masteripper Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Καλησπέρα , θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Τον Δεκέμβριο του 12 αγόρασα 1 ηλεκτρικό καλοριφέρ μαρκας AEG απο το e-shop για να ζεσταίνεται το μωρό. Πριν απο λίγες μέρες απλώς "πέθανε"....απλώς δεν άναβε. Παίρνω την απόδειξη μου και πάω στο e-shop του Κιλκίς. Αυτός που έχει το μαγαζί μου λέει "δεν ξέρω πόση εγγύηση έχει" και παίρνει τηλέφωνο κάτω στα κεντρικά και επικοινωνεί με κάποια κυρία (νομίζω Αμαλία) Αφού της λέει τον κωδικό του καλοριφέρ μου λέει δυστυχώ έχει εγγύηση 1 χρόνο και πέρασε....του λέω ότι εγώ ξέρω ότι οτιδήποτε πωλείται στην Ευρωπαική Ένωση έχει εγγύηση 2 έτη αλλά μου λέει όχι 1 χρόνος είναι δεν μπορώ να κάνω τίποτα.Το παίρνω παραμάσχαλα και φεύγω. Ρωτάω το τοπικό service της AEG και μου λέει απότι ξέρω 2 χρόνια είναι η εγγύηση σε όλα... Γυρνάω σπίτι ψάχνω τα καλοριφερ μου "δεν βρισκόταν κιόλας" και μπαμ φάτσα - καρτα ακριβώς 2ο στην λίστα με τα καλοριφέρ ακριβώς το ίδιο μοντέλο να αναγράφει 2 έτη εγγύηση. Τώρα εγώ τι να κάνω...να πάω και να τους τρλιψω στην μούρη ή να κάνω μια ωραιότατη καταγγελία και κάποιοι να χάσουν τον ύπνο τους. Ο χειμώνας πέρασε και μέχρι τον επόμενο έχει αρκετούς μήνες...για πέστε άποψη....
BadBoy Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Σε πρώτη φάση ζητάς από το service της AEG να σου δώσουν γραπτώς το ότι έχει δύο χρόνια εγγύηση και με αυτό το χαρτί πηγαίνεις στο eshop. Αρχικά τους ζητάς ήρεμα να τιμήσουν την εγγύηση και αν αρχίσουν τα περίεργα πετάς τις λέξεις καταγγελία, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και δικηγόρος και βλέπεις να αλλάζουν δέκα χρώματα. 2
kage Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 και γιατι δεν το στελνεις/πας απευθειας στην aeg? http://www.aeg.com.gr/Service--support/
Dare-Devil Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Το e-shop ως εταιρία οφείλει να σου δώσει 2 χρόνια εγγύηση ανεξαρτήτως εγγύησης κατασκευαστή αυτό λέει σε γενικές γραμμές ο νόμος. Από κει και πέρα ο κατασκευαστής AEG δίνει την δική του εγγύηση (99% 2ετής)
masteripper Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Σκέφτομαι αυριο το πρωι να πάρω στους πωλητές του e-shop μήπως η κυρία στην οποία έπεσα είναι απο τα "άξια" παιδιά. Μήπως κάποιος έχει τον νόμο πρόχειρα.
Dare-Devil Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Σκέφτομαι αυριο το πρωι να πάρω στους πωλητές του e-shop μήπως η κυρία στην οποία έπεσα είναι απο τα "άξια" παιδιά. Μήπως κάποιος έχει τον νόμο πρόχειρα. Ενα απο τα δύο θα κανα στη θέση σου: 1) Παω εκει ζητάω 2ετης εγγύηση βάση νομοθεσίας στο πρώτο "μα μου" που θα μου λεγαν θα τους ελεγα καλώς τότε θα πάω να κανω καταγγελία . Ότι έκανε ο ξάδερφος μου με λαπτοπ Samsung όπου η samsung έδινε 1 έτος αλλά το κατάστημα οφείλει να δώσει 2 χρόνια. Του χάλασε στη διετία. Πολύ απλα τα πράγματα του το φτιάξαν τσάμπα και μιλάμε για τεράστια αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών. 2) Βαριεμαι να τους τεντώσω οπότε πάω στο service της AEG για επισκευή του προιόντος. Και να σου πω και κάτι αν είναι να σου το αλλάξουν άμεσα εκεινη την στιγμή στο e-shop αξίζει να μπλέξεις με το e-shop αν είναι να πάει για επισκευή τότε θα πάει στην AEG οπότε απο αποψη χρόνου σε συμφέρει να το πας εσυ απευθείας στην AEG.
masteripper Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Θα δω πως θα πάει με το τηλέφωνο και ανάλογα θα κινηθώ.Ο "δρόμος" της καταγγελίας πως πάει?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα