Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

κινούμαι για την απόκτηση μίας κάρτας γραφικών από παιδί εδώ μέσα και μου λέει ότι έχει χάσει την απόδειξη αγοράς, αλλά έχει ακόμα 2.5 χρόνια εγγύηση. Μπορώ εγώ άμα βγάλει πρόβλημα η κάρτα να την αντικαταστήσω με εγγύηση με τον σειριακό αριθμό της κάρτας; Μερικοί που ρώτησα υποστήριξαν ότι όχι δεν γίνεται, διότι η απόδειξη είναι η εγγύηση και άμα δεν την έχεις μπορεί να θεωρήσουν ότι την έχεις κλέψει. Τι ισχύει; Γνωρίζει κάποιος ΣΙΓΟΥΡΑ από προσωπική εμπειρία;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Δημοσ.

αν έκανε ονομαστικα την αγορά ας πάει στο καταστημα που την πήρε να ζητήσει αντίγραφο της απόδειξης.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον υπάρχει ο σειριακός αριθμός , αν πχ δεν στην αλλάζουν για αυτον τον λόγο στο κατάστημα μπορεις να την στείλεις με rma στην κατασκευάστρια εταιρία και αυτο στο λέω για μια asus nvidia που ειχα το ιδιο θέμα ασχέτως αν τελικά δεν την έστειλα για την άλλαξαν στο κατάστημα

Δημοσ.

αν έκανε ονομαστικα την αγορά ας πάει στο καταστημα που την πήρε να ζητήσει αντίγραφο της απόδειξης.

Έκλεισε το μαγαζί.

 

Δεν υπάρχει πρόβλημα εφόσον υπάρχει ο σειριακός αριθμός , αν πχ δεν στην αλλάζουν για αυτον τον λόγο στο κατάστημα μπορεις να την στείλεις με rma στην κατασκευάστρια εταιρία και αυτο στο λέω για μια asus nvidia που ειχα το ιδιο θέμα ασχέτως αν τελικά δεν την έστειλα για την άλλαξαν στο κατάστημα

Είσαι σίγουρος φίλε;

Και πώς γίνεται αυτό; Πρώτα με support ticket;

Δημοσ.

Ακριβώς αυτο ανοίγεις ενα support ticket και μετα αν χρειαστεί μιλάς κατευθείαν στο τηλέφωνο με την εταιρία.

 

Στην δικιά μου περίπτωση ειχα ενα μπέρδεμα με μια asus nvidia και ενα θέμα με την εγγύηση που την κάλυπτε εν μέρη ενα ελληνικό κατάστημα , τεσπα μίλησα με την asus στην ιταλία αφου τους ειπαν το serial number μου ειπαν οτι υπάρχει κανονικα εγγύηση και μου έδωσαν οδηγίες πως να την στείλω για ελεγχο κτλο , δεν με ρώτησα αν εχω απόδειξη απο ελληνικό η αλλο κατάστημα

 

Δεν ξέρω αν υσχύει για ολες τις εταιρίες και προιόντα αλλα νομιζω οτι ετσι παει

Δημοσ.

Ακριβώς αυτο ανοίγεις ενα support ticket και μετα αν χρειαστεί μιλάς κατευθείαν στο τηλέφωνο με την εταιρία.

 

Στην δικιά μου περίπτωση ειχα ενα μπέρδεμα με μια asus nvidia και ενα θέμα με την εγγύηση που την κάλυπτε εν μέρη ενα ελληνικό κατάστημα , τεσπα μίλησα με την asus στην ιταλία αφου τους ειπαν το serial number μου ειπαν οτι υπάρχει κανονικα εγγύηση και μου έδωσαν οδηγίες πως να την στείλω για ελεγχο κτλο , δεν με ρώτησα αν εχω απόδειξη απο ελληνικό η αλλο κατάστημα

 

Δεν ξέρω αν υσχύει για ολες τις εταιρίες και προιόντα αλλα νομιζω οτι ετσι παει

Και εγώ για ASUS κινήθηκα. Δηλαδή δεν ενδιαφέρθηκαν καθόλου για ονοματοεπώνυμο και από πού την πήρες; Ωραία. Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...