Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μαλιστα , δυστυχως η ζωη δεν ειναι δικαιη , να μην ειχες οικονομικα προβληματα , να το ειχες ριξει το σκασμενο , τι μας νοιαζει αλλωστε η εστω να το αφηνες στην γιαγια του , ηθελες να το μεγαλωνεις και να σπουδαζεις κιολα. Αυτη η γραφειοκρατια στην Ελλαδα . Εκει θα μεινουμε.. για παντα..τα πραταω απο εδω. Θα μεινω στο αλλο θρεντ. Μου φτανει για να ανεβασω πιεση.

  • Like 2
  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αραγε ποια θα ηταν τα επιχειρηματα σε αυτη την συζητηση αν το θεμα ηταν "Ενσημα για συνταξη μεχρι τα 65, μετα δεν μετραει τιποτα". Τα επιχειρηματα του τυπου "εσπασες το ποδι σου και εχασες 6 μηνες? Ας μαθαινες να πλεκεις, να πουλας καλαθια μεχρι να γυρισεις στην δουλεια σου" θα υπηρχαν? Αλλα εχουμε μαθει πια, 10 ποντους απο τον κ@@@ μας κι οπου θελει ας ειναι.

Αλήθεια; Για πάρε ένα 65άρη και πες του να μην κάνει τα χαρτιά του για σύνταξη στα 65 όταν δικαιούται, αλλά να πάει στα 70. Έχεις την εντύπωση ότι θα του πληρώσουν αναδρομικά τα 5 χρόνια που δικαιούταν αλλά βαριόταν/δεν ήξερε/ξέχασε κτλ να κάνει τα χαρτιά του; Η πληρωμή της σύνταξης θα αρχίσει από την στιγμή που θα καταβάλει τα δικαιολογητικά.

Δημοσ.

Σιγουρα ηταν win 95?

μηπως 98/2000?

Οχι ρε 95 ηταν, δεν ειχαν ουτε cd drive μονο δισκετα :P

Κι αν πεθάνει ο πατέρας του ενώ σπουδάζει ή αρρωστήσει βαριά καποιος απο το σπίτι με ολες τις οικονομικές συνέπειες αυτού και πρέπει να δουλεύει για τα προς το ζην να πάει να γ@μηθει έτσι; Έτσι κι αλλιώς μια μονάδα είναι δε χάλασε κι ο κόσμος.

Ε ναι ρε να κοψει το λαιμο του....οσοι δεν εχουν περασει δυσκολα φιλε μου λενε οτι θελουν και δεν τους νοιαζει για τους αλλους.

Δεν ρωτανε τον αλλο τι τραβαει και αν εχει την οικονομικη και ψυχολογικη κατασταση να σπουδασει.

Δημοσ.

Αλήθεια; Για πάρε ένα 65άρη και πες του να μην κάνει τα χαρτιά του για σύνταξη στα 65 όταν δικαιούται, αλλά να πάει στα 70. Έχεις την εντύπωση ότι θα του πληρώσουν αναδρομικά τα 5 χρόνια που δικαιούταν αλλά βαριόταν/δεν ήξερε/ξέχασε κτλ να κάνει τα χαρτιά του; Η πληρωμή της σύνταξης θα αρχίσει από την στιγμή που θα καταβάλει τα δικαιολογητικά.

Κατσε να στο κανω πιο ευκολο γιατι ζοριζεσαι. Στα πλαισια της εξυγιανσης των ιδρυματων και της διαγραφης των αιωνιων βγαινει αντιστοιχα  ενας νομος για το εργατικο ζητημα που λεει : "Συνταξη στα 55 (νωριτερα επιτελους) ΑΛΛΑ θα εχεις μαζεψει τα ενσημα μεχρι τοτε. Οτι κανεις μετεπειτα δεν μετραει για συνταξη." Και καποιοι χανουν το οριο γιατι η ζωη ειναι αδικη. Τι γινεται? Α και κατι ακομα γιατι το'χεις καραμελα, η ζωη ΔΕΝ ειναι αδικη ΕΜΕΙΣ την καναμε αδικη, μην μπερδευεσαι. Εκτος αν εννοεις την φυση που εκει ειναι αλλη ιστορια.

Δημοσ.
επισης για μενα ειναι δικαιολογια το δεν μπορουσε να μεινει στην πολη που περασε κτλ

1) υπαρχουν εστιες

2)αν δεν μπορουσε να παει σε μια πολη ας μην την δηλωνε.

συνειδητα τα εκανε ολα οποτε ας αντιμετωπισει τις συνεπειες.

 

1) Οι εστίες δεν φτάνουν ούτε για πλάκα. Στην Κομοτηνή των ~10.000 φοιτητών, δεν καλύτπουν ούτε το 10%(700)

2) Να σπουδάσει δηλαδή κάτι που υπάρχει στην πόλη του/κοντά στην πόλη του είτε το θέλει είτε όχι

    Και αν η πόλη του δεν έχει ΑΕΙ/ΤΕΙ να μη σπουδάσει καθόλου

Δημοσ.

Κατσε να στο κανω πιο ευκολο γιατι ζοριζεσαι. Στα πλαισια της εξυγιανσης των ιδρυματων και της διαγραφης των αιωνιων βγαινει αντιστοιχα  ενας νομος για το εργατικο ζητημα που λεει : "Συνταξη στα 55 (νωριτερα επιτελους) ΑΛΛΑ θα εχεις μαζεψει τα ενσημα μεχρι τοτε. Οτι κανεις μετεπειτα δεν μετραει για συνταξη." Και καποιοι χανουν το οριο γιατι η ζωη ειναι αδικη. Τι γινεται? Α και κατι ακομα γιατι το'χεις καραμελα, η ζωη ΔΕΝ ειναι αδικη ΕΜΕΙΣ την καναμε αδικη, μην μπερδευεσαι. Εκτος αν εννοεις την φυση που εκει ειναι αλλη ιστορια.

Γιατί το χάνουν το όριο; Γιατί σπούδαζαν 4 χρόνια, άντε και 1 φανταρλίκι; Ή γιατί είχαν οικονομικά προβλήματα και δούλευαν αντί να σπουδάζουν; Ένσημα δεν κόλλαγαν; Αν πω επιλογή τους πάλι, θα μου πεις άτιμη κοινωνία που δεν υπάρχει δουλειά με ένσημο.

 

Και ποιος νόμος είναι αυτός και πότε ψηφίστηκε; Δώσε λινκ να διαβάσουμε.

Δημοσ.

Πιστεύω από πολλές από τις προηγούμενες τοποθετήσεις είναι εμφανές ότι δημιουργείτε ένα φαύλος κύκλος μεταξύ του χάους στα ιδρύματα και των αιωνίων φοιτητών. Εννοώ ότι ο φοιτητής ουσιαστικά ανέχεται αυτή την κατάσταση, γιατί αυτή εκτονώνεται μέσω της αιώνιας φοίτησης (και όσων αυτή συνεπάγεται, π.χ. τη δυνατότητα να δίνεις μαθήματα άπειρες φορές, κλπ, κλπ). Αν δεν ήξερες ότι αν κοπείς 2 φορές σε ένα μάθημα σε διώχνουν, δεν θα ανεχόσουν τον καθηγητή κάθαρμα που κόβει το 95%. Τώρα το κάνεις, όπως το έκανα και εγώ όταν ήμουν φοιτητής, όπως το έχουν κάνει και εκατοντάδες χιλιάδες πριν από εμάς.

