tony81 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Xt μάλλον τέλος...τα κάνει όλα και συμφέρει. Το modard μαρεσε (απλά σαν εμφάνιση) έχει κάποια στοιχειώδη διαφορά με την "απλή" έκδοση
tony81 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 πχ http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-YAMAHA,XT-58972254.html http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-YAMAHA,XT-57803189.html
igoods Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 πχ http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-YAMAHA,XT-58972254.html http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-YAMAHA,XT-57803189.html Ιδιο μηχανακι ειναι.Αμφιβαλω για το αν εβγαινε ποτε το xt με δρομισια λαστιχα και μικροτερες ζαντες απο αυτο που δειχνει η αγγελια με τα 2200€. Απλα ετσι το εχει κανει ο τυπος.
igoods Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Α γιατί νόμιζα ότι έιναι 2 εκδόσεις... Ας το επιβεβαιωση και καποιος αλλος που ξερει 100% αλλα ετσι νομιζω.
TheOneGandalf Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Το χτ 600 δεν έβγαινε σε 2 εκδοσεις, μόνο το 660. Αυτά που βλέπεις με λάστιχα δρόμου είναι μετατροπή. Γι αυτό θέλει πολυ καλο μηχανικο ελεγχο απο καποιον μαστορα πριν προβεις σε αγορά.
tony81 Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2014 ααααα δεν το ήξερα. Επί της ουσίας είναι προτιμότερη για πόλη αυτή η αλλαγή?
TheOneGandalf Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Δημοσ. 12 Μαΐου 2014 Ναι, αν και δεν νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη διαφορά.
liopyr Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δεν θα συνιστουσα για πρωτο μηχανακι το smc 690...χαχαχα Γενικα μηχανακια απο παπι ,μεχρι 600 οδηγαω απο τα 17 περιπου,και πιο πολυ 600, φυσικα στο χωριο που δεν εχει φαρους και χωρις να κανω καγκουριες (τουλαχιστον στις αρχες) αφου ετσι με εμαθε ο παππους .. Πλεον που εχω μαθει να οδηγαω αρκετα καλα και να κουμανταρω οπως πρεπει το συγκεκριμενο μηχανακι ( cbf 600 ), τα ktm γενικα μου φαινονται σαν ποδηλατα με δυνατο μοτερ. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.. Εχω παρει βολτα και smc και duke 640 και ειναι σαν να οδηγας ενα ποδηλατο με μοτερ που λυσαει και δεν ξερεις αν θα αφησει κατω ολη την ταχυτητα η θα σε σηκωσει ορθιο ακομα και με 4ες.. Επισης καλομαθημενος με το abs πατωντας φρενο με τα ktm νομιζα οτι προσπαθουσα να σταματησω το ποδηλατο μου (που ειχε και δισκοφρενα ) και κοκαλωνε την ροδα για πλακα σε οχι καλους δρομους.. Καλα μηχανακια ,δυνατα αλλα ειναι μονο για παντες και σουζες, τιποτα αλλο. Νομίζω υπερβάλλεις λίγο, ναι είναι νευρικά με μπόλικη ιπποδύναμη για το βάρος τους, αλλά συνήθως είναι και πολύ καλά στημένα, η ktm διαλέγει την αφρόκρεμα σε περιφερειακά (brembo / wp) και γενικά αν δεν κάνεις καγκουριές δεν σε τρομάζουν. Μην τα συγκρίνεις στο μυαλό σου με το cbf πάντως, είναι εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.
igoods Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Νομίζω υπερβάλλεις λίγο, ναι είναι νευρικά με μπόλικη ιπποδύναμη για το βάρος τους, αλλά συνήθως είναι και πολύ καλά στημένα, η ktm διαλέγει την αφρόκρεμα σε περιφερειακά (brembo / wp) και γενικά αν δεν κάνεις καγκουριές δεν σε τρομάζουν. Μην τα συγκρίνεις στο μυαλό σου με το cbf πάντως, είναι εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις. Σε τι υπερβαλω?..Δεν ειπα οτι δεν διαλεγει την αφροκρεμα,φοραει πολυ καλες δαγκανες και αναρτησεις και ολα.Απλα ο συνδιασμος τους ετσι οπως ειναι πανω σε αυτο το μηχανακι το κανει "περιεργο" στις απαιτησεις του. Εννοειται οτι δεν εχουν καμια σχεση με το cbf ..ειναι τελιως αλλη κατηγορια.
dhmhtrhs9/7/1991 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 φιλε τονι, μην πάρεις χτ 600 ναι μεν καλό μηχανάκι αλλα δεν νομίζω ότι στην παρούσα φάση το να δώσεις 2000 για μηχανή σχεδόν 20αετία στέκει... για το χτχ απλά πολύ ψώφιο δεν τραβάει και πάρα πολύ, εγώ που το πήγα βόλτα ξενέρωσα και φαντάσου ότι μόνιμο μηχανάκι έχω ενα cbr125... θα σου πρότεινα ένα σκουτερ σαν πρώτο μηχανάκι ένα χμαξ 250 της γιαμάχα, με αυτά τα λεφτά βρίσκεις σε πολύ καλή κατάσταση και πιστεψέμεθα σε χαροποιήσει πάρα πολύ και θα σε βολέψει απίστευτα.+όταν νιώσεις καλά και βγάλεις και κάνα φράγκο το σπρώχνεις και παίρνεις το επόμενο τώρα για τα κτμ αν είναι μόνο για πάντες και σούζες εντάξει, χωρίς να θέλω να σε πικράνω ιγκουντς προσπάθησε να φτάσεις μαμα 690(654σσ) σε στροφές και έλα και πες μου μετά αν είναι ή δεν καλά μηχανήματα. το μόνο μειων τους είναι ότι είναι ευαίσθητα και θέλουν ιδιοκτήτη με γνώσεις και μια εμπειρία αλλιώς ΜΑΣΤΟΡΑ!!!!
igoods Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 Δημοσ. 13 Μαΐου 2014 φιλε τονι, μην πάρεις χτ 600 ναι μεν καλό μηχανάκι αλλα δεν νομίζω ότι στην παρούσα φάση το να δώσεις 2000 για μηχανή σχεδόν 20αετία στέκει... για το χτχ απλά πολύ ψώφιο δεν τραβάει και πάρα πολύ, εγώ που το πήγα βόλτα ξενέρωσα και φαντάσου ότι μόνιμο μηχανάκι έχω ενα cbr125... θα σου πρότεινα ένα σκουτερ σαν πρώτο μηχανάκι ένα χμαξ 250 της γιαμάχα, με αυτά τα λεφτά βρίσκεις σε πολύ καλή κατάσταση και πιστεψέμεθα σε χαροποιήσει πάρα πολύ και θα σε βολέψει απίστευτα.+όταν νιώσεις καλά και βγάλεις και κάνα φράγκο το σπρώχνεις και παίρνεις το επόμενο τώρα για τα κτμ αν είναι μόνο για πάντες και σούζες εντάξει, χωρίς να θέλω να σε πικράνω ιγκουντς προσπάθησε να φτάσεις μαμα 690(654σσ) σε στροφές και έλα και πες μου μετά αν είναι ή δεν καλά μηχανήματα. το μόνο μειων τους είναι ότι είναι ευαίσθητα και θέλουν ιδιοκτήτη με γνώσεις και μια εμπειρία αλλιώς ΜΑΣΤΟΡΑ!!!! να φτασω μαμα 690 στις στροφες με τι?.. Επισης οπως ξερεις το να στριψεις ενα μηχανακι τερμα δεν ειναι τοσο ευκολο και δεν το κανει και ο καθενας (εκτος και αν ειναι οτι ναναι παμε στην στροφη με φορα και αν στριψει εστριψε) αμα δεν το μαθει πρωτα καλα και παλι οι περισσοτεροι δεν το στιβουν απο θεμα στιψιματος. Οτι στριβουν γενικα καλα το γνωριζω,εχω στριψει δικαβαλο με duke 640 (εγω πισω) και πηγαινε μαζι με 1000 σε στροφες που δεν μπαινεις πανω απο 60-80.. Παρολα αυτα δεν το κανει τελειο επειδη στριβει ,εχει πολλα μειονεκτηματα για εναν απλο οδηγο.Αυτο ειναι ολο.
liopyr Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 Σε τι υπερβαλω?.[..] Στο ότι τα χαρακτηρίζεις ποδήλατα με μοτέρ που δεν ξέρεις πώς θα συμπεριφερθεί η 4η τους.. Ε δεν είναι έτσι, είναι ασφαλή με πολύ προσεγμένο στήσιμο, απλά είναι λίγο χομπίστικα, δηλαδή στον αναβάτη που θα τους το ζητήσει, θα δώσουν συγκινήσεις. Προφανώς έχουν και μειονεκτήματα, κραδασμούς, κούραση αν κάνεις μεγάλες αποστάσεις, ευλαβική συντήρηση κλπ., αλλά δεν μπορείς να τα έχεις και όλα.
dhmhtrhs9/7/1991 Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 να φτασω μαμα 690 στις στροφες με τι?.. Επισης οπως ξερεις το να στριψεις ενα μηχανακι τερμα δεν ειναι τοσο ευκολο και δεν το κανει και ο καθενας (εκτος και αν ειναι οτι ναναι παμε στην στροφη με φορα και αν στριψει εστριψε) αμα δεν το μαθει πρωτα καλα και παλι οι περισσοτεροι δεν το στιβουν απο θεμα στιψιματος. Οτι στριβουν γενικα καλα το γνωριζω,εχω στριψει δικαβαλο με duke 640 (εγω πισω) και πηγαινε μαζι με 1000 σε στροφες που δεν μπαινεις πανω απο 60-80.. Παρολα αυτα δεν το κανει τελειο επειδη στριβει ,εχει πολλα μειονεκτηματα για εναν απλο οδηγο.Αυτο ειναι ολο. με το cbf η και με άλλα street μηχανάκια, να φανταστώ ότι είσαι γνώστης του τι είναι ροπή; γιατί το κτμ έχει αρκετή για το βάρος του, τόση που με πρώτες-δευτέρες-τρίτες που παίζει στις στροφές ξυρίζει στην κυριολεξία... το 640 φαντάσου ότι είναι και το πιο ζημιάρικο και σχετικά αργό σε σχέση με τα παλία, που να μπεις με smr 690 εκεί να δεις ωραία αίσθηση
tony81 Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Μαΐου 2014 Καλά τα ktm ζημιά σκέτη παίδες δεν το συζητώ. Αν και άσχετος με τα 2κυκλα πιστεύω κατάλαβα πως το λέει ο φίλος ποδήλατο με μοτέρ. Τα ktm ξεπερνούν πολύ τα 2.5 χιλιάρικα; Θέλω να πάρω το δίπλωμα κράνη κτλ.. Αλλιώς τα έχω τα 3;) Να είναι λίγο παλιά τα χτ αλλά δεν βλέπω κάτι άλλο εκεί στα 2χιλ. Πιστεύω είναι πολύ αξιόπιστα μηχανάκια,αν βρω και ένα προσεγμένο θα είμαι οκ. Καλά το μεγάλο θέμα δεν είναι το οικονομικό ή τι θα πάρω αλλά τι να προσεξω όταν θα το ελέγξω.. Υ.Γ με τα σκούτερ δεν έχω κάτι αλλά ξενέρωτα, για μένα πάντα. Η γκόμενα πρέπει να μπει σε χτ φάση τέλος..! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα