Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, firepc είπε

Η Bethesda ετοιμάζει νέα μηχανή γραφικών για το The Elder Scrolls 6 🙏

The Elder Scrolls 6 Is Meant to Be "Played for a Decade" | Den of Geek

https://unboxholics.com/news/gaming/80121-i-bethesda-epivevaionei-pos-ta-starfield-kai-the-elder-scrolls-6-tha-feroun-nea-michani-grafikon

 

1 εκατομμυριο ωρες πανω κατω θα γραψει το κοντερ.. :D
Πρεπει θα πεσει το backlash του αιωνα αν μεινει σε heavily modified versions και μια απο τα ιδια..

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν βοηθησει στο ευαγγελιο που λεγεται Elder Scrolls που να βοηθησει ετσι ειναι.. Ασχετο αλλα ενα morrowind το εχω πεθυμησει να το βαλω λιγο παλι.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε

Αν δεν βοηθησει στο ευαγγελιο που λεγεται Elder Scrolls που να βοηθησει ετσι ειναι.. Ασχετο αλλα ενα morrowind το εχω πεθυμησει να το βαλω λιγο παλι.. 

αστο, δεν γυρναω σε εποχες 2002

Θα καω 🥵

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, firepc είπε

Η Bethesda ετοιμάζει νέα μηχανή γραφικών για το The Elder Scrolls 6 🙏

The Elder Scrolls 6 Is Meant to Be "Played for a Decade" | Den of Geek

https://unboxholics.com/news/gaming/80121-i-bethesda-epivevaionei-pos-ta-starfield-kai-the-elder-scrolls-6-tha-feroun-nea-michani-grafikon

Πράγματι ετοιμάζουν καινούρια μηχανή σε DX12 και πειραματίζονται και με Vulkan. Κρατάω μικρό καλάθι κρίνοντας από κάποιες χαζές τεχνικές ερωτήσεις που κατά καιρούς κάνουν σε κάτι channels 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, godlike είπε

Πράγματι ετοιμάζουν καινούρια μηχανή σε DX12 και πειραματίζονται και με Vulkan. Κρατάω μικρό καλάθι κρίνοντας από κάποιες χαζές τεχνικές ερωτήσεις που κατά καιρούς κάνουν σε κάτι channels 

Το αποκλειω να χρησημοποιει κατι αλλο εκτος του dx12 τωρα που την πηρε η microsoft. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οverhaul κάνουν στην creation engine.

https://www.overclock3d.net/news/software/bethesda_s_next-gen_creation_engine_overhaul_is_the_largest_to_date/1

tidbits

Αναφορά σε κείμενο

Starfield is a singleplayer, no multiplayer aspects. Procedural generation confirmed for Starfield and TES:VI This is a tool for developers to create massive landmass and does not mean the land will be randomly generated in real time like No Man's Sky, meaning your game will look the exact same as everyone else. This is simply an engine tool to create larger worlds, so expect Starfield (planets?) to be much larger than Fallout 76's map, which is already four times bigger than Skyrim. Huge major overhaul to the Creation Engine - larger than the jump from Morrowind to Oblivion ("when people see the results, hopefully they'd be as happy as we are.") Rendering Animation Artificial Intelligence & Pathing Procedural Generation And more areas. “It’s going to be a while” until we see Starfield, the release can be subject to delays etc. so he really doesn’t feel comfortable talking about it yet. He doesn't want to reveal Starfield earlier and just release teasers until the eventual release like Cyberpunk. NPCs will play a large role in future games, cities will be expansive and large compared to past games, etc. Will be on Game Pass from Day 1 alongside ES:VI. Bethesda will continue to support mod support in the future

 

Χμμμμ....

https://www.gameinformer.com/2020/11/01/a-battle-royale-vampire-the-masquerade-game-announced

 

Επεξ/σία από DaVillain
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αμάν αμάν

AMD confirms RX 6000-series RDNA 2 ‘Big Navi’ GPU lineup will support Ray Tracing in existing titles

 

AMD confirmed that they would be only supporting the industry standards, which basically includes Microsoft’s DXR API and Vulkan’s raytracing API.

 

“AMD will support all ray tracing titles using industry-based standards, including the Microsoft DXR API and the upcoming Vulkan raytracing API. Games making of use of proprietary raytracing APIs and extensions will not be supported.”— AMD marketing.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...