Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Ρε παίδες να πω κάτι...

 

Έχουν υπάρξει πολλά παρόμοια thread κι εδώ και σε άλλα forum που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα και πολλοί κάνουν το ίδιο λάθος: κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Κοινώς, ό,τι έχουν δει στις σχολές τους νομίζουν ότι έτσι είναι και στις υπόλοιπες σχολές. Σαν το στρατό ένα πράγμα, που ό,τι βρήκε ο άλλος στη μονάδα του, έτσι νόμιζε ότι είναι και σε όλα τα άλλα στρατόπεδα και μονάδες, με αποτέλεσμα να ακούς κάτι τύπους να τρώνε κάτι εμπλοκές, αυστηρούς καραβανάδες, τίγκα αναφορές κλπ κι όταν του εξιστορείς τα δικά σου (που δεν έχεις κάνει ούτε τα μισά), μένει με το στόμα στο πάτωμα.

 

Υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις με πολλές ιδιαιτερότητες (και δεν είναι 1-2 ούτε 5-10, είναι πολλές δυστυχώς) και είναι άστοχο κι εκτός πραγματικότητας το να τα τσουβαλιάζουμε. Εδώ είναι σαν το άσπρο με το μαύρο ίδιες σχολές, απλά σε διαφορετική πόλη. Προσωπικά, επειδή πολλά χρόνια τώρα τυχαίνει να γνωρίσω πολύυυ κόσμο από πολλές σχολές (φοιτητές, διοικητικούς και διδακτικό προσωπικό) τα έχω δει όλα σ' αυτόν τον τομέα.

 

Επίσης ένα τετριμμένο που έχω διαβάσει πολλές φορές είναι το: "ε να, τα έγραφε στα τέτοια του", "δεν έστρωσε κώλο να διαβάσει", "έκανε το ένα και μετά έκανε το άλλο κλπ", οπότε τα 'θελε και τα 'παθε και δεν πρέπει να μιλάει τώρα. Ok, προφανώς έκανε τα λάθη του ο άλλος, είτε μικρά είτε μεγαλύτερα είτε εγκλήματα. Δεν είναι το θέμα μας αυτό όμως. Σε αυτή τη φάση που είναι και οριακή η κατάσταση με τις επικείμενες διαγραφές αλλά και με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί στην κοινωνία και στη ζωή του καθενός, μας ενδιαφέρει τι γίνεται από 'δω και πέρα, αφήνουμε το τι έγινε πριν χρόνια. Είναι σαν να είναι ο άλλος με καρκίνο, να πηγαίνει στο νοσοκομείο και να του λέει ο γιατρός: "ε και συ το γ@μησες, 1 πακέτο τη μέρα έκανες, έπινες τον πάτο σου, έκανες χάλια διατροφή και δε μπορώ να σε βοηθήσω, τα 'θελε ο κώλος σου". Δεν είναι λογική αυτή.

 

Τελικώς πρέπει να ληφθούν πολλά υπ' όψην για να ισχύσουν τα περί διαγραφών. Πρακτικά, το 1ο βεβαίως είναι το αν ο άλλος εμφανίζεται στις εξεταστικές (κι ας πούμε τακτικά, όχι 1 εξεταστική το χρόνο για το ξεκάρφωμα), κάτι που πάει να πει ότι ενδιαφέρεται για το πτυχίο του. Αυτό είναι πολύ απλό να διερευνηθεί. Μια αναλυτική βαθμολογία το δείχνει αυτό, οπότε υπάρχουν τα στοιχεία στις βάσεις δεδομένων των γραμματειών. Όπως επίσης θα έπρεπε (θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό αυτό βεβαίως) να ενημερωθούν είτε προσωπικά ο καθένας απ' τη σχολή του (αν κι όπου είναι δυνατόν αυτό) είτε με αναλυτικές ανακοινώσεις του κάθε τμήματος το τι και πως. Συγκεκριμένα και υπεύθυνα όμως, όχι να υπάρχει αυτό το αόριστο (ω ναι, είναι) του νόμου.

 

 

 

Επιμένω στις θέσεις μου περί αρκετών περιπτώσεων (σαφώς και δεν είναι όλοι οι "αιώνιοι" τέτοιοι) αδιάφορων φοιτητών, παρ' όλα αυτά έχεις απόλυτο δίκιο.

