Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Σε κάθε τι που τα λεφτά και το κέρδος μπαίνουν στη μέση γίνεται αυτό...

 

 Γιατί ο δημιουργός μπορεί να θέλει να το γράψει έτσι, αλλά τα "λεφτά" θα του πουν ότι θα βγάλει πιο πολλά αλλιώς...

 

 Τουλάχιστον κάτι φρέσκο το βλέπουμε στα indies / kickstarter, απλά εκεί οι παραγωγές είναι σαφώς μικρότερες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά νομίζω πως τότε ήταν αλλιώς τα πράματα για διάφορους λόγους. Για αρχή ήμασταν 20 χρόνια νεότεροι, οπότε ενθουσιαζόμασταν ίσως πιο εύκολα και ήμασταν λιγότερο επιλεκτικοί. Επίσης το pc gaming ήταν σε βρεφικό στάδιο, οπότε λίγο πολύ, ό,τι παιχνίδι να έβγαινε ήταν και κάτι που δεν είχες ξαναδεί στον χώρο.

 

Αλλά γενικά ναι, αν βρεθεί μια συνταγή που δουλεύει πλέον, η εταιρίες παραγωγής εύκολα θα ακολουθήσουν την πεπατημένη λαμβάνοντας μικρότερα ρίσκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Σε κάθε τι που τα λεφτά και το κέρδος μπαίνουν στη μέση γίνεται αυτό...

 

 Γιατί ο δημιουργός μπορεί να θέλει να το γράψει έτσι, αλλά τα "λεφτά" θα του πουν ότι θα βγάλει πιο πολλά αλλιώς...

 

 Τουλάχιστον κάτι φρέσκο το βλέπουμε στα indies / kickstarter, απλά εκεί οι παραγωγές είναι σαφώς μικρότερες.

Έχεις δίκιο. Το The Forest και το Goat Simulator,μου κίνησαν να πω τη περιέργεια,αλλά το μεν Forest είναι Alpha (early access) ενώ το GS είναι... ανέκδοτο. Απλά ένας κόσμος να κάνεις διάφορα χωρίς αρκετό βάθος /πχ αποστολές.

 

Αλλά πιστεύεις πως άμα έκαναν κάτι διαφορετικό και με καλά production values,δεν θα έβγαζαν 'λεφτά' ?  :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένας καλός συγγραφέας θα γράψει το ίδιο καλό βιβλίο με μελάνι και περγαμηνή. Αντίθετα ένας άχρηστος και το Word 2020 να έχει δεν θα γράψει κάτι καλό. Το ίδιο πράγμα είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικως στα παιχνιδια σημερα συναντας πολυ λιγοτερο μερακι απο τους προγραμματιστες σε σχεση με τα παλαιοτερα χρονια. Τοτε υπηρχε η εννοια δημιουργια, τωρα ειναι μαζικη παραγωγη απο ενα καλουπι που απλως αλλαζει σχηματα και ονοματα. Φαινεται οτι και οι ιδιοι οι δημιουργοι της νεας γενιας, εχουν κλειδωσει το οποιο ταλεντο τους πισω απο χρονοδριαμματα-timelines, projects, συμβολαια κλπ κλπ. Ενω παλαιοτερα ο Sid Meier, ο Benoit Sokal και αλλοι, βγαζαν παιχνιδι οταν ειχαν να παρουσιασουν κατι καινουργιο.

 

Ειναι γενικα η ροη που παιρνουν τα πραγματα σε ολων των ειδων τις τεχνες που γινονται mainstream. To μερακι ,, η ορεξη και η εμπνευση αντικαθισταται απο αγχος, πιεση και εξαναγκασμο για παραγωγη/λεφτα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ νοσταλγικά το βλέπεται το παρελθόν,από τότε που βγήκε το ET για το atari 2600 συμβαίνουν αυτά που περιγράφεται,αν όχι και από ποιο πριν.

Θα συμφωνήσω με τον antol,από το τίποτα το οτιδήποτε είναι καινοτομία.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για εσάς,αλλά εμένα το τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει η εντύπωση πως ενώ το hardware συνέχεια εξελίσσεται και με γοργούς ρυθμούς (φτάσαμε ήδη το σημείο να μπορεί να παιχτεί το crysis 3 στα 4k,με 60+ frame rate),το software (παιχνίδια) όχι μόνο δεν εξελίσσεται με τον ίδιο βαθμό,αλλά κάνει και βήματα προς τα πίσω!

 

Το Crysis ήταν άκαιρο εγχείρημα και το βλέπουμε αυτό από την οικονομική κατάσταση της Crytek. Το PC gaming όπως το περιγράφεις πέθανε πριν αρκετά χρόνια.

