Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα το πρωί και τους είπα τι έγινε και μου είπαν πως το μεσημέρι θα γίνει η καταμέτρηση και θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά αν τα βρουν και θα τα καταθέσουν αυτόματα στον λογαριασμό μου. Οπότε περιμένω τηλεφώνημα.

 

 

Και δεν χτυπάει το τηλέφωνοοοοο

  • Like 2
  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν στα βαλουν μπορεις να το μαθεις νωριτερα απ το τηλεφωνο. Με ενημερωση απο το atm.

(δε λεμε να πηγαινεις καθε μιση ωρα:))

Δημοσ.

Περίμενα λοιπόν το μεσημέρι να με πάρουν τηλέφωνο όπως είπε ο βαρεμένος υπάλληλος αλλά τίποτα.
Ήμουν και στην σχολή και δεν μπορούσα να ελέγξω και τον λογαριασμό γιατί δεν είχα μαζί μου τους κωδικούς του ebanking.

Τώρα που γύρισα είδα ότι μπήκαν τελικά και ο μαλάκας ο υπάλληλος απλά με είχε γράψει στα @@ του.

Happy end.

  • Like 4
Δημοσ.

Ε καλά σιγά μην σε έπαιρνε τηλέφωνο. Αφού 3:15 σχολάμε. Αν σκεφτείς οτι ένα μισάωρο ακόμα παραπάνω κάθονται σχεδόν πάντα, δεν νομίζω να κάτσει να παίρνει τηλέφωνα.

Δημοσ.

Ε καλά σιγά μην σε έπαιρνε τηλέφωνο. Αφού 3:15 σχολάμε. Αν σκεφτείς οτι ένα μισάωρο ακόμα παραπάνω κάθονται σχεδόν πάντα, δεν νομίζω να κάτσει να παίρνει τηλέφωνα.

 

γτπ τελείως, σκέψου ο άλλος να τα έχει ανάγκη και να περιμένει.

Δημοσ.

Πού το ξέρει και επίσης τί να κάνει; Να κάθεται 2-3 ώρες παραπάνω να παίρνει τηλέφωνα όλους αυτούς που το έχουν ανάγκη; Ούτε υποχρεωμένος είναι ούτε τίποτα.

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Πού το ξέρει και επίσης τί να κάνει; Να κάθεται 2-3 ώρες παραπάνω να παίρνει τηλέφωνα όλους αυτούς που το έχουν ανάγκη; Ούτε υποχρεωμένος είναι ούτε τίποτα.

 

Φυσικά και είναι υποχρεωμένος, είναι στα πλαίσια της δουλειάς του. :wacko:

 

Δεν χρειάζεται να ξέρει κάτι πέρα απ το να κάνει την δουλειά του στην οποία συμπεριλαμβάνεται να ειδοποιεί αυτούς που είχαν πρόβλημα με το ΑΤΜ του καταστήματος με την τελική έκβαση της υπόθεσής τους.

Επίσης είναι κάτι που συμβαίνει σπάνια και δεν χρειάζονται ώρες παρά μερικά δευτερόλεπτα τα οποία μπορεί να φροντίσει να είναι και εντός του ωραρίου του.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Γενικά πάντως καλό είναι όποιες συναλλαγές κάνουμε σε ATM και εφόσον έχουμε τη δυνατότητα να τις κάνουμε σε ωράριο εργασίας των τραπεζών και σε μηχανήματα που είναι εγκατεστημένα σε τράπεζες και όχι μόνα τους.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

ΟΧΙ δεν είναι. Μπορεις πολύ εύκολα να το κοιτάξεις μέσω internet banking και ατμ.

 

Θα τρελαθούμε τελείως μάλλον. Δεν φτάνει που μου συνέβει όλο αυτό εξαιτίας της δυσλειτουργίας του μηχανήματός τους, δεν μπορούν να με πάρουν ένα τηλέφωνο για να με ενημερώσουν αν λύθηκε το πρόβλημά μου ενώ μου το υποσχέθηκαν για να μην κουραστεί ο υπάλληλος. Τι άλλο θα ακούσουμε.

Δημοσ.

Φυσικά και είναι υποχρεωμένος, είναι στα πλαίσια της δουλειάς του. :wacko:

 

Δεν χρειάζεται να ξέρει κάτι πέρα απ το να κάνει την δουλειά του στην οποία συμπεριλαμβάνεται να ειδοποιεί αυτούς που είχαν πρόβλημα με το ΑΤΜ του καταστήματος με την τελική έκβαση της υπόθεσής τους.

Επίσης είναι κάτι που συμβαίνει σπάνια και δεν χρειάζονται ώρες παρά μερικά δευτερόλεπτα τα οποία μπορεί να φροντίσει να είναι και εντός του ωραρίου του.

 

Aυτο ηθελα να γραψω κι εγω χτες αλλα για καποιο λογο δε μπορουσα να συνδεθω. Μεσα στα καθηκοντα των υπαλληλων ειναι και τα τηλεφωνα προς τους πελατες, και κανουν πολλα τετοια καθημερινα.

 

Ο φιλος δεν ειδοποιηθηκε προφανως διοτι το προβλημα του λυθηκε και τα λεφτα μπηκαν. Θα τον παιρναν στο τηλεφωνο μονο αν υπηρχε θεμα και τα λεφτα δεν εμπαιναν.

  • Like 1
Δημοσ.

Παλια εαν ξεχνιοσουνα και εφευγες χωρις να παρεις τη καρτα σου, ο επομενος μπορουσε να πραγματοποιησει αναληψη με αυτην. Κατοπιν το διορθωσανε και η καρτα τραβιεται μεσα λιγα δευτερολεπτα αφοτου βγει και δε τη παρεις. Πισω επισης τραβιουνται και τα λεφτα. Επιπλεον, χρειαζεται να ξαναπληκτρολογεις το pin.

Πριν καμμια 15ρια χρονια μου ειχε τυχει να δω ενα atm με τη καρτα πανω να περιμενει... Μπορουσα να κανω αναληψη δηλαδη με τα λεφτα του αφηρημενου. Επειδη ομως υπηρχε περιπτωση αυτος να επιστεψει ξαφνικα και να τη ζητησει προτιμησα να μη το ρισκαρω, την πηρα και την επεστρεψα στο καταστημα.

bravo_105.gif

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...