Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα λοιπόν βλέπουμε με την γυναίκα μου κάποια μήνυματα στο κινητό της ότι έγιναν 4 συναλλαγές με την πιστωτική της κάρτα,τρεις από μια λίρα και μια 1900 λίρες!Επικοινώνησε με την τράπεζα λίγο καθυστερημενα γιατί δεν είδαμε άμεσα το μήνυμα και περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει.

Η χρέωση έγινε από το play.com.Τι μπορεί να έγινε ρε παιδιά?Εμένα το μυαλό μου πάει ότι χακαραν κάποιο σαιτ που χρησιμοποιεί την κάρτα της η γυναίκα μου και υπεκλεψαν τα στοιχεία της κάρτας της. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο?Η κάρτα φυσικά έχει ακυρωθεί και θα πάμε αύριο στην τράπεζα να δούμε τι θα γίνει

Δημοσ.

Βέβαια έκανε.

Το κατάστημα αυτό έχει από ηλεκτρονικά παιχνίδια μέχρι παπούτσια.

Εγώ δεν έχω ψωνίσει πότε από εκεί αλλά μια ματιά που του έριξα νορμάλ φαίνεται

Δημοσ.

η κλοπή των στοιχείων της κάρτας δεν είναι σίγουρο ότι έγινε από online αγορές.

 

Είναι πιθανό είναι να χάκαραν τους servers κάποιας εταιρείας clearance πιστωτικών, και να πήραν από εκεί τα στοιχεία των καρτών.

Οι εταιρίες αυτές κάνουν clearance όλων των ειδών τις συναλλαγές, φυσικά και σε κανονικά μαγαζιά..

Δημοσ.

πρωτα ενημερωνεις το σιτε και μετα πας τραπεζα.

την τραπεζα την συμφερει να τα πληρωσεις και μαλλον θα το κανεις.γι αυτο παρε τηλ.ή στειλε μειλ ή οτι εχει το play και πες το προβλημα.

τωρα απο που φαγαν την καρτα κατα 99% θα υποθεσω απο το pc.

σκαναρε για ιους με antivirus+malwarebytes

Μετα αν απαντησε καποιος απο τους 2 σας σε εμαιλ τυπου επιβεβαιωσε την καρτα σου.

Οσα σιτε εχουν παρε δωσε με καρτες ειναι και κρυπτογραφημενα στις συναλλαγες απο την τραπεζα που χρησιμοποιουν...

  • Like 1
Δημοσ.

επίσης το play.com είναι πολύ γνωστό site και αξιόπιστο, φαντάζομαι και το support τους θα είναι καλό σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί τους. από άλλα θέματα που έχω διαβάσει, γενικά οι τράπεζες ενημερώνουν πριν κινηθεί ένα τόσο μεγάλο ποσό για να επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα της συναλλαγής. εσάς δεν σας κάλεσε κανείς;

 

ενημερώστε αύριο τι έγινε, και καλή τύχη

 

ps: καλό θα ήταν να βγάλετε μια χρεωστική κάρτα ή μια prepaid, για να κάνετε την δουλειά σας με ασφάλεια στο διαδίκτυο. ρωτήστε στην τράπεζα να σας πουν, είναι γρήγορη διαδικασία με ελάχιστο κόστος.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν χρησιμοποιείς την κάρτα online είναι πιθανό να έγινε από κει η υποκλοπή. Το ίδιο πιθανό όμως είναι να έγινε και σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα. Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και νομίζω δε θα έχεις πρόβλημα. Όταν λες αργήσατε να το δείτε, πότε έγιναν οι συναλλαγές? (υποτίθεται γι'αυτό υπάρχει η ειδοποίηση στο κινητό, για να δεις άμεσα την συναλλαγή!)

Δημοσ.

Εντάξει πήγαμε στην τράπεζα και κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής σήμερα .

Μας είπαν ότι η τράπεζα μας προστατεύει απόλυτα και ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος αλλά μπορεί να χρειαστεί κάνας μήνας για να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...