Sellers Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 edit: όσα άρθρα έχω διαβάσιε αναφέρουν για όσους είχαν εισαχθεί πριν από το 2006, άρα δεν "πιάνει" όσοι είναι 8ετος τώρα (γιατί μπήκαν στην σχολή το 2006-2007). κάνω κάπου λάθος? Αν δεν κάνω λάθος, οι 180.000 που θα φυγουν τον Ιούνιο ειναι αυτοί που μπήκαν πριν απο 2004-2005. Αυτοι που μπηκαν 2004-2005 πανε για του χρόνου τον Ιούνιο. Για αυτους απο εκει και μετά όπως ορίζει ο νόμος για όλους.
balander10 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Vassilis_24, υπάρχει και η αλλη πλευρα να δεις το πράγμα, όπως το ναι μεν οι αιώνιοι δεν επιβαρύνουν το πανεπιστημιο, αλλά και απο την άλλη, εφόσον όντως δεν εχουν κανενα όφελος απο αυτό για ποιο λόγο να μην διαγραφούν? Πάσο δεν έχουν, στην λέσχη δεν μπορούν να φαν, βιβλία δεν μπορούν να πάρουν κ.λ.π Ο λόγος λοιπόν για να μείνουν, είναι μήπως κάποια στιγμή αποφασίσει ο x που σπουδάζει ιατρική να την τελειώσει στα 40 του? Θα πας εσύ ποτέ σε τέτοιο γιατρό? Ή θα εμπιστευτείς το παιδί σου σε εναν τέτοιο φιλόλογο? Επιβαρύνουν το κόστος λειτουργίας των πανεπιστήμιων και αρκετά. Αν το ψάξεις στο google μπορείς να βρεις το κόστος ανά φοιτητή και ίδρυμα. Tο μεγάλο κακό που έκαναν στην τριτοβάθμια είναι πως την άνοιξαν και στην κουτσή Μαρία. Δεν γίνεται παιδιά που έφτυσαν αίμα για να τελειώσουν το Γυμνάσιο και το Λύκειο και μπαίνουν με πολύ λίγα μόρια σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δεν έχει νόημα απλά δεν μπορούν τα τελειώσουν και αν τα καταφέρουν τότε το επίπεδο του ιδρύματος είναι εξαιρετικά χαμηλό οπότε δεν έχει και πραγματικό λόγο ύπαρξης. 1
LogokrisiaGR Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Vassilis_24, υπάρχει και η αλλη πλευρα να δεις το πράγμα, όπως το ναι μεν οι αιώνιοι δεν επιβαρύνουν το πανεπιστημιο, αλλά και απο την άλλη, εφόσον όντως δεν εχουν κανενα όφελος απο αυτό για ποιο λόγο να μην διαγραφούν? Πάσο δεν έχουν, στην λέσχη δεν μπορούν να φαν, βιβλία δεν μπορούν να πάρουν κ.λ.π Ο λόγος λοιπόν για να μείνουν, είναι μήπως κάποια στιγμή αποφασίσει ο x που σπουδάζει ιατρική να την τελειώσει στα 40 του? Θα πας εσύ ποτέ σε τέτοιο γιατρό? Ή θα εμπιστευτείς το παιδί σου σε εναν τέτοιο φιλόλογο? Εσένα τι σε ενοχλεί αν κάποιος αποφασίσει να τελειώσει τη σχολή του στα 40 στα 50 ή στα 60; δεν κατάλαβα; και γιατί αυτομάτως συνδέονται οι σπουδές απαραιτήτως με την επαγγελματική αποκατάσταση;
Sellers Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Εσένα τι σε ενοχλεί αν κάποιος αποφασίσει να τελειώσει τη σχολή του στα 40 στα 50 ή στα 60; δεν κατάλαβα; και γιατί αυτομάτως συνδέονται οι σπουδές απαραιτήτως με την επαγγελματική αποκατάσταση; Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, αυτούς στο υπουργείο ενόχλησε, και μια πολύ καλή δικαιολογία τους θα μπορούσε να ειναι αυτη που έγραψα παραπάνω. 2
LogokrisiaGR Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Επιβαρύνουν το κόστος λειτουργίας των πανεπιστήμιων και αρκετά. Αν το ψάξεις στο google μπορείς να βρεις το κόστος ανά φοιτητή και ίδρυμα. μπορείς να παραθέσεις μερικά;
bluesattack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Εσένα τι σε ενοχλεί αν κάποιος αποφασίσει να τελειώσει τη σχολή του στα 40 στα 50 ή στα 60; δεν κατάλαβα; και γιατί αυτομάτως συνδέονται οι σπουδές απαραιτήτως με την επαγγελματική αποκατάσταση; Και αν αποφασισουν ολοι αυτοι να ερθουν ξαφνικα μια μερα ? Ποσα ατομα χωραει ενα πανεπιστημιο, ενα αμφιθεατρο ? Ας παρουν το φραπεδακι τους και σε αλλη παραλια (με καμμια κομματικη σημαια) 1
Sellers Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Επιβαρύνουν το κόστος λειτουργίας των πανεπιστήμιων και αρκετά. Αν το ψάξεις στο google μπορείς να βρεις το κόστος ανά φοιτητή και ίδρυμα. Δεν το έχω ψάξει το θέμα, μπορει και να έχεις δίκιο. Δεν είπα ποτέ οτι δεν επιβαρύνουν το σύστημα, απλά το υπέθεσα για να απαντήσω στον Βασίλη που υποστηρίζει ότι όντως δεν το επιβαρύνουν.
N3k21 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Γιατί υποτίθεται ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι για όλους και βγάζει επιστήμονες και ακαδημαικούς. Τι σόι επιστήμονας είναι κάποιος που χρειάζεται 10 χρόνια να βγάλει σχολή τεσσάρων ετών; 100% valid επιχείρημα, καλύπτει όμως ένα μέρος μονάχα δυστυχώς (τονίζω το δυστυχώς) της ελληνικής Ακαδημαϊκής πραγματικότητας. Το βασικότερο κριτήριο αξιολόγησης κάποιου αποφοίτου, θα πρέπει ιδανικά να είναι η ποιότητα και ποσότητα των γνώσεών του και της κατάρτισής του γενικότερα, όχι το πόσα χρόνια έκανε για να βγάλει τη Σχολή. Για παράδειγμα: 1) Έστω κάποιος απόφοιτος Α, ο οποίος τελειώνει στα 4 έτη, έχοντας κάνει Πτυχιακή "του σωρού" και βαθμό Πτυχίου 6. 2) Έστω κάποιος απόφοιτος Β, ο οποίος τελειώνει στα 6 έτη την ίδια Σχολή, έχοντας κάνει αξιόλογη Πτυχιακή και βαθμό Πτυχίου 8,5. Ποιος από τους δύο είναι -κατά πάσα πιθανότητα- ικανότερος στο αντικείμενό του και γενικότερα περισσότερο "ψαγμένος"; Επίσης εάν ο Β προχωρήσει σε μεταπτυχιακές σπουδές ενώ ο Α όχι, τι γίνεται; Δε δικαιολογώ σε καμία περίπτωση "δεινοσαύρους", οι οποίοι πρακτικά καπηλεύονται τη φοιτητική ιδιότητα για 10+ χρόνια. Απλά λέω πως η διαγραφή κάποιου δεν αποτελεί λύση, ειδικά όταν δεν υπάρχουν επιπλέον κριτήρια αξιολόγησης, διότι απλούστατα δεν ξέρεις πως αυτός εξελίχθηκε από τη στιγμή που πέρασε στη Σχολή, μέχρι τότε που διαγράφεται. Να στο πω κι αλλιώς: αν εγώ γουστάρω να τελειώσω στα 10 χρόνια άλλα με άριστα, γιατί να μου στερήσει κάποιος αυτό το δικαίωμα; Εφόσον πληρώνω δίδακτρα, δε σπουδάζω σε κανενός την πλάτη. Δικό μου πρόβλημα το κόστος, δικό μου και η καθυστερημένη είσοδος στην αγορά εργασίας. Αν είναι έτσι όπως τα λες, θα μπορούσαν πολύ απλά να εξαιρούν τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι περισσότερα από χ χρόνια, όταν αξιολογούν τις σχολές για να δώσουν τις χρηματοδοτήσεις, είναι τόσο απλή λύση που καταλαβαίνω ότι δε θα μπορούσε να τη σκεφτεί κάποιος. Αυτό είναι δύσκολο να γίνει δυστυχώς. Το απλούστερο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό, είναι η σύσταση νέων τμημάτων διδασκαλίας και η κατά συνέπεια πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού προσωπικού. Αν δηλαδή έχεις 60 άτομα ανά εξάμηνο σε ένα δεδομένο μάθημα, μπορείς να προσλάβεις π.χ. μόνο δύο Καθηγητές. Αν έχεις 400 άτομα όμως, τι κάνεις; Το πρόβλημα αυτό γιγαντώνεται σε Σχολές με μεγάλο αριθμό υποχρεωτικών εργαστηριακών μαθημάτων, πάρε για παράδειγμα τα περισσότερα ΤΕΙ. Επίσης, τα συμβολικά δίδακτρα που αναφέρεις θα ήταν ίσως ένας τρόπος ώστε να χρυσώσει λίγο το χάπι σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι αποτελούν βάρος οι αιώνιοι φοιτητές κι ας μην αληθεύει αυτό... Θεωρώ πως τα δίδακτρα είναι μια συμβιβαστική λύση, όχι η ιδανική. Με αυτό τον τρόπο και ο κρατικός προϋπολογισμός θα μπορούσε να "ξαλαφρώσει", αλλά κυρίως, κανείς δε θα ένοιωθε την απειλή της διαγραφής. Όποιος επιθυμούσε πραγματικά να τελειώσει τη Σχολή του, δε θα κόλλαγε στο να πληρώσει ένα μικρό σχετικά ποσό σε περίπτωση ανάγκης, αλλά κυρίως, θα φρόντιζε -προκειμένου να επωφεληθεί της δωρεάν Παιδείας των πρώτων ετών- να τελειώσει στην ώρα του. Win - win είναι η φάση.
bluesattack Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Σιγα μην κραταμε τεμπελχαναδες ως αιωνιους φοιτητες.Γιατι οχι για καμμια εικοσαρια χρονια η τριαντα αφου δεν επιβαρυνουν κανενα ?
