saya Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 O Δημου μπορει να ειναι εξαιρετος φιλοσοφος , αν και απο οτι βλεπω δεν εχει κανει μεταπτυχιακα , αρα λογικα θα υπαρχου πιο σπουδαγμενοι , αλλα εστω , στην ιστορια ομως γιατι ειναι αυθεντια. Δλδ αν εγω δω τρεις , τεσσερις ταινιες και ντοκυμαντερ περι οδηγησης αεροσκαφων , διαβασω και 4,5 βιβλια και ειμαι ψωνιο και [αω στο πιλοτηριο , θα με αφησουν να οδηγησω αεροσκαφος; Μαλλον οχι..
Porg Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Καλά ο Παππαρο κάτι είναι εντελώς άσχετος τι να λέμε τώρα, γελάνε ο κόσμος με την πάρτυ του.Όσοι τον ξέρουν ως γελωτοποιό δηλαδή γιατί ως ιστορικό δύσκολα... Βγείτε στο δρόμο και ρωτήστε, δεν τον ξέρει κανείς. Τυχαίο;
saya Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Γιατι ειναι ασχετοι απο ιστορια;Ενω ο Πλευρης και ο Δημου ειναι γνωστοι , αρα δεν εχει σχεση αν ειναι αλλου αντικειμενου. Εμεις αυτους θα ακουσουμε.
Porg Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Γιατι ειναι ασχετος απο ιστορια; Ναι. Ο Παπαρρηγόπουλος.
gigisoni Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 O Δημου μπορει να ειναι εξαιρετος φιλοσοφος , αν και απο οτι βλεπω δεν εχει κανει μεταπτυχιακα , αρα λογικα θα υπαρχου πιο σπουδαγμενοι , αλλα εστω , στην ιστορια ομως γιατι ειναι αυθεντια. Δλδ αν εγω δω τρεις , τεσσερις ταινιες και ντοκυμαντερ περι οδηγησης αεροσκαφων , διαβασω και 4,5 βιβλια και ειμαι ψωνιο και [αω στο πιλοτηριο , θα με αφησουν να οδηγησω αεροσκαφος; Μαλλον οχι..Για να γίνει αυθεντία κάποιος σε κάτι δεν είναι απαραίτητα ούτε τα πτυχία ούτε τα μεταπτυχιακά. Πχ http://en.wikipedia.org/wiki/Augusto_and_Michaela_Odone Οικονομολόγος ήταν ο άθρωπος και του απονεμέθηκε τίτλος δόκτωρα ιατρικής χωρίς να έχει ποτέ του σπουδάσει ιατρική ή να πάει για μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Βρήκε και θεραπεία χάρη στην οποία χιλιάδες αγόρια έχουν ζήσει φυσιολογική ζωή. 1
kirileman Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 διοτι θεωρει βασικο στοιχείο του Εθνους τη διατήρηση της γλώσσας. Η γλώσσα δεν είναι φυλετικό χαρακτηριστικό. Και έθνη δεν υπήρχαν στην αρχαιότητα, ούτε φυσικά εθνική συνείδηση. Έτσι νομίζω, τουλάχιστον. Θα ρωτήσω τον Σφακιανάκη που είναι "αυθεντία" σε αυτά. 1
Cossutius. Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Φωτη πάρε και ένα άρθρο απο το αγαπημένο σου capital για τον Παπαρρηγόπουλο βρε. :-P http://www.capital.gr/weekend_articles.asp?id=1299954 Η γλώσσα δεν είναι φυλετικό χαρακτηριστικό. Και έθνη δεν υπήρχαν στην αρχαιότητα, ούτε φυσικά εθνική συνείδηση. Από τα βασικότερα στοιχεία ενός Εθνους ειναι μη πω το βασικότερο, μαζί με τη παράδοση, ήθη έθιμα κτλ. Μη μπερδεύεις τη φυλή με την Εθνότητα. Δεν ειμαστε Ελληνικη φυλή. Ελληνικο Εθνος ειμαστε. Η φυλετικότητα αποτελεί ένα απο τα στοιχεία της ομοεθνίας χωρις να ειναι όμως αναγκαίο πλέον. Το οτι κάποιος ειναι π.χ. μαύρος, δε τον κάνει λιγότερο Ελληνα απο εμένα, εφόσον ο άνθρωπος γεννήθηκε εδω, μιλάει τη γλώσσα μου, ζει με τον ίδιο τρόπο με εμένα, έχει τα ηθη και τα έθιμά μου, λαμβάνει μέρος στην ιστορία του τόπου μου. Οσο για το αν υπήρχε η όχι Εθνική συνείδηση, ο Ηρόδοτος διαφωνεί μαζί σου. Το ιδιο και ο Θουκυδίδης Θα ρωτήσω τον Σφακιανάκη που είναι "αυθεντία" σε αυτά. οϊ μάναμ :-P :-P 2
Porg Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Κάτι είχε πει ένας Ηρώδης, Ηρόδοτος (η κάπως έτσι) σε ένα γκομενάκι απο τον Μαραθώνα την Ουρανία. Για μια απάντηση των Αθηναίων νομίζω "το ελληνικόν εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα" αλλά εντάξει ήταν και νεοναζιστής αυτός δεν είχαν και insomnia εκείνα τα χρόνια, τι περιμένεις 3
Flexeril Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Κάτι είχε πει ένας Ηρώδης, Ηρόδοτος (η κάπως έτσι) σε ένα γκομενάκι απο τον Μαραθώνα την Ουρανία. Για μια απάντηση των Αθηναίων νομίζω "το ελληνικόν εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα" αλλά εντάξει ήταν και νεοναζιστής αυτός δεν είχαν και insomnia εκείνα τα χρόνια, τι περιμένεις Από τους να τους έχουν ωρολογιακή βόμβα σπίτι τους,τους αφομοιώνανε με το ζόρι. Εκεί να δεις μετά "ορμή νεοφώτιστου". Μέχρι κι οι μπάτσοι της εποχής,ξενομερίτες ήτανε (σκλάβοι Σκύθες ραβδούχοι). Κι οι δάσκαλοι της εποχής ξένοι σκλάβοι,κι οι φιλόσοφοι ξένοι,όλοι οι κοινονώντες την Ελληνική παιδεία μετουσιονόντουσαν Έλληνες...
kirileman Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 (επεξεργασμένο) Από τα βασικότερα στοιχεία ενός Εθνους ειναι μη πω το βασικότερο, μαζί με τη παράδοση, ήθη έθιμα κτλ. Μη μπερδεύεις τη φυλή με την Εθνότητα. Δεν ειμαστε Ελληνικη φυλή. Ελληνικο Εθνος ειμαστε. Η φυλετικότητα αποτελεί ένα απο τα στοιχεία της ομοεθνίας χωρις να ειναι όμως αναγκαίο πλέον. Και γω που νόμιζα πως η φυλή είναι το 1ο και κυρίαρχο χαρακτηριστικό του έθνους. Αφού δεν υπάρχει πια δεσμός αίματος (όπως επί Ηροδότου, που τον μνημονεύσατε), για ποιά συνέχεια του Ελληνικού Έθνους μιλάμε; http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE%B8%CE%BD%CE%BF%CF%82_%28%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%29 "Τα κυριότερα από τα γνωρίσματα αυτά μπορεί να είναι η φυλή, η γλώσσα, το θρήσκευμα, η κοινή ιστορία και πολιτισμός και η γεωγραφική καταγωγή." Αλλά για να δούμε και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά κατά πόσο είναι πια όμοια με τότε. - Φυλή: Νομίζω σε αυτό συμφωνούμε. - Θρησκεία: Έχει αλλάξει, ως γνωστόν. - Γεωγραφική καταγωγή: Χωρίς ανάγκη σχολίων και εδώ. - Γλώσσα: Ολόκληρη κουβέντα. Το μόνο χαρακτηριστικό που έχει παραμείνει ως επιχείρημα υπέρ της διαχρονικότητας του περίφημου Ελληνικού Έθνους των 3.000 ετών και βάλε. Άρα;;; *Για την εθνική συνείδηση του τότε, φοβάμαι ότι πολλοί τη μπερδεύουν με τη σημερινή έννοια (εθνικό κράτος). Όμως, δεν υπήρχε τότε Αρχαίο Ελληνικό κράτος, Δεν είχαν ενιαία διοίκηση, σημαία, εθνικό ύμνο κ.λ.π. Ο όρος "Έλληνας" ήταν πολιτισμικός-θρησκευτικός όρος, όχι εθνικός. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2014 από kirileman 1
N3k21 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Για να γίνει αυθεντία κάποιος σε κάτι δεν είναι απαραίτητα ούτε τα πτυχία ούτε τα μεταπτυχιακά. Πολύ σωστά. Η ισχύς αυτού του συλλογισμού ωστόσο δεν σημαίνει επ' ουδενί πως και οποιοσδήποτε καταπιάνεται με κάτι, μπορεί να θεωρηθεί αυθεντία στον εν λόγω τομέα. Μπορεί απλά να έχει άποψη, του λείπει όμως το απαραίτητο υπόβαθρο για περαιτέρω εμβάθυνση στο αντικείμενο. Από τα βασικότερα στοιχεία ενός Εθνους ειναι μη πω το βασικότερο, μαζί με τη παράδοση, ήθη έθιμα κτλ. Μη μπερδεύεις τη φυλή με την Εθνότητα. Δεν ειμαστε Ελληνικη φυλή. Ελληνικο Εθνος ειμαστε. Η φυλετικότητα αποτελεί ένα απο τα στοιχεία της ομοεθνίας χωρις να ειναι όμως αναγκαίο πλέον. Το οτι κάποιος ειναι π.χ. μαύρος, δε τον κάνει λιγότερο Ελληνα απο εμένα, εφόσον ο άνθρωπος γεννήθηκε εδω, μιλάει τη γλώσσα μου, ζει με τον ίδιο τρόπο με εμένα, έχει τα ηθη και τα έθιμά μου, λαμβάνει μέρος στην ιστορία του τόπου μου. Αυτό! Για μια απάντηση των Αθηναίων νομίζω "το ελληνικόν εόν όμαιμόν τε και ομόγλωσσον και θεών ιδρύματα κοινά και θυσίαι ήθεά τε ομότροπα" αλλά εντάξει ήταν και νεοναζιστής αυτός δεν είχαν και insomnia εκείνα τα χρόνια, τι περιμένεις Δε διαφωνώ, ωστόσο πλέον είναι δύσκολο, μην πω αδύνατο, να διαπιστωθεί το "ομόαιμο". Γι' αυτό και στεκόμαστε τόσο στο "ομόγλωσσο" και μερικώς στο "ομόθρησκο". 1
Cossutius. Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Κιριλέ, Παρέλειψες τη λέξη "πλέον" στο ποστ μου. Eπισης παρέλειψες την έννοια του πολιτισμού(σχολιάσες μονο τα υπογραμμισμενα) Αρα μόνο η γλώσσα, ηθη και έθιμα (κουλτούρα) πλέον. Την εποχή που έγραφε ο Παπαρρηγόπουλος υπήρχαν και τα υπόλοιπα σε μεγάλο βαθμο
kirileman Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Κιριλέ, Παρέλειψες τη λέξη "πλέον" στο ποστ μου. Eπισης παρέλειψες την έννοια του πολιτισμού(σχολιάσες μονο τα υπογραμμισμενα) Αρα μόνο η γλώσσα, ηθη και έθιμα (κουλτούρα) πλέον. Την εποχή που έγραφε ο Παπαρρηγόπουλος υπήρχαν και τα υπόλοιπα σε μεγάλο βαθμο Σωστά, αυτά αφορούν, όμως, εμάς. Εμένα, εσένα, τους γονείς και παππούδες μας. Πώς δικαιολογείται ο Παπαρρηγόπουλος όταν στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους βάζει μέσα τον Σωκράτη, τον Ιουστινιανό, τον Ανδρούτσο και τον... Παντελίδη;
gigisoni Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2014 Πολύ σωστά. Η ισχύς αυτού του συλλογισμού ωστόσο δεν σημαίνει επ' ουδενί πως και οποιοσδήποτε καταπιάνεται με κάτι, μπορεί να θεωρηθεί αυθεντία στον εν λόγω τομέα. Μπορεί απλά να έχει άποψη, του λείπει όμως το απαραίτητο υπόβαθρο για περαιτέρω εμβάθυνση στο αντικείμενο. Όπως ισχύει και το αντίθετο. Ένας με πτυχία και διδακτορικά δεν πάει να πει ότι τα όσα πρεσβεύει είναι και η αδιαμφισβήτητη αλήθεια. Ξέρω μία διδάκτωρ της Βυζαντινολογίας πχ, καθηγήτρια και στο πανεπιστήμιο, που αμολά την μια κοτσάνα πάνω στην άλλη όταν μιλά για το Βυζάντιο. Την γνωρίζετε και εσείς, μην λέμε ονόματα και κάνουμε διαφήμιση στα τούβλα που απροειδοποίητα πετά και όποιον πάρει ο Χάρος...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα