saya Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Ε το εαπ ειναι πανεπιστημιο δευτερης ευκαιριας. Πανε ολοι.. ασε πολυ γελιο..
Fotis13 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Βλέπω ότι δεν θίγεται μια διάσταση του ζητήματος, που για μένα είναι εξίσου σημαντική. Το φαινόμενο του αιώνιου φοιτητή δημιουργεί μία νόρμα στο ελληνικό πανεπιστήμιο, η οποία είναι εξαιρετικά επιβλαβής. Όταν είσαι 18 και 19 και βρίσκεσαι ξαφνικά σε ένα χώρο όπου το πανεπιστήμιο δεν έχει πρακτικά καμιά απαίτηση από σένα, χαλαρώνεις. Αν δεν έχει καμιά συνέπεια το ότι τα έξυνες ένα εξάμηνο, γιατί να μην τα ξύσεις; Όταν δεν υπάρχει όριο σπουδών, γιατί να μην χάσεις 3 μήνες με κατάληψη; Είχα την τύχη να σπουδάσω και σε ελληνικό και σε ξένο πανεπιστήμιο. Στο ελληνικό είχε τύχει να πάω στην εξεταστική "έτσι, για να δω τα θέματα και να κόψω κίνηση", γιατί ήξερα ότι έχω άλλες 48554 ευκαιρίες να περάσω το μάθημα. Στο ξένο πανεπιστήμιο ούτε καν μπορούσε να το διανοηθεί κάποιος αυτό, γιατί απλά θα τον έδιωχναν. Πολλοί από τους φοιτητές που τα ξύνουν και πίνουν καφέδες θα είχαν πολύ διαφορετική συμπεριφορά αν βρίσκονταν σε ένα άλλο πλαίσιο. Θυμάμαι τον 18άρη εαυτό μου να κράζει τους επί πτυχίω που ψήφιζαν εναντίον της κατάληψης γιατί καίγονταν να πάρουν πτυχίο και να παίζει football manager αντί να διαβάζει στην εξεταστική. Τον εαυτό μου, που στο λύκειο δεν τολμούσε να κάνει καν κοπάνα. Αν ήξερα ότι δεν έχω τέτοια περιθώρια, πολύ απλά θα διάβαζα και δε θα είχα πετάξει 1,5 χρόνο από τη ζωή μου που καθυστέρησα να αποφοιτήσω. Τέλος, δυστυχώς έχει καλλιεργηθεί η εντύπωση ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν όλα. Κάποια πράγματα έχουν ορισμένες απαιτήσεις και δεν γίνεται όλοι να ανταποκριθούν σε αυτές, τι να κάνουμε. Αν δεν μπορείς να αφιερώσεις επαρκή χρόνο στις σπουδές, δε γίνεται να πάρεις πτυχίο, τι να γίνει τώρα; Δεν είναι κακία αυτό, είναι αλήθεια της ζωής. Γίνεται να τερματίσεις σε μαραθώνιο αν δεν προπονείσαι τακτικά; Όχι. Δε σημαίνει ότι είσαι τεμπέλης ή ανήθικος κτλ. Μπορεί να έχεις τραυματισμούς, οικογένεια, ατυχίες, δουλειές... Κρίμα, αλλά μαραθώνιο δε βγάζεις. Το πτυχίο πανεπιστημίου χρειάζεται αφοσίωση, δεν μπορεί να γίνεται με δόσεις. Εξαιρετικη τοποθετηση.
zio10 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 23 σελίδες δεν μπορώ να διαβάσω τώρα, θα το κάνω κάποια στιγμή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος μπορεί να διαφωνεί με τον τίτλο του θέματος. Για μένα και μέχρι τον Ιούνιο πολύ είναι, ας το ξεκινούσαν τώρα με βάση την τελευταία εξεταστική. Η διαγραφή των "αιώνιων" φοιτητών είναι ένα από τα 2-3 πράγματα που πρέπει να γίνουν. Τα πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου: - Απαγόρευση κάθε είδους πολιτικής παράταξης μέσα στα πανεπιστήμια - Κατάργηση κάθε είδους "ασύλου" - Αξιολόγηση καθηγητών με αυστηρά κριτήρια - Διαγραφή των αιώνιων και αυστηρό όριο χρόνου σπουδών (όσο είναι η σχολή +2 - 3 χρόνια) - Ίσως ελεύθερη εισαγωγή σε όποια σχολή επιθυμεί ο καθένας χωρίς εξετάσεις (σε συνδυασμό με το χρονικό όριο για να τελειώσεις τη σχολή, ας μπει όποιος θέλει, μόνο οι καλοί και συνεπείς θα αποφοιτήσουν) 4
Anorymous Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 23 σελίδες δεν μπορώ να διαβάσω τώρα, θα το κάνω κάποια στιγμή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος μπορεί να διαφωνεί με τον τίτλο του θέματος. Για μένα και μέχρι τον Ιούνιο πολύ είναι, ας το ξεκινούσαν τώρα με βάση την τελευταία εξεταστική. Η διαγραφή των "αιώνιων" φοιτητών είναι ένα από τα 2-3 πράγματα που πρέπει να γίνουν. Τα πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου: - Απαγόρευση κάθε είδους πολιτικής παράταξης μέσα στα πανεπιστήμια - Κατάργηση κάθε είδους "ασύλου" - Αξιολόγηση καθηγητών με αυστηρά κριτήρια - Διαγραφή των αιώνιων και αυστηρό όριο χρόνου σπουδών (όσο είναι η σχολή +2 - 3 χρόνια) - Ίσως ελεύθερη εισαγωγή σε όποια σχολή επιθυμεί ο καθένας χωρίς εξετάσεις (σε συνδυασμό με το χρονικό όριο για να τελειώσεις τη σχολή, ας μπει όποιος θέλει, μόνο οι καλοί και συνεπείς θα αποφοιτήσουν) Γιατι ειναι τοσο σημαντικο να διαγραφουν 180 χιλιαδες φοιτητες ? Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων απογορευουμε την μαθηση σε καποιον επειδη ειναι 8-9-10 χρονια ? Αυτο δεν ειναι ενα ειδος διακρισης ? Αμα ειναι ετσι να απογορεψουμε σε ενηλικες να επιστεψουν στο λυκειο για να παρουν το απολυτηριο τους στα 40, να διωξουμε απο τα σχολεια οσους μενουν πανω απο 2 φορες στην ιδια ταξη κλπ. 1
pournaras Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Γιατι ειναι τοσο σημαντικο να διαγραφουν 180 χιλιαδες φοιτητες ? Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων απογορευουμε την μαθηση σε καποιον επειδη ειναι 8-9-10 χρονια ? Αυτο δεν ειναι ενα ειδος διακρισης ? Αμα ειναι ετσι να απογορεψουμε σε ενηλικες να επιστεψουν στο λυκειο για να παρουν το απολυτηριο τους στα 40, να διωξουμε απο τα σχολεια οσους μενουν πανω απο 2 φορες στην ιδια ταξη κλπ. Μαθηση ή πτυχιο; 1
Cossutius. Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 23 σελίδες δεν μπορώ να διαβάσω τώρα, θα το κάνω κάποια στιγμή, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιος μπορεί να διαφωνεί με τον τίτλο του θέματος. Για μένα και μέχρι τον Ιούνιο πολύ είναι, ας το ξεκινούσαν τώρα με βάση την τελευταία εξεταστική. Η διαγραφή των "αιώνιων" φοιτητών είναι ένα από τα 2-3 πράγματα που πρέπει να γίνουν. Τα πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου: - Απαγόρευση κάθε είδους πολιτικής παράταξης μέσα στα πανεπιστήμια - Κατάργηση κάθε είδους "ασύλου" - Αξιολόγηση καθηγητών με αυστηρά κριτήρια - Διαγραφή των αιώνιων και αυστηρό όριο χρόνου σπουδών (όσο είναι η σχολή +2 - 3 χρόνια) - Ίσως ελεύθερη εισαγωγή σε όποια σχολή επιθυμεί ο καθένας χωρίς εξετάσεις (σε συνδυασμό με το χρονικό όριο για να τελειώσεις τη σχολή, ας μπει όποιος θέλει, μόνο οι καλοί και συνεπείς θα αποφοιτήσουν) Συμφωνω σε όλα εκτός απο το αυστηρό όριο σπουδών. Υπάρχουν σχολές εξαιρετικά δυσκολες, ζουμε σε κριση. Δωσε μια 8ετία για την ολοκλήρωση, ή κάντο μεν +2,3 χρόνια αλλά λάβε υπόψη σου, τι έχει περάσει ο κάθε φοιτητής. Ειναι ευκολο να διακριθει ο αιώνιος απ τον άτυχο. Ο δευτερος έχει περάσει και 50 μαθήματα. Ο πρωτος ούτε 10.
zio10 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Γιατι ειναι τοσο σημαντικο να διαγραφουν 180 χιλιαδες φοιτητες ? Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο μερικων απογορευουμε την μαθηση σε καποιον επειδη ειναι 8-9-10 χρονια ? Αυτο δεν ειναι ενα ειδος διακρισης ? Αμα ειναι ετσι να απογορεψουμε σε ενηλικες να επιστεψουν στο λυκειο για να παρουν το απολυτηριο τους στα 40, να διωξουμε απο τα σχολεια οσους μενουν πανω απο 2 φορες στην ιδια ταξη κλπ. Για μένα πρέπει να υπάρχει και να τηρείται ένα πρόγραμμα. Αν είναι έτσι ας αφήσουμε και το σχολείο Free, να πηγαίνει όποτε θέλει ο καθένας, να πάει να δίνει όλες τις τάξεις μαζί μετά από χρόνια κλπ. Από τη στιγμή που μπήκες σε ένα ίδρυμα που έχει κάποιους κανόνες και κάποιο χρονοδιάγραμμα δε μπορείς να κάνεις ό,τι σου καπνίσει. Έχεις κάποιες υποχρεώσεις και χρειάζεται μια συνέπεια. Αν για Χ, Ψ λόγους δεν μπορείς να ακολουθήσεις απλά φεύγεις! Μπορείς να μάθεις πράγματα που σε ενδιαφέρουν διαβάζοντας όποτε θέλεις από χόμπυ αλλά το πανεπιστήμιο είναι άλλο πράγμα. Συμφωνω σε όλα εκτός απο το αυστηρό όριο σπουδών. Υπάρχουν σχολές εξαιρετικά δυσκολες, ζουμε σε κριση. Δωσε μια 8ετία για την ολοκλήρωση, ή κάντο μεν +2,3 χρόνια αλλά λάβε υπόψη σου, τι έχει περάσει ο κάθε φοιτητής. Ειναι ευκολο να διακριθει ο αιώνιος απ τον άτυχο. Ο δευτερος έχει περάσει και 50 μαθήματα. Ο πρωτος ούτε 10. Οκ ας είναι λίγο μεγαλύτερο το όριο. Μπορεί επίσης να έχει όριο μαθημάτων για κάθε εξεταστική. Αν δεν περάσεις τίποτα ή δεν πας καθόλου να διαγράφεσαι. 1
Anorymous Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Μαθηση ή πτυχιο; Το οτι εσυ ή εγω θελουν ενα χαρτι για δουλεια δεν σημαινει οτι ολοι το θελουν για αυτο καποιοι πανε γιατι γουσταρουν να μαθαινουν νεα πραγματα, υπαρχουν παραδειγματα ανθρωπων με 3 και 4 πτυχια. Για μένα πρέπει να υπάρχει και να τηρείται ένα πρόγραμμα. Αν είναι έτσι ας αφήσουμε και το σχολείο Free, να πηγαίνει όποτε θέλει ο καθένας, να πάει να δίνει όλες τις τάξεις μαζί μετά από χρόνια κλπ. Στην Γ γυμνασιου και παλιοτερα στην Γ λυκειου ο μαθητης ειχε δικαιωμα τρεις φορες το χρονο να δινει εξετασεις και μπορουσε να δινει οποτε θελει.
panagos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Στην Ελλάδα πάντως έχουμε μάθει να φορτώνουμε οποιοδήποτε πρόβλημά μας στους άλλους. Δικαιολογίες με το τσουβάλι. Μα δούλευα και έχανα εργαστήρια. Μα είχαμε οικογενειακό πρόβλημα. Μα δεν είχα λεφτά. Και αυτό δεν συναντάται μόνο στα πανεπιστήμια αλλά είναι μια νοοτροπία που μας ακολουθεί παντού. Στις δημόσιες υπηρεσίες τα ίδια ακούς. Το πανεπιστήμιο δηλαδή θα πρέπει να σηκώσει το βάρος του προβλήματός σου; Θυμάμαι σε πανεπιστήμιο στην Αγγλία, είχαμε να κάνουμε μια εργασία σε Η/Υ. Τότε, (το '99) δεν είχαν όλοι pc και μερικοί έπρεπε να χρησιμοποιήσουν αυτούς του εργαστηρίου. Την ημέρα που έπρεπε να την παραδώσουμε, ένας φοιτητής είπε στον καθηγητή ότι δεν την έκανε γιατί είχε δημιουργηθεί πρόβλημα στο εργαστήριο και δεν ήταν διαθέσιμοι οι υπολογιστές. Τον κόβει ο καθηγητής και του λέει "Κρίμα. Ας έβρισκες λύση" και του έβαλε F. (Όντως είχε πρόβλημα το εργαστήριο την τελευταία μέρα, αλλά είχαμε μια εβδομάδα deadline). Το point μου δεν είναι αν ήταν σωστή ή λάθος η αντιμετώπιση του καθηγητή, αλλά όταν υπάρχει απεριόριστη ανοχή και κατανόηση, στο τέλος δεν γίνεται δουλειά. Όταν ξέρεις πως υπάρχουν όρια, θα βρεις τρόπο να τελειώσεις. 3
gigisoni Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Στην Γ γυμνασιου και παλιοτερα στην Γ λυκειου ο μαθητης ειχε δικαιωμα τρεις φορες το χρονο να δινει εξετασεις και μπορουσε να δινει οποτε θελει.Παρντόν;Και σοβαρά τώρα και να ίσχυε αυτό, συγκρίνεις γυμνάσιο με πανεπιστήμιο; Κι εγώ όταν ήμουν στο νηπιαγωγείο, λόγω ασθένειας δεν πήγα από δεκέμβρη ως και απρίλη. Δεν με άφησαν από απουσίες όμως, το πέρασα και πήγα στην πρώτη. ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ; *ironic mood off Σοβαρά τώρα, αυτό το σύστημα των πανελλαδικών πρέπει να είναι η μεγαλύτερη ΜΑΛΑΚΙΑ EVER. Υπάρχει άλλη χώρα της Ευρώπης που το εφαρμόζει; Και κάτι μου λέει ότι η αιτία ύπαρξής του είναι τα κωλοΤΕΙ σε κάθε κωλοχώρι/πόλη/μέρος που έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια. Αν δεν υπήρχαν οι πανελλαδικές πολλά από αυτά θα είχαν κλείσει, αφού θα τα προτιμούσαν, αν τα προτιμούσαν, μόνο κάτοικοι κοντινών περιοχών. EDIT Ξέχασα και την παραπαιδεία με τα φροντιστήρια.. 2
pournaras Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Το οτι εσυ ή εγω θελουν ενα χαρτι για δουλεια δεν σημαινει οτι ολοι το θελουν για αυτο καποιοι πανε γιατι γουσταρουν να μαθαινουν νεα πραγματα, υπαρχουν παραδειγματα ανθρωπων με 3 και 4 πτυχια. Στην Γ γυμνασιου και παλιοτερα στην Γ λυκειου ο μαθητης ειχε δικαιωμα τρεις φορες το χρονο να δινει εξετασεις και μπορουσε να δινει οποτε θελει. Καμμια διαφωνια, στο να παιρνει καποιος πτυχια μεχρι να πεθανει, μαγκια του και τον χαιρομαι. Αυτο που με ξενιζει ειναι να φαινεται στην προσπαθεια για το ιδιο (πρωτο) πτυχιο για απειρα χρονια. Δεν ειμαι υπερ της οριζοντιου διαγραφης, αλλα πρεπει να ξεκαθαρισει η κατασταση. Λυσεις υπαρχουν παρα πολλες για να μπορεσει και ο καημενος ο ανεργος να παρει το πτυχιο του, και ο φιλομαθης να παρει 10 πτυχια, κλπ. 2
evabb Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Παρντόν; Και σοβαρά τώρα και να ίσχυε αυτό, συγκρίνεις γυμνάσιο με πανεπιστήμιο; Κι εγώ όταν ήμουν στο νηπιαγωγείο, λόγω ασθένειας δεν πήγα από δεκέμβρη ως και απρίλη. Δεν με άφησαν από απουσίες όμως, το πέρασα και πήγα στην πρώτη. ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ; *ironic mood off Σοβαρά τώρα, αυτό το σύστημα των πανελλαδικών πρέπει να είναι η μεγαλύτερη ΜΑΛΑΚΙΑ EVER. Υπάρχει άλλη χώρα της Ευρώπης που το εφαρμόζει; Και κάτι μου λέει ότι η αιτία ύπαρξής του είναι τα κωλοΤΕΙ σε κάθε κωλοχώρι/πόλη/μέρος που έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια. Αν δεν υπήρχαν οι πανελλαδικές πολλά από αυτά θα είχαν κλείσει, αφού θα τα προτιμούσαν, αν τα προτιμούσαν, μόνο κάτοικοι κοντινών περιοχών. EDIT Ξέχασα και την παραπαιδεία με τα φροντιστήρια.. παραπαιδεια υπαρχει παντου σε ολες τις χωρες και φυσικα και στο βελγιο και οσο παει και γιγαντωνεται
stag26 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Για μια ακομη φορα διαβαζω αποψεις που παρουσιαζουν μια μονοδιαστατη αποψη του προβληματος. Βρηκαμε τωρα τους αιωνιους και τους κοπαναμε σαν χταποδια με προφαση την δικη μας εμπειρια σαν φοιτητες. Η διαγραφη των αιωνιων στοχευει στην αναβαθμιση των Πανεπιστημιακων ιδρυματων και στην καλυτερευση των συνθηκων φοιτησης (αν κανω λαθος διορθωστε με). Ρωτω λοιπον εγω, πως ανθρωποι που υπαρχουν μονο στα χαρτια βαραινουν την λειτουργια των ιδρυματων, (και μην ακουσω περι επιχορηγησεων του κρατους τα κονδυλια εχουν κοπει εως και μηδενιστει). Αν θελεις να χτυπησεις την νοοτροπια, που ειναι απολυτα θεμιτο και σωστο, ξεκινα απο τους αμεσα εμπλεκομενους με τις σχολες, καθηγητες γραμματεις και φαρισαιους και φυσικα εισηγαγε και τον μοχλο πιεσης του ανωτατου οριου φοιτησης σε νεο εισαχθεντες απο ενα ετος και επειτα(οπως και εγινε αλλωστε). Πως ζητας απο ατομα 18-19 ετων να συνεχιζουν να δουλευουν σαν ρολοι σε συνθηκες αναρχες? Η γραμματεια στην σχολη μου λειτουργει 7 ωρες την εβδομαδα και φανταζομαι σε πολλες περισσοτερες κατι αναλογο. Τι προτυπο παρεχει η σχολη στον νεο που ερχεται αντιμετωπος με την θηριο της κοινωνιας? Καθηγητης μου γκρινιαξε γιατι τωρα με το μετρο γυριζαν πολλοι στην σχολη να τελειωσουν με αποτελεσμα να πρεπει να κανει επιπλεον 2 ωρες την εβδομαδα. Συνολο 6. Την εβδομαδα. Ο αιωνιος αποτελει προβλημα σαν νοοτροπια οχι σαν υπαρξη, αλλου εντοπιζεται το πραγματικο θεμα στις σχολες. Γιατι δηλαδη να μην διαγραφονται και οι αιωνιοι καθηγητες που οχι μονο δεν διδασκουν αλλα δημιουργουν και προβλημα στην λειτουργια της σχολης? Μην ειστε ολοκληρωτικοι σε αποψεις τετοιων καταστασεων. Κι επειδη καποιοι δεν εχετε να αντερα να το πειτε θα το πω εγω για σας: η αποψη οτι αν δεν μπορουν να ανταπεξελθουν ολοι στο ζητημα της φοιτησης λογω προβληματων αντανακλα την φραση "Ε καποιοι πρεπει να γινουν εργατες" Και λεω εγω, ναι οντως, δεν γινεται σε ενα κρατος ολοι να παρεχουμε υπηρεσιες, ποιος εισαι εσυ ομως που θα αρνηθεις την ευκαιρια στον αλλον? Ειπα και ξαναλεω, ο αιωνιος ειναι ενα ακομα δεντρο στο δασος και ισως αδιαφορο στην παρουσα χρονικη στιγμη. 1
Cossutius. Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2014 παραπαιδεια υπαρχει παντου σε ολες τις χωρες και φυσικα και στο βελγιο και οσο παει και γιγαντωνεται Βλάσφημiα βλασφημία :P
Προτεινόμενες αναρτήσεις