 

Σωστή είναι -θεωρώ- και η πρότασή σου για έλεγχο μέσω παρουσίας στις εξεταστικές.

  • Απαντ. 521
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καλα γελαω με ορισμενους .. τους φαινεται "κακο" η διαγραφη φοιτητων που ειναι 8+ χρονια σε μια σχολη και εχουν να πατησουν στην ιδια την σχολη καμια 6αρα χρονια. γελαω γελαω λεμε .. μαλλον εσεις εχετε μπερδεψει την εννοια "ελευθερη δημοσια παιδεια" με την εννοια του "ελευθερου μπουρδελου - μπειτε πηδηξτε και οποιος θελει ας πληρωσει"

 

και φυσικα υπαρχουν εξαιρεσεις.. αλλα αν δεν υπαρξη ρυθμιση για αυτους τοτε ναι θα τους παρει η μπαλα

 

τους κομματικους στρατους στα πανεπιστημια ποτε θα τους απαγορεψουν?

  • Like 4
Δημοσ.

Το 2011 ειχε βγει νομος που ελεγε οτι οσοι το καλοκαιρι του 2012 συμπληρωναν 9ο ετος και πανω θα διαγραφονταν στο τελος του 13-14. Οσοι ηταν 6ο, 7ο,8ο διαγραφονται τελος του 14-15. Γιατι αυτο θα πρεπει να αλλαξει αφου πολλοι εκαναν τον προγραμματισμο τους με βαση αυτο το νομο; Ναι, να διαγραφουν οι αιωνιοι αλλα με βαση εναν σωστο οριζοντα οπως προεβλεπε ο νομος. Τι ξαφνικο ηταν αυτο; Αλλωστε η εαρινη εξεταστικη της Φιλοσοφικης θα γινει Ιουλιο, διαγραφη τον Ιουνιο δεν υφισταται ενω και ο πρυτανης Πατρων ειπε πως μεσα θα ειναι και η εξεταστικη του Σεπτεμβριου. Προσωπικα τελειωνω στην χειμερινη εξεταστικη του... Απριλιου με το μπαχαλο που δημιουργηθηκε απο τις απεργιες και γλιτωνω απο αυτο το μπουρδελο.

 

Κριμα πραγματικα για οσους εκαναν τον προγραμματισμο τους με βαση το νομο και ντροπη σε οσους πανηγυριζουν για διαγραφες.

  • Like 2
Δημοσ.

Οι αιώνιοι φοιτητές δεν επιβαρύνουν σε τίποτα το κράτος παρά μόνο για λίγο χαρτί που ξοδεύεται για τις κόλλες των εξετάσεων σε όσους πατάνε.
Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θεωρούνται πρόβλημα...

  • Like 1
Δημοσ.

Οι αιώνιοι φοιτητές δεν επιβαρύνουν σε τίποτα το κράτος παρά μόνο για λίγο χαρτί που ξοδεύεται για τις κόλλες των εξετάσεων σε όσους πατάνε.

Δεν καταλαβαίνω με ποια λογική θεωρούνται πρόβλημα...

 

Υποτίθεται πως η χρηματοδότηση των Σχολών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό των εγγεγραμμένων σ' αυτές φοιτητών. Σου λέει λοιπόν το κράτος, πως αρνείται να πληρώσει τη δωρεάν παιδεία ατόμων που δεν αναγνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους.

 

Το θέμα είναι, γιατί να διαγράψεις κόσμο, ενώ μπορείς να βρεις μια περισσότερο συμβιβαστική λύση όπως π.χ. τα συμβολικά δίδακτρα μετά τα 8 χρόνια δωρεάν φοίτησης;

Δημοσ.

Με ποιό τρόπο θα πρέπει να δικαιολογηθεί μια παρουσία φοιτητή στις λίστες του τμήματος του απο την στιγμή που έχουν περάσει πάνω απο 10 χρόνια και έχει να πατήσει σε εξεταστική κάποιο Χ χρονικό διάστημα; Δεν είναι μόνο τα έξοδα για τις κόλλες, αλλά και το οτι οι συγκεκριμένοι συνεχίζουν να παίρνουν βεβαιώσεις σπουδών, συνεχίζουν να καταχράζονται το φοιτητικό τους πάσο για την δική τους βολεψιά φυσικά, συνεχίζουν να δηλώνουν πλαστώς κάτι το οποίο ουσιαστικά πλέον δεν είναι.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτοι που ειναι 10 χρονια σε μια σχολη θα διαγραφονταν ουτως η αλλως στο τελος του 14 και το γνωριζαν εδω και 2 χρονια. Αν ισχυσει κατι καινουργιο καιει οσους ηταν 6ο, 7ο και 8ο ετος το καλοκαιρι του 12 οπου ξαφνικα τους λενε τον Ιουνιο διαγραφεστε ενω θα διαγραφονταν 1 χρονο αργοτερα. Αν δεν το καταλαβαινει καποιος εχει προβλημα.

 

Επισης εδω και χρονια οσοι ειναι απο 6ο ετος και πανω δεν δικαιουνται πασο. Μην γραφετε ανακριβειες. Ουτε καν μειωμενο εισιτηριο δεν πληρωνουν, ουτε εχουν αλλου ειδους φοιτητικη εκπτωση.

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα είναι, γιατί να διαγράψεις κόσμο, ενώ μπορείς να βρεις μια περισσότερο συμβιβαστική λύση όπως π.χ. τα συμβολικά δίδακτρα μετά τα 8 χρόνια δωρεάν φοίτησης;

Γιατί υποτίθεται ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι για όλους και βγάζει επιστήμονες και ακαδημαικούς. Τι σόι επιστήμονας είναι κάποιος που χρειάζεται 10 χρόνια να βγάλει σχολή τεσσάρων ετών;

  • Like 4
Δημοσ.

Με ποιό τρόπο θα πρέπει να δικαιολογηθεί μια παρουσία φοιτητή στις λίστες του τμήματος του απο την στιγμή που έχουν περάσει πάνω απο 10 χρόνια και έχει να πατήσει σε εξεταστική κάποιο Χ χρονικό διάστημα; Δεν είναι μόνο τα έξοδα για τις κόλλες, αλλά και το οτι οι συγκεκριμένοι συνεχίζουν να παίρνουν βεβαιώσεις σπουδών, συνεχίζουν να καταχράζονται το φοιτητικό τους πάσο για την δική τους βολεψιά φυσικά, συνεχίζουν να δηλώνουν πλαστώς κάτι το οποίο ουσιαστικά πλέον δεν είναι.

 

 

Η φοιτητική ταυτότητα τη μόνη αξία που έχει μετά τα ν+2 χρόνια είναι για να μπορείς να δίνεις εξετάσεις στη σχολή σου, οπότε και να θέλει κάποιος δεν μπορεί να το καταχραστεί.

Επίσης αιώνιος φοιτητής για το κράτος δε θεωρείται ο ανενεργός φοιτητής αλλά ο φοιτητής που κάνει πολλά χρόνια να τελειώσει τη σχολή του. Σε τμήματα για παράδειγμα που ο μέσος όρος επιτυχίας σε κάποιο μάθημα είναι κάτω του 20%, αντιλαμβάνεσαι ότι για να περάσεις ένα και μόνο μάθημα μπορεί να χρειαστείς πολλές εξεταστικές και ας είσαι ακόμα και συνεπής φοιτητής...

Υποτίθεται πως η χρηματοδότηση των Σχολών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό των εγγεγραμμένων σ' αυτές φοιτητών. Σου λέει λοιπόν το κράτος, πως αρνείται να πληρώσει τη δωρεάν παιδεία ατόμων που δεν αναγνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους.

 

Το θέμα είναι, γιατί να διαγράψεις κόσμο, ενώ μπορείς να βρεις μια περισσότερο συμβιβαστική λύση όπως π.χ. τα συμβολικά δίδακτρα μετά τα 8 χρόνια δωρεάν φοίτησης;

Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα μπορούσαν πολύ απλά να εξαιρούν τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι περισσότερα από χ χρόνια, όταν αξιολογούν τις σχολές για να δώσουν τις χρηματοδοτήσεις, είναι τόσο απλή λύση που καταλαβαίνω ότι δε θα μπορούσε να τη σκεφτεί κάποιος.

Επίσης, τα συμβολικά δίδακτρα που αναφέρεις θα ήταν ίσως ένας τρόπος ώστε να χρυσώσει λίγο το χάπι σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι αποτελούν βάρος οι αιώνιοι φοιτητές κι ας μην αληθεύει αυτό...

Δημοσ.

Υποτίθεται πως η χρηματοδότηση των Σχολών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον αριθμό των εγγεγραμμένων σ' αυτές φοιτητών. Σου λέει λοιπόν το κράτος, πως αρνείται να πληρώσει τη δωρεάν παιδεία ατόμων που δεν αναγνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους.

 

Το θέμα είναι, γιατί να διαγράψεις κόσμο, ενώ μπορείς να βρεις μια περισσότερο συμβιβαστική λύση όπως π.χ. τα συμβολικά δίδακτρα μετά τα 8 χρόνια δωρεάν φοίτησης;

Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα μπορούσαν πολύ απλά να εξαιρούν τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι περισσότερα από x χρόνια, όταν αξιολογούν τις σχολές για να δώσουν τις χρηματοδοτήσεις, είναι τόσο απλή λύση που καταλαβαίνω ότι δε θα μπορούσε να τη σκεφτεί κάποιος.

Επίσης, τα συμβολικά δίδακτρα που αναφέρεις θα ήταν ίσως ένας τρόπος ώστε να χρυσώσει λίγο το χάπι σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι αποτελούν βάρος οι αιώνιοι φοιτητές κι ας μην αληθεύει αυτό...

Δημοσ.

Μην ξεχνατε οτι καποιοι παραμενουν "αιωνιοι" ωστε να συντηρουν το κομματοσκυλικο συστημα και να "στρατολογουν" και αλλους. 

  • Like 4
Δημοσ.

είμαι 8ο ετος, έχω ακόμα μερικά μαθήματα και την διπλωματική μου. η σχολή είναι 5 χρόνια.

αν θυμάμαι καλά, είχαμε προθεσμία μέχρι το 2014-2015 , όχι ότι είχα σκοπό να κάτσω 1.5 χρόνια ακομά. Ελπίζω το καλοκαίρι ή σεπτέμβρη να έχω τελειώσει. Αλλά έτσι στο ξαφνικό 3 μήνες πρίν , σου λένε έχεις προθεσμία τον Ιούνιο.

 

edit: όσα άρθρα έχω διαβάσιε αναφέρουν για όσους είχαν εισαχθεί πριν από το 2006, άρα δεν "πιάνει" όσοι είναι 8ετος τώρα (γιατί μπήκαν στην σχολή το 2006-2007). κάνω κάπου λάθος?

Δημοσ.

Vassilis_24, υπάρχει και η αλλη πλευρα να δεις το πράγμα, όπως το ναι μεν οι αιώνιοι δεν επιβαρύνουν το πανεπιστημιο, αλλά και απο την άλλη, εφόσον όντως δεν εχουν κανενα όφελος απο αυτό για ποιο λόγο να μην διαγραφούν? Πάσο δεν έχουν, στην λέσχη δεν μπορούν να φαν, βιβλία δεν μπορούν να πάρουν κ.λ.π 

 

Ο λόγος λοιπόν για να μείνουν, είναι μήπως κάποια στιγμή αποφασίσει ο x που σπουδάζει ιατρική να την τελειώσει στα 40 του? 

Θα πας εσύ ποτέ σε τέτοιο γιατρό? Ή θα εμπιστευτείς το παιδί σου σε εναν τέτοιο φιλόλογο?

  • Like 2
Δημοσ.

ειχα γραψει ενα κειμενακι αλλα ετυχε σε "ενεργεια διαχειρησης" οπως ειδοποιηθηκα.το αναδημοσιευω πιο κοσμια.κ απολογουμαι.

 

*προς τους υποστηρικτες της διαγραφης.

ειστε ηθικολογοι της θεωριας.εκτος οτι ειναι προφανες οτι δεν εχετε ΚΑΜΙΑ σχεση με τη τριτοβαθμια,στη καλυτερη να εχετε πιει ενα φραπε σε καποια σχολη.κ εξηγω.

ο ενας λεει οτι εχει οριζοντιο κοστος στη παιδεια ολο αυτο.τι κοστος?μετα το 12ο εξαμηνο ουτε πασο εχεις ουτε καρτα σιτησης,εισαι ενας ωραιοτατος φοιτητης που θελει 2,80 να παει σχολη.ενω μεχρι χτες πληρωνε τα μισα.αν εισαι απο επαρχια κ πληρωνεις εισητηρια για να ανεβοκατεβαινεις σε εργαστηρια κ εξεταστικες δε το βαζω μεσα..μιλω μονο για αθηναιους.εχω φιλο που ερχοταν καθε δευτερα απο πατρα για ενα εργαστηριο ενος κολλημενου καθως πρεπει καθηγηταρα.η μηπως θες να πιασουμε την αξιολογηση των ιδρυματων??κ των αξιοκρατικα τοποθετημενων καθηγητων???

ο αλλος λεει οτι θα λασκαρουν οι αιθουσες για μαθημα.
οι φοιτητες που ειναι γραμμενοι σε ενα τμημα κ παρακολουθουν θεωριες ειναι το 1/10 κ πολυ λεω.συνηθως τυπικων εξαμηνων κ αντε 2-3 το πολυ.επειτα οολοι οι υπολοιποι ειτε δουλευουν,ειτε κανουν κατι αλλο,ειτε ειναι στρατο,ειτε μπουχτισαν,ειτε τα παρατησαν προσωρινα,ειτε καθονται ανεργοι.απο ολους αυτους θα ερθουν να δωσουν στο τελος οι μισοι?κ πολυ λεω..αυτο δε χρεωνει το ιδρυμα περαν της κολλας κ του επιτηρητη.μια φορα το εξαμηνο.ποσο κοστιζει αυτο στο κρατος?0.05η κολλα + 6ευρω(2 εργατοωρες επιτηρητη)/τα 50 ατομα που θα προσεχει=0.05+0.012 =>6,2 λεπτα του ευρω.παρε 10λεπτα κ αντε γα...

ο αλλος λεει οτι δε γουσταρει να εχει τα ιδια δικαιωματα με εναν που το βγαλε στα 14χρονια επειδη αυτος διαβαζε κ τοβγαλε στα 4.
αν εισαι τοσο καλος στη μελετη κ το διαβασμα συνεχισε τις σπουδες σου κ παρε κ αλλο τιτλο να μη συγκρινεσαι με κανεναν.

στο διαταυτα.επειδη τα μμε σας κανουν οτι θελουν.απτη μια σας δειχνουν το μπαχαλο του πολυτεχνειου τοσα χρονια με τους αναρχες,απτην αλλη τα κομματοσκυλα κ την εκφυλη δραση τους μεσα στα ιδρυματα κ σεις ως ευηποληπτοι πολιτες τρωτε το καροτο κ το κουτοχορτο κ λετε "ναι ναι οι κακοι οι φοιτητες να διαγραφουνε!!" με συντηριτικο μυαλο διχως κριτικη καθαρη σκεψη

δε σκεφτηκατε ουτε τις συνθηκες εντος των τει ,ουτε οτι ολοι οι φοιτητες δε χασομερανε μεσα σε παρτυ εκδρομες κ παραταξεις,αλλα ουτε οτι υπαρχει διαφθορα μεσα στα ιδρυματα με ιδιορυθμους καθηγητες που εχουν παγιωθει σε μια καρεκλα χροοοονια με τα λιβανισματα των παραταξεων.

για το οικονομικο/ψυχολογικο/οικογενειακο/πρακτικο κοστος σε ενα φοιτητη που εχει μπει σε μια σχολη κ καταντησε αντι σε 4 (που δεν ισχυει πουθενα,ειναι τελειως τυπικο αυτο)να τη βγαλει σε 10-12χρ επειδη οι απαιτησεις των καιρων των ταλαντευουν αναμεσα στις σπουδες κ την επιβιωση δε το σχολιαζω.επρεπε να το ειχατε ηδη φανταστει.

ελπιζω να ενοχλησαν τα επιθετα που χρησιμοποιησα μονο κ οχι η κατασταση που περιγραφω.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...