Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Diablo II: Resurrected στις 23 Σεπτεμβρίου: http://www.enternity.gr/Article/Games/News/Διέρρευσε-από-το-Microsoft-Store-η-ημερομηνία-για-την-Diablo-II-Resurrected-Beta/69259.html?

Beta: 17 του μηνός

 

 

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Arkin είπε

Ειχε το crysis physx ειχε το far cry 2 physx? Μη λεμε οτι θελουμε απλα τεμπελιασαν οι developers και θελουν να ειναι τα πραγματα οσο πιο απλα γινεται. 

Εννοώ ότι υπήρχε το physx αλλά πολύ το απέρριπταν μόνο και μόνο επειδή ήταν της NVIDIA..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εννοώ ότι υπήρχε το physx αλλά πολύ το απέρριπταν μόνο και μόνο επειδή ήταν της NVIDIA..

Δεν γνωρίζω τι γινόταν τότε ps3 είχα μέχρι το 2017 βλέπω την γενική κατάσταση στην εξέλιξη των physics στα παιχνίδια κάθε πέρσι και καλύτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Arkin said:

Ειχε το crysis physx ειχε το far cry 2 physx? Μη λεμε οτι θελουμε απλα τεμπελιασαν οι developers και θελουν να ειναι τα πραγματα οσο πιο απλα γινεται. 

αν ειναι τοσο ευκολο στειλε κανα βιογραφικο να σε παρουν να τους δειξεις πως γινεται. Φαινεται εχεις ορεξη για δουλεια 😝

αν ειναι δυνατον να λετε τεμπεληδες τους developers.

δεν ειναι θεμα τεμπελιας η ανικανοτητας. Ολα ειναι θεμα budget και δεν μιλαω χρηματικο. Οι developers προτιμανε να ριχνουν την βαση σε αλλους τομεις. Τα Physics θα μπαινουν πιο κατω στην λιστα για διαφορους λογους. Πρωτον τα περισσοτερα παιχνιδια ειναι πορτ απο κονσολες που μεχρι πριν λιγο καιρο ειχαν κατι σαπακια για cpu. Δευτερον ο απλος κοσμος εντυπωσιαζεται πιο ευκολα απο πιο ομορφα γραφικα παρα απο καλυτερα physics. Τελος ολα ειναι θεμα ισορροπιων. Ναι θα μπορουσαν να αφηναν τα πτωματα πχ για παντα αλλα θα δεχοσασταν την υποβαθμιση που πιθανον θα οδηγουσε κατι τετοιο στα γραφικα. ΑΝ ρωτησεις την πλειοψηφια ειμαι σιγουρος θα σου ελεγε προτιμω καλυτερα γραφικα και εξαφανισε τα πτωματα.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, privateer είπε

αν ειναι τοσο ευκολο στειλε κανα βιογραφικο να σε παρουν να τους δειξεις πως γινεται. Φαινεται εχεις ορεξη για δουλεια 😝

αν ειναι δυνατον να λετε τεμπεληδες τους developers.

δεν ειναι θεμα τεμπελιας η ανικανοτητας. Ολα ειναι θεμα budget και δεν μιλαω χρηματικο. Οι developers προτιμανε να ριχνουν την βαση σε αλλους τομεις. Τα Physics θα μπαινουν πιο κατω στην λιστα για διαφορους λογους. Πρωτον τα περισσοτερα παιχνιδια ειναι πορτ απο κονσολες που μεχρι πριν λιγο καιρο ειχαν κατι σαπακια για cpu. Δευτερον ο απλος κοσμος εντυπωσιαζεται πιο ευκολα απο πιο ομορφα γραφικα παρα απο καλυτερα physics. Τελος ολα ειναι θεμα ισορροπιων. Ναι θα μπορουσαν να αφηναν τα πτωματα πχ για παντα αλλα θα δεχοσασταν την υποβαθμιση που πιθανον θα οδηγουσε κατι τετοιο στα γραφικα. ΑΝ ρωτησεις την πλειοψηφια ειμαι σιγουρος θα σου ελεγε προτιμω καλυτερα γραφικα και εξαφανισε τα πτωματα.

 

Ακριβώς, δυστυχώς πέφτει περισσότερη δουλειά στα graphs και trailers παρα στο gameplay. Παρόλα αυτά μιας και αναφερθήκαμε σε πτώματα και decals γενικά θα πω ότι είναι θέμα αμελειας. Θα μπορούσαν απλά να βάζουν επιλογές στις ρυθμίσεις. Όπως για παράδειγμα έκανε το COD πριν 20 χρονια και το Chivarly 2 σήμερα. Είναι αδιανόητο να χρειάζεται να κατεβάσω mod η να πειράξω τα αρχεία του game. Μου βάζεις επιλογή για αντανακλάσεις που τρώνε 30 fps και όχι για decals που τρώνε 1-2 fps. Μιλάω για engine που δεν έχουν τέτοιου είδους limitations έτσι? Όπως για παράδειγμα το Witcher που χωρίς mod τα πτώματα και decals εξαφανίζονται σε 10 δευτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, privateer είπε

αν ειναι τοσο ευκολο στειλε κανα βιογραφικο να σε παρουν να τους δειξεις πως γινεται. Φαινεται εχεις ορεξη για δουλεια 😝

αν ειναι δυνατον να λετε τεμπεληδες τους developers.

δεν ειναι θεμα τεμπελιας η ανικανοτητας. Ολα ειναι θεμα budget και δεν μιλαω χρηματικο. Οι developers προτιμανε να ριχνουν την βαση σε αλλους τομεις. Τα Physics θα μπαινουν πιο κατω στην λιστα για διαφορους λογους. Πρωτον τα περισσοτερα παιχνιδια ειναι πορτ απο κονσολες που μεχρι πριν λιγο καιρο ειχαν κατι σαπακια για cpu. Δευτερον ο απλος κοσμος εντυπωσιαζεται πιο ευκολα απο πιο ομορφα γραφικα παρα απο καλυτερα physics. Τελος ολα ειναι θεμα ισορροπιων. Ναι θα μπορουσαν να αφηναν τα πτωματα πχ για παντα αλλα θα δεχοσασταν την υποβαθμιση που πιθανον θα οδηγουσε κατι τετοιο στα γραφικα. ΑΝ ρωτησεις την πλειοψηφια ειμαι σιγουρος θα σου ελεγε προτιμω καλυτερα γραφικα και εξαφανισε τα πτωματα.

 

Αν ειναι δυνατον!! Αλλα οχι απλα τεμπεληδες.. εγω θα εβαζα και την ταμπελα τραγικοι κιολας. Ειδικα στο PC gaming που τα τελευταια 2-3 χρονια εχει εκτοξευθει το HW .  Εκτος απο συγκεκριμενα παιχνιδια μετρημενα στα δακτυλα ενος χεριου τα υπολοιπα ουτε απο γραφικα ουτε τεχνολικα συναδουν με το HW που υπαρχει. 2021 παμε 2022  και το dx11 βασιλευει. Physics για κλαματα κατα τα αλλα RT εχουμε !  Οσο για το μαπα CPU των κονσολων , η μεγαλη διαφοροποιηση εγινε με την προηγουμενη γενια και τις επιλογες που εκαναν σε αυτην καθως και την τεχνολογικη εξελιξη των PC's. π.χ. η CPU του PS3 ηταν πολυ δυνατη και ας εχει τοσα χρονια που βγηκε. Οπως και οι παλαιοτερες κονσολες αλλωστε που "εσπρωχναν" παντα τις εξελιξεις στο gaming . 

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Εννοώ ότι υπήρχε το physx αλλά πολύ το απέρριπταν μόνο και μόνο επειδή ήταν της NVIDIA..

Δλδ τα κατα τα αλλα πρασινοβαμμενα studio θες να πεις οτι δεν ηθελαν το physx γιατι ηταν της nvidia?? Γιαυτο επαψε η υλοποιηση του ? 

Επισης δεν καταλαβαινω τι γραφεις / ζητας .  Να γυρισουμε αρκετα χρονια πισω , οπου η καθε GPU θα ειχε συγκεκριμενο HW και βασει αυτου τα εκαστοτε studio / devs θα εβγαζαν τα παιχνιδια τους ? Δλδ η Ubisoft πχ προτιμαει nvidia αρα οποιος εχει AMD δεν θα μπορει να παιζει τα παιχνιδια της? Τι λεμε τωρα? Αν η πρωτη  ενασχοληση με PC gaming ειναι τελευταια 5 ετια θα σε προτεινα μια ιστορικη αναζητηση σε αυτην την τελευταια 30 ετια και το πως εξελιχθηκε και θα καταλαβεις. 

 

Υ.Γ. Οταν επαιζα παιχνιδαρες στο Sega Saturn... το Pc μου εκλαιγε και περιμενε το floppy για να μπορεσει να "παιξει".

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέω είναι ότι δεν με πειράζει να έχουμε εκατέρωθεν features βασισμένα σε dedicated hardware. Τι να τα κάνω τα open source αν είναι χειρότερα; Αν τη χρονιά που θέλω να πάρω gpu έχει καλύτερα dedicated features (όπου καλύτερα = καλύτερα οπτικά ή/και με μεγαλύτερη υλοποίηση στα games) η AMD θα πάρω AMD αλλιώς θα πάρω NVIDIA. Σε 2 το πολύ 3 χρόνια ξαναβλέπω ποιος έχει τα καλύτερα και πράττω αναλόγως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό που λέω είναι ότι δεν με πειράζει να έχουμε εκατέρωθεν features βασισμένα σε dedicated hardware. Τι να τα κάνω τα open source αν είναι χειρότερα; Αν τη χρονιά που θέλω να πάρω gpu έχει καλύτερα dedicated features (όπου καλύτερα = καλύτερα οπτικά ή/και με μεγαλύτερη υλοποίηση στα games) η AMD θα πάρω AMD αλλιώς θα πάρω NVIDIA. Σε 2 το πολύ 3 χρόνια ξαναβλέπω ποιος έχει τα καλύτερα και πράττω αναλόγως..

Φίλε Γιάννη πρέπει κάποια στιγμή να χρησιμοποιήσεις το ris της amd. Θα ξεχάσεις Dlss και rt και όλα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλύτερα κάνει όλα τα παιχνίδια από παλιά μέχρι καινούργια που έχουν το τραγικό ΤΑΑ. Είναι μια τεχνολογία sharpening που έχει περάσει απαρατήρητη για κάποιο λόγο και βάζει κάτω ότι έχω δουλέψει από reshade και ΑΑ μέχρι σήμερα. Μπήκε εδω και 2 χρόνια περίπου και από τότε ξεχάστηκε. Το βάζω σε κάθε παιχνιδι και όλα είναι τόσο καθαρά με μηδέν artifacts που το native χωρίς αυτό μοιάζει μια θολούρα. Δοκίμασε το όπου βρεις κάποια amd να μου πεις την άποψή σου. Το rt καλό χρυσό αλλά αξίζει σε 3 παιχνίδια αυτή τη στιγμή 2 χρόνια μετά. Metro control 2077. Το Dlss μαζί σου είναι μια τεχνολογία που μπήκε σε πολλά παιχνίδια και μάλιστα μετά την έκδοση 2 σε πολύ καλό επίπεδο κάποιες φορές καλύτερο και από native. Η κάθε εταιρεία έχει τα συν και τα πλην. 

2 ώρες πριν, privateer είπε

αν ειναι τοσο ευκολο στειλε κανα βιογραφικο να σε παρουν να τους δειξεις πως γινεται. Φαινεται εχεις ορεξη για δουλεια 😝

αν ειναι δυνατον να λετε τεμπεληδες τους developers.

δεν ειναι θεμα τεμπελιας η ανικανοτητας. Ολα ειναι θεμα budget και δεν μιλαω χρηματικο. Οι developers προτιμανε να ριχνουν την βαση σε αλλους τομεις. Τα Physics θα μπαινουν πιο κατω στην λιστα για διαφορους λογους. Πρωτον τα περισσοτερα παιχνιδια ειναι πορτ απο κονσολες που μεχρι πριν λιγο καιρο ειχαν κατι σαπακια για cpu. Δευτερον ο απλος κοσμος εντυπωσιαζεται πιο ευκολα απο πιο ομορφα γραφικα παρα απο καλυτερα physics. Τελος ολα ειναι θεμα ισορροπιων. Ναι θα μπορουσαν να αφηναν τα πτωματα πχ για παντα αλλα θα δεχοσασταν την υποβαθμιση που πιθανον θα οδηγουσε κατι τετοιο στα γραφικα. ΑΝ ρωτησεις την πλειοψηφια ειμαι σιγουρος θα σου ελεγε προτιμω καλυτερα γραφικα και εξαφανισε τα πτωματα.

 

Είναι εγώ δεν έχω σχέση με το developing παιχνιδιών κρίνω καθαρά ως gamer από το 95 μέχρι σήμερα και πόσο έχουν αλλάξει τα παιχνίδια. Επίσης η δουλειά μου είναι έξω στους 40 βαθμούς οπότε άσε να ξέρω καλύτερα ποιος έχει όρεξη και ποιος όχι δεν κατάλαβα γιατί το πήγες σε προσωπικό επίπεδο χωρίς λόγο. Η αντίδραση στο ποστ πήγε για το προσωπικό και όχι για την άποψή σου την οποία σέβομαι και το ίδιο πρέπει να γίνεται από όλα τα μέλη. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, Arkin said:

Φίλε Γιάννη πρέπει κάποια στιγμή να χρησιμοποιήσεις το ris της amd. Θα ξεχάσεις Dlss και rt και όλα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλύτερα κάνει όλα τα παιχνίδια από παλιά μέχρι καινούργια που έχουν το τραγικό ΤΑΑ. Είναι μια τεχνολογία sharpening που έχει περάσει απαρατήρητη για κάποιο λόγο και βάζει κάτω ότι έχω δουλέψει από reshade και ΑΑ μέχρι σήμερα. Μπήκε εδω και 2 χρόνια περίπου και από τότε ξεχάστηκε. Το βάζω σε κάθε παιχνιδι και όλα είναι τόσο καθαρά με μηδέν artifacts που το native χωρίς αυτό μοιάζει μια θολούρα. Δοκίμασε το όπου βρεις κάποια amd να μου πεις την άποψή σου. Το rt καλό χρυσό αλλά αξίζει σε 3 παιχνίδια αυτή τη στιγμή 2 χρόνια μετά. Metro control 2077. Το Dlss μαζί σου είναι μια τεχνολογία που μπήκε σε πολλά παιχνίδια και μάλιστα μετά την έκδοση 2 σε πολύ καλό επίπεδο κάποιες φορές καλύτερο και από native. Η κάθε εταιρεία έχει τα συν και τα πλην. 

Είναι εγώ δεν έχω σχέση με το developing παιχνιδιών κρίνω καθαρά ως gamer από το 95 μέχρι σήμερα και πόσο έχουν αλλάξει τα παιχνίδια. Επίσης η δουλειά μου είναι έξω στους 40 βαθμούς οπότε άσε να ξέρω καλύτερα ποιος έχει όρεξη και ποιος όχι δεν κατάλαβα γιατί το πήγες σε προσωπικό επίπεδο χωρίς λόγο. 

Ως gamer τοτε θα επρεπε να καταλαβαινες καλυτερα τα διλημματα που υπαρχουν στο gaming development. Ολοι μας θελουμε σουπερ φωτορεαλιστικα γραφικα, σουπερ ΑΙ, σουπερ physics, RT και ολα αυτα σε 2κ/4κ αναλυσεις. Ε αυτο ακομη δεν γινεται ακομη.Και αφου παιζεις απο το 95 βαλε παιχνιδι απο τοτε και πες μας πως σου φαινεται τωρα. Επισης οσο πλησιαζουμε σε πιο φωτορεαλιστικα γραφικα τοσο οι διαφορες θα γινονται μικροτερες απο γενια σε γενια. Και αφου δεν γνωριζεις απο game development μην πετας χαρακτηρισμους για ατομα που σιγουρα κανουν οτι καλυτερο μπορουν για εμας και το προιον τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, privateer είπε

Ως gamer τοτε θα επρεπε να καταλαβαινες καλυτερα τα διλημματα που υπαρχουν στο gaming development. Ολοι μας θελουμε σουπερ φωτορεαλιστικα γραφικα, σουπερ ΑΙ, σουπερ physics, RT και ολα αυτα σε 2κ/4κ αναλυσεις. Ε αυτο ακομη δεν γινεται ακομη.Και αφου παιζεις απο το 95 βαλε παιχνιδι απο τοτε και πες μας πως σου φαινεται τωρα. Επισης οσο πλησιαζουμε σε πιο φωτορεαλιστικα γραφικα τοσο οι διαφορες θα γινονται μικροτερες απο γενια σε γενια. Και αφου δεν γνωριζεις απο game development μην πετας χαρακτηρισμους για ατομα που σιγουρα κανουν οτι καλυτερο μπορουν για εμας και το προιον τους.

Μίλησα καθαρά για physics. Έχω άδικο ότι όλα έχουν γίνει εντελώς ξύλινα? Έχουμε φωτορεαλιστικα γραφικά αλλά γιατί έπρεπε να αφήσουν τόσο στην άκρη το θέμα των physics? Πότε έπαιξες τελευταία φορά παιχνίδι που να δείχνει αληθινό στον τομέα περιβάλλον και αλληλεπιδραση μαζί του? Το 2077 δεν θα ήταν πολύ ανώτερο αν δεν ήταν τόσο flat? Από το crysis 2 άρχισε να γίνεται αυτό ενώ το 2008 είχαμε με παιχνίδια πολύ καλύτερα στο θέμα αυτό. Επίσης δεν νομίζω ότι όλες οι εταιρειες κάνουν το καλύτερο δυνατό για μας. Κάποιες προσπαθούν κάποιες κάνουν πρόχειρο δουλειές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι μεγάλο ρόλο παίζουν και οι publishers. Οι devs του κάθε studio έχουν όραμα για το game τους, τους αρέσει αυτό που κάνουν και θέλουν να βγάλουν κάτι σωστό και ολοκληρωμένο αλλά αν έχεις τον publisher να πιέζει πάνω απ' το κεφάλι σου και τα marketing departments να βγάζουν το ένα trailer μετά το άλλο, να δημιουργούν hype στα social, να δίνουν pre-released versions δεξιά και αριστερά στον κάθε youtuber για review, ε τότε και οι devs πρέπει να κάνουν υποχωρήσεις για να βγει το game όχι όταν είναι έτοιμο αλλά όταν προστάζει ο publisher. Προσωπικά δεν θα με πείραζε τα games απλώς να ανακοινώνονταν  κάποια στιγμή με ένα απλό trailer και σε φάση "available on 2022" και μέχρι να βγει να μην ακούγαμε τίποτα άλλο. Τώρα το μισό game το βλέπουμε σε trailers και σε previews..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται για τα οποια προβληματα την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν οι publishers. Κανενας developer δεν θελει το παιχνιδι του να βγει με προβληματα. Τωρα για physics δεν εχω καταλαβει τι ακριβως ζηταμε. Μην ξεχνατε εχουμε παιχνιδια οπως το flight sim η και ραλακια οπως το iracing που τα physics τους ειναι ρεαλιστικα. Η και πιο νορμαλ παιχνιδια οπως το Just cause 4 και αλλα open world games. Νομιζω θεωρουμε δεδομενα καποια πραγματα πια και ξεχναμε πως ηταν τα παιχνιδια παλιοτερα. Τωρα αν θελουμε ενα φουλ destructible κοσμο νομιζω το μεγαλο μπαμ θα γινει με την χρηση του cloud. Εχουμε δρομο αλλα δεν πιστευω πως ειναι μακρια η στιγμη που θα δουμε κατι τετοιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με αφορμή την κουβέντα και το γεγονός ότι προχθές έπαιξα (για την ακρίβεια άντεξα μόλις 2 ώρες) το εκτρωματικό far cry 5 μιας και το έδιναν δωρεάν για δοκιμή στο ΣΚ και για να καταλάβω: οι δυσκολίες δηλαδή στο  game developing όταν φτιαχνόταν το far cry 2 δεν υπήρχαν; Εμφανίστηκαν στο 5; Ή ας πούμε στο ps3 δεν υπήρχαν τεχνικοί περιορισμοί που έχει ένα σωρό λεπτομέρειες, οι οποίες απουσιάζουν από το 5. Το ps4 μας βγήκε αδύναμο, αλλά το ps3 μουγγρί, μάλιστα.

Πάρτε το χαμπάρι, όσο ο κόσμος αγοράζει σωρηδόν το ίδιο παιχνίδι με διαφορετικό περιτύλιγμα και δίνει το 60ρικο αέρα πατέρα, τόσο θα μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Όταν λείπουν χαρακτηριστικά από το νέο παιχνίδι που είχε το παλιό, και παρόλα αυτά το νέο κάνει καλύτερες πωλήσεις, σαν τι ακριβώς μήνυμα λέτε θα πάρει ο δημιουργός;

Εντελώς ενδεικτικά:

 

  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Με αφορμή την κουβέντα και το γεγονός ότι προχθές έπαιξα (για την ακρίβεια άντεξα μόλις 2 ώρες) το εκτρωματικό far cry 5 μιας και το έδιναν δωρεάν για δοκιμή στο ΣΚ και για να καταλάβω: οι δυσκολίες δηλαδή στο  game developing όταν φτιαχνόταν το far cry 2 δεν υπήρχαν; Εμφανίστηκαν στο 5; Ή ας πούμε στο ps3 δεν υπήρχαν τεχνικοί περιορισμοί που έχει ένα σωρό λεπτομέρειες, οι οποίες απουσιάζουν από το 5. Το ps4 μας βγήκε αδύναμο, αλλά το ps3 μουγγρί, μάλιστα.

Πάρτε το χαμπάρι, όσο ο κόσμος αγοράζει σωρηδόν το ίδιο παιχνίδι με διαφορετικό περιτύλιγμα και δίνει το 60ρικο αέρα πατέρα, τόσο θα μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Όταν λείπουν χαρακτηριστικά από το νέο παιχνίδι που είχε το παλιό, και παρόλα αυτά το νέο κάνει καλύτερες πωλήσεις, σαν τι ακριβώς μήνυμα λέτε θα πάρει ο δημιουργός;

Εντελώς ενδεικτικά:

 

Παιχνίδι σταθμός το FC2. Όρισε ένα νέο είδος. Είχα πάθει πολυτισμικό σοκ όταν το έπαιξα τότε με μια GTX 260. Δεν είχα ξαναδεί ποτέ τέτοια ελευθερία δράσης χωρίς ίχνος on screen και άλλων arcade style βοηθημάτων. Πέρα από το επαναστατικό, για τα τότε τεχνολογικά δεδομένα, global illumination με τα μαγευτικά του ηλιοβασιλέματα. Πολλοί δυστυχώς δεν κατάφεραν να ξεπεράσουν το ενοχλητικά συχνό respawn των εχθρών στα checkpoints ή να το αποδεχτούν ως το tactical shooter(το ακριβώς αντίθετο του FC1) που ήταν και το ακύρωσαν συλλήβδην.

Το πρόβλημα λοιπόν σήμερα είναι ότι δεν έχουμε τέτοια genre defining games. Ίσως λόγω της πρωτοτυπίας τους που διχάζει τους καταναλωτές(βλέπε FC2) και κατά συνέπεια τρομάζει τους μετόχους που ψάχνουν για σίγουρο κέρδος. Έχει και ο πελάτης τεράστια ευθύνη όταν ζητάει την ίδια "γεύση" συνέχεια(π.χ. Far Cry 1, πρώτα Assassin's Creed κτλ.).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα τελευταία AC δεν έχουν τον φωτισμό του Unity που ήταν απίστευτος γιατί είναι open-world. Ούτε το crowd density του.

uxhbl9bwwgnj5o.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...