 

DFC says that MOBA (multiplayer online battle arena) titles like League of Legends and DotA 2 “dominate everything else by an order of magnitude in terms of more usage than other products,” followed by MMOs, strategy games, and shooters.

 

http://www.forbes.com/sites/jasonevangelho/2014/04/28/as-global-pc-game-revenue-surpasses-consoles-how-long-should-console-makers-keep-fighting/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω για εσάς,αλλά εμένα το τελευταίο καιρό μου έχει κολλήσει η εντύπωση πως ενώ το hardware συνέχεια εξελίσσεται και με γοργούς ρυθμούς (φτάσαμε ήδη το σημείο να μπορεί να παιχτεί το crysis 3 στα 4k,με 60+ frame rate),το software (παιχνίδια) όχι μόνο δεν εξελίσσεται με τον ίδιο βαθμό,αλλά κάνει και βήματα προς τα πίσω!

 

Είτε έχω αρχίσει και γερνάω και πλέον έχω παίξει τόσα παιχνίδια που τίποτα δεν με συγκινεί ή ενθουσιάζει, ή η ποιότητα των παιχνιδιών τελευταία έχει πέσει κατά πολύ. Που είναι οι παιχνιδάρες σαν το Doom,το Doom 3,το Goldeneye,το Mario 64 [...]

Και δεν εννοώ μουφο-sequels και ψευτο-πνευματικούς διαδόχους,αλλά παιχνίδια και με τελείως διαφορετικό όνομα,τα οποία όμως να κουβαλάν αυτή την αίσθηση της φρεσκάδας και του ενθουσιασμού όπως είχαν αυτά τα παιχνίδια την εποχή που κυκλοφόρησαν,να σου δημιουργούν το συναίσθημα ότι πράγματι τα πράγματα εξελίσσονται και δεν μένουν στάσιμα,και να σε ενθουσιάζουν.

 

Δε λέω,βγαίνουν αρκετά 'καλά' παιχνίδια,και περιμένω π.χ. το Far Cry 4,και το Witcher 3 με ανυπομονησία. Αλλά πουθενά αυτός ο ενθουσιασμός που παθέναμε παλιότερα,γιατί λείπει και η πρωτοτυπία. Καλές μεν οι προσθήκες που έχουν αυτά τα παιχνίδια,και ποιοτικά γενικά σαν τίτλοι,αλλά δεν έχουν ΚΑΤΙ που να μην είχε κάποιο άλλο παιχνίδι παλαιότερα. Τα gameplay mechanics σε επίπεδο βιομηχανίας και ανεξαρτήτου genre έχουν κολλήσει στη λάσπη και δεν μπορούν να προχωρήσουν μπροστά. Καλό μεν για το FC4 το ελικοπτεράκι τύπου jetpack,αλλά jetpack είχαμε δει και στο Duke Nukem 3D το 1996. Καλή προσθήκη και το open-world στο Witcher,αλλά το 'χουμε δει και απ το Elder Scrolls 1,επίσης απ' το 1996.

Δηλαδή κάθεσαι να σκεφτείς και αντιλαμβάνεσαι πως 'χαιρόμαστε' για προσθήκες στοιχείων που υπάρχουν γενικά στη βιομηχανία εδώ και 18 χρόνια (!) και το αποκαλούμε "εξέλιξη".

 

Η μόνη πρόσφατη εξέλιξη ανάλογης βαρύτητας με τα παιχνίδια που προανέφερα ήταν το Minecraft. Το οποίο αν και για συγκεκριμένα γούστα,έφερε κάτι νέο,είχε αυτή τη φρεσκάδα για την οποία αναφέρομαι αν και μπορεί να μην άρεσε σε όλους. Το Minecraft όμως κυκλοφόρησε στην αρχική του beta μορφή το 2009. Πριν 5 χρόνια. Το γεγονός και μόνο ότι έχουν περάσει 5 χρόνια χωρίς κάτι να αντικαταστήσει στα μυαλά μας το Minecraft ως "παιχνίδι που φέρνει κάτι πραγματικά φρέσκο και αλλάζει τη βιομηχανία" πιστεύω δείχνει τη σημαντικότητα της κατάστασης. Ίσως να έφταιγε αυτή ρημαδιασμένη δεκαετία του 90, όπου ακόμα υπήρχε η πρωτοτυπία και κάθε χρόνο έβλεπες φρέσκο πράμα (1992 - Mario World: πρώτο hub-map,1993 - Wolfenstein 3D: πρώτο FPS,1994 - Doom: Πρώτο FPS με multiplayer,1995 - Quake - Πρώτο FPS με 3d models αντί για sprites,1995: Resident Evil: Το πρώτο Survival Horrror,1996- Duke 3D: Πρώτο FPS με gadgets και δυνατότητα πηδήματος, 1996 - Mario 64: πρώτο 3d platform,πρώτη έκδοση αναλογικού μοχλού 360 μοιρών,κτλπ, 1997- Goldeneye: Πρώτη φορά Split Screen Multiplayer,1997 - Half Life: Το πρώτο Cinematic Game,1998 - Zelda: Ocarina of Time: Auto lock σε 3rd person action games,1999 - Quake 3: Πρώτο Multiplayer-Focused Online FPS) [...]

 

Υπήρχαν τόσες πρωτιές τότε...

Κάθε χρόνο θα έβγαινε τουλάχιστον 1 παιχνίδι,που θα έκανε κάτι που δεν θα είχαμε ξαναδεί σε κανένα άλλο παιχνίδι. Τώρα έχουν ανέβει και τα έξοδα θα μου πεις,και ρισκάρουν λιγότερο οι εταιρίες,μιας και προτιμούν τις πιο "ασφαλείς και δοκιμασμένες" λύσεις. Αλλά αν όλα τα παιχνίδια παίζονται το ίδιο,κάποια στιγμή αρχίζεις και τα βαριέσαι... Είναι σαν να υπάρχει ένα blueprint και να βγαίνουν διάφορες εκδόσεις του. Κάτι σαν τη Monopoly και τις εκδόσεις της. Θα παίξεις Monopoly Classic,Μονοπολυ φορτηγατζή,Μονόπολη με καφετέριες,Μονόπολη με Κλαμπ,Μονόπολη με το ένα,Μονόλπολη με το άλλο... Αλλά τελικά καταλαβαίνεις ότι όλα Μονόπολη είναι και παίζονται με τον ίδιο τρόπο.

 

 

 

:unsure:  :unsure:  :unsure:

 

Από το στόμα μου το πήρες.

Νομίζω ότι έχει βαλτώσει η βιομηχανία παιχνιδιών.

Ή να το πώ καλύτερα έχει φτάσει σε ένα δεδομένο όριο.

έχει πολλά πολύ καλά fps ή rpg εκεί έξω αλλά κινούνται σε μια πεπατημένη.

 

Αναρωτιέμαι τι μπορεί να βγεί που να ταράξει τα νερά εντελώς, κι ας βρει μετά χίλιους μιμητές.

 

σε αυτά που παίζω πχ μετά το open world των elder scrolls νομίζω τερμάτισε η κατάσταση

ήρθε και το multiplayer ακόμη και σε αυτό και τέλος.

 

Τι άλλο να βγεί;

 

Η συνταγή ξανα και ξανα και ξανα με όσο και φανταστικά γραφικά να ξαναγραφτεί φαίνεται να είναι η ίδια και η ίδια.

Ίσως το μέλλον να είναι το Virtual Reality τίποτε άλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στο wd που ήταν η ubi montreal είδαμε τι έγινε, η χειρότερη μεταφορά στην ιστορία της εταιρείας

 

ας δούμε το τελικό προϊόν και μετά κρίνουμε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Man..Και τα προηγούμενα Assassin's Creed η Ubisoft Kiev τα είχε αναλάβει και τα είδαμε τα χάλια τους..Ποιοι ανέλαβαν το Splinter Cell Blacklist ; Αυτούς θέλουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το blacklist όμως δεν ήταν και τίποτα σπουδαίο ή απαιτητικό

Ήταν τέλεια εκτελεσμένο δε λέω, αλλά δεν ήταν ανοικτός κόσμος

 

Τα μόνα αξιόλογα πράγματα που έχει βγάλει η Ubisoft και ήταν απαιτητικά (για την εποχή τους), αλλά έγιναν και σωστά ήταν τα far cry 2 και 3, αλλά και τα ac 1, 2 (και τα expansion πχ brotherhood), παρά τα όποια προβληματάκια τους

 

Από το ac3 άρχισε η μεγάλη κατρακύλα, στο παρελθόν δε μας έκανε νερά

Πλέον όμως όποιο στούντιο και να το βγάλει κράτα μικρό καλάθι

 

Το fc4 πάντως πιστεύω ότι θα είναι οκ έτσι όπως το βλέπω, για το ac έχω φοβίες σε περίπτωση που προσθέσουν πολλά πράγματα και πολλές λεπτομέρειες

 

Από την άλλη κι εκεί όταν έβλεπα πρόσφατα βίντεο με το πώς το φτιάχνουν έβλεπα ότι χρησιμοποιούν για παράδειγμα τεχνικές και εργαλεία που κλωνοποιούν ολόκληρες γειτονιές αλλάζοντας μόνο μικρές λεπτομέρειες και θα μπορούν έτσι και τεράστια πόλη να έχουν και να είναι πιο ελαφριά από ότι ήταν εως τώρα οι πόλεις που είχαν ένα ένα μοναδικά τα κτίρια.

 

Οπότε κάτσε να δούμε το τελικό προϊόν, επιμένω

 

Δεν έχει νόημα ούτε να ενθουσιαστεί κάνεις, αλλά ούτε και να απογοητευτεί, γιατί στη πράξη έχουμε δει ότι παρά τη πληθώρα βίντεο και πληροφοριών που έχουμε για ένα παιχνίδι είναι πάρα πολύ συχνό όταν το παίζουμε στο τέλος να αλλάζει τελείως η άποψή μας είτε προς το καλύτερο ή το χειρότερο

 

Πρόσφατα παράδειγματα wolfenstein και watch dogs..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ubisoft έγινε γνωστή μέσα από τα Assassin's Creed και όλα τα παιχνίδια τους τα κάνουν σύμφωνα με το αυτό το παιχνίδι(Warn system,movement κλπ).Το Far Cry 2 ήταν μια αποτυχία, το 3 ευτυχώς το άλλαξαν και βγήκε παιχνιδάρα σαν το original Far Cry.Τώρα για το Blacklist, ναι δεν είναι ανοιχτό, αλλά πήραν μια Unreal Engine 2.5 και έφτιαξαν μια παιχνιδάρα, με ωραία γραφικά, χωρίς ηλίθια τεχνικά προβλήματα(Μαύρες μπάρες πάντω-κάτω σε 16:10 monitors) stuttering, low fps και άλλα performance issues, ήταν άψογο.Αλλά ήταν το Ubisoft Toronto από πίσω και από ότι έχουμε δει ως τώρα, είναι ίσως το μόνο studio που ξέρει να φτιάχνει σωστό PC port.

 

Προσωπικά δεν χρειάζεται να δω τα τελικά προιόντα, ξέρω ήδη ότι θα 'ναι crap όσον αφορά τα τεχνικά και εδώ θα 'μαστε να το συζητήσουμε με άπειρες σελίδες και πάλι.Το Far Cry 3, είχε το θετικό ότι έκανε πολύ καλό utilization στους πυρήνες της CPU, αλλά εξακολουθεί να έχει θέματα με graphical glitches σε συγκεκριμένα μέρη και πολλοί έχουν ακόμα stuttering.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εντάξει κι εσύ μην ψάχνεις τη τελειότητα, αυτή μόνο σε κάνα witcher θα τη δεις και αν.. και αν τελικά δε τη δεις κι εκεί για x, y λόγους θα απογοητευτείς ακόμα περισσότερο 

 

εγώ πάντως μετά την απογοήτευση του wd κρατάω πολύ μικρό καλάθι σε οτιδήποτε λέει ubisoft επάνω, μέχρι και το black flag δεν είχα τόσο θέμα

 

και φυσικά σε θέματα καθαρά gameplay δε βάζω κανένα στοίχημα, το θέμα είναι να βγαίνουν τίτλοι με τους οποίους να διασκεδάζουμε πάνω από όλα και όσο τετριμμένο και να ακούγεται αυτό τα γραφικά δεν είναι το πρώτο ζητούμενο

 

φέτος έχω μέχρι στιγμής περάσει καλά με το lords of shadow 2, το south park , το wolfenstein και αυτές τις μέρες με το divinity , παιχνίδια που δεν έχουν καλά γραφικά 

 

φυσικά και θέλω ωραίο οπτικό αποτέλεσμα στο gta V , ή το fc4 ή το ac unity , από την άλλη αυτό που κυρίως θέλω είναι απροβλημάτιστα και όχι τελείως broken παιχνίδια όπως ήταν το wd και θα με νοιάξει λιγότερο αν αυτά θα είναι τελικά "next gen"  ή αν θα εκμεταλλεύονται σωστά το hw μου 

αυτό που θα με ικανοποιούσε κυρίως είναι να τρέχουν καλά χωρίς σοβαρά θέματα και ας έριχνα κάποιες ρυθμίσεις και από κει και πέρα θέλω και καλό gameplay και παιχνίδια που να μου κρατήσουν το ενδιαφέρον, δεν έχω διάθεση για άλλο ένα crysis 3 για παράδειγμα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...