Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ετσι ειναι, οταν δεν επενδυεις απλα στην "φημη" σου με ποιοτητα και σωστα προιοντα στον τομεα σου αυτα παθαινεις. Θυμαμαι εποχες πριν χρονια που εβλεπες CAPCOM ή KONAMI ή BLIZZARD (και φυσικα και αλλα ονοματα) πανω στο κουτι καπιου παιχνιδιου και απλα αγοραζες το παιχνιδι χωρις καν να ξερεις τι ειναι και οπως σχεδον παντα ηταν διαμαντι. Και ολα αυτα χωρις την διαφημηση και καλυψη που υπαρχει σημερα απο τον τυπο και internet. 

 

Μονοι τους καταστραφηκανε, δεν τους φταιει κανεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γυρίσαν την πλάτη σ' αυτούς που τους στήριζαν για χρόνια, τους PC Gamers, θέλαν να πιάσουν με το Crysis την επιτυχία του CoD και απλά απέτυχαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι αν θα μάθουν απο το λάθος τους ή όχι, πχ η Remedy έλεγε πως δεν θα ξανακάνει συμβόλαιο για exclusive, και τσούπ! σκάει το Quantum Break exclusive..

Προσωπικά, ελπίζω να μην κλείσει και να μάθει απο τα λάθη της (και φυσικά να επιστρέψει στο πραγματικό της κοινό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από οτιδήποτε άλλο η CryEngine ήταν μια high-end μηχανή για benchmarking και τίποτα παραπάνω. Δεν υιοθετήθηκε από σχεδόν κανένα άλλο developer σε αντίθεση με την Unreal Engine 3 και τη Unity. Οπότε όταν έχεις κάνει μια τόσο τεράστια επένδυση σε καινοτόμο τεχνολογία και δε μπορείς να την πουλήσεις μετά, νομοτελειακά είσαι σε πολύ δύσκολη θέση. Η ποιότητα των Crysis 2 - 3 μπαίνει για μένα σε δεύτερη και σε τρίτη μοίρα και περισσότερο συσκοτίζει την ουσία, όπως και το τι θα γινόταν αν αφοσιωνόταν στα PC.

 

EDIT: Για του λόγου το αληθές, έπεσα πάνω στο ακόλουθο.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:CryEngine_games

 

Όταν από την εποχή του πρώτου Crysis έχει καταφέρει να αποκομίσεις έσοδα μέσω licencing μόνο από μια χούφτα παιχνίδια, τι περιμένεις να αλλάξει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι είναι η CryEngine ; Κάνεις μεγάλο λάθος, η CryEngine 3 είναι μια πολύ καλή multithreaded μηχανή με πολλές επιλογές και διαβαθμίσεις.Αυτοί πάτωσαν για το λόγο που έγραψα πιο πάνω, τόσα χρόνια τους στήριζαν οι PC Gamers, μόλις άρχισαν να βγάζουν τα παιχνίδια και για κονσόλες, άρχισε η κατρακύλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι είναι η CryEngine ; Κάνεις μεγάλο λάθος, η CryEngine 3 είναι μια πολύ καλή multithreaded μηχανή με πολλές επιλογές και διαβαθμίσεις.

 

Καμία διαφωνία. Οι οποίες όμως αξιοποιήθηκαν πού?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό της Cryengine είναι η περιορισμένη συμβατότητα - μιας και πρέπει αποκλειστικά όλα τα αρχεία εικόνας που θέλεις να βάλεις μέσα της να τα μετατρέψεις σε ιδιαίτερο proprietary format,πράγμα που μπορείς να κάνεις μόνο με plugin της ίδιας της Crytek για το Photoshop. Παρομοίως για να εισάγεις 3d models στη Cryengine,πρέπει πάλι να το κάνεις μέσω ειδικού plugin για το 3ds Studio,αν έχεις Maya ή Blender την έβαψες.

 

Τα παραπάνω είναι πρόβλημα.

Είναι πιθανό να σκέφτηκε η Crytek πως θα ήταν καλή ιδέα να κάνουν κάποιου είδους συμφωνία αποκλειστικότητας με τρίτες εταιρίες για κάποιο ώφελος,αλλά τα αρνητικά αποτελέσματα πιστεύω ίσως να υπερνικάν τα επιθυμητά.

 

Σκέψου τώρα,για παράδειγμα κάθε παιχνίδι μπορεί να έχει εκατοντάδες ή και χιλιάδες διαφορετικά textures,και τα textures αυτά να χρειάζεται να επεξεργάζονται ξανά και ξανά μέχρι να φτάσουν στη τελική μορφή. Θες να περάσεις τα textures αυτά στη cryengine,αλλά πρέπει πρώτα να τα βάλεις ένα-ένα στο photoshop για να τα κάνεις μετατροπή και εξαγωγή με το plugin της crytek στο format της cryengine. Και γιατί να το κάνεις όλο αυτό όταν υπάρχουν άλλες μηχανές που είναι συμβατές με πολλά και διάφορα format αρχείων που είναι διαδεδομένα standard ? Απλά θα καθυστερήσει το workflow σου η παραπάνω διαδικασία. Άρα στη τελική κάθεσε κάτω και υπολογίζεις τον χρόνο επιπλέον που θα χρειαστείς,και μιας και ο χρόνος είναι χρήμα αποφασίζεις να διαλέξεις τη μηχανή που σου τρώει λιγότερο χρόνο για να κάνεις τα ίδια πράγματα,για να αυξήσεις τη παραγωγικότητα σου.

 

Το πρόβλημα της Cryengine δεν είναι η τιμή που ζητά η Crytek,ίσα ίσα είναι φθηνότερη της Unreal ήδη.

Τα προβλήματα της Cryengine που θα ήταν καλό να διορθώσει η Crytek είναι δύο: 

a' περιορισμένη συμβατότητα με τρίτα προγράμματα και φορμάτ αρχείων.

β' ελάχιστες πληροφορίες (manuals,tutorials) σε σύγκριση με τις άλλες μηχανές.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>Το κακό της Cryengine είναι η περιορισμένη συμβατότητα - μιας και πρέπει αποκλειστικά όλα τα αρχεία εικόνας που θέλεις να βάλεις μέσα της να τα μετατρέψεις σε ιδιαίτερο proprietary format,πράγμα που μπορείς να κάνεις μόνο με plugin της ίδιας της Crytek για το Photoshop. Παρομοίως για να εισάγεις 3d models στη Cryengine,πρέπει πάλι να το κάνεις μέσω ειδικού plugin για το 3ds Studio,αν έχεις Maya ή Blender την έβαψες.</p>

<p> </p>

<p>Τα παραπάνω είναι πρόβλημα.</p>

<p>Είναι πιθανό να σκέφτηκε η Crytek πως θα ήταν καλή ιδέα να κάνουν κάποιου είδους συμφωνία αποκλειστικότητας με τρίτες εταιρίες για κάποιο ώφελος,αλλά τα αρνητικά αποτελέσματα πιστεύω ίσως να υπερνικάν τα επιθυμητά.</p>

<p> </p>

<p>Σκέψου τώρα,για παράδειγμα κάθε παιχνίδι μπορεί να έχει εκατοντάδες ή και χιλιάδες διαφορετικά textures,και τα textures αυτά να χρειάζεται να επεξεργάζονται ξανά και ξανά μέχρι να φτάσουν στη τελική μορφή. Θες να περάσεις τα textures αυτά στη cryengine,αλλά πρέπει πρώτα να τα βάλεις ένα-ένα στο photoshop για να τα κάνεις μετατροπή και εξαγωγή με το plugin της crytek στο format της cryengine. Και γιατί να το κάνεις όλο αυτό όταν υπάρχουν άλλες μηχανές που είναι συμβατές με πολλά και διάφορα format αρχείων που είναι διαδεδομένα standard ? Απλά θα καθυστερήσει το workflow σου η παραπάνω διαδικασία. Άρα στη τελική κάθεσε κάτω και υπολογίζεις τον χρόνο επιπλέον που θα χρειαστείς,και μιας και ο χρόνος είναι χρήμα αποφασίζεις να διαλέξεις τη μηχανή που σου τρώει λιγότερο χρόνο για να κάνεις τα ίδια πράγματα,για να αυξήσεις τη παραγωγικότητα σου.</p>

<p> </p>

<p>Το πρόβλημα της Cryengine δεν είναι η τιμή που ζητά η Crytek,ίσα ίσα είναι φθηνότερη της Unreal ήδη.</p>

<p>Τα προβλήματα της Cryengine που θα ήταν καλό να διορθώσει η Crytek είναι δύο: </p>

<p>a' περιορισμένη συμβατότητα με τρίτα προγράμματα και φορμάτ αρχείων.</p>

<p>β' ελάχιστες πληροφορίες (manuals,tutorials) σε σύγκριση με τις άλλες μηχανές.</p>

Νομίζω ότι το παραπάνω πόστ δείχνει έναν πραγματικό γνωστή και το λέω ειλικρινά χωρίς καμιά διάθεση ειρωνιας.

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυο παιχνίδια που περιμένω και θα ειναι ανεπτυγμένα με Cry Engine 3 ειναι το Kingdom's Come: Deliverance και το Evolve απο τους δημιουργούς του πρώτου L4D.

 

https://www.youtube.com/watch?v=e8TyKt8YQNY

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι άλλα ευχάριστα νέα για την Crytek (είπαμε, κονσόλες = σίγουρα λεφτά). Δε πληρώνουν το προσωπικό τους εγκαίρως, ακυρώθηκε sequel του Ryse (μεταξύ άλλων project) και πολλοί σκέφτονται να φύγουν απο το studio (έχουν ήδη φύγει 100 άτομα το τελευταίο τρίμηνο).

 

 

Sources: Crytek Not Paying Staff On Time, Ryse Sequel Dropped

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ε μα λογικότατα πράγματα...

 

Crysis 2: εμπορική αποτυχία. (το κόστος παραγωγής του ήταν μεγαλύτερο απ τα έσοδα πωλήσεων)

Crysis 3: εμπορική αποτυχία.

Warface: εμπορική αποτυχία.

Ryse: εμπορική αποτυχία.

 

Ήταν επόμενο πως κάποια στιγμή τα λεφτά θα τους τελείωναν.

 

Μετά από το Crysis Warhead η Crytek κάνει συνέχεια κακές επιλογές και όλα τις τα προιόντα ήταν εμπορικά αποτυχημένα. Όχι δηλαδή μόνο κέρδος δεν έβγαλε,αλλά είχε και ζημίες.

 

Το πιο επιτυχημένο παιχνίδι της Crytek μέχρι στιγμής είναι το πρώτο Crysis. 5.000.000  πωλήσεις. Ο κόσμος το γούσταρε για 2 λόγους. Πρώτον λόγο των γραφικών του,και δεύτερον λόγο του gameplay του που περιείχε ανοιχτούς κόσμους για free roaming,και μετακίνηση με πληθώρα οχημάτων. Αντί να συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο,βγάλαν το Crysis 2 ως ένα κονσολίστικο και γραμμικό Call of Duty clone,και από κει που το Crysis έκανε 3.000.000 πωλήσεις σαν αποκλειστικό στο PC,το 2 έκανε 3.000.000 πωλήσεις και στις 3 πλατφόρμες συνολικά (xbox360,ps3,PC),με τη διαφορά κιόλας ότι τα έξοδα παραγωγής του 2 ήταν πολύ μεγαλύτερα από του πρώτου. Και εδώ έρχεται και η λεγόμενη Νέμεσις και 'Θεία Δίκη' για να διδάξει στους ανθρώπους τι κακό πράγμα είναι η Ύβρι,δηλαδή το να υπερτιμάν πολύ τους εαυτούς τους,μιας και ο Yerli πριν κυκλοφορήσει το Crysis 2 είπε τη θεική ατάκα "Στο PC πουλήσαμε μόνο 3 εκατομμύρια επειδή υπήρχε πειρατεία ενώ αν δεν υπήρχε θα πουλούσαμε 10 εκατομμύρια αντίτυπα,και άμα το παιχνίδι ήταν multiplatform λόγο του μεγάλου αριθμού χρηστών των κονσολών θα 'χαμε κάνει τουλάχιστον 30.000.000 πωλήσεις" Πιστεύω θα 'χει φάει τη γλώσσσα του τώρα.

Το Crysis 2 δεν ήταν αποτυχία επειδή βγήκε στις κονσόλες - αλλά επειδή ήταν 'άλλη μια από τα ίδια',ένας κλόνος του Call of Duty με σούπερ δυνάμεις. Έπειτα αποφάσισαν να μικρύνουν ακόμα περισσότερο το FOV στο Crysis 3,σε σημείο που να προκαλεί ναυτία "motion sickness" στους παίχτες,με αποτέλεσμα το 3 να τα πάει ακόμα χειρότερα και απ το 2,και να αγγίξει τα 2 εκατομμύρια πωλήσεις με το ζόρι.

Σαν να μην έφταναν όλες αυτές οι κακές επιλογές στη σειρά Crysis,αποφάσισαν να φτιάξουν και ένα free to play shooter,το οποίο και πάλι θα είναι "μια από τα ίδια" κατά τ' άλλα,δηλαδή κλόνος του Call of Duty χωρίς δική του προσωπικότητα,και σαν να μην έφτανε αυτό το κάναν και pay to win όπου πρέπει να πληρώσεις για να αποκτήσεις τα δυνατά όπλα,και είπαν να μη μείνουν καν στο ήδη κακό pay to win σύστημα,και να κάνουν μια ακόμα χειρότερη επιλογή,κάνωντας τον παίχτη να μην αγοράζει τα όπλα αυτά όταν δίνει αληθινά χρήματα από το πορτοφόλι του αλλά να τα νοικιάζει και να παραμένουν στο λογαριασμό του για περιορισμένο διάστημα!

Τέλος σε μια αποστολή αυτοκτονίας αποφάσισαν να βγάλουν ένα παιχνίδι ως exclusive του Xbox One.Δηλαδή μιας κονσόλας που τη στιγμή εκείνη ήταν διαθέσιμη μόνο στο 1/3 των χωρών της αγοράς,και η οποία ήταν η ακριβότερη,και η πιο αδύναμη από πλευράς πωλήσεων λόγο και των "μέτρων κατά της πειρατείας" της Microsoft τα οποία ναι μεν τώρα τα απέσυρε,αλλά τη ζημιά στο launch και κατ' επέκταση στο Ryse και την Crytek την έκαναν.

 

Πωλήσεις Ryse: 910 χιλιάδες.

 

Αυτά που λέτε για την Crytek. Προσωπικά αδιαφορώ για το τι θα πάθει. Ούτως ή άλλως έχει να βγάλει παιχνίδι που να μου αρέσει απ' το 2008. (6 χρόνια)

 

 

Ας δούμε και τις πωλήσεις των παιχνιδιών της στη σειρά μαζί με τις χρονολογίες δίπλα για να πάρουμε μια εικόνα.

 

 

2007 - Crysis - 5.000.000 

2011 - Crysis 2  - 3.000.000  

2013 - Crysis 3  - 2.000.000 

2013 - Ryse  - 910.000 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ενα πραμα διαφωνω. Το crysis 2 ηταν κακο παιχνιδι ΑΚΡΙΒΩΣ επειδη το βγαλαν σε κονσολα. Δεν τραβαγε η κονσολα για παραπανω, και αυτο φανηκε και απο το ποσο καιρο τους πηρε το port του xbox / ps3, και ποσο πετσοκοφτηκαν για να μπορουν να τρεξουν

 

Και ναι, η αληθεια ειναι οτι κατα την αποψη μου, το Crysis 1 αξιζε παραπανω αποδοχης, μιας και ηταν (και ακομα παραμενει) απο τα καλυτερα shooters της τελευταιας δεκαετιας, και αναλογα τα κριτηρια του καθενος, μπορεις ανετα να το βαλεις στο TOP. Συμπαγεστατο story, τεραστιοι και ΑΛΗΘΟΦΑΝΗΣ χωροι για free roaming, απιστευτα γραφικα, και ολα αυτα εχοντας TOP fps μηχανισμους. Δεν υπαρχει αλλο παιχνιδι που να τα συνδιαζει ολα, και μαλιστα τα περισσοτερα fps με "βαθυ" story, υστερουν κατα πολυ στα fps mechanics τους (παραδειγμα, bioshock / deux ex). Αλλα δεν σημαινει οτι εφταιγε σονυ και ντε η πειρατεια, οπως υποστηριζει ο yerli.

 

Παντως μου κανει φοβερη εντυπωση που το Ryse ειναι εμπορικη αποτυχια. Τοσοι υμνοι που εχουν ακουστει στο console section περι αυτοι, και λαμβανωντας υποψιν οτι ειναι απο τα λιγα exclusive του xbone, και με τοσο promotion που επεσε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...