Προς το περιεχόμενο

H1Z1 | Auto Royale | Battle Royale [Free to Play]


zer_raiden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

h1z1-buttonjpg-e3290d_640w.jpg

Αναφορά σε κείμενο

Sony Online Entertainment president John Smedley revealed today that the company has been developing a free-to-play MMO called H1Z1.

"It’s a massively multiplayer game in which players fight for survival in a world where death is the only sure thing," Smedley said. "The H1Z1 virus devastated mankind and left nothing but death and destruction in its wake and a world nearly empty of human life where the remnants of humanity are in a fight against extinction against those infected with the virus."

Smedley addressed the similarities between H1Z1 and other survival/zombie titles by pointing to many of the features that SOE hopes will make H1Z1 rise above the rest. Some of the features Smedley spoke of include multiple servers with different rule sets that can hold "thousands of players," crafting, an in-game economy built around a trading system, and many more.

"It uses our proprietary next-gen Forgelight engine and that means we’ve had a lot of really cool technology to work with to make the game we wanted to make," he added. The game will also use the roadmap system from Planetside 2 to "clearly communicate what features we’re working on."

Smedley also stated that the game is designed to allow players to become part of the design process.

"We’ll be opening it up for Player Studio creations too so expect player-created items to make their way into the game," he said. The design team is putting emphasis on "player ownership and building."

πηγη http://uk.ign.com/articles/2014/04/10/sony-reveals-new-mmo-h1z1

υπαρχει σχετικο θεμα και στο reddit

Και το βιντεο με το σχετικο gameplay H1Z1 Gameplay

Αναφορά σε κείμενο

[...] SOE president John Smedley said on the latest Game Talk Live episode, and will be available in 4-6 weeks via Steam Early Access for $20. [...]

πηγη

Επίσημο site: https://www.h1z1.com/home

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει, είχα λίγο χρόνο για να συλλέξω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα και αν πραγματικά θα αποτελέσει ανταγωνιστή του DayZ:

 

Το βασικό "πλεονέκτημα" του Dayz είναι η δυσκολία. Η SOE είναι γνωστή για την προσπάθεια της να ανταποκριθεί στις μάζες, όχι σε συγκεκριμένο κοινό. Γι ' αυτό θα μπορούσαν να βρουν πολλούς παίκτες σε αυτούς που μπορεί να βρίσκουν το Dayz δύσκολο. Εκείνους, όπως εμένα, που μου αρέσει η πρόκληση, μπορεί να βρω το παιχνίδι της SOE πολύ εύκολο, και γρήγορα να χάσω το ενδιαφέρον. 

 

Το γεγονός ότι το DayΖ κάθεται πάνω στην εμπειρία της Bohemia με τους εξωμοιωτές του δίνει άλλο ένα "πλεονέκτημα" όχι μόνον όσον αφορά το διαφορετικό κοινό. Η SOE δεν έχει κάνει ποτέ sim. Δεν έχουν καμία εμπειρία σε αυτόν τον τομέα από όσο ξέρω. Και αν η Bohemia συνεχίσει να εργάζεται σε αυτόν τον τομέα, όπως για παράδειγμα, την εφαρμογή του συστήματος από το Arma 3 που επιτρέπει να προσαρμοστεί το ύψος του χαρακτήρα ανάλογα με το εμπόδιο που βρίσκεται μπροστά του (Stance adjust system), ή ακόμη και να προστεθούν διαφορετικές ταχύτητες και τρόποι κίνησης, αντί για το αδέξιο "δυαδικό" σύστημα κίνησης (δύο τρόποι: ακινησία ή κίνηση), να φτιαχτεί η διασπορά των όπλων και να προστεθεί ο ανθρώπινος παράγοντας στο στόχο, θα λειτουργήσει επίσης, υπέρ του DayΖ.

 

Συνολικά, πιστεύω ότι η Bohemia μπορεί να δώσει ένα παιχνίδι που είναι ριζικά διαφορετικό. Ποιό δύσκολο και λεπτομερές από οποιοδήποτε άλλο παρόμοιο παιχνίδι της αγοράς, σήμερα ή και στο μέλλον.

 

Η SOE ενδέχεται δώσει ένα κατά τα άλλα καλό παιχνίδι που είναι εύπεπτο και θα προσελκύσει το πλήθος που θέλουν ζόμπι, αλλά δεν θέλουν πρόκληση.

 

Νομίζω ότι τα δύο παιχνίδια τελικά δεν θα ανταγωνίζονται για το ίδιο αγοραστικό κοινό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

I will also go right to the heart of the question alot of players will have – “There are a lot of survival / Zombie games… how is this one going to be any different?”. First off, it’s a persistent MMO that can hold thousands of players on servers we host (yes there will be multiple servers with very different rule sets). Why is that a good thing? It means a thriving economy (oh yes… there’s trading). It also means you have potential allies in the all-out war on the Infected... and many an enemy as well. It uses our proprietary next-gen Forgelight engine and that means we’ve had a lot of really cool technology to work with to make the game we wanted to make. It’s also designed from the ground up for our players to become part of the design process. The Roadmap system that we built for PlanetSide 2 will be used extensively to clearly communicate what features we’re working on and what you can expect and when.

 

Πιστευω οτι εχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ potential,   μιλαμε για μια εταιρεια που εχει το ταλεντο ΚΑΙ τους πορους, το dayz οπως και πολλα αλλα  zombie (indie) games ειχανε καλες ιδεες αλλα στην υλοποιηση απετυχαν ! το οτι ΔΕΝ τρεχει στην μηχανη του arma ( κρινοντας απο το mod οπου κουνιουσουνα και σημαδευες σαν  τανκ )  για μενα ειναι μεγαλο  +

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...