Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

 

Συμβαίνει το εξής παράδοξο:

 

e-mail account: [email protected]

Στο web έχω τσεκάρει και λαμβάνει-στέλνει e-mails χωρίς πρόβλημα.

 

Σετάρω σε thunderbird το account σε desktop και laptop καί σε POP καί σε IMAP, και έχω τα ακόλουθα αποτελέσματα:

 

desktop

-POP setup:ok

-IMAP setup:ok

 

laptop

-POP setup:ok

-IMAP setup:password check error

 

Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι δε μπορώ να κάνω setup του λογαριασμού σε IMAP στο laptop. Δεν μπορεί να γίνει το IMAP password validation. Πώς γίνεται σε έναν υπολογιστή να περνάει το validation και σε άλλον όχι???

 

Κάποια βοήθεια;

 

Ευχαριστώ!!

 

Δημοσ.

αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα νομίζω μου είχε συμβεί και μένα παλιότερα σε ένα λάπτοπ, λογικά όταν βάζεις password είναι αναμμένο το numlock και το παίρνει λάθος ,βρες με ποιο συνδυασμό πλήκτρων σβήνει το numlock (συνήθως fn και κάποιο άλλο πλήκτρο) και ξαναπέρασε το password 

Δημοσ.

Το ξέρω το πρόβλημα όπως το περιγράφεις. Αυτό που λες είναι άλλο πρόβλημα. Είναι όταν έχεις ήδη σετάρει το λογαριασμό, παίζει κανονικά, και εντελώς ξαφνικά σου ζητάει και πάλι το password.

 

Το δικό μου πρόβλημα έχει να κάνει με τη στιγμή που πας να δημιουργήσεις το λογαριασμό στο thunderbird. Τον έχεις φτιάξει στη yahoo! και πας να κάνεις Account>Create new account στο thunderbird. Όταν βάλεις τα στοιχεία (name, e-mail address, password), και τη στιγμή που σου ζητάει εάν θέλεις να είναι ο λογαριασμός POP ή IMAP, όταν επιλέξεις IMAP και πάει να κάνει password validation, εκεί "σκαλώνει". Ένα βήμα, δηλαδή, πριν ολοκληρώσεις τη διαδικασία.

Δημοσ.

Η ημερομηνία στο λάπτοπ είναι σωστή; Το ξέρω χαζή η ερώτηση αλλά παίζει ρόλο στο authentication. Επίσης τι antivirus/firewall έχεις; Τα απενεργοποίησες για λίγο;

Δημοσ.

Η ημερομηνία είναι σωστή.

ESET NOD32 Smart Security 5 και MBAM. Έχω δοκιμάσει να τα έχω disabled καί τα δύο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά ευρέθη λύση.

Το πρόβλημα το δημιουργούσε το ESET SMART Security 5 που έχω στο laptop. Αυτός είναι και ο λόγος που δούλευε στο desktop, όπου έχω Avast!. Αν και το είχα κάνει το ESET disable στις δοκιμές μου (καί το firewall καί το antivirus), δεν ήταν αρκετό αυτό. Κάνοντάς τα αυτά disable, το NOD32 δε σταματάει να μπλοκάρει τις συνδέσεις IMAP (τουλάχιστον στο Thunderbird).

Η λύση είναι ότι πρέπει να πας:

ESET Smart Security Advanced setup -> Web and Email -> Email client protection -> IMAP, IMAPS -> και βγάζετε το τσέκ απ' το "enable IMAP checking".

Ευχαριστώ γιά τις απαντήσεις και τη βοήθεια.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...