Επίσης είναι λυπηρό για μένα το ότι πολλοί από τους προλαλήσαντες δεν κάνουν την απλή παραδοχή, ότι δεν γίνεται να κατέχεις το αντικείμενο σπουδών σου, βγαίνοντας από μια σχολή την οποία έχεις τελειώσει σε 10 χρόνια, περνώντας ένα μάθημα το εξάμηνο. Εδώ ανακύπτει το ερώτημα περί του σκοπού του πανεπιστημίου. Αν δεχτούμε ότι το πανεπιστήμιο υπάρχει πρωτίστος για να λειτουργεί ως ένα είδος εκπαιδευτηρίου σε διάφορα θέματα, όπου ο πολίτης θα μπορεί να μορφώνεται και να παιδεύεται σε διάφορα θέματα, χωρίς να αποσκοπεί ιδιαίτερα στην επαγγελματική κατάρτιση, τότε προφανώς δεν έχει νόημα να υπάρχει όριο σπουδών, ούτε τίποτα άλλο. Κάποιος που υποστηρίζει κάτι τέτοιο πρέπει να αναλογιστεί ότι το πανεπιστήμιο που έχουμε τώρα δεν κάνει ούτε αυτό. Για παράδειγμα, εγώ έχω διδακτορικό στην Πληροφορική και θα με ενδιέφερε να σπουδάσω κάτι ακόμα (π.χ. διεθνείς σχέσεις), καθαρά προς προσωπική μου τέρψη. Δεν υπάρχει τρόπος να το κάνω, παρά να ξαναδώσω πανελλήνιες, το οποίο προφανώς και δεν θα κάνω. Άρα ούτε αυτό ο σκοπός εκπληρώνεται ουσιαστικά.

Από την άλλη αν δεχτούμε ότι το πανεπιστήμιο υπάρχει πρωτίστος για την εξειδίκευση και την εμβάθυνση σε μια επιστημονική περιοχή, τότε πρέπει να δεχτούμε ότι αυτό γίνεται μόνο αν επενδυθεί ένας συγκεκριμένος χρόνος και προσπάθεια στις σπουδές και κατ'επέκταση δεν έχει νόημα να σπουδάζει κάποιος 10 χρόνια, γιατί πολύ απλά όταν βγαίνει δεν έχει επιτελεστεί ο σκοπός για τον οποίο βγήκε.

Τέλος πρέπει να λάβουμε υπ΄όψη ότι υπάρχουν πολλές σχολές (σχεδόν όλες οι σχολές των μηχανικών), στις οποίες ο σκοπός δεν είναι σε καμία περίπτωση η παίδευση (με την ευρεία έννοια της) αλλά σχεδόν αποκλειστικά η κατάρτιση, κάτι που είναι και λογικό λόγω του αντικειμένου. Συνεπώς οι σχολές του ΕΜΠ ρέπουν αναγκαστικά προς τη δεύτερη κατηγορία, κάτι το οποίο όμως επί της ουσίας διαβάλλεται από την έλλειψη όριων στις σπουδές (όχι μόνο ως προς τον ανώτατο χρόνο). Ουσιαστικά τελείωνοντας ΗΜΜΥ μετά από 10 χρόνια, δεν μπορείς να ασκήσεις το επάγγελμα (δεν έχεις αποκτήσει την γνώση), άρα ο στόχος της σχολής δεν έχει επιτευχθεί, άρα δεν έπρεπε να αποφοιτήσεις.

Σίγουρα πρέπει να υπάρχει πρόνοια για περιπτώσεις που δεν μπόρεσαν να τελείωσουν. Η διακοπή σπουδών είναι κάτι προς αυτή την κατεύθυνση. Θα έπρεπε να υπάρχουν πολλά ακόμα, όπως οικονομικά βοηθήματα, εστίες, κλπ. Κατ'εμέ αυτά έπρεπε να διεκδικούν οι φοιτητές, όχι τη διατήρηση του τρέχωντος καθεστώτος.

  • Like 3
Δημοσ.

