Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια, πριν πολλες μερες παρηγγειλα (με αντικαταβολη) παπουτσια απο ενα site: ( http://brandedshoes.eu)και την επομενη μερα διαβαζοντας τις κριτικες κλπ (μουφα τα παπουτσακια, διστυχως βιαστικα) τους εστειλα e-mail για ακυρωση της παραγγελιας. Μου ειπαν οτι το προιον εχει ηδη σταλθει και αν θελω ακομη να ακυρωσω την παραγγελια οταν ερθει, να κανω αρνηση παραλαβης. :S Μετα απο 3-4 μερες με πηραν απο την γενικη ταχυδρομικη και δεν το σηκωσα (οχι εσκεμμενα). Οταν με ξαναπηραν ειπα οτι θα περασω απο εκει.  Τι μπορω να κανω για να μην τα παραλαβω?? (κ αμα γινεται να κανω κατι) :(

Δημοσ.

Δε θα τα παραλαβεις. Αν σε ξαναπαρουν απο τη ταχυδρομικη, πες τους πως ακυρωθηκε η παραγγελια, εχει ενημερωθει το καταστημα και γυριστε τα πισω.

Δημοσ.

Οκ αλλά ξέρεις φαντάζομαι ότι πληρώνει πρόστιμο ο άλλος αν δεν παραλάβεις και δεν ξέρω την αντίδραση τους.

Δημοσ.

Οκ αλλά ξέρεις φαντάζομαι ότι πληρώνει πρόστιμο ο άλλος αν δεν παραλάβεις και δεν ξέρω την αντίδραση τους.

Δεν το ηξερα αυτο  :wacko:  απο την στιγμη ομως που μου ειπαν να αρνηθω την παραλαβη?

Δημοσ.

Οκ αλλά ξέρεις φαντάζομαι ότι πληρώνει πρόστιμο ο άλλος αν δεν παραλάβεις και δεν ξέρω την αντίδραση τους.

Δεν πληρωνει κανενα προστιμο.. απλα θα επιβαρινθει η εταιρια που τα εστειλε τα εξοδα.

Δημοσ.

Δεν πληρωνει κανενα προστιμο.. απλα θα επιβαρινθει η εταιρια που τα εστειλε τα εξοδα.

 

Αυτό λέω η εταιρία τρώει πρόστιμο, και δεν ξέρει τους όρους χρήσης κάθε εταιρίας μπορεί και να τα πληρώσει ο ίδιος just saying.

Δημοσ.

Αυτό λέω η εταιρία τρώει πρόστιμο, και δεν ξέρει τους όρους χρήσης κάθε εταιρίας μπορεί και να τα πληρώσει ο ίδιος just saying.

 

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αρνηθεί να παραλάβει και δε πληρώνει τίποτα.Υπάρχουν νόμοι για αυτό το θέμα, δεν εξαρτάται απο τους όρους της εταιρίας.

Δημοσ.

Γενικά:

Όταν αφορά παραγγελίες από «κανονικό» κατάστημα ισχύουν τα γνωστά δικαιώματα και υποχρεώσεις. Επισης όταν παραγγέλνουμε κάτι σαν πελάτες (και από κανονικό κατάστημα) είναι «έντιμο» να βάζουμε παραγγελία αφού είμαστε σίγουροι για αυτό και οχι «ας τη βάλω κι ας τρέχει και βλέπω αν θα την πάρω». Εν ολίγοις όπως απαιτούμε τα καταστήματα να είναι «εντάξει» απέναντι μας, πρέπει και εμείς σαν καταναλωτές να είμαστε όσο πιο «εντάξει» μπορούμε. Περιπτώσεις που μπήκε παραγγελία και ο πελάτης βρήκε αλλού το προϊόν με τεράστια διαφορά τιμής θεωρούνται εξαιρέσεις και αντιμετωπίζονται κατά περιπτωση.

 

Για τη συγκεκριμένη περίπτωση:

Δεν θα πήγαινα ΚΑΝ να παραλάβω και δεν θα έλεγα και τίποτα. Αυτό γιατί ο συγκεκριμένος «μαγκάκος» που εχει το site πουλά εν γνώση του μαϊμουδες προσπαθώντας να ξεγελάσει τους καταναλωτές και μάλιστα τις πουλά πανάκριβα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όλα τα παραπάνω συν οτι δεν υφίσταται καν κατάστημα, ισοδυναμουν οτι ο «μαγκάκος» χτυπά για αρπαχτές και όποιος τσιμπήσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις, γιατί να είμαι «εντάξει» οταν ο πωλητής προσπαθεί με δόλο να με ξεγελάσει; Ουτε καν θα έμπαινα στον κόπο να τηλεφωνήσω στη μεταφορική. 

  • Like 3
  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

παραγγειλα μια μπαταρια για καμερα αλλα θελω να ακυρωσω την πληρωμη με αντικαταβολη γιατι το προβλημα ειχε να κανει με την ιδια τη μηχανη...εχει ηδη αποσταλει ομως,τι χρεωση εχω αν αρνηθω να παραλαβω το προιον?

Δημοσ.

παραγγειλα μια μπαταρια για καμερα αλλα θελω να ακυρωσω την πληρωμη με αντικαταβολη γιατι το προβλημα ειχε να κανει με την ιδια τη μηχανη...εχει ηδη αποσταλει ομως,τι χρεωση εχω αν αρνηθω να παραλαβω το προιον?

Τα είπαμε παραπάνω, αλλά μην το παρακανετε γιατι και αυτοι οι λίγοι που στέλνουν αντικαταβολή θα το σταματήσουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...