Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ειμαι 27, κανω διδακτορικο στην Ελλαδα, ελληνικο ΑΕΙ.

 

Δεν ειναι καθαρα πληροφορικη (πληροφορικη με κατι αλλο ειναι) , αλλα το παω εγω σε web dev/web design μονοπατια (html5, responsive , τρεντι πραματα). Εχω μαθει πολλα, αλλα εχω ψοφησει κιολας. 

 

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι σε καθε συνεδριο πρεπει να τους τα σκαω. Κανονικα επρεπε να ειναι δωρεαν, ενας τυπος ειμαι που εφτιαξα κατι και θελω να το γνωστοποιησω. Δεν μπορω να καταλαβω τη μανια με τις (πολλες) δημοσιευσεις. Απο μενα θα προαχθει η επιστημη? Ποιον κοροιδευουμε ρε, ειναι τοσες χιλιαδες οι δημοσιευσεις εκει εξω που τη δικια μου να τη διαβασουν 10 ολοι κ ολοι.

 

Ολα αυτα , μαζι με τυπικοτητες και τυπολατρειες του διδακτορικου μου στερουν χρονο απο το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νοημα του διδακτορικου μου να ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΩΔΙΚΑ. Δεν μου αφηνουν ελευθερο χρονο για τιποτα, ποσο μαλλον για σοβαρη ενασχοληση με το project μου, αναβαθμιση του κτλ. Οπως το παμε, θα τελειωσω και δε θα ξερω καλα καλα nodejs που ειναι  απαραδεκτο. Και δε το ανεχομαι και για μενα. Να παρω τετοιο χαρτι, ημιμαθης? Καλυτερα τιποτα. Εχω και λιγο ηθος (οπως θες πες το τεσπα). Να το παρω το ρημαδι αλλα να ξερω οτι το αξιζω.

 

Δεν ειμαι ανθρωπος που εχει υπομονη. Δεν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να διδασκει. Δεν ειμαι να μπω σε αιθουσα. Αμα μαθω κατι εγω, το καταλαβα τελος, αν δε το πιανεις εσυ, δε μπορω να στο κανω απλο. Ειναι αναλογα τον ανθρωπο. Εγω, δεεεεεεεεεεεν...

 

Σιχαθηκα το "ελληνικο ΑΕΙ" φαση. Μην πω πολλα. Τη βρωμια, τα μεσα, τις κοντρες, τα κομματα κτλ.

 

Θεωρω οτι το να εισαι καθηγητης βαλτωνεις, θες δε θες , οσο πεισμα και να εχεις, οση δημιουργικοτητα. Σε τρωει η ρουτινα του καθηγητη, χανεις επαφη με κωδικα, με καινοτομιες κτλ. 

 

Ειδικα τα ελληνικα πανεπιστημια ειναι αποκομμενα απο αγορα εργασιας, ακομα και σε επιπεδο διδακτορικου πιστευω.

 

Ερευνα γινετε και σε εταιριες της προκοπης. Και εφαρμοζεται ΑΜΕΣΑ. Οχι μετα απο 2 χρονια, οχι αμα αξιολογηθει 500 φορες, οχι αμα το επιτρεψουν ενα ματσο κωλογεροι. Α-Μ-Ε-Σ-Α

 

Ας πουμε οτι βαζω τα κολληματα μου στην ακρη , επειδη πειναω και παω για καθηγητης.Τελειωνω, οκ? Περνω χαρτι οκ? Ξες τι μου λεει η χωρα μου? Θα περασει κ κανας χρονος μεχρι να σε παρω σε σχολη. Καποια σχολη. Με τη σεζον! Συμβασιουχο. Μια χρονια Αθηνα, μετα Πατρα, δε σε θελω τωρα, μεινε ανεργος, μετα Σαλονικη, μετα Κρητη, δε σε θελω τωρα, μεινε ανεργος, μετα Γιαννενα. Με λεφτα απο εσπα ρε, το κρατος δεν εχει πια για εκπαιδευση. Και οι μισθοι μου στα ΚΤΕΛ και μονιμοτητα με το κιαλι. 

 

Ιδιωτικος τομεας στην Ελλαδα? Η δεν σε περνουν επειδη δε μπορουν να σου πληρωνουν το διδακτορικο ή σε περνουν με πολυ λιγα λεφτα. Μαγκα, αμα ηθελα λιγα λεφτα, ΔΕΝ θα επερνα διδακτορικο. Τεσπα, πες οτι παω. Και εκει τι περιθωρια ανελιξης μεινανε? Τιποτσι. 

 

Πιανω  μια δουλεια κ κανω διδακτορικο ταυτοχρονα. Η δουλεια θα ειναι σε ιδιωτικο τομεα προφανως, επειδη δυσκολα δημοσιο αν δε τελειωσω πρωτα. Δουλεια στον ιδιωτικο σημαινει 10-12ωρες/μερα. Και μετα τι? θα γυρναω σπιτι και θα εχω ορεξη να κανω κ δημοσιευση? (προσωπικη ζωη εννοειται τιποτα). Ανθρωπος ειμαι....

 

Να το συνεχισω μπας κ φυγω εξω μετα. Μα με πνιγει , δε το μπορω, μου στερει χρονο. Χρονο για να μαθω πραματα οχι να παω για καφε. Δε γινετε να κρατησω μονο τον κωδικα/γνωση και να αφησω τυπολατρειες κ δημοσιευσεις και βλακειες?

 

(Να ναι καλα ο καθηγητης μου, συννενοουμαστε, να ναι καλα οι δικοι μου. Και να ναι καλα και φοιτητες κ ερευνητες κ καθηγητες κ προσωπικο στις σχολες που κανει καλα τη δουλεια του με το παραπανω. Δεν ειμαι αλλου, ξερω οτι υπαρχουν και καλοι. Δεν τα εχω με ολο το κοσμο.)

 

Στενοχωρηθηκα και μονο που τα γραψα. Δεν καιγομαι να μπω δημοσιο. Δεν το παιζω ντιβα-διανοια. Ρε, δεν ειμαι αχαριστος ρε. Αληθεια, δεν εχω προβλημα να δουλευω, μ αρεσει ο κωδικας. Θα πεις ειμαι τυχερος, βολεμενος και γκρινιαζω, να σκασω. Δεν ειναι ετσι, εχω τα θεματα μου, ειναι αναλογα τον ανθρωπο. Αλλος θα ηταν χαρουμενος, αλλος δε θα εδινε σημασια σ αυτα που σου λεω, εγω δινω, ειναι θεμα χαρακτηρα, ανθρωπου, προταιρεοτητων.  

 

Εγω πια θεωρω οτι τα διδακτορικα ειναι μονο για οσους θελουν ακαδημαικη καριερα, τιποτα αλλο. Ειμαι στο τσακ να τα παρατησω ολα. Πες μου εσυ, τοσο αδικο εχω, τοσο τρελος ειμαι?  Εσυ τι θα κανες? Edit : Προφανως δε ζηταω να μου λυσεις εσυ το προβλημα. Γνωμες ζηταω

 

Ευχαριστω πολυ, να στε καλα

  • Like 7
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το διδακτορικό, όπως και όλα τα πράγματα στη ζωή, απαιτεί θυσίες και σου προσφέρει κάποια πράγματα. Το πώς τα ζυγίζει κανείς είναι υποκειμενικό πράγμα.

 

Το να βρεις δουλειά της προκοπής στο ελληνικό πανεπιστήμιο τα επόμενα λίγα χρόνια μου φαίνεται δύσκολο, έτσι όπως είναι τα πράγματα. Το διδακτορικό το κάνεις -ως ένα βαθμό- και για την προσωπική σου εξέλιξη. Τα 12ωρα και τα ξενύχτια για να βγάλεις άρθρα θα σε διδάξουν εργατικότητα και υπομονή. Η σφαγή από τους reviewers θα σε διδάξει ταπεινότητα. Θα χρειαστεί να διαβάσεις και να δουλέψεις μόνος σου. Θα επενδύσεις χρόνο και δουλειά σε ένα project 3ετίας-5ετίας. Όλα αυτά, ασχέτως με το μέλλον σου, θα σε βοηθήσουν ως άτομο. Τώρα, αν τα αξιολογείς τόσο ώστε να αντέξεις τις δυσκολίες, καλώς. Αλλιώς κάνε κάτι καλύτερο με τον χρόνο σου.

  • Like 9
Δημοσ.

Σωστο κ αυτο, ευχαριστω. Οπως προσθεσα και στο edit, οκ δε ζηταω να μου λυσει κανεις το προβλημα, γνωμες ζηταω. Τι παιζει με τα αλλα παιδια εκει εξω. 

 

Εσυ υποθετω εχεις διδακτορικο, αν κρινω απο την απαντηση σου. Αν ναι, πως τα καταφερες ρε θηριο?

Δημοσ.

3 φάουλ για μένα:

Απο μενα θα προαχθει η επιστημη? Ποιον κοροιδευουμε ρε, ειναι τοσες χιλιαδες οι δημοσιευσεις εκει εξω που τη δικια μου να τη διαβασουν 10 ολοι κ ολοι.
 
Ολα αυτα , μαζι με τυπικοτητες και τυπολατρειες του διδακτορικου μου στερουν χρονο απο το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ νοημα του διδακτορικου μου να ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΩΔΙΚΑ.
 
Χρονο για να μαθω πραματα οχι να παω για καφε. Δε γινετε να κρατησω μονο τον κωδικα/γνωση και να αφησω τυπολατρειες κ δημοσιευσεις και βλακειες?

Και το μεγαλύτερο:

Μαγκα, αμα ηθελα λιγα λεφτα, ΔΕΝ θα επερνα διδακτορικο.

Αρχικά οι δημοσιεύσεις και οι "βλακώδεις" τυπικότητες και τυπολατρίες αποτελούν μέρος του διδακτορικού. Σκοπός του διδακτορικού δεν είναι μόνο να φτιάχνεις κώδικα, αυτό το κάνουν σωρηδόν πλεόν, αυτό το έκανες και σπίτι σου. Δεν είσαι code monkey, πλέον είσαι επιστήμονας.

Που σημαίνει ότι όλα αυτά που κάνεις πρέπει να έχουν ένα αντίκρυσμα, ένα συμπέρασμα, να προάγουν την επιστήμη είτε να απορρίπτουν κάτι. Ένα σκοπό τέλος πάντων, κάτι να συνεισφέρουν. Αλλιώς δεν έπρεπε να πας για PhD αλλά να συνεχίσεις master. Αν όλοι που πήγαιναν για διδακτορικό αντί να γράφουν τα συμπεράσματα τους σε papers τα έγραφαν σε μπακαλοτέφτερα και ήταν κλεισμένοι στο campus μακριά από τον κόσμο εσύ (κι εγώ, και όλοι) θα προγραμματίζαμε με καλέμι ακόμα.

 

Το να μην μπεις στην αίθουσα είναι δικαίωμα σου, μπορείς κάλιστα να πας για ερευνητής, κλεισμένος στα εργαστήρια, πειράματα και κώδικα όλη μέρα, κι αυτοί χρειάζονται.

 

Όσο για το τελευταίο, άμα πήγες διδακτορικό για να κάνεις λεφτά, κάπου μπερδεύτηκες. Στα 5 χρόνια που θα πάρεις το διδακτορικό, θα μάζευες εμπειρία και κονέ για να πάρεις τα διπλάσια λεφτά στην αγορά εργασίας. Εκτός αν κάνεις κάτι απόλυτα εξειδικευμένο όπου και πάλι παίζεται, ειδικά σε κλάδο όπως τον προγραμματισμό όπου η εμπειρία μετράει.

Υποτίθεται διδακτορικό και τις θυσίες 5 χρόνων τις κάνεις για να κάνεις κάτι που γουστάρεις, για να προσφέρεις κάτι και να συναναστραφείς με άτομα εξειδικευμένα στο αντικείμενο σου, που θα σε βοηθήσουν να πας παρακάτω. Αλλιώς αν σιχαίνεσαι ένα μεγάλο μέρος του διδακτορικού (δημοσιεύσεις, συνέδρια, διδασκαλία, συναναστροφή με άλλους) δεν αξίζει.

Δεν έχω προχωρήσει σε διδακτορικό αλλά έχω σχεδόν εβδομαδιαία επαφή με διδακτορικούς στο εξωτερικό και γνωστούς από το ΙΤΕ. Η συντριπτική πλειοψηφία μπορούσε να βρει καλοπληρωμένη δουλειά την επόμενη μέρα αν το ήθελε αλλά συνεχίζουν αυτό που γουστάρουν.

Μπορείς αν θέλεις να κυνηγήσεις συγκεκριμένα προγράμματα σε συνεργασία με εταιρίες όπου οι δημοσιεύσεις θα είναι απλά "by-product". Φίλοι κάνουν διδακτορικό σε συνεργασία με πετρελαϊκές, άλλος δουλεύει στα Research labs της IBM, άλλος χώθηκε σε πρόγραμμα του ΝΑΤΟ, γενικά ο κλάδος είναι αχανής με πολλές επιλογές. Δεν έχει αποφύγει τα συνέδρια και τα papers κάποιος από αυτούς που σου λέω, και πως θα σταθείς δηλαδή σε υψηλό επίπεδο αν δεν τα 'χεις κάνει.

  • Like 8
Δημοσ.

Έχεις ιδανικοποιήσει καταστάσεις. Το πανεπιστήμιο δεν είναι παράδεισος και είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσεις 

μέσα στο τεράστιο ανταγωνισμό. Τεσπα, φαντάζομαι τα ξέρεις αυτά, όμως πρέπει να κάνεις και μία πλύση εγκεφάλου

στον εαυτό σου για να τα αποδεχτείς. 

 

Με βάση αυτά που λες, εγώ αν ήμουν στην θέση σου και αν ήμουν στα τελειώματα θα έκανα λίγο υπομονή και μετά θα 

προσπαθούσα να βρω μία αξιοπρεπή θέση σε ιδιωτική εταιρία στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό ή και να φτιαξω μία

δική μου επιχείρηση. 

 

Αν δεν τελείωνα σύντομα τότε θα έφευγα χωρίς δεύτερη σκέψη, καθώς με τα προσόντα που μάλλον ήδη έχεις άνετα

βγαίνεις στην αγορά εργασίας. 

 

Γενικά είμαι λίγο αδιάλακτος με άτομα που δεν ξέρουν τι θέλουν, γιατί θεωρώ ότι αμα εσύ ο ίδιος δεν αποφασισείς 

για την ζωή σου για το τι θες να κάνεις και να τα δώσεις όλα, μάλλον θα γκρινιάζεις εσαεί.

 

BTW, τα συνέδρια είναι απίστευτη εμπειρία, αλλά στο χέρι σου είναι να την εκμεταλευτείς.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Διδακτορικό δεν έχω κάνει αλλά γνωρίζω ότι είναι κυρίως για ακαδημαϊκη καριέρα (σε πανεπιστημιο). Ομως, η αλήθεια είναι ότι έχω δει (ελάχιστες μεν, αλλά υπαρχουν) αγγελίες που ζητάνε διδακτορικό. Φυσικά οι θέσεις δεν είναι ότι κι ότι αφού έχουμε να κάνουμε με οργανισμούς όπως τράπεζα της Αγγλίας.

 

Η γνώμη μου είναι, αν δεν το κάνεις για να γίνεις λέκτορας ή ερευνητής, αν δεν το κάνεις για την ταπεινοτητα/εργατικοτητα/επιμονη/υπομονη/βαλε-οτι-αξια-θες, αν δεν το κάνεις επειδή γουστάρεις αυτό που κανείς στο διδακτορικό, τότε η γνώμη μου είναι να το παρατήσεις.

 

Τα 3-5 επιπονα χρονια 'απλά για το χαρτί', χωρίς να σου προσφέρουν κάτι ουσιαστικό (=στα κριτήρια σου), τότε ενδεχομενως να καταλήξεις πιο μίζερος από την όλη διαδικασία. Τα περισσότερα που ανέφερε ο φίλιππος, πιστεύω διδάσκονται και από άλλες δραστηριότητες.

 

Εναλλακτικά θα μπορούσες να κάνεις διδακτορικό στο εξωτερικό. Άλλη εμπειρία, άλλη κουλτούρα, μαθαίνεις καλύτερα μια ξένη γλώσσα, κάνεις Διεθνές σχέσεις, κτλ.

 

My 2 pennies

 

 

 

ΥΓ. Τώρα είδα τι ποστ του πραιτοριανού. Πολύ σωστός σε αυτό που λέει με τα papers. Έχουν πάντα έναν σκοπό. Είτε αυτός είναι να αποδείξουν κάτι, είτε ακόμα καλύτερα να απορρίψουν κάτι άλλο.

 

Επίσης, οι 1000 δημοσιεύσεις χρειάζονται για να μάθεις εσύ να διαβάζεις/γράφεις με ευκολία ένα επιστημονικό paper. Key word 'με ευκολία' αφού κυρίως για καθηγητής/ερευνητης πας.

Δημοσ.

Αδερφέ, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές αυξάνουν όταν υπάρχει ύφεση στην οικονομία και υψηλή ανεργία, αν πιστεύεις πως μπορείς να βρεις δουλειά, παράτα το διδακτορικό.

 

Από εκεί και πέρα, λεφτά δε θα βγάλεις επειδή έχεις διδακτορικό, λεφτά μπορεί να βγάλεις εφόσον εμπορεύεσαι σωστά τις γνώσεις και εμπειρίες που απέκτησες κατά τη διαρκεια του διδακτορικού. Το να γράφεις κώδικα ή να ξέρεις ένα εργαλείο άριστα δεν αρκούν να πάρεις διδακτορικού, αρκούν για να είσαι ένας καλός μηχανικός. 

 

Όλα τα υπόλοιπα, είναι σκέψεις που πάνω κάτω όσοι έχουν περάσει από εκεί που είσαι, τις έχουν κάνει...

 

Ξόδεψε, κανά 2-3-4 ώρες εδώ: http://phdcomics.com/comics.phpκαι κάθε πρωί με τον καθέ, να διαβάζεις το φρέσκο στριπ. 

 

My 4 penises.

  • Like 2
Δημοσ.

 

Δεν μπορω να καταλαβω τη μανια με τις (πολλες) δημοσιευσεις. Απο μενα θα προαχθει η επιστημη? Ποιον κοροιδευουμε ρε, ειναι τοσες χιλιαδες οι δημοσιευσεις εκει εξω που τη δικια μου να τη διαβασουν 10 ολοι κ ολοι.

Καλα το προβλημα των δημοσιευσεων το αναγνωριζουν (σχεδον) ολοι. Εαν πιστευεις οτι δεν προσφερεις τιποτα στον ερευνητικο σου τομεα, ποιος ο λογος του διδακτορικου? Υπαρχουν "κοινοτητες", ομαδες που ασχολουνται με διαφορετικα θεματα/υποθεσεις. Το να "ανηκεις" σε μια η περισσοτερες δινει επιπλεον νοημα στη δουλεια σου, γιατι αυτο που κανεις ειναι σημαντικο/πρωτοπόρο και ποια η σχεση του με τα τωρινα εργαλεια/υποθεσεις. Για αυτο και τις περισσοτερες φορες λιγοι θα το διαβασουν/καταλαβουν. Εκτος εαν ειναι "major breakthrough".

 

 

Σιχαθηκα το "ελληνικο ΑΕΙ" φαση. Μην πω πολλα. Τη βρωμια, τα μεσα, τις κοντρες, τα κομματα κτλ.

 

Μεσα και κοντρες και πισω-μαχαιρωματα υπαρχουν και εξω.

 

 

Θεωρω οτι το να εισαι καθηγητης βαλτωνεις, θες δε θες , οσο πεισμα και να εχεις, οση δημιουργικοτητα. Σε τρωει η ρουτινα του καθηγητη, χανεις επαφη με κωδικα, με καινοτομιες κτλ.

 

Νομιζω εξωτερικο ο κυριος ρολος του καθηγητη ειναι στην ερευνα. Η εστω 50-50, οχι 99-1 οπως Ελλαδα

 

 

Οπως το παμε, θα τελειωσω και δε θα ξερω καλα καλα nodejs που ειναι  απαραδεκτο. Και δε το ανεχομαι και για μενα. Να παρω τετοιο χαρτι, ημιμαθης? Καλυτερα τιποτα. Εχω και λιγο ηθος (οπως θες πες το τεσπα).

 

Δεν ειναι μονο η γνωση καθεαυτη στο διδακτορικο. Οπως μου ειπε ενας καθηγητής "when you learn how to learn, then you can graduate".

 

 

 

Στενοχωρηθηκα και μονο που τα γραψα. Δεν καιγομαι να μπω δημοσιο. Δεν το παιζω ντιβα-διανοια. Ρε, δεν ειμαι αχαριστος ρε. Αληθεια, δεν εχω προβλημα να δουλευω, μ αρεσει ο κωδικας. Θα πεις ειμαι τυχερος, βολεμενος και γκρινιαζω, να σκασω. Δεν ειναι ετσι, εχω τα θεματα μου, ειναι αναλογα τον ανθρωπο. Αλλος θα ηταν χαρουμενος, αλλος δε θα εδινε σημασια σ αυτα που σου λεω, εγω δινω, ειναι θεμα χαρακτηρα, ανθρωπου, προταιρεοτητων.  

 

Εγω πια θεωρω οτι τα διδακτορικα ειναι μονο για οσους θελουν ακαδημαικη καριερα, τιποτα αλλο. Ειμαι στο τσακ να τα παρατησω ολα. Πες μου εσυ, τοσο αδικο εχω, τοσο τρελος ειμαι?  Εσυ τι θα κανες? Edit : Προφανως δε ζηταω να μου λυσεις εσυ το προβλημα. Γνωμες ζηταω

 

Γενικα μου φαίνεσαι πολυ αρνητικός. Οπως απάντησαν και πιο πανω, το διδακτορικό σου προσφέρει κατι παραπάνω απο γνώση, ταπεινότητα και εργασία. Εντάξει μπορεί να τα εχεις αυτά. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι λογικά και να μην υπερβάλεις. Να εχεις δομημένη σκέψη και εικόνα, να παρατηρείς τις ατέλειες η τα σφάλματα κάποιου άλλου, η της δικιάς σου δουλειάς (να είσαι δλδ αντικειμενικός, ως προς το εαυτό σου). Ολα αυτα θα σε βοηθήσουν και εκτός ακαδημίας.

 

Και το κυριοτερο κατα την γνωμη μου, να μάθεις τι ειναι σημαντικό για σενα. Σου αρέσει που η ζωη σου αποτελείται απο έρευνα, γραφειοκρατεία, κοινωνικότητα (συνεδρια..), ελεύθερο σχετικά ωράριο και ΟΚ χρήματα? Ε τοτε συνέχισε ζωή χαρισάμενη. Δεν γουστάρεις? Πάλεψε για αυτό ακριβώς που θέλεις, ειτε ειναι χρήματα, είτε 09¨00 - 17¨00 ωράριο. αλλα να τα έχεις ολα μαζί μου φαίνεται δύσκολο. Αμα εισαι στον τελευταιο χρονο, ε δεν αξιζει να το παρατήσεις. Αμα εισαι στον πρώτο, σκέψου το καλά και αποφάσισε.

 

 

 

Εχω μαθει πολλα, αλλα εχω ψοφησει κιολας.

 

 

Δεν μου αφηνουν ελευθερο χρονο για τιποτα, ποσο μαλλον για σοβαρη ενασχοληση με το project μου, αναβαθμιση του κτλ.

 

Κάτι τελευταίο, πολλοί έχουνε σκεφτεί να το παρατήσουν, άλλοι το κάνανε και άλλοι όχι. Εαν εχεις χάσει το ενδιαφέρον στο διδακτορικό σου και τα βλέπεις ολα μαύρα, ίσως το πρόβλημα να ειναι αλλού. Βγαίνεις έξω? έχεις χόμπι? γυμνάζεσαι να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση? εχεις φίλους/παρέες? Εαν εχεις ψοφήσει και κατάντησες ρομπότ, χωρίς να βρίσκεις τίποτα ενδιαφέρον τοτε πρέπει να αναθεωρήσεις το πως δουλεύεις. Έχεις Χ υποχρεώσεις, είτε στο διδακτορικό ειτε σε αλλη δουλειά. Την μια την γουστάρεις τις άλλες οχι. Ε άμα αφιερώσεις 8 ώρες σ' αυτό που σ' άρεσε μετα θα τρέχεις να κάνεις τις άλλες με το ζόρι και βιαστικά και νευριασμένα. Χαλάρωσε, κανε αυτα που πρέπει να κάνεις στην ώρα τους και με όρεξη. Απόλαυσε το ταξίδι στο συνέδριο και ας μην γράφεις κώδικα. Πάρε ενα βιβλίο/PC και πανε διάβασε/προγραμμάτισε στην αμμουδιά. Βάλε κόμικς στις παρουσιάσεις, βάλε εξκαλιμπερ, οτι θέλεις για να ειναι ενδιαφέρουσα (οχι καραγκιοζιλικια) καταρχήν σε σένα. Το κοινό σου θα ακολουθήσει.

Κανε οτι πρεπει να κανεις, οπως σε ευχαριστεί. Στην τελική, το project σου δεν χάνεται, η ψυχική σου υγειά όμως μπορεί. Οτι δουλεία και να κάνεις αργότερα, τα ίδια προβλήματά θα βγουν πάνω κάτω, εκτός και αν είσαι αφεντικό.

Δημοσ.

Πέρα από το post του Prateroianos (ελπίζω να το έγραψα σωστά) που προσπαθεί να πει κάποια πράγματα στο βαθμό που τα γνωρίζει...

 

Εγώ θα σταθώ στο αντικείμενο:

 

 

Δεν ειναι καθαρα πληροφορικη (πληροφορικη με κατι αλλο ειναι) , αλλα το παω εγω σε web dev/web design μονοπατια (html5, responsive , τρεντι πραματα). Εχω μαθει πολλα, αλλα εχω ψοφησει κιολας. 

 

 

Web design σε PhD σημαίνει ότι πρέπει να ασχολείσαι με τεχνολογίες που δεν υπάρχουν και να βρεις νέες ή να προτείνεις frameworks για web design που δεν υπάρχουν αλλά κάνουν παπάδες με ουάου τρόπο ή να μελετάς HCI factors και να ασχολείσαι με μοντελοποίηση συμπεριφορών ή εκπαιδευτικές διαστάσεις ή ή ή

 

Responsive trendy πράματα υπάρχουν πολλά. Και εάν το κόλλημα σου είναι να μάθεις nodejs και όχι πως στην ευχή λειτουργεί από κάτω και γιατί και πως κάνει ό,τι κάνει και πως ανταποκρίνεται το δίκτυο ή ο άνθρωπος ή οι εφαρμογές σε αυτό και τι θα μπορούσε να γίνει ώστε αυτό είτε να γίνει intelligent είτε να συνεισφέρει στο semantic web είτε είτε είτε τότε φαίνεται ότι κάνεις διδακτορικό απλά και μόνο για να αποφύγεις καταστάσεις (π.χ. άνοιγμα στην αγορά ή στρατός). 

 

Στρατό έχεις πάει; 

 

Οπότε μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι κάνεις. Άρα, είτε αναθεώρησε είτε παράτα το. 


Να συμπληρώσω σχετικά με τις δημοσιεύσεις....

 

 

Εάν τις δημοσιεύσεις σου τις διαβάσουν όλοι και όλοι 10 άνθρωποι τότε δεν αξίζουν. Το πόσοι θα τις διαβάσουν και πόσοι θα σε αναφέρουν είναι ένα δείγμα πόσο καλή δουλειά έχεις κάνει. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το διδακτορικό πιστεύω σαν τελειόφοιτος που είμαι και εκπονώ την πτυχιακή μου για την οποία ξοδεύω αρκετές ώρες καθημερινά, πρέπει να είσαι πολύ αποφασισμένος και πεποισμένος ότι

"Εγώ γουστάρω τρελά αυτό το αντικείμενο που σπούδασα , γουστάρω έρευνα, συγγραφή papers, συνέδρια, πολλές ώρες δουλειάς και αυτό έχω σκοπό να κάνω στη ζωή μου"

 

Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να αφιερωθείς στην επιστήμη σου και σίγουρα χρειάζεται πολλές φορές και κάποια ψυχολογική υποστήριξη όπως τώρα ο φίλος που άνοιξε το θέμα γιατί όλοι μας κάποια στιγμή βρισκόμαστε σε αδιέξοδο, και χρειαζόμαστε κάποια γνώμη για να μας κάνει να σκεφτούμε και να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα...

 

Σε ποιό έτος του διδακτορικού σου βρίσκεσαι;

Δημοσ.

Αδελφέ? Σε ενδιαφέρει να εξειδικευτείς σε ένα πράγμα νέο, μοναδικό, να κάνεις μια μεγάλη έρευνα η οποία θα έχει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Κανέναν ή ελάχιστους ενδιαφέρει τουλάχιστον στην Ελλάδα η υπερεξειδικευμένη έρευνα το τάδε αλγόριθμου που θα βοηθήσει το τάδε πρόγραμμα που χρησιμοποιούν 3-4 άνθρωποι στην Ελλάδα για χομπιστική τους χρήση.

 

Κάνε έρευνα πάνω σε κάτι χρήσιμο. Ετσι θα "πουλήσεις". Το πιο ειναι αυτό ειναι προσωπική σου επιλογή. Το διδακτορικό από μόνο του δεν σου προσφέρει εργασία παρά μόνο προκαλεί θαυμασμό σε άσχετους και γέλιο σε όσους αντιληφθουν πως η θεματολογία σου θα ήταν χρήσιμη μόνο στην Ανταρκτική ξέρω γω που δεν θέλεις όμως να πας (για παράδειγμα τα γράφω). Εκτος αν καταφέρεις και μπεις σαν λέκτορας σε κανα ιδιωτικό Πανεπιστήμιο

  • Like 1
Δημοσ.

Πορευεσαι λαθος και μονο που ποσταρεις τετοια θεματα στο μπλα μπλα section του insomnia. Αποτι διαπιστωνεις ο καθενας (πλην ελαχιστων που ξερουν για τι πραγμα μιλανε, βλεπε FilipposMD) απαντα το μακρυ του και το κοντο του, γενικευμενο και οσο πιο απροσδιοριστο γινεται με βαση προσωπικες εκτιμησεις-εμπειριες κλπ, συνεπως πρεπει μονος σου να αξιολογησεις την κατασταση και να παρεις αποφασεις. Εαν θες να ακουσεις αποψεις, τοτε καντο αλλα καλυτερα οχι εδω, εκτος αν σε καλυπτουν οι συμβουλες τυπου "κανε ερευνα σε κατι χρησιμο"/"το διδακτορικο ειναι για να σε θαυμαζουν οι ασχετοι και να γελανε οι αλλοι".

 

Αν λοιπον πρεπει κι εγω να πω την μαλακια μου, θα σου πω οτι καποτε ημουν φαν της αποψης "τα χαρτια ειναι αχρηστα, η γνωση μετραει". Λοιπον ισχυει εν μερει αυτο, αλλα τωρα που πλεον εχω δουλεψει καποια χρονια και με νοιαζει η προσωπικη ανελιξη-καριερα στο αντικειμενο μου, διαπιστωνω οτι η ελλειψη χαρτιων αποτελει τροχοπεδη με αποτελεσμα να το ριχνω στο διαβασμα παραλληλα με την εργασια για να μαζεψω απαραιτητα πλεον certifications (και γνωση). Πραγμα που ειναι αρκετα δυσκολο και θελει πολυ κουραγιο και υπομονη. Aρα, η γνωση ειναι σημαντικη, τα certifications εξισου, ΑΝ ηδη εχεις επαγγελμα. Το διδακτορικο δε θα σε βοηθησει τοσο στο να βρεις επαγγελμα, θα σε βοηθησει πολυ ομως να εξελιχθεις μεσα σε μια δουλεια που θα αφορα το αντικειμενο σπουδων. Γενικα , με τετοιους τιτλους κοιτας εξωτερικο και οχι την μιζερια της ψωροκοσταινας.

  • Like 3
Δημοσ.

Σε ενδιαφέρει να εξειδικευτείς σε ένα πράγμα νέο, μοναδικό, να κάνεις μια μεγάλη έρευνα η οποία θα έχει ενδιαφέρον και θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου. Κανέναν ή ελάχιστους ενδιαφέρει τουλάχιστον στην Ελλάδα η υπερεξειδικευμένη έρευνα το τάδε αλγόριθμου που θα βοηθήσει το τάδε πρόγραμμα που χρησιμοποιούν 3-4 άνθρωποι στην Ελλάδα για χομπιστική τους χρήση.

 

 

Πολύ καλή αφορμή...

 

 

Αυτή ακριβώς είναι η λάθος αντίληψη για τα διδακτορικά. Αυτό έχουν στο μυαλό τους όσοι λένε για "εταιρίες και πανεπιστήμιο" και όσοι νομίζουν ότι οι ερευνητές (υποψήφιοι και μη) είναι υπέρ-φυσικά όντα τα οποία δεν έχουν ανάγκη από τα τετριμμένα υλικά πράματα. 

 

Σαν άλλος Μεταξάς θα πω: ΌΧΙ.

 

Εάν δεν ενδιαφέρει κανέναν η έρευνα τότε είναι αποτυχημένη.-

 

  1. Είτε γιατί δεν ξέρει ο ερευνητής που ακριβώς χρησιμεύει ή θα χρησιμεύσει η έρευνά του έτσι ώστε να το γνωστοποιήσει στον κόσμο 
  2. Είτε γιατί κάνει έρευνα μόνο για να λέει ότι κάνει έρευνα.

Σχετικά με το 1), εάν αυτός που βρίσκει κάτι δεν γνωστοποιήσει στον κόσμο πού χρησιμεύει τότε ο ίδιος δεν το ξέρει καλά αυτό που ψάχνει. Άρα, δεν ψάχνει καλά. Άρα δεν κάνει σωστή δουλειά και είναι τυχοδιώκτης. 

 

Για να κάνει την γνωστοποίηση υπάρχουν οι δημοσιεύσεις. Οπότε όταν κάποιος αναρωτιέται "γιατί να κάνω δημοσιεύσεις" τότε κάπου έχει χάσει το παιχνίδι. 

Δημοσ.

Βασικά δεν κατάλαβα που διαφωνεις με αυτο που έγραψα και ποια ειναι η λάθος αντιληψη για τα διδακτορικά.

Σκοπός ειναι να κάνει ένα άχρηστο διδακτορικό απλά για να το κάνει ή να ασχοληθει με κάτι οντως χρησιμο που θα πουλήσει συγχρόνως? Εγω υποστηρίζω το δευτερο για κάποιον που θέλει να προχωρησει σε τέτοια έρευνα.

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντως δεν πρέπει να υπάρχει άνθρωπος που να έκανε διδακτορικό και να μην σκέφτηκε κάποια στιγμή να το παρατήσει. Είναι μακρά διαδικασία και αρκετά μοναχική. Κάνε καμία κουβέντα και με κάποιον λέκτορα ή postdoc ή και με τον καθηγητή σου και λογικά θα σε καταλάβουν.

 

Όπως είπε και ο Midi, εδώ δεν ξέρεις ποιός σου δίνει συμβουλές και αν είναι σχετικός με το αντικείμενο ή όχι. Άνθρωποι που έχουν βρεθεί εκεί που είσαι είναι πιο πιθανό να σε καταλάβουν.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...