσεις. Από εκεί και πέρα, μη θεωρήσεις σε παρακαλώ πως θα λειτουργούσα -αν είχα την τύχη τους στα χέρια μου- ως πιστολάς vigilante. Αλλά σίγουρα θα επιθυμούσα τη φυλάκισή τους, θεωρώντας τους ως ηθικούς αυτουργούς εξ' αμελείας φόνου, ενώ θα απαιτούσα να εξεταστεί περαιτέρω η υπόθεση για απόπειρα βιασμού, ή αν θες κάτι περισσότερο πολιτικά ορθό, σεξουαλικής παρενόχλησης ή ασέλγειας. Η ανοχή γενικά (και στην ηλιθιότητα και σε χειρότερα ακόμα πράγματα) είναι χαρακτηριστικό καλλιεργημένων ανθρώπων και πολιτισμένων κοινωνιών, ιδιαίτερα αν σκεφτείς πως ο διαχωρισμός ανάμεσα σε διαφορετικό και ηλίθιο είναι τις περισσότερες φορές υποκειμενικός. Διαφωνώ, επειδή θεωρώ πως πάντα υπάρχουν κάποια αντικειμενικά κριτήρια. Εάν π.χ. σε μια περιοχή παρατηρούνται σε εξαιρετικά συχνή βάση φαινόμενα όπως, κατά λάθος (wtf?) τραυματισμοί και θάνατοι από military grade πυροβόλα όπλα, πλήθος τροχαίων ατυχημάτων λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, βίαιες δολοφονίες, επιθέσεις κατά ασθενών κοινωνικών ομάδων όπως οι μετανάστες ή οι φοιτητές, βιασμοί κ.λ.π, ε, κάτι πάει στραβά! Δεν τα βάζω με τους Κρήτες, ίσα ίσα που έχω πολλούς φίλους από εκείνα τα μέρη. Δε με πειράζει η εμμονή σε παραδόσεις, άλλο πράμα όμως το "γίναμε καζίκι και ρίξαμε και δυο μπαλωτιές με το δίκαννο, είχαμε γάμο επαέ" και άλλο το "γίναμε χώμα με κάτι λίτρα σέρκοβα, βάλαμε τα σκυλάδικα στο τέρμα, πήραμε το αγροτικό για μπαντιλίκια και στο μεταξύ παρενοχλήσαμε σωματικά δυο-τρεις φοιτήτριες, μέχρι που τελικά καταλήξαμε να ρίχνουμε ριπές με το AK στην παραλιακή". Καταλαβαίνεις λοιπόν τι ακριβώς διαχωρίζω. Σ' εκείνα τα μέρη έχουν μπλέξει έννοιες όπως η παράδοση, ή η τιμή, με τη τζάμπα μαγκιά και τη βία. Από την άλλη εδώ η Αθήνα είναι από τις ελάχιστες (η μόνη?) ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στις οποίες δεν υπάρχει χώρος λατρείας για τους μουσουλμάνους, οπότε και σεβασμό στη διαφορετικότητα να το λέγαμε πάλι θα έπρεπε να βαστάμε και μικρό καλάθι. Άλλο καπέλο αυτό. Ωστόσο είναι διαφορετικό το να διαφωνείς με την ανέγερση Μουσουλμανικού Ναού (προσωπικά δε διαφωνώ by the way, έχω βέβαια κάποιες ενστάσεις σχετικά με το που και το πως) ξέρω 'γω και διαφορετικό να μαχαιρώνεις οικονομικούς μετανάστες, την ίδια στιγμή που μεγάλη μερίδα συντοπιτών σου σε αντιμετωπίζει ως ήρωα και μάγκα. Αυτό δεν το ξέρω αλλά η αλήθεια είναι πως το σκεφτόμουν πριν λίγο. Πιθανόν να υπάρχει κάτι αξιόποινο εκεί, αν και φυσικά είναι αηδιαστικό να υπάρχουν νόμοι οι οποίοι εφαρμόζονται μόνο κατ' επιλογή. Επίσης είναι ηλίθιο και χαρακτηριστικό του επιπέδου μιας κοινωνίας να υπάρχουν νόμοι οι οποίοι είναι για να εξυπηρετούν ένα συγκεκριμένο τμήμα της (εδώ τους συντηρητικούς ψηφοφόρους) εις βάρος κάποιου άλλου (στα 16 είναι νόμιμο να οδηγείς μηχανάκι = φονικό εργαλείο, αλλά παράνομο να σου πουλήσουν μια μπύρα), αλλά αυτό ας το αφήσουμε καλύτερα. Συμφωνώ. Βέβαια δε θεωρώ την απαγόρευση πώλησης αλκοόλ σε ανηλίκους αποκλειστικά δείγμα συντηρητισμού. Έχει και μια βάση δυστυχώς. EDIT: Διαφωνώ εν μέρει στο "κατ' επιλογή". Ο ανήλικος, ειδικά ο έφηβος, χρήζει μεγαλύτερης νομικής προστασίας, ακριβώς επειδή λόγω ηλικίας και φευγάτης αντίληψης είναι περισσότερο επιρρεπής σε ακρότητες, ενώ του λείπει και η απαραίτητη εμπειρία προκειμένου να θέσει σαφή όρια και να προστατέψει τον εαυτό του. Σκέψου ακόμα και την περίπτωση όπου ο έφηβος δεν είναι το θύμα αλλά ο θύτης. Αφήνοντας τον ανήλικο απέξω (προφανώς) αυτό θέλω να πω: υποχρέωση του μπαρμαν και του κολλητού σου δεν είναι να σε προσέχει μη τυχόν και πεθάνεις. Του γιατρού όμως που σε εξετάζει στο νοσοκομείο είναι. Έχεις απόλυτο δίκιο. Ομολογώ πως, γνωρίζοντας καλά την κατάσταση που επικρατεί στο νοσοκομείο Ρεθύμνης (άθλιες εγκαταστάσεις, περιορισμένο προσωπικό, υπερβολικά πολλά περιστατικά μέθης), αρχικά σκέφτηκα πως όντως οι γιατροί δικαιούνται χαλαρότερη αντιμετώπιση από τη δικαιοσύνη. Οι ευθύνες τους όμως είναι σημαντικότατες και αν είχαν λειτουργήσει λιγότερο "αρπακόλα", η κοπέλα ίσως είχε σωθεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα