Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στα σοβαρά με όριο στα χρόνια σπουδών, μόνο στο που θα βρίσκεται αυτό το όριο χρονικά.

 

Εσυ που θελεις να ειναι το οριο βρε lucider ? Στην εικοσαετια ?  :-D

  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κρατώντας την ισχύουσα νομοθεσία αναφορικά με πάσο και μειώσεις κτλ, ν+4 και από εκεί και πέρα συνδυασμό 2 εξεταστικών όπως είπε ο φύλατος συν 50ευρο το έτος.

 

Με τη διαφορά φυσικά ότι όλα αυτά είναι λογικό να ισχύσουν ΑΦΟΥ εξασφαλίσεις πως η όποια ευθύνη καθυστέρησης σπουδών βαραίνει ΜΟΝΟ τον φοιτητή. Κοινώς αξιολογήσεις σε καθηγητές, πουλελέησον σε τραπεζάκια παρατάξεων, πλήρης αναθεώρηση του τρόπου λήψης φοιτητικών αποφάσεων.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι ρε γκιγκισόνη, σε αμφιθέατρα γίνονται τα μαθήματα, όχι σε τηλεφωνικούς θαλάμους.

 

Και τα γραπτά διορθώνονται από αμφιθέατρα; Τα εργαστήρια γίνονται σε αμφιθέατρα και κάθε έδρανο έχει έναν Η/Υ για όλους τους εν δυνάμει συμμετέχοντες του εργαστηρίου; Τα ειδικά εργαστήρια γίνονται και αυτά σε αμφιθέατρα και έχουν και αυτά ένα ειδικό μηχάνημα (π.χ. παλμογράφο ή δοκιμαστικό σωλήνα ή ή ή) για κάθε ένα έδρανο; Η λέσχη σιτίζει τα έδρανα των αμφιθεάτρων; 

 

Πόση χωρητικότητα έχει ένα αμφιθέατρο; Μεταβλητή; Σαν έναν vector της C++; Δεν πρέπει ένα αμφιθέατρο να χωράει ταυτόχρονα όλους όσους είναι εγγεγραμμένοι σε ένα τμήμα στο συγκεκριμένο έτος plus μερικούς ακόμα που δεν καταφέρανε να το περάσουνε; Πόσοι θα πρέπει να είναι αυτοί οι "plus"; Δεν θα πρέπει, ιδανικά, να είναι όλοι όσοι το χρωστάνε ακόμα; Μέχρι πότε θα πρέπει ένα τμήμα να υποστηρίζει έναν φοιτητή και να του κρατάει θέση σε ένα αμφιθέατρο; Μέχρι πόσα χρόνια μετά την πρώτη του εισαγωγή στο τμήμα; 

 

 

Ας μην κρυβόμαστε. 

 

 

Υπάρχουν πολλοί που έχουν κάνει κατάχρηση των δικλείδων παράτασης σπουδών για να παρατείνουν την παραμονή τους στο φοιτητικό "status".  Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά για αυτές ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχει τρόπος να λάβουν την ειδική μεταχείριση που τους αρμόζει. Μα με αναβολή σπουδών, μα με αιτήσεις στην γενική συνέλευση, μα με αιτήσεις στην σύγκλητο... τρόπος βρίσκεται. 

 

Το θέμα δεν είναι οι εξαιρέσεις, είναι ο κανόνας των "αιωνίων" φοιτητών. 

 

 

Και πέρα από τα παραπάνω, δεν είναι σωστό να διαγωνίζεται στον στίβο της αγοράς κάποιος που σκίστηκε να περάσει τα μαθήματα στην ώρα τους και κάποιος που περνούσε ένα κάθε χρόνο... ακόμα και εάν ο 2ος τα έπαιρνε με 10. Το θέμα δεν είναι να διαβάζεις ένα μάθημα 100 χρόνια και να πάρεις 10 στην εξέτασή του. Το θέμα είναι να το διαβάσεις 1 εξάμηνο και να πάρεις 10. Εάν δεν έπαιρνες 10 και μετά από 100 χρόνια διάβασμα, τότε θα πρέπει να ήσουν κλινικά νεκρός από την χαζομάρα σου. 

 

Και όχι, καλός φοιτητής δεν είναι αυτός που παίρνει ένα μάθημα μετά από 50 προσπάθειες αλλά με 10. Καλός φοιτητής είναι αυτός που παίρνει ΟΛΑ τα μαθήματα στην ώρα τους και με μεγάλο ΜΕΣΟ ΟΡΟ. 

 

 

Και να σταματήσει η καραμέλα του "δεν είμαι καλός στα μαθήματα, αλλά μετά από x χρόνια μου ήρθε επιφοίτηση και βρήκα την θεωρία της σχετικότητας". Το έκανε ένας, άντε δύο, κάποτε. ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ. Δεν είναι όλοι έτσι. Το 99,9% των καλών επιστημόνων έχει καλό βιογραφικό από όταν ήταν στην σχολή και όχι στυλ Αϊνστάιν. Στην τελική, εάν κανείς θαρρεί πως είναι τέτοια λαμπρή εξαίρεση, τότε μην μας τα πρήζει με τις αδικίες μιας και θα βρει το next big thing after toast και να είναι ΟΚ... αφού είναι τόσο μεγάλη διάνοια. 

 

  • Like 3
Δημοσ.

Ναι ρε γκιγκισόνη, σε αμφιθέατρα γίνονται τα μαθήματα, όχι σε τηλεφωνικούς θαλάμους.

 

 

Ναι, γιατί όταν μίλησα για προσωπικό φυσικά και αναφερόμουν στον χώρο να χωρέσει τους φοιτητές και στον καθηγητή που θα τους διδάξει. Αυτό ακριβώς εννοεί κάποιος λέγοντας προσωπικό.

 

 

Πρωτον δεν αναφερθηκα σε εσενα προσωπικα και δευτερο ξαναδιαβασε αυτά που γραφω γιατι μου φαινεται ότι δεν τα διαβασες καλα.Ο ανηψιος σου εχει υπερβει τα v+2 ετη σπουδων?Θεωρείται δηλαδή αιωνιος φοιτητης?Γιατι αν είναι αιωνιος τοτε κακως μενει στη φοιτητικη εστια και είναι λαθος του ιδρυματος που δεν τον διωχνει.Αν δεν είναι αιωνιος τοτε θεωρείται φοιτητης και είναι απολυτως νομιμος.Αλλωστε βαση νομου μετα τα ν+2 απαγορευεται να μενεις στην εστια.Νομιζω αναφέρεις ότι περασε το 2010 αρα δεν είναι αιωνιος,νομιμα μενει στην εστια,εσυ μου φαινεται δεν καταλαβαίνεις τι διαβαζεις

Όχι δεν τα έχει υπερβεί και δεν είναι παράνομος. Παρόλ'αυτά, στο υπογράφω, αποκλείεται να βγάλει την σχολή στα επόμενα δυο χρόνια, και μετά αποκλείεται να μπορεί να παρακολουθεί εργαστήρια χωρίς τζάμπα στέγαση. Για τους αιώνιους φοιτητές προορίζεται. Αν όμως δεν μπορείς να καταλάβεις πως αν δεν του έδιναν κάποιοι το δικαίωμα να εκμεταλλεύετι τα παραθυράκια και να δικαιούται τζάμπα στέγαση, στη θέση του θα ήταν ένα παιδί που έχει οικονομικό πρόβλημα και διάθεση να σπουδάσει. Όχι να πηδά γκόμενες. Οπότε ναι, δεσμεύει την θέση κάποιου που θα ήθελε να σπουδάσει, όχι να πηδά γκόμενες.

 

Διαφωνεις ότι οι αλλαγες πρεπει να γινονται πρωτα στον πρωτοβαθμια,μετα στην δευτεροβαθμια και στο τελος στην τριτοβαθμια?

Παρα πολλες σχολες εχουν προαπαιτουμενα στα μαθηματα του κάθε ετους δηλαδή για να δηλωσεις καποιο μαθημα του επομενου ετους πρεπει να εχεις περασει καποια μαθηματα του προηγουμενου ετους,όπως γινεται στο Πανεπιστημιο Κρητης στο Ηρακλειο.

Φυσικά και πρέπει να γίνουν αλλαγές, όχι όμως αυτές που εσύ προτείνεις.

Και φυσικά και υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα, ελάχιστα όμως με αυτά που θα έπρεπε να υπάρχουν.

 

 

Και ψευτοπανεπιστημια στο εξωτερικο υπαρχουν και μαλιστα αρκετα και τα εχουν κατονομασει κατά καιρους διάφοροι μεγαλοδημοσιογραφοι μεσο των εκπομπών τους.

Δεν σε βλέπω όμως ακόμα να ονομάζεις κάποιο ψευτοπανεπιστήμιο της Αγγλίας ή της Ιταλίας που έβγαζε δικηγόρους και γιατρούς και μηχανικούς. Αερολογίες κι εγώ μπορώ να γράψω και ο καθένας μας. Συγκεκριμένα, ονόματα, ποια είναι τα ψευτοπανεπιστήμια Αγγλίας και Ιταλίας που δίναν τίτλους σπουδών.

 

Όχι δεν υπήρχε κανένας νόμος πριν που να έλεγε ότι άπαξ και περάσεις τις πανελλαδικές μπορείς να τελειώσεις την σχολή οποτεδήποτε,αλλα δεν υπηρχε και νομος που να ελεγε ότι σε συγκεκριμμενο χρονικο διαστημα θα σε διαγραψουν.Επρεπε να ισχυει γι αυτους που περνανε με πανελλήνιες μετα την ψηφιση του νομου γι αυτους που περασαν πριν είναι καθαρα νομικο το θεμα και στην αρμοδιατητα τον κατά τοπων διαστηριων που θα γινουν οι προσφυγες τι πρεπει να γινει.

Ε, όχι, δεν λειτουργεί έτσι η νομοθεσία. Δεν υπηλρχε νόμος που να σου δίνει χρόνο επ αορίστου, έγινε διόρθωση του νόμου και σου δίνει το ανάλογο χρονικό διάστημα να ολοκληρώσεις. Παράδειγμα στο ίδιο μας το thread, που όπως μας είπε συμφορουμίτης έμαθε το 2007 για τις διαγραφές που θα ακολουθούσαν και έκανε το κουμάντο του και τελείωσε. Πρόβλημα θα υπήρχε αν έβγαιναν το 2007 και τους έλεγαν "σήμερα έχουμε Γενάρη, όποιος αιώνιος φοιτητής δεν έχει αποφοιτήσει και με την εξεταστική του Σεπτέμβρη, διαγράφεται". Δεν έγινε αυτό όμως.

 

 

Στην Ελλαδα εως τωρα ένα πανεπιστημιο ειτε 100000 φοιτητες εχει ειτε 50000 το ιδιο αριθμο προσωπικου εχει.

Ναι, γιατί έχουν ήδη γίνει οι προσλήψεις. Δεν θα είχε τον ίδιο αριθμό προσωπικού όμως αν από την αρχή είχε 50,000 φοιτητές.

 

 

Δεν μιλαω για τους τεμπέληδες φοιτητες,γι αυτους που κανου χαβαλε και αυτους που εχουν εγκαταλειψει τις σχολες και γράφονται τυπικα κάθε εξαμηνο αλλα μιλαω για συγκεκριμεννες περιπτώσεις όπως

1)Για τους φτωχους φοιτητες που εργαζονται

2)Γι αυτους που αντιμετωπιζουν προβλήματα υγειας.

3)Για τους αρρενες που εχουν υπηρετησει τη στρατιωτικη τους θητεια και ο χρονος αυτος προσμετρατρε στον χρονο διαγραφης σε αντιθεση με τις φοιτητριες.

4)Για τους φοιτητες που ηταν κατά των καταληψεων και αδικα χασαν εξαμηνα χωρις οι ιδιο να φταινε.

Μιλαω για τις παραπανω κατηγοριες που το κρατος οφειλει να μεριμνησει.

Ρε φίλε, όλη η πολιτισμένη κοινωνία σε διορίες στηρίζεται. Δεν πλήρωσες το ρεύμα στην διορία σου; Πρόστιμο και κόψιμο. Εργασίες ανατίθονται με χρονικές διορίες. Δαγωνισμοί προκηρύσσονται με χρονικό όριο για συμμετοχή. Έχεις συγκεκριμένη ώρα που πρέπει να πηγαίνεις στη δουλειά και όχι όταν γουστάρεις, αλλιώς θα φας απόλυση. Αν δεν πας σχολείο, θα μείνεις από απουσίες, όριο και εκεί. Για να μην φας μόνιμο μπαν στο φόρουμ, κόσμια συμπεριφορά και ένα όριο φορών που θα σε συγχωρέσουν για απρέπεια. Αλλά όχι, ο αιώνιος φοιτητής να μην έχει διορία. Δικαιολογίες σε ολες τις παραπάνω περιπτώσεις μπορούν να βρεθούν και πολλές μάλιστα να έχουν και βάση. Αλλά οι πολιτισμένες κοινωνίες με διορίες λειτουργούν και όχι όποτε θα του έρθει η όρεξη του καθένα μας.

Δημοσ.

 Ε, όχι, δεν λειτουργεί έτσι η νομοθεσία. Δεν υπηλρχε νόμος που να σου δίνει χρόνο επ αορίστου, έγινε διόρθωση του νόμου και σου δίνει το ανάλογο χρονικό διάστημα να ολοκληρώσεις. Παράδειγμα στο ίδιο μας το thread, που όπως μας είπε συμφορουμίτης έμαθε το 2007 για τις διαγραφές που θα ακολουθούσαν και έκανε το κουμάντο του και τελείωσε. Πρόβλημα θα υπήρχε αν έβγαιναν το 2007 και τους έλεγαν "σήμερα έχουμε Γενάρη, όποιος αιώνιος φοιτητής δεν έχει αποφοιτήσει και με την εξεταστική του Σεπτέμβρη, διαγράφεται". Δεν έγινε αυτό όμως.

 

 

Επαναλαμβάνω γιατί μερικοί κάνουνε πως δεν το είδανε..

 

Όχι απλά δεν είπε το υπουργείο ότι σε 5 μήνες σας διαγράφουμε και κόψτε το λαιμό σας, αλλά έδωσε και το δικαίωμα ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ (μαζί με το φετινό έτος) να δώσει ένας φοιτητής που είναι στο πτυχίο Ο,ΤΙ ΜΑΘΗΜΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ. Δηλαδή, του έδωσε ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ για να δώσει ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ. 

 

Δημοσ.

Και τα γραπτά διορθώνονται από αμφιθέατρα; Τα εργαστήρια γίνονται σε αμφιθέατρα και κάθε έδρανο έχει έναν Η/Υ για όλους τους εν δυνάμει συμμετέχοντες του εργαστηρίου; Τα ειδικά εργαστήρια γίνονται και αυτά σε αμφιθέατρα και έχουν και αυτά ένα ειδικό μηχάνημα (π.χ. παλμογράφο ή δοκιμαστικό σωλήνα ή ή ή) για κάθε ένα έδρανο; Η λέσχη σιτίζει τα έδρανα των αμφιθεάτρων; 

 

Για να καταλάβω, ένας φοιτητής που παραδίδει γραπτό, παρακολουθεί εργαστήρια και έχει δικαίωμα συμμετοχής στη λέσχη πώς σκατά είναι ανενεργός και αιώνιος;

 

Έχουμε σαλτάρει, έχουμε ξεχάσει για τι μιλάμε εδώ μέσα.

 

 

 

Ναι, γιατί όταν μίλησα για προσωπικό φυσικά και αναφερόμουν στον χώρο να χωρέσει τους φοιτητές και στον καθηγητή που θα τους διδάξει. Αυτό ακριβώς εννοεί κάποιος λέγοντας προσωπικό.

 

Η αλήθεια είναι ότι όταν μίλησες για προσωπικό, είχα ήδη διαβάσει τη σκέψη σου και ήξερα ακριβώς τι εννοούσες. Ακόμα και αν δε το είχα κάνει, τα νύχια μου μυρίζουνε βανίλια, οπότε και πάλι θα έπρεπε να το ξέρω. Αλλά τώρα που το ξεκαθάρισες εντελώς, ε δεν έχω καμία δικαιολογία.

Δημοσ.

Για να καταλάβω, ένας φοιτητής που παραδίδει γραπτό, παρακολουθεί εργαστήρια και έχει δικαίωμα συμμετοχής στη λέσχη πώς σκατά είναι ανενεργός και αιώνιος;

 

Έχουμε σαλτάρει, έχουμε ξεχάσει για τι μιλάμε εδώ μέσα.

 

 

Ή έχουμε σαλτάρει και προσπαθούμε με κοπτοραπτική να φέρουμε τα κείμενα των άλλων όπως τα θέλουμε εμείς. 

 

 

Δηλαδή, θέλεις να μου πεις πως δεν κατάλαβες τι έλεγε ΟΛΟ το κείμενο που διάβασες και παρέθεσες ΜΟΝΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ γραμμές. Πως δεν κατάλαβες τι σχέση του με τους αιώνιους φοιτητές. 

 

 

 

 

Δημοσ.

Ή έχουμε σαλτάρει και προσπαθούμε με κοπτοραπτική να φέρουμε τα κείμενα των άλλων όπως τα θέλουμε εμείς. 

 

 

Δηλαδή, θέλεις να μου πεις πως δεν κατάλαβες τι έλεγε ΟΛΟ το κείμενο που διάβασες και παρέθεσες ΜΟΝΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ γραμμές. Πως δεν κατάλαβες τι σχέση του με τους αιώνιους φοιτητές. 

 

 

Παιδιά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στα σοβαρά με όριο στα χρόνια σπουδών, μόνο στο που θα βρίσκεται αυτό το όριο χρονικά.

Άλλο αυτό και άλλο η οριζόντια διαγραφή όσων ήταν ήδη φοιτητές όταν έσκασε μύτη ο νόμος.

 

 

 

Παιδιά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στα σοβαρά με όριο στα χρόνια σπουδών, μόνο στο που θα βρίσκεται αυτό το όριο χρονικά.

Άλλο αυτό και άλλο η οριζόντια διαγραφή όσων ήταν ήδη φοιτητές όταν έσκασε μύτη ο νόμος.

 

 

 

Παιδιά, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στα σοβαρά με όριο στα χρόνια σπουδών, μόνο στο που θα βρίσκεται αυτό το όριο χρονικά.

Άλλο αυτό και άλλο η οριζόντια διαγραφή όσων ήταν ήδη φοιτητές όταν έσκασε μύτη ο νόμος.

 

αλήθεια, δεν ξέρω καλύτερες λέξεις.

Δημοσ.

 

Η αλήθεια είναι ότι όταν μίλησες για προσωπικό, είχα ήδη διαβάσει τη σκέψη σου και ήξερα ακριβώς τι εννοούσες. Ακόμα και αν δε το είχα κάνει, τα νύχια μου μυρίζουνε βανίλια, οπότε και πάλι θα έπρεπε να το ξέρω. Αλλά τώρα που το ξεκαθάρισες εντελώς, ε δεν έχω καμία δικαιολογία.

Ναι γιατί ως γνωστόν όταν κάποιος μιλά για προσωπικό, εννοεί τον χώρο που θα χωρέσει τους πελάτες και τον προιστάμενο προσωπικού.

Δίκιο έχεις, my bad, δεν το σκέφτηκα να διευκρινίσω με σαφήνεια.

Δημοσ.

Τώρα το πήρα γραμμή.

Μιλαγα για τα έσοδα του πανεπιστημίου και οχι για τα χωριά.

Δηλαδή, η μαύρη τρύπα μεγαλώνει.

 

Η χρηματοδότηση του πανεπιστημίου απο το κράτος δεν έρχεται; Οι καταστηματάρχες δεν πληρώνουν φόρους στο κράτος;

 

Άμα δεν υπήρχαν οι αιώνιοι φοιτητές σε διαβεβαιώ ότι θα είχαν κλείσει πολλά τέτοια μαγαζιά στην επαρχία.

Δημοσ.

Η χρηματοδότηση του πανεπιστημίου απο το κράτος δεν έρχεται; Οι καταστηματάρχες δεν πληρώνουν φόρους στο κράτος;

 

Άμα δεν υπήρχαν οι αιώνιοι φοιτητές σε διαβεβαιώ ότι θα είχαν κλείσει πολλά τέτοια μαγαζιά στην επαρχία.

 

ενω οποιος παταει το ποδι του στην ελλαδα δεν πληρωνει τους απειρους εμμεσους φορους;

επισης

κανεις ενα ιδρυμα (sic) για να βελτιωσεις το παραγωγικο δυναμικο της χωρας [στην χειροτερη] και οχι για να στηριξεις τα χωρια.

 

Για να μην μιλησω για τα uni στην αγγλια που παιζει να κανεις μαθημα σε ενα καστρο και οχι σε μια τρωγλη...

  • Like 1
Δημοσ.

1) Μίλησέ μου λίγο για το πώς φαντάζεσαι έναν μέσο καθηγητή ΑΕΙ/ΤΕΙ σε παρακαλώ.

2) Και μετά μίλησέ μου για το πώς φαντάζεσαι πως οδηγείς ένα διαστημικό λεωφορείο.

3) Υποψιάζομαι πως η προσέγγισή σου θα είναι εξίσου πραγματιστική.

 

4) έντιτ, μόλις θυμήθηκα, εσύ δεν είχες πει αυτολεξεί "τα ΤΕΙ δεν ξέρω τι είναι";

1) Φαντάζομαι εναν καθηγητή ΑΕΙ/ΤΕΙ έτσι:

2) Δεν μου πέρασε ποτέ τέτοια σκέψη από το μυαλό, αλλά τώρα που το λες... φαντάζομαι να το οδηγώ άτσαλα και να σε έχω μετανιωμένο συνεπιβάτη επικαλούμενο χριστοπαναγίες.

3) Πες μου σε παρακαλώ τι να κάνω για να μάθω να σκέφτομαι σαν εσένα ώστε να θεωρείται πραγματιστική η προσέγγισή μου;

4) Περίπου. Τελικά τι εστί ΤΕΙ; Αν θέλεις μου λες, καθώς ''κρατάς την ψυχική μου υγεία στα χέρια σου'' - αυτολεξεί δικό σου νομίζω.

 

Μέχρι τότε θα εξακολουθώ να θεωρώ λογικό ότι αν δεν υπάρχουν ειδικοί λόγοι τότε ο χρόνος σπουδών πρέπει να περιορίζεται στην 4ετία/5ετία/6ετία.

Δημοσ.

Το πώς σε εξυπηρετεί η κάθε γραμματεία είναι τυχαίο όπως και η κάθε δημόσια υπηρεσία (δυστυχώς)

 

Αυτό που λες εσύ είναι ότι σε εξυπηρετούν άσχημα (από ότι κατάλαβα) λόγω φόρτου; και μάλιστα επειδή όλη μέρα τους απασχολούν οι αιώνιοι;

 

dude

για αρχη

Η  Γραμματεία   δέχεται  τους  σπουδαστές  Δευτέρα -Τετάρτη - Παρασκευή από ώρα 11.00 π.μ . - 14.00 μ.μ.

 

Ξαναλεω οτι τα πραγματα ηταν αισχρα και χωρις τους αιωνιους. Με τους αιωνιους ειναι χειροτερα.

1) Φαντάζομαι εναν καθηγητή ΑΕΙ/ΤΕΙ έτσι:

 

 

επαιξε ενας τετοιος στο EAP. Βασικα προσπαθησε να γινει ετσι αλλα εκανε 45 λεπτα για να φτιαξει το πρωτο παραδειγμα παραδειγμα...

Δημοσ.

επαιξε ενας τετοιος στο EAP. Βασικα προσπαθησε να γινει ετσι αλλα εκανε 45 λεπτα για να φτιαξει το πρωτο παραδειγμα παραδειγμα...

Δες το αν θες, είναι καταπληκτικός καθηγητής.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...