Γιατί το χάνουν το όριο; Γιατί σπούδαζαν 4 χρόνια, άντε και 1 φανταρλίκι; Ή γιατί είχαν οικονομικά προβλήματα και δούλευαν αντί να σπουδάζουν; Ένσημα δεν κόλλαγαν; Αν πω επιλογή τους πάλι, θα μου πεις άτιμη κοινωνία που δεν υπάρχει δουλειά με ένσημο.

 

Και ποιος νόμος είναι αυτός και πότε ψηφίστηκε; Δώσε λινκ να διαβάσουμε.

Μαλλον ερχεσαι απο αλλον πλανητη που πραγματικα πιστευεις οτι κατι τετοιο εχει ψηφιστει στην Ελλαδα του 2014. Υποθετικα το ανεφερα θελοντας να πω το εξης: Οσοι εχουν τελειωσει κραζουν τους αιωνιους και καταδικαζουν αβιαστα χωρις να νοιαζονται ουτε το γιατι γινεται ουτε αν πραγματικα ειναι προς οφελος του γενικοτερου συμφεροντος των ιδρυματων. Και λεω οτι ΑΝ εβγαινε ενας νομος που μας αφορουσε ΟΛΟΥΣ (συνταξης π.χ)  ολοι εσεις που με ευκολια εγκρινεται σπασμωδικες κινησεις, θα ειχατε τα καρυδια να πειτε "σωστος νομος, αν εχασες ενσημα γιατι η ζωη ειναι αδικη κοψε το κεφαλι σου", τη στιγμη που αυριο μεθαυριο θα μπορει να εισαι εσυ στην ιδια θεση? Εξ'ου και το "10 ποντους απο τον κ@@@@ μας κι οπου θελει ας ειναι" (πιο λιανα δεν γινεται)

Δημοσ.

Μαλλον ερχεσαι απο αλλον πλανητη που πραγματικα πιστευεις οτι κατι τετοιο εχει ψηφιστει στην Ελλαδα του 2014. Υποθετικα το ανεφερα θελοντας να πω το εξης: Οσοι εχουν τελειωσει κραζουν τους αιωνιους και καταδικαζουν αβιαστα χωρις να νοιαζονται ουτε το γιατι γινεται ουτε αν πραγματικα ειναι προς οφελος του γενικοτερου συμφεροντος των ιδρυματων. Και λεω οτι ΑΝ εβγαινε ενας νομος που μας αφορουσε ΟΛΟΥΣ (συνταξης π.χ)  ολοι εσεις που με ευκολια εγκρινεται σπασμωδικες κινησεις, θα ειχατε τα καρυδια να πειτε "σωστος νομος, αν εχασες ενσημα γιατι η ζωη ειναι αδικη κοψε το κεφαλι σου", τη στιγμη που αυριο μεθαυριο θα μπορει να εισαι εσυ στην ιδια θεση? Εξ'ου και το "10 ποντους απο τον κ@@@@ μας κι οπου θελει ας ειναι" (πιο λιανα δεν γινεται)

Sorry αλλά μαλακίες λες και δίνεις παραδείγματα που δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν. Χώρια που ο τρόπος που τα πλασάρεις δεν φαίνεται καν ότι είναι υποθετικός, άρα πρέπει να μυρίσουμε και τα δάχτυλά μας.

 

Και αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει όφελος στο όριο σπουδών, θα ήθελα να ήξερα όσοι κάνουν καταλήψεις ή ψηφίζουν υπέρ των καταλήψεων, θα είχαν την ίδια στάση αν γνώριζαν ότι υπάρχει χρονικό περιθώριο και μετά διαγραφή;

Δημοσ.

Οχι ρε 95 ηταν, δεν ειχαν ουτε cd drive μονο δισκετα :P

Δυνατα μηχανηματα ειχατε τοτε!

Eγω το '96 ειχα IBM με 133 mhz CPU 64 mb ram και 550 mb σκληρο δισκο!

Δημοσ.

Sorry αλλά μαλακίες λες και δίνεις παραδείγματα που δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν. Χώρια που ο τρόπος που τα πλασάρεις δεν φαίνεται καν ότι είναι υποθετικός, άρα πρέπει να μυρίσουμε και τα δάχτυλά μας.

 

Και αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει όφελος στο όριο σπουδών, θα ήθελα να ήξερα όσοι κάνουν καταλήψεις ή ψηφίζουν υπέρ των καταλήψεων, θα είχαν την ίδια στάση αν γνώριζαν ότι υπάρχει χρονικό περιθώριο και μετά διαγραφή;

Αν το παραδειγμα ενος νομου που μας αφορα ολους ειναι μαλακια τοτε καλυτερα να εξετασεις το επιπεδο αντιληψης σου, το οποιο ξεκαθαρα ειναι κατω του μετριου και νιωθω ηδη χαμενος που σου απανταω.

Δημοσ.

Δυνατα μηχανηματα ειχατε τοτε!

Eγω το '96 ειχα IBM με 133 mhz CPU 64 mb ram και 550 mb σκληρο δισκο!

Ναι αλλα εγω σου μιλαω για 2011 :P

Δημοσ.

Αν το παραδειγμα ενος νομου που μας αφορα ολους ειναι μαλακια τοτε καλυτερα να εξετασεις το επιπεδο αντιληψης σου, το οποιο ξεκαθαρα ειναι κατω του μετριου και νιωθω ηδη χαμενος που σου απανταω.

Τι νόμος; Φανταστικός; Να αρχίσουμε να μιλάμε με υποθέσεις; Χώρια που από το ενα ποστάρισμα στο άλλο αλλάζεις τα δεδομένα, μια για σύνταξη στα 65 και μετά στα 55, και υποθετικά δηλαδή δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε γιατί θα πρέπει να μαντεύουμε κάθε φορά τι σκέφτεσαι να προσθαφαιρέσεις στο υποθετικό σου παράδειγμα.

 

Το πρόβλημα δεν είναι στην δική μου αντίληψη αλλά στον δικό σου τρόπο μεταδοτικότητας των σκέψεών σου.

Δημοσ.

Δεν υπήρχε δικαίωμα διακοπής πριν την αναδρομική εφαρμογή του νομού.

 

Δε διαφωνω, για αυτο εγραψα ηδη οτι πρεπει να υπαρξουν προϋποθεσεις για εξαιρεσεις. Οι εξαιρεσεις αυτες ομως, να σου βαζουν και καποιες υποχρεωσεις. Δε γινεται να εχεις περασει πριν 10 χρονια τα μισα μαθηματα στην ιατρικη, και να ερχεσαι σημερα χωρις κανενα ελεγχο του τι ξερεις και τι θυμασαι απο τοτε, για να συνεχισεις απλα και να παρεις το πτυχιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Οι λυσεις ειναι παρα πολλες που μπορουν να δωθουν και χωρις να χρειαστει να διαγραφει κανενας. Απο το ανωτατο οριο φοιτησης μεχρι και τον περιορισμο μεταβασης απο ενα εξαμηνο στο αλλο. Γιατι ας πουμε να μην υπαρχουν προυποθεσεις για εγγραφη στο επομενο εξαμηνο, ετσι κι αλλιως απο εξετασεις περναγαμε καθε 6 μηνες, ας εχουν διπλη εννοια, και κατοχυρωση του μαθηματος και δυνατοτητα εγγραφης στο επομενο εξαμηνο. Ετσι και κινητρο θα εχουν οι φοιτητες και πιο ελεγχομενο περιβαλλον θα υπαρχει.

Οι σπασμωδικες και ολοκληρωτικες κινησεις μονο περαιτερω φασαρια δημιουργουν, αλλα ποτε εγινε κατι με πλανο για να γινει και τωρα θα μου πειτε.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...