The_Judas Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Με ένα άρθρο του στο protagon.gr που συζητήθηκε πολύ, ο συγγραφέας Νίκος Δήμου αποδομεί το μύθο της επανάστασης του 1821 και αναρωτιέται πότε τα ελληνόπουλα θα αρχίσουν να μαθαίνουν την αληθινή ιστορία στα σχολεία. Το άρθρο του Νίκου Δήμου: «Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αυτό – σίγουρα όχι σύντομα. Σήμερα πάντως ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του. Ας πούμε μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες: Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο. Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον». Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας). Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς». Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση). Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος). Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό.» Διάβασε περισσότερα στο: Ξεχάστε ό,τι ξέρετε για την επανάσταση του 21 | gazzetta.gr Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook Οι κλέφτες και οι αρματωλοί ήταν αυτοί που κέρδισαν τις μάχες με τους Τούρκους ειδικότερα στην Πελοπόννησο, αυτό είναι ιστορικό δεδομένο. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε όταν οι δυτικοφερμένοι γραφιάδες τύπου Μαυροκορδάτου ήθελαν να πάρουν την εξουσία και να απομονώσουν του «πολέμαρχους» τύπου Κολοκοτρώνη και Καραισκάκη, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει εμφύλιος. Η επίσημη θέση της εκκλησίας ήταν αρνητική, μετά βέβαια από σφαγές στην Κωνσταντινούπολη που τους ανάγκασαν να αφορίσουν την επανάσταση. Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν αναφέρει πουθενά στην αυτοβιογραφία του οτιδήποτε σχετικά με την κύρηξη επανάστασης στην Αγ. Λαύρα, οπότε εδώ συμφωνούμε. Οι Αλβανοί κατά κύριο λόγο ήταν συνεργάτες των Τούρκων και μάλιστα από τους πιο βίαιους. Η ναυμαχία του Ναυαρίνου πράγματι ήταν πολύ σημαντική και επηρέασε την εκείνη την εποχή παρακμάζουσα επανάσταση. Αυτή όμως κατά μεγάλο ποσοστό προκλήθηκε από την υπεροψία των Τουρκοαιγυπτίων. Οι σύμμαχοι είχαν εντολή να παραμείνουν ουδέτεροι. Ειδικά οι Αγγλοι είχαν φιλο-Τουρκική πολιτική και μάλιστα όταν επέστρεψε ο ναύαρχος τους (Κοδριγκτον) έπεσε σε δυσμένεια και μάλιστα ήθελαν να τον περάσουν από ναυτοδικείο!!! Οι σύμμαχοι έπαιξαν βέβαια σημαντικό ρόλο στην αναγνώριση του κράτους μας. Η γενικότερη στάση τους όμως, ήταν ότι ήθελαν αυτόνομη και όχι ανεξάρτητη την Ελλάδα. Όσον αφορά την Τριπολιτσά, πράγματι έγινε δυστυχώς σφαγή αμάχων. Από την πλευρά των Τούρκων όμως ήταν καθημερινό φαινόμενο τέτοιου είδους πράξεις επί 400 χρόνια. Όπως άλλωστε έκαναν και οι σύμμαχοι στον Β'ΠΠ εγκλήματα (Χιροσίμα-βομβαρδισμός Δρέσδης). Αρνητικό φαινόμενο το οποίο δεν τους εξισώνει με τους ναζί, ούτε φυσικά τους δικαιολογεί. 6
Cossutius. Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δεν αγνοώ την προσπάθεια, αλλά όχι και να το θεωρήσω και κατόρθωμα. Είχαν τα μέσα και την ελευθερία να το κάνουν. Δεν έκαναν τίποτα ηρωικό. Να αναγνωρίσω λοιπόν στον ιστορικό ότι έκανε τη δουλειά του. Ναι μωρέ, πολλά άλλαξαν, ακόμα τα χρυσόβουλα αναγνωρίζουμε από τότε. Και κάμποσες χιλιάδες εκκλησίες και μοναστήρια. Μιλάμε για καταπίεση , την χειρότερη εκείνων των καιρών. Σε μια περίοδο που ο "ραγιάς" ασχολείται με τις αγροτικές εργασίας, του παίρνουν τα μισά του κέρδη, δεν έχει να φάει κατα βάση, οι πλούσιοι ασπάζονται τον Μωαμεθ, ναι ειναι σπουδαίο γεγονός το να υπάρχουν άνθρωποι που κρατάνε τη γλωσσα και την ιστορία ζωντανη. Ειδικά όταν μέσω αυτών έχουμε ζωντανές τις πηγές μας. Οι μεγάλες καταστροφές των Οθωμανών έγιναν κατα τη διάρκεια της επανάστασης αλλά γενικά μη φανταστείς οτι γουστάρανε που ειχαν να κάνουν με Χριστιανους. Άφριζαν βασικά, και οι δικοι μας πέρναγαν πολλους εξεφτελισμους ατομικά. Απλά δε μπορουσαν να καίνε ομαδικά εκκλησίες και παπάδες διότι υπήρχαν πολλοί έμποροι και ταξιδιώτες από την Ευρώπη που έβλεπαν τι γινόταν και στράβωναν όταν μάθαιναν πως οι Μωαμεθανοι κάνουν τους Χριστιανους να υποφέρουν. Η θρησκεία είτε το θέλεις είτε όχι έπαιξε μεγάλο ρόλο. Μπορει η εκκλησία να ηταν κατά της επανάστασης, τον Ισλαμισμό όμως οι Ευρωπαίοι δε τον γούσταραν. Τροφή για σκέψη από δεδομένα πράγματα και γραμμένα στην ιστορία. Τιποτε βγαλμένο απ τη κεφάλα μου.
Skylined Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Το ότι δεν έχω πάει ποτέ εκεί και δεν ξέρω πως γιορτάζουν την 25η Μαρτίου προφανώς σου γεννά την ειρωνία.Το ότι θεωρείς δεδομένη την γνώση που κατέχεις και έχεις την απαίτηση να την έχουν και οι άλλοι προφανώς σου γεννά την ειρωνία. Keep going...... Η ειρωνία που διέκρινες δεν προήλθε από εμένα. Το γεγονός γιορτάζεται με χαρές και πανηγύρια στις 23 του Σεπτέμβρη.
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 οχι, η επανάσταση εγινε για ταξικούς λόγους. Διενεργήθηκε από άλλο έθνος και εμείς σήμερα είμαστε μεταλλαγμένοι Βορειοκορεάτες. Εντάξει, ησυχάσατε τώρα;
silverado Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Κτηνωδες σφαγες κανανε οι Τουρκοι επι 400 χρονια εδω στην Ελλαδα.Πως νομιζετε οτι ο πληθυσμος της Βυζαντινης Αυτοκρατοριας εφτασε στον πληθυσμο περιπτερου στην εναρξη της επαναστασης. Αν δεν γινοταν τοτε η επανασταση δεν θα ειχε μεινει τιποτα εντος της κατεχομενης Ελλαδας. Αν θελετε να κλαιτε σημερα για οτι εγινε απο τους Ελληνες στην Τριπολιτσα τοτε να μην ξεχασετε να κλαψετε και για τους Χριστιανους που σφαζονται τωρα στην Συρια,εκτος αν ο ιδεολογικος σας οιστρος, σας επιτρεπει να κλαιτε μονο για Μουσουλμανους .Οι αποκεφαλισμοι που κανουν οι συγχρονοι Ισλαμιστες σας δινει μια ιδεα για το τι υπηρξε στο παρελθον. Θεμα χρονου ειναι να βρεθειτε και εσεις στο ματι του κυκλωνα, ετσι και αλλιως καπως ετσι εγινε και η Οθωμανικη Αυτοκρατορια.Οι αμορφωτοι και πεινασμενοι φαγαν τους μορφωμενους χορτατους.Το ιδιο εγινε καποτε με τους Μογγολους και τους Κινεζους. Οταν σαν λαος χανεις το ενστικτο για επιβιωση και εισαι περα βρεχει, τοτε ειναι σιγουρο οτι πας για Εθνικους μπελαδες που θα σε βρουν ολοκληρωτικα απροετοιμαστο. Καθιστε δειτε τις Τουρκικες σειρες να μπειτε στο κλιμα για αυτο που ερχεται, μιας και δεν σας αρεσουν οι Εθνικοι εορτασμοι και απο οτι φαινεται τιποτα Ελληνικο,προθυμα γιουσουφακια που ακουτε και συμφωνειτε με οποιονδηποτε βαλτο ροκανιζει τα θεμελια της χωρας. 5
viper2005 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 http://www.athensvoice.gr/article/%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B5%CF%82-web/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82/%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%8D%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-21 1
silverado Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 http://www.athensvoice.gr/article/%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B5%CF%82-web/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82/%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B5-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CF%8D%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-21 Αντι να ασχολουμαι με τετοια ατομα σαν αυτο που παρεθεσες,προτιμω να βλεπω ατομα σαν αυτον, που καναν ξεκαθαρο στην Δυση οτι η Ελλαδα θα ελευθερωθει και μονη της. http://el.wikipedia.org/wiki/Ανδρέας_Μιαούλης Τελικα ομως η Ελλαδα δεν ελευθερωθηκε ακομα απο τους κατακτητες γιατι η επανασταση καπελωθηκε απο τους ξενους, αλλα και απο τα δανεια. Η μονιμη βοηθεια που μας προσφερουν οι ξενοι ειναι ο Εθνικος διχασμος και τα πανωτοκια. 3
panagos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Και τα ερωτήματα... πού θεωρείς τον τόπο σου; Εκεί που γεννήθηκες; Εκεί που γεννήθηκε ο πατέρας σου ή/και η μάνα σου; Εκεί που μένεις; Ή εκεί που έχεις χωράφια/σπίτι;Όπου αισθάνεσαι. Ποιους θεωρείς προγόνους σου; Αυτούς που μένανε κάποτε στον τόπο σου (σύμφωνα με τον προηγούμενο ορισμό που θα δώσεις) ; Αυτούς που μένανε κάποτε στην πόλη που γεννήθηκες; Αυτούς που μένανε κάποτε στην χώρα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα, που γεννήθηκες; Αυτούς που μένανε κάποτε στην χώρα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα, που μένεις; Αυτούς που μένανε κάποτε στην χώρα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί σήμερα, που έχεις σπίτι/χωράφια;Όλους και κανέναν. Δεν θέλω να τιμήσω τους προγόνους μου, οπότε είμαι τίμιος. Είμαι τίμιος και έτσι τιμούνται όλοι όσοι πάλεψαν για να μπορώ σήμερα, μεταξύ άλλων, να εκφράζω τις απόψεις μου ελεύθερα. Υποχρέωσή μου είναι να παραδώσω τον τόπο μου σε καλύτερη κατάσταση από οτι τον παρέλαβα. Με αυτό το σκεπτικό, δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσεις να τιμήσεις τους προγόνους σου. Γίνεται αυτόματα. Άσχετα αν επικρατούν βιτρινάτες αντιλήψεις που περιλαμβάνουν αγάλματα, παρελάσεις και στεφάνια. Τους ρώτησε κανείς αν και πως θα ήθελαν να τιμάται η μνήμη τους; Εγώ θα προτιμούσα, οι προσπάθειές μου να οδηγούσαν σε ένα αξιοκρατικό μέλλον κιας σβήνονταν όλα τα ίχνη της ύπαρξης μου. Τα υπέρογκα ποσά που δίνονται για τα πανηγύρια, θα μπορούσαν να δοθούν στην υγεία και στην παιδεία. Βγαίνουν τώρα μερικοί και κράζουν τον Δήμου, λες και μπορούν να θιχτούν οι ίδιοι από τα γραφόμενά του. Μιλάει ο άλλος ο επίκουρος (τρομάρα του) για φασισμό, όταν ο ίδιος θέλει να φιμώσει την ελευθερία λόγου. Που ακόμα και μπούρδες να έλεγε ο Δήμου (και ο κάθε Δήμου), η μοναδική λύση είναι τα αντεπιχειρήματα και όχι η καταδίκη. 13
Timonkaipumpa Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Όπου αισθάνεσαι. Όλους και κανέναν. Δεν θέλω να τιμήσω τους προγόνους μου, οπότε είμαι τίμιος. Είμαι τίμιος και έτσι τιμούνται όλοι όσοι πάλεψαν για να μπορώ σήμερα, μεταξύ άλλων, να εκφράζω τις απόψεις μου ελεύθερα. Υποχρέωσή μου είναι να παραδώσω τον τόπο μου σε καλύτερη κατάσταση από οτι τον παρέλαβα. Με αυτό το σκεπτικό, δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσεις να τιμήσεις τους προγόνους σου. Γίνεται αυτόματα. Άσχετα αν επικρατούν βιτρινάτες αντιλήψεις που περιλαμβάνουν αγάλματα, παρελάσεις και στεφάνια. Τους ρώτησε κανείς αν και πως θα ήθελαν να τιμάται η μνήμη τους; Εγώ θα προτιμούσα, οι προσπάθειές μου να οδηγούσαν σε ένα αξιοκρατικό μέλλον κιας σβήνονταν όλα τα ίχνη της ύπαρξης μου. Τα υπέρογκα ποσά που δίνονται για τα πανηγύρια, θα μπορούσαν να δοθούν στην υγεία και στην παιδεία. Βγαίνουν τώρα μερικοί και κράζουν τον Δήμου, λες και μπορούν να θιχτούν οι ίδιοι από τα γραφόμενά του. Μιλάει ο άλλος ο επίκουρος (τρομάρα του) για φασισμό, όταν ο ίδιος θέλει να φιμώσει την ελευθερία λόγου. Που ακόμα και μπούρδες να έλεγε ο Δήμου (και ο κάθε Δήμου), η μοναδική λύση είναι τα αντεπιχειρήματα και όχι η καταδίκη. Μαζί σου. Συμφωνώ σε όλα και ας υπάρχουν παραθυράκια για να διαφωνήσουμε (π.χ., ποιους θεωρείς ότι πάλεψαν και τι ορίζεις τιμιότητα). Νομίζω ότι αυτά τα παραθυράκια είναι και η αιτία που συμφωνώ και τόσο πολύ. Γιατί, και στα πλαίσια που έθεσες με την απάντησή σου και μόνο και αποκλειστικά σε αυτά, εάν δεν διαφωνούν οι άνθρωποι κάτι πάει στραβά στον κόσμο.
pournaras Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) "Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά." Βοηθατε ρε παιδια, γιατι προφανως και δεν το πιανω.Σε ποιο ακριβως σημειο, αυτο το συγκεκριμενο κομματι ειναι "κακο", και εχει εγειρει τοσες ενστασεις; Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2014 από pournaras 1
Cossutius. Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 "<strong>Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά."</strong><br> <br>Βοηθατε ρε παιδια, γιατι προγανως και δεν το πιανω.<br>Σε ποιο ακριβως σημειο, αυτο το συγκεκριμενο κομματι ειναι "κακο", και εχει εγειρει τοσες ενστασεις; Στο ότι το να συγχεεις τους Αρβανιτες με τους Αλβανιυς ειναι σα να λες ότι το Αμερικανκι που ο προπρόρόρπροπρόαππος του ήρθε απ την Ελλάδα, ειναι Ελληνας και όχι Αμερικάνος. Κάποιοι έχουν ξεχάσει ότι η συγκεκριμένη φυλή κατέβηκε στην Ηπειρο απο τον 13 αιώνα
viper2005 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Off topic Παιδες το ξέρουμε οτι ο ελληνισμός ειναι ιδέα και οτι ο πρέσβης του ελληνισμού πριν απο μερικά χρόνια ήταν μαύρος; Ε παιδες το ξέρουμε; /off topic off
Fotis13 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Στην Ελλαδάρα μας δεν σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας σε τέτοια. Μην μας προσβάλλουν τους αρχαίους μας, τους ήρωές μας, την εθνική μας υπερηφάνεια και τη θρησκεία μας, πέφτουν κεφάλια. Κατά τα άλλα, κουμπαριές, λαμογιές, κλεψιές και νοοτροπία του "μεταξύ μας", όχι μόνο δικαιολογούνται αλλά απαιτούνται για να επιβιώσει κανείς στον ευλογημένο τούτο τόπο. Ο τόπος έχει σαπίσει από αυτούς που κρύβονται πίσω από σημαίες και καμπάνες. Όχι από αυτούς που εξασκούν το αναφαίρετο δικαίωμά τους στην άποψη. Aψογος
kirileman Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Στο ότι το να συγχεεις τους Αρβανιτες με τους Αλβανιυς ειναι σα να λες ότι το Αμερικανκι που ο προπρόρόρπροπρόαππος του ήρθε απ την Ελλάδα, ειναι Ελληνας και όχι Αμερικάνος. Κάποιοι έχουν ξεχάσει ότι η συγκεκριμένη φυλή κατέβηκε στην Ηπειρο απο τον 13 αιώνα Αποσυνδέουμε τους Αρβανίτες από τους Αλβανούς αλλά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να συνδέουμε τους Αρχαίους Έλληνες με μας. F@ck logic. Επίσης, πάντα είχαν την απορια γιατί στον π... γιορτάζουμε το 1821, δηλαδή την υποτιθέμενη αρχή της επανάστασης και όχι την απελευθέρωση, το τέλος του πολέμου, όπως οι υπόλοιποι λαοί; Τι βίτσια είναι αυτά; Μήπως επειδή τελικά... χάσαμε; Κανονικότατα; Ηττηθήκαμε, πώς το λένε; Μήπως επειδή μετά την ολοκληρωτική ήττα μας, ανέλαβαν δράση οι "σύμμαχοι"; Makes sense, τί να γιορτάσεις, άλλωστε; Τη ναυμαχία που έκαναν άλλοι; Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2014 από kirileman 6
Cossutius. Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2014 Βρε Panago το αντεπιχείρημα των αρχαίων ημών πρόγονων ειναι γνωστή συνήθεια από τους ημιμαθής. "όταν εμεις φτιάχναμε τον Παρθενωνα εσεις κάνατε τις μαϊμούδες στα δέντρα" και γνωστές τέτοιες αηδίες. Αυτό, από το να αισθανόμαστε μια Α ικανοποίηση για τα επιτεύγαμα των κατοίκων εκείνης της εποχής της οποίας τυγχάνουμε κληρονόμοι, έχει μια διαφορά όμως. Όπως πολύ σωστά λες οτι ο κάθε τυχάρπαστος το παίζει προσβεβλημένος κόμης αν του θίξουν τους αρχαίους, το ιδιο και χειρότερο γίνεται αν πάει να φανεί πως έχει γίνει κάτι σωστό στην Ελλάδα. Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Ο τάδε αρχαιολόγος ανακαλυπτει ένα σημαντικό εύρημα. Κατεθείαν θα υπάρξη προσπάθεια να υποβιβαστεί η ανακάλυψη ή να υπερδημοσιοευθεί με ψευδά στοιχεία. Το πρωτο έχει ως στόχο να μην υπάρχει εθνικη υπερηφάνεια, κάτι που δεν εξυπηρετεί ένα κράτος στο οποιο έχει σκορπιστεί η διχόνοια, το 2ο ειναι μια προσπάθεια να υπάρξει αυτη η υπερηφάνεια αλλά με λανθασμένα στοιχεία. Και τα 2 εξυπηρετουν συμφέροντα τα οποια ειναι λανθασμένα. Αποσυνδέουμε τους Αρβανίτες με τους Αλβανούς αλλά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να συνδέουμε τους Αρχαίους Έλληνες με μας. F@ck logic. Η περιοχή στην οποία κατοικούσε ο αρχαίος Αθηναίος, ειναι η ίδια με την οποία κατοικείς εσυ. Δεν είναι ούτε η Ιλλυρία, ούτε η Σκανδιναβία. Στο φινάλε κανεις δεν λέει οτι είμαστε αρχαίοι Ελληνες. Είμαστε απλά Έλληνες. Επίσης, πάντα είχαν την απορια γιατί στον π... γιορτάζουμε το 1821, Γιορτάζεις την προσπάθεια κάποιων ανθρώπων ώστε να ζήσουν αυτόνομοι. Και το μεγάλο ΟΧΙ γιορτάζεις. Δε γιορτάζεις την απελευθέρωσή μας από τους συμμάχους όμως ούτε την ήττα μας από τους ανώτερους Γερμανους. Θέμα νοοτροπίας ειναι. Άλλοι κάθονται στα αβγά τους ή ανοίγουν τα πόδια, κάποιοι άλλοι προτιμούν να θυσιάσουν τον εαυτό τους. Ούτε ηρωισμός ούτε τίποτε. Διαφορετικό σκεπτικό. Ειμαι σίγουρος οτι αν γινόταν το ιδιο πραγμα με το 40 τώρα, θα τους καλωσοριζαμε και θα στρώναμε και κόκκινο χαλί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα