Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα exclusives της Sony τα αγοραζουν 1 στους 11 με αρχικη τιμη τα 60€

Υπολογιστε τωρα ποσο θα συρρικνωθει αυτο το κοινο που η τιμη πηγε στα 80€

Γι αυτο ακους μετα οτι και η sony φερνει το spartacus κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 hour ago, Psycho_Warhead said:

80 είναι πλέον η επίσημη τιμή και τόσο πάει να γίνει και στο PC με την Square Enix να κάνει την αρχή στο Final Fantasy 7 remake.

καλα η SE τεινει να γινει χειροτερη ολων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Λείπουν αυτές οι εποχές.. βλέπαμε και παιχνίδια σταθμούς κατά καιρούς /sigh

Γενικότερα βλέπαμε παιχνιδάρες τα προηγούμενα (αρκετά) χρόνια και δεν μιλάω μόνο για τον τομέα των γραφικών. Πχ όταν το μακρινό 2007 έσκασε μύτη το Crysis με γραφικά που έμενες με το στόμα ανοιχτό την ίδια χρονιά είχαμε BIOSHOCK , COD4MW, Portal, Half-Life Ep2, Gears of War, Company of Heroes: Opossing fronts, S. T. A. L. K. E. R., THE WITCHER, ακόμα και ορισμένα underrated διαμάντια πχ Call of Juarez. Στην ουσία ότι στυλ παιχνιδιού να σου άρεσε είχες επιλογές κορυφαίων τίτλων. 

Φτάσαμε στο τώρα και εγώ για παράδειγμα την τελευταία χρονιά πιάνω αυτά που έχω στοκ πχ ξαναπαίζω Dishonored 1 με DLCs με σκοπό να ξεκινήσω το 2 που το είχα αφήσει εξαιτίας των Bugs. 

Αν δεν υπήρχε και το Cyberpunk 2077 με τα όποια προβλήματα είχε - έχει τα τελευταία χρόνια μιλάμε για πλήρη στασιμότητα (πάντα υπάρχουν μικρές εξαιρέσεις). 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, liakinen είπε

Πχ όταν το μακρινό 2007 έσκασε μύτη το Crysis με γραφικά που έμενες με το στόμα ανοιχτό την ίδια χρονιά είχαμε BIOSHOCK , COD4MW, Portal, Half-Life Ep2, Gears of War, Company of Heroes: Opossing fronts, S. T. A. L. K. E. R., THE WITCHER, ακόμα και ορισμένα underrated διαμάντια πχ Call of Juarez.

+

το πρωτο ΜΕ, το πρωτο AC, το πρωτο Uncharted (οκ ,αυτο ειναι ps)

Πραγματικα πολυ δυνατη χρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

CANDY CRUSH δίπλα σε Diablo - Starcraft - Call of Duty.

Πού καταντήσαμε λοχία. Μαζί με την ανακοίνωση, όλη η σύγχρονη βιομηχανία σε ένα tweet. Πάω να παίξω Spelunky ή κάτι από το backlog.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Tobajara said:

CANDY CRUSH δίπλα σε Diablo - Starcraft - Call of Duty.

Πού καταντήσαμε λοχία. Μαζί με την ανακοίνωση, όλη η σύγχρονη βιομηχανία σε ένα tweet. Πάω να παίξω Spelunky ή κάτι από το backlog.

δεν θες ναμαθεις ποσα βγαζουν απο candy

επισης

We also announced today that Game Pass now has more than 25 million subscribers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Έκλαψα απλά, έτσι ακριβώς έκαναν όταν βγήκε το παιχνίδι και ξεφτίλισε τα PC-ακια τους. 

Τα PS5/XSX που τρέχουν real time το Matrix Awakens UE5 "πισάκια" είναι. Αλλά εκεί έχεις nanite. Εκεί έχεις light caching που δομεί σωστό φωτισμό με κάθε επιπλέον καρέ και όχι το one bounce GI του CP2077 που σου τρώει για πλάκα άλλο ένα 20% σε επιδόσεις.

Δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεφτιλίζονται τα pc. Αρκεί να το εισπράττεις στην οθόνη σου. Όχι να επαίρεσαι ότι βλέπεις με κάρτα των 4500€ κάτι που θα μπορούσε να βγει και με την κάρτα των 500€, αν γραφόταν έξυπνος κώδικας. Προσωπικά το Far Cry 2 με εντυπωσίασε πολύ περισσότερο από το Crysis γιατί ήταν το πρώτο στην ιστορία game με μια ελαφριά μορφή global illumination, σχεδόν μαγική για τα τότε δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τα PS5/XSX που τρέχουν real time το Matrix Awakens UE5 "πισάκια" είναι. Αλλά εκεί έχεις nanite. Εκεί έχεις light caching που δομεί σωστό φωτισμό με κάθε επιπλέον καρέ και όχι το one bounce GI του CP2077 που σου τρώει για πλάκα άλλο ένα 20% σε επιδόσεις.

Δεν υπάρχει πρόβλημα να ξεφτιλίζονται τα pc. Αρκεί να το εισπράττεις στην οθόνη σου. Όχι να επαίρεσαι ότι βλέπεις με κάρτα των 4500€ κάτι που θα μπορούσε να βγει και με την κάρτα των 500€, αν γραφόταν έξυπνος κώδικας. Προσωπικά το Far Cry 2 με εντυπωσίασε πολύ περισσότερο από το Crysis γιατί ήταν το πρώτο στην ιστορία game με μια ελαφριά μορφή global illumination, σχεδόν μαγική για τα τότε δεδομένα.

Μάπα είναι το Matrix, αν εξαιρέσεις τον φωτισμό, τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι meh.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Μάπα είναι το Matrix, αν εξαιρέσεις τον φωτισμό, τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι meh.

Τα μοντέλα και η κίνησή τους είναι καθαρά θέμα δουλειάς και CPU περισσότερο. Ο φωτισμός ήταν το παλούκι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Τα μοντέλα και η κίνησή τους είναι καθαρά θέμα δουλειάς και CPU περισσότερο. Ο φωτισμός ήταν το παλούκι.

Τι με νοιάζει, τα μοντέλα δείχνουν εντελώς ψεύτικα με τελείως αφύσικη κίνηση. Απορώ πως επέτρεψαν να βγει αυτό το πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο wow factor δημιουργηθηκε με το OG Far Cry.. Τοσο πολυ ειχα ενθουσιαστει μονο με το OG Unreal (oχι tournament) παλιοτερα μονο.. Ακομη θυμαμαι χαραγμενο στην μνημη μου το water simulation και τα advanced pixel/vertex shaders για την εποχη. Δεν ηταν ομορφο και εξελιγμενο τεχνολογικα μονο σε εξωτερικα τοπια αλλα και εντος σε κλειστους χωρους. Αλλα παιχνιδια που μου εμειναν χαραγμενα ηταν το Chronicles of Riddick που μαζι με το F.E.A.R. εφεραν soft shadows και parallax mapping στο προσκηνιο αλλα και Doom 3 με dynamic per pixel lighting .

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...