balander10 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 ειχα γραψει ενα κειμενακι αλλα ετυχε σε "ενεργεια διαχειρησης" οπως ειδοποιηθηκα.το αναδημοσιευω πιο κοσμια.κ απολογουμαι. *προς τους υποστηρικτες της διαγραφης. ειστε ηθικολογοι της θεωριας.εκτος οτι ειναι προφανες οτι δεν εχετε ΚΑΜΙΑ σχεση με τη τριτοβαθμια,στη καλυτερη να εχετε πιει ενα φραπε σε καποια σχολη.κ εξηγω. ο ενας λεει οτι εχει οριζοντιο κοστος στη παιδεια ολο αυτο.τι κοστος?μετα το 12ο εξαμηνο ουτε πασο εχεις ουτε καρτα σιτησης,εισαι ενας ωραιοτατος φοιτητης που θελει 2,80 να παει σχολη.ενω μεχρι χτες πληρωνε τα μισα.αν εισαι απο επαρχια κ πληρωνεις εισητηρια για να ανεβοκατεβαινεις σε εργαστηρια κ εξεταστικες δε το βαζω μεσα..μιλω μονο για αθηναιους.εχω φιλο που ερχοταν καθε δευτερα απο πατρα για ενα εργαστηριο ενος κολλημενου καθως πρεπει καθηγηταρα.η μηπως θες να πιασουμε την αξιολογηση των ιδρυματων??κ των αξιοκρατικα τοποθετημενων καθηγητων??? ο αλλος λεει οτι θα λασκαρουν οι αιθουσες για μαθημα. οι φοιτητες που ειναι γραμμενοι σε ενα τμημα κ παρακολουθουν θεωριες ειναι το 1/10 κ πολυ λεω.συνηθως τυπικων εξαμηνων κ αντε 2-3 το πολυ.επειτα οολοι οι υπολοιποι ειτε δουλευουν,ειτε κανουν κατι αλλο,ειτε ειναι στρατο,ειτε μπουχτισαν,ειτε τα παρατησαν προσωρινα,ειτε καθονται ανεργοι.απο ολους αυτους θα ερθουν να δωσουν στο τελος οι μισοι?κ πολυ λεω..αυτο δε χρεωνει το ιδρυμα περαν της κολλας κ του επιτηρητη.μια φορα το εξαμηνο.ποσο κοστιζει αυτο στο κρατος?0.05η κολλα + 6ευρω(2 εργατοωρες επιτηρητη)/τα 50 ατομα που θα προσεχει=0.05+0.012 =>6,2 λεπτα του ευρω.παρε 10λεπτα κ αντε γα... ο αλλος λεει οτι δε γουσταρει να εχει τα ιδια δικαιωματα με εναν που το βγαλε στα 14χρονια επειδη αυτος διαβαζε κ τοβγαλε στα 4. αν εισαι τοσο καλος στη μελετη κ το διαβασμα συνεχισε τις σπουδες σου κ παρε κ αλλο τιτλο να μη συγκρινεσαι με κανεναν. στο διαταυτα.επειδη τα μμε σας κανουν οτι θελουν.απτη μια σας δειχνουν το μπαχαλο του πολυτεχνειου τοσα χρονια με τους αναρχες,απτην αλλη τα κομματοσκυλα κ την εκφυλη δραση τους μεσα στα ιδρυματα κ σεις ως ευηποληπτοι πολιτες τρωτε το καροτο κ το κουτοχορτο κ λετε "ναι ναι οι κακοι οι φοιτητες να διαγραφουνε!!" με συντηριτικο μυαλο διχως κριτικη καθαρη σκεψη δε σκεφτηκατε ουτε τις συνθηκες εντος των τει ,ουτε οτι ολοι οι φοιτητες δε χασομερανε μεσα σε παρτυ εκδρομες κ παραταξεις,αλλα ουτε οτι υπαρχει διαφθορα μεσα στα ιδρυματα με ιδιορυθμους καθηγητες που εχουν παγιωθει σε μια καρεκλα χροοοονια με τα λιβανισματα των παραταξεων. για το οικονομικο/ψυχολογικο/οικογενειακο/πρακτικο κοστος σε ενα φοιτητη που εχει μπει σε μια σχολη κ καταντησε αντι σε 4 (που δεν ισχυει πουθενα,ειναι τελειως τυπικο αυτο)να τη βγαλει σε 10-12χρ επειδη οι απαιτησεις των καιρων των ταλαντευουν αναμεσα στις σπουδες κ την επιβιωση δε το σχολιαζω.επρεπε να το ειχατε ηδη φανταστει. ελπιζω να ενοχλησαν τα επιθετα που χρησιμοποιησα μονο κ οχι η κατασταση που περιγραφω. Το διάβασα πριν και ήθελα να κάνω comment αλλά νόμισα το ξαναδιάβασες και το έσβησες μόνος σου. Εσύ τελικά τι λες? Γιατί το μόνο που έκανες και πριν και τώρα ήταν να απομονώσεις, επιλεκτικά και υποκειμενικά όλα τα αρνητικά της τριτοβάθμιας και να μας τα απαριθμίσεις. Ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα κατά της διαγραφής παρά μόνο ένα γενικό και αόριστο "γιατί να τους διαγράψουν". Κοινώς ούτως ή άλλως η εκπαίδευση είναι μπάχαλο, οπότε ας την αφήσουμε να είναι μπάχαλο? Αν ξεκινούσες τώρα τις σπουδές σου σε ένα ίδρυμα τετραετούς διάρκειας και ήξερες πως έχει οκτώ χρόνια στη διάθεση σου για να τελειώσεις και κάποια ενδεχόμενη παράταση, υπό συνθήκες αν κάτι απρόοπτο σου συνέβαινε, θα αισθανόσουν να πνίγεσαι και να μειώνονται τα δικαιώματα σου? Εμένα μου φαίνεται εύλογο διάστημα ώστε να τελειώσω τις σπουδές μου και με αξιόλογο περιθώριο επιπλέον.
Vassilis_24 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Vassilis_24, υπάρχει και η αλλη πλευρα να δεις το πράγμα, όπως το ναι μεν οι αιώνιοι δεν επιβαρύνουν το πανεπιστημιο, αλλά και απο την άλλη, εφόσον όντως δεν εχουν κανενα όφελος απο αυτό για ποιο λόγο να μην διαγραφούν? Πάσο δεν έχουν, στην λέσχη δεν μπορούν να φαν, βιβλία δεν μπορούν να πάρουν κ.λ.π Ο λόγος λοιπόν για να μείνουν, είναι μήπως κάποια στιγμή αποφασίσει ο x που σπουδάζει ιατρική να την τελειώσει στα 40 του? Θα πας εσύ ποτέ σε τέτοιο γιατρό? Ή θα εμπιστευτείς το παιδί σου σε εναν τέτοιο φιλόλογο? Θα στο θέσω αλλιώς εγώ. Εσύ πού θα προτιμούσες να πας, σε γιατρό που τελείωσε τη σχολή του στα 6 χρόνια με 5 ή σε γιατρό που την τελείωσε στα 11 χρόνια με 9; Κι επειδή το αναφέρεις κι εσύ, το είπα και πιο πριν, αιώνιος φοιτητής για το κράτος δεν είναι μόνο ο φοιτητής που έχει γράψει τη σχολή του και δεν πατάει, έχω φίλο στο μαθηματικό στην Αθήνα που του έμεναν δύο μάθηματα για πτυχίο στον έκτο χρόνο του και έκανε 4 χρόνια για να τα περάσει, αν και του κόβει και διάβαζε συνέχεια και παρακολουθούσε, με το νέο νόμο, αν τελικά ισχύσει δε θα είχε πάρει το πτυχίο του και θα έμενε ξεκρέμαστος κι ας είχε αφιερώσει τόσο χρόνο και κόπο στις σπουδές του... 2
Sellers Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Θα στο θέσω αλλιώς εγώ. Εσύ πού θα προτιμούσες να πας, σε γιατρό που τελείωσε τη σχολή του στα 6 χρόνια με 5 ή σε γιατρό που την τελείωσε στα 11 χρόνια με 9; Κι επειδή το αναφέρεις κι εσύ, το είπα και πιο πριν, αιώνιος φοιτητής για το κράτος δεν είναι μόνο ο φοιτητής που έχει γράψει τη σχολή του και δεν πατάει, έχω φίλο στο μαθηματικό στην Αθήνα που του έμεναν δύο μάθηματα για πτυχίο στον έκτο χρόνο του και έκανε 4 χρόνια για να τα περάσει, αν και του κόβει και διάβαζε συνέχεια και παρακολουθούσε, με το νέο νόμο, αν τελικά ισχύσει δε θα είχε πάρει το πτυχίο του και θα έμενε ξεκρέμαστος κι ας είχε αφιερώσει τόσο χρόνο και κόπο στις σπουδές του... Γνωμη μου ειναι πως αυτους που την τελείωσε στα 11 με 9, μπορούσε να την τελειώσει και στα μισά χρόνια με 9, απλά ζεί σε ενα κράτος που του δίνει την δυνατότητα να μην το κάνει. Και δεν μιλάω με γενικόλογα, εχω πολυ συγκεκριμένα παραδείγματα στο μυαλό μου, όπως π.χ το άτομο με το οποίο έκανα παρέα στην σχολή μου, διάβασε τον όρκο στο τέλος και έκανε 8 χρόνια να την τελειώσει. Τα περισσότερα απο αυτά ήταν ατελείωτο κωλοχτύπημα.
balander10 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 μπορείς να παραθέσεις μερικά; Αυτό είναι γενικά για τα πανεπιστήμια και το κόστος ανά φοιτητή. Δεν υπολογίζει ξεκάθαρα τους αιώνιους φοιτητές που έχουν χάσει τα φοιτητικά τους δικαώματα όπως, πάσο, σύτιση, συγγράματα κλπ. Είναι απλά για να πάρεις μια ιδέα αλλά και να δεις πως βγαίνει ο προπολογισμός για τη λειτουργία ενός ιδρύματος. http://www.hqaa.gr/data1/%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7%20%CE%9A%CF%8C%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82%20%CE%9B%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AF%CF%89%CE%BD.pdf Αλλά οι αιώνιοι φοιτητές επηρεάζουν τον προπολογισμό λειιτουργίας μπορείς να διαβάσεις πως εδώ http://www.tanea.gr/news/greece/article/5011772/apeilh-gia-thn-aksiologhsh-oi-aiwnioi-foithtes/ 1
Moderators Malthador Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Moderators Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Το διάβασα πριν και ήθελα να κάνω comment αλλά νόμισα το ξαναδιάβασες και το έσβησες μόνος σου. Εσύ τελικά τι λες? Γιατί το μόνο που έκανες και πριν και τώρα ήταν να απομονώσεις, επιλεκτικά και υποκειμενικά όλα τα αρνητικά της τριτοβάθμιας και να μας τα απαριθμίσεις. Ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα κατά της διαγραφής παρά μόνο ένα γενικό και αόριστο "γιατί να τους διαγράψουν". Κοινώς ούτως ή άλλως η εκπαίδευση είναι μπάχαλο, οπότε ας την αφήσουμε να είναι μπάχαλο? Αν ξεκινούσες τώρα τις σπουδές σου σε ένα ίδρυμα τετραετούς διάρκειας και ήξερες πως έχει οκτώ χρόνια στη διάθεση σου για να τελειώσεις και κάποια ενδεχόμενη παράταση, υπό συνθήκες αν κάτι απρόοπτο σου συνέβαινε, θα αισθανόσουν να πνίγεσαι και να μειώνονται τα δικαιώματα σου? Εμένα μου φαίνεται εύλογο διάστημα ώστε να τελειώσω τις σπουδές μου και με αξιόλογο περιθώριο επιπλέον. Δηλαδή, η εκπαίδευση είναι μπάχαλο επειδή υπάρχουν αιώνιοι φοιτητές κατά την άποψή σου; Οκ, αφού πιστεύετε ότι από το Σεπτέμβρη που θα έχει ξεκούμπιστει η πλέμπα, τότε θα γίνει το πανεπιστήμιο εργοστάσιο παραγωγής επιστημόνων, πάσο, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω. Εγώ πάντως που δεν το πιστεύω αυτό, αναρρωτιέμαι γιατί να δίνει περιθώριο ν+2 ο νόμος. Εγώ πιστεύω ότι το μόνο περιθώριο να είναι τα 4 χρόνια στις πανεπιστημιακές σχολές, τα 5 στις πολυτεχνικές και τα 6 στην Ιατρική, με ταυτόχρονη εφαρμογή των υποχρεωτικών παρακολουθήσεων (αφού πρώτα γίνουν σοβαρές υποδομές όπως είπε πριν κάποιος) και με εγκατάσταση καμερών στις αίθουσες για να κοπούν εντελώς τα σκονάκια. Ότι γίνεται στα σοβαρά κράτη δηλαδή. Το να διαγράφεις αυθαίρετα ένα κάρο κόσμο δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τουλάχιστον όχι αν δεν ακολουθείται κι από άλλα μέτρα. 2
xifiassamsung Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2014 Το διάβασα πριν και ήθελα να κάνω comment αλλά νόμισα το ξαναδιάβασες και το έσβησες μόνος σου. Εσύ τελικά τι λες? Γιατί το μόνο που έκανες και πριν και τώρα ήταν να απομονώσεις, επιλεκτικά και υποκειμενικά όλα τα αρνητικά της τριτοβάθμιας και να μας τα απαριθμίσεις. Ούτε ένα σοβαρό επιχείρημα κατά της διαγραφής παρά μόνο ένα γενικό και αόριστο "γιατί να τους διαγράψουν". Κοινώς ούτως ή άλλως η εκπαίδευση είναι μπάχαλο, οπότε ας την αφήσουμε να είναι μπάχαλο? Αν ξεκινούσες τώρα τις σπουδές σου σε ένα ίδρυμα τετραετούς διάρκειας και ήξερες πως έχει οκτώ χρόνια στη διάθεση σου για να τελειώσεις και κάποια ενδεχόμενη παράταση, υπό συνθήκες αν κάτι απρόοπτο σου συνέβαινε, θα αισθανόσουν να πνίγεσαι και να μειώνονται τα δικαιώματα σου? Εμένα μου φαίνεται εύλογο διάστημα ώστε να τελειώσω τις σπουδές μου και με αξιόλογο περιθώριο επιπλέον. δεν ειναι καθολου γενικο κ αοριστο φιλε μου,τα περιεγραψα οπως ακριβως ειναι μεσα σε μια σχολη ,οπως τα βιωνει ενας φοιτητης,κ οπως χρειαζεται σε οσους ειναι υπερ της διαγραφης γενικα κ αοριστα.κ πιστεψε με ειναι πολυ σοβαρα επιχειρηματα ολα αυτα. για παραδειγμα,κανεις δεν ανεφερε το γεγονος της μεσης καταστασης πχ να δινει ενας φοιτητης το παρων στις εξεταστικες του,που εκφραζει τα 3/4 των αργοπορημενων παρα εξισωνωνται με ευκολια φοιτητες 20ετιας με εκεινους 8ετιας κ 10ετιας. στη τελικη για να μη μακρυγορουμε,το τι αξια θα εχει ενα πτυχιο 15-20 χρονων με ενα των 4ρων ας το κρινει η αγορα εργασιας κ οχι εμεις.πως σου ακουγεται σε εναν προτινος φοιτητη να του λες οκ παρε δρομο τωρα,κ ας χρωστας 5-10 μαθηματα (ενω περασες 60) εξαλλου πτυχιουχοι των 4ρων ετων ειναι ελαχιστοι,κ προσωπικα ξερω τμημα που εχει μεσο χρονο ληψης πτυχιου 15εξαμηνα.κ δεν ειναι ιατρικη.κατι εχει να μας πει αυτο.ουτε ολοι οι φοιτητες χασομερανε εκει,ουτε ολοι ειναι αγραμματοι.απλα εχουν να αντιμετωπισουν μεγαλο ογκο μαθηματων,σε συνδιασμο με το τερας της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης που περιεγραψα παραπανω. τα πλεον λογικα κ αναμενομενα δηλ που κανεις δε μπαινει στο κοπο να σκεφτει/η δε θελει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις