klainmaingr Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 nop. τα πιο δυσκολα ειναι στα FRC/Sinister D5 root dungeons οποτε εχεις πολυ ψωμι! Εννοώ για το platinum βασικά. Νομίζω έμεινε μόνο το Pthumera Ihyll που παίζω τώρα και να βγάλω μια και το moon presence και τελείωσα με όλα τα trophies. Μετά οκ είμαι σίγουρος οτι θα έχει και πολύ πιο δύσκολα chalice, θα τα δοκιμάσω, αλλα δεν ξέρω αν θα κάτσω να σκάσω κιόλας αν σκαλώσω κάπου. Εγκυκλοπαιδικά, ποιο θεωρείται το πιο δύσκολο fight στο παιχνίδι (σε chalice ofc); 1
zeke Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 ε ναι οσοι παιζουν απλα για το Platinum δεν τους νοιαζει , ουτως η αλλως δεν κανουν και builds οποτε.... αν σου πω οτι ειναι τοσο random τα fights εκει (εκτος οτι υπαρχουν ποσα traps/hunters/bosses και αλλοι τοσοι extreme/συνδιασμοι με monsters που παιζουν μονο εκει), που ακομα και το celestial emissary σε ανοιχτο χωρο απο το arc spell που θα κανει, εισαι μονο-hit-ος! Ολα τα boss fights επειδη ειναι random, παραδειγμα,,,ενα πολυ ευκολο, θα γινει το πιο δυσκολο που εχεις συναντησει ποτε.Γι'αυτο εχει την φαση του στα FRC/sinister, εκτος οτι ψαχνεις τα δυνατοτερα gems για το wep/build που κανεις + Runes κλποποτε εγκυκλοπαιδικα, ολα ειναι δυσκολα ή ολα ειναι ευκολα να βγουν. 1
ADHD Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Εννοώ για το platinum βασικά. Νομίζω έμεινε μόνο το Pthumera Ihyll που παίζω τώρα και να βγάλω μια και το moon presence και τελείωσα με όλα τα trophies. Μετά οκ είμαι σίγουρος οτι θα έχει και πολύ πιο δύσκολα chalice, θα τα δοκιμάσω, αλλα δεν ξέρω αν θα κάτσω να σκάσω κιόλας αν σκαλώσω κάπου. Εγκυκλοπαιδικά, ποιο θεωρείται το πιο δύσκολο fight στο παιχνίδι (σε chalice ofc); Εμενα το watchdog με δυσκολεψε περισσοτερο απο ολα τα bosses στο game +DLC αλλα διαφερει δεν νομιζω οτι υπαρχει απαντηση εκτος αν υπαρχει κατι αντιστοιχο με το DS2 stats που φαινεται οτι τα περισσοτερα deaths γινοταν στον fume knight οποτε εκει μπορεις να πεις οτι εγκυκλοπαιδικα ηταν αυτο το δυσκολοτερο boss.
keropi Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2015 Πολύ θα γούσταρα πάντως να κάνανε ένα παιχνίδι που θα ήταν όλο υπόγειο σε στυλ chalice και όσο πήγαινες πιο βαθιά τόσο πιο παρακοϊκά πράγματα θα έβρισκες... Αυτό το dungeon στυλ στα chalice πολύ το πάω , μου θυμίζει τα νιάτα μου με beholders/ultima underworld
Alastor192 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Εγω παντως ομολογω πως τα βαρεθηκα.Νομιζω τελειωσα μεχρι το δευτερο pthumerian,αλλα δεν ψηθηκα να κανω τα υπολοιπα.Πολυ formulaic,αν και εκτιμω οτι πηγαν να δωσουν καποιο ειδος replayability με τα root chalices,ωστοσο αν μπορουσαν το developing time να το χρησιμοποιησουν για να μεγαλωσουν το main campaign θα το ηθελα οσο τιποτα αλλο. Κατα γενικα ομολογια,τα chalice dungeons ειναι τα πιο αδυναμα levels(απο αποψη design και ενδιαφεροντος,οχι απο δυσκολια). Ουσιαστικα εντελει το μονο αρνητικο που εχω απτο Bloodobrne ειναι η διαρκεια του που ειναι εμφανως μικροτερη απτους πνευματικους προκατοχους του
Fulgore Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 ε ναι οσοι παιζουν απλα για το Platinum δεν τους νοιαζει , ουτως η αλλως δεν κανουν και builds οποτε.... αν σου πω οτι ειναι τοσο random τα fights εκει (εκτος οτι υπαρχουν ποσα traps/hunters/bosses και αλλοι τοσοι extreme/συνδιασμοι με monsters που παιζουν μονο εκει), που ακομα και το celestial emissary σε ανοιχτο χωρο απο το arc spell που θα κανει, εισαι μονο-hit-ος! Ολα τα boss fights επειδη ειναι random, παραδειγμα,,,ενα πολυ ευκολο, θα γινει το πιο δυσκολο που εχεις συναντησει ποτε. Γι'αυτο εχει την φαση του στα FRC/sinister, εκτος οτι ψαχνεις τα δυνατοτερα gems για το wep/build που κανεις + Runes κλπ οποτε εγκυκλοπαιδικα, ολα ειναι δυσκολα ή ολα ειναι ευκολα να βγουν. Παντως αν δεις στα στατιστικα δεν ειναι τοσο πολλοι αυτοι που εχουν κανει το παιχνιδι platinum οσο νομιζεις Οσο για τα build που αναφερεις για μενα προσωπικα αναμονη για DS3
klainmaingr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Nvm. Εκεί που έβγαλα τα CND με 2-3 deaths σε κάθε boss, ήρθε ο Pthumerian descendant και το Headless Beast να μου σπάσουν τα νεύρα. Στο ihyll αυτά. Οκ ο pthumerian βγήκε με aggresive fight και όχι με τα gay parry/visceral tactics που λένε όλοι. Αλλα το headless beast μου έχει σπάσει τα νεύρα. Όχι επειδή είναι κάνα σπουδαίο boss. Αλλα επειδή παλεύω με την κάμερα γιατί τον παίζω στα πίσω πόδια. 9/10 φορές πρέπει να μυρίσω τα δάχτυλα μου για να μαντεψω το τι συμβαίνει πάνω απο το κεφάλι μου. Quality fights.Ο descendant τουλάχιστον ήταν fair. Μάθε τις κινήσεις του, dodgare μπές/βγές και τον βγάζεις. Αλλα το beast είναι απλά αηδία στο συγκεκριμένο μέρος. Περιττό να πώ για το attack στο phase 2 που πιάνει όλο το cave. Anw. Soon TM.
dimyok Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Το ειχα πει παλια οσο πιο aggresive παιζεις και μπορεις να κανεις μεγαλο burst damage και να βγαλεις το boss γρηγορα τοσο πιο ευκολο γινεται . Ειδικα με το Ηeadless beast ειχα και εγω προβλημα οταν αλλα boss βγαινουν σχεδόν με την μια με melee αυτο τελικα το εβγαλα με ranged και poison dot .
klainmaingr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Το ειχα πει παλια οσο πιο aggresive παιζεις και μπορεις να κανεις μεγαλο burst damage και να βγαλεις το boss γρηγορα τοσο πιο ευκολο γινεται . Ειδικα με το Ηeadless beast ειχα και εγω προβλημα οταν αλλα boss βγαινουν σχεδόν με την μια με melee αυτο τελικα το εβγαλα με ranged και poison dot . Μόλις βγήκε επιτέλους μετά απο 10-15 tries. Melee στα πίσω πόδια με saw cleaver όπως παίζω όλο το game και με fire/pellets. Αυτό που με ενοχλεί σε αυτού του τύπου τα fights είναι οτι είναι random. Τον descendant ας πούμε πλέον νομίζω οτι μπορώ να τον βγάλω με πολύ καλό success rate μιας και "εμαθα" το fight. Αλλα το beast το έβγαλα με 70% τύχη και 30% skill. Απλα παρακαλούσα να μη φάω καμια άκυρη απο το hitbox του και βαρούσα αέρα πατέρα στα ανοίγματα. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο niche build όπως τα darts που λές που θα κάνουν το fight "standard" αλλα αυτό δε το πολυδικαιολογεί. Πολύ κακό fight πραγματικά. 1
zeke Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Παντως αν δεις στα στατιστικα δεν ειναι τοσο πολλοι αυτοι που εχουν κανει το παιχνιδι platinum οσο νομιζεις Οσο για τα build που αναφερεις για μενα προσωπικα αναμονη για DS3 ναι ε? οσο για το DS3 κραταω μικρο καλαθι διοτι οπως ειπαν θα εχει item τυπου soul vessel, που με λιγα λογια σημαινει no-fun/no-builds, ναι μεν optional αλλα χαλαει την συνταγη. Αυτος ηταν ο βασικοτερος λογος που δεν επαιξα σοβαρα το DS2. τα εχω ξαναπει και παλαιοτερα. (ασχετα που εκανα ενα 2handed only build με Drakekeeper's axe και Blossom kite shield σε off για το regen χαχαχα - https://mugenmonkey.com/darksouls2/34454 ) Αυτό που με ενοχλεί σε αυτού του τύπου τα fights είναι οτι είναι random. Τον descendant ας πούμε πλέον νομίζω οτι μπορώ να τον βγάλω με πολύ καλό success rate μιας και "εμαθα" το fight. Αλλα το beast το έβγαλα με 70% τύχη και 30% skill. Απλα παρακαλούσα να μη φάω καμια άκυρη απο το hitbox του και βαρούσα αέρα πατέρα στα ανοίγματα. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιο niche build όπως τα darts που λές που θα κάνουν το fight "standard" αλλα αυτό δε το πολυδικαιολογεί. Πολύ κακό fight πραγματικά. Random fights δεν υπαρχουν στα fixed dungeons. πχ μπορει να σου σκασει στα FRC ο descendant σε κανονικο mob σε περιοχη γεματη με poison, hunters ξεμπαρκους, patroling ritekeepers να δινουν additional buffs.... χαμος! αλλα και σε boss room arena χωρις εμποδια να κρυφτεις ή να ειναι room 1x1 με τους 3 merciless watchers να μην σε αφηνουν δευτερολεπτο να κανεις dodge κλπ κανει το fight ακομα πιο δυσκολο, οπως επισης παντα με καποιο weapon που θα βασισεις το build σου θα ειναι αναλογη η δυσκολια. πχ. οταν κανεις build με κλασσικο saw cleaver με gun + visceral runes ο descendant θα βγει σε δευτερολεπτα ενω οταν το κανεις πχ με 2handed bloodletter θα σου παρει παραπανω χρονο καθως θα πρεπει να τον βγαλεις συνεχεια με dodge. Ή το headless beast με