Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν αφού βρήκα το θέμα κατά τύχη ας γράψω κ εγώ τα 2 cents μου μήπως τυχόν βοηθήσω τον topic starter η οποίο άλλο παιδί ενδιαφέρεται για την ΠΑ.

Καταρχήν να πω ότι μπήκα στην Σχολή Ικαρων το 00' στο Τμήμα Μηχανικών (την ΣΜΑ όπως την ξέρουν οι περισσότεροι αν κ δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όλοι Σχολή Ικαρων μπηκαμε) κ τώρα είμαι Σμηναγος Μηχανικός Αεροσκαφών σε Πτέρυγα Μαχης, ενώ έχω κάνει αρκετά χρόνια σε πολεμικές μοίρες. Να ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν είχα καμμια σχέση με στρατό στην οικογένεια μου, πρώτη χρονιά πέρασα ΕΜΠ - Μηχανικός Υπολογιστών αλλά λόγω κυρίως οικονομικών δυσχέρειων αποφάσισα να μπω Στρατιωτικές Σχολες κ ευτυχώς λόγω υψηλού βαθμού που είχα ήδη έδωσα ένα μαθηματακι πάλι (αθανατες Δέσμες) κ μπήκα!

Τα 4 χρόνια της Σχολής ήταν τα χειρότερα της ζωής μου μακράν...δεν φανταζόμουν πότε ότι θα βιωνα τέτοιο πηξιμο κ φάσεις όπως αυτές που είδα εκεί μέσα κ πλέον προσπαθώ απλά να το ξεχασω! Τα μόνα θετικά ειλικρινα από όλο αυτό το mindfuck είναι ότι οι φιλίες που κάνεις εκεί μέσα μένουν για μια ζωή κ ότι δεν πληρώνεις τιποτα! Βεβαια από ότι μαθαίνω από νέες σειρές τα πράγματα τώρα έχουν χαλαρώσει αρκετά οπότε ίσως οι δικές μου εμπειριες να μην είναι ενδεικτικές αλλά εγώ αυτό έζησα οπότε κ αυτό περιγράφω!

Τώρα μετά στην δουλειά:

1. Αν είσαι ιπτάμενος κ γουστάρεις φάση αεροπλάνα αναχαιτισεις κ readiness κλπ υπάρχει μια καλή πιθανότητα αν ξεσκιστείς στο διάβασμα, έχεις αυτόπειθαρχία κ ικανοτητες να πας σε μοιρα πρωτης γραμμής κ να ζήσεις για 15 χρόνια κάτι περίπου σαν αυτό που βλέπεις στις ταινίες (όχι ότι θα πέφτουν οι γυναίκες στα πόδια σου, εννοώ αναχαιτισεις , συμμετοχή σε ασκήσεις κτλ). Για αυτό που θα δίνεις από τη ζωή σου τα λεφτά δεν είναι καλά (υπολόγιζε λιγότερο από 3000 το μήνα τόπ που πίστεψε με είναι λίγα για αυτό που κανουν). Από την εμπειρία μου λιγότερο από 30% όσων τελειωνουν την σχολη ιπτάμενοι καταφέρνουν κάτι τετοιο κ respect από μενα!

2. Αν είσαι ιπτάμενος κ είσαι φάση το παίζω λίγο ιστορία αλλά μέσα σου hardcore δημοσιουπαλληλικι τότε πας τίποτα ελικοπτερα, τίποτα C-27, τίποτα VIP κ περιμένεις να περάσουν τα χρόνια να πας σε ένα γραφείο για να συνεχίσεις να παίρνεις μουφα πτητικά. Τα λεφτά για αυτό που δίνεις απο τη ζωη σου τότε (πανω κατω 2000-2500 το μηνα μπορει κ περισσοτερα αν την ψαξεις με τιποτα φυλλα πορειας)είναι παραπάνω από καλα ;-) Αν κ φυσικά υπάρχουν κ αξιόλογα παιδιά σε αυτές τις μονάδες οι περισσότεροι είναι η γινονται μετα απο λιγο καιρο στο στυλ που σου περιέγραψα.

Οπως και να εχει οι συνθήκες εργασίας κ στις δύο παραπανω περιπτώσεις είναι πολύ καλές κ έχεις κ άλλες εξτρα παροχές κ γενικά το σύστημα σε φροντίζει!

3. Αν είσαι αξιωματικος μηχανικός δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι ρόδινα! Σου βγαίνει ο πάτος να μπεις στην σχολή, σου βγαίνει ο πάτος κ στην σχολή (που τρως κ όλες τις υπηρεσίες κ τα αγηματα στην μάπα γιατί οι Ιπτάμενοι είναι συνήθως Καλαματα) κ όταν τελειώσεις είσαι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειες! Μπορεί να σε βάλουν υπεύθυνο για 50 αεροπλάνα να παρακολουθείς επιθεωρήσεις, ληξεις υλικων, βλάβες, όλα σε ένα γραφείο με άλλα δύο άτομα (που ο ενας θα ειναι κανας νεος ανθυποσμηναγος που δεν ξερει που ειναι η πορτα κ ο αλλος παλιος ΣΤΥΑτζης που μετραει τις μερες για την συνταξη) κ ένα δύο αρχαίους υπολογιστές που χάνει η μάνα το παιδι κ εσυ τρεχεις παλαβωμενος ολη μερα, μπορεί να σε βάλουν επιτροπή αγορών να αγοράζεις διχτακια για τις μπασκετες στην Διασπορά κ μετα να σε στείλουν αγημα με στολη στην κηδεία ενός άσχετου αποστρατου (όλα αυτά τα εζησα...). Βέβαια η αληθεια ειναι παλιότερα υπήρχαν κ καποιες δυνατότητες για κάνα καλό μεταπτυχιακο έξω η καμμια θέση εξωτερικό αλλά τώρα με την κρίση θες βύσμα τουλάχιστον υπουργό (φίλος μου με υφυπουργό αμυνας μέσο κ δεν τα κατάφερε για να πάρεις μια ιδεα).

Βέβαια μεσα στην δουλεια θα δεις πράγματα που θα είναι στην αιχμή της τεχνολογίας, θα βγάλεις βλάβες περίεργες κ θα κάνεις πράγματα που θα σε ανεβάσουν προσωπικά αλλά μην περιμένεις πότε να στα αναγνωρίσει κανένας κ σίγουρα μετά από 10 - 15 χρόνια θα σε στειλουν επιτελείο κ θα βουλιαξεις μέσα στην χαρτουρα! Οσον αφορά το οικονομικό προσωπικα εμενα ο μισθός μου μετά από 14 χρόνια υπηρεσια είναι 1130 στο χερι κ πλέον το ταβανι για τους Μηχανικους αξιωματικους με 30 χρόνια υπηρεσίας κ Σμηναρχους που συνηθως τρέχουν σαν τρελόι από τις ευθυνες πρέπει να είναι πάνω κατω 1600! Οπότε αν πας για μηχανικός πας ΣΤΥΑ με κλειστά τα μάτια trust me on that (κ ακόμα καλύτερα ΣΙΡ να τσιμπάς κ εξτρα πτητικο κανοντας τον loadmaster, δηλαδη φορτωτικη χαλαρα, αλλά από ότι ξέρω δεν παίρνει σειρες κάθε χρονο)

Πάντα βεβαια θα υπάρχουν απιστευτες θέσεις στις οποίες μπορεί να χωθεις αλλά αυτές έχουν καθαρά να κάνουν με το τι μέσο έχεις τίποτα αλλο!

Ενδεικτικά εγώ Σμηναγος με μεταπτυχιακο κ 3 ξένες γλώσσες προσπαθούσα 5 χρονια να πάω για ενα 6μηνο Αφγανιστάν κ την τελευταία χρονια στείλανε στην θέση μου ένα Επισμηνια που ούτε αγγλικα δεν ήξερε οπότε κ εγώ σταμάτησα να τη ψάχνω!

Αν τα ξερεις απο πριν κ τα περιμένεις όλα αυτά βέβαια κ φυσικα τα δεχτείς μεσα σου από εκεί κ περα ο μισθός, για τα ελληνικά δεδομένα οπως εχουν γινει πλεον, είναι αξιοπρεπης κ το σημαντικοτερο στανταρ κάθε μηνα, η αεροπορία έχει καλές παροχές (ΓΝΑ, Διασπορα, Υπηρεσιακα, κτλ) κ πολλές άδειες κ απο ενα σημειο κ μετα 99.9% των περιπτωσεων φευγεις στο ωράριο σου!

Τελος να θυμαστε παιδιά ότι σχεδον κάθε δουλειά οσό ενδιαφέρουσα κ να φαίνεται στην αρχή, μετά από κάποια χρόνια γίνεται ρουτίνα κ πλέον το μόνο που σε κρατάει είναι το τι σου δίνει σε σχέση με το τι βλέπεις γύρω σου κ η συνήθεια - Δυστυχώς λίγα παιδιά βλέπω γύρω μου που να μην είναι έτσι κ μάλλον αυτοί είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανονα!

Ελπίζω ειλικρινά να βοηθησα, αν κάποιος έχει απορίες μπορεί να στείλει κ pm ελεύθερα η να ρωτήσει κ εδω!

Επεξ/σία από chrxour
  • Like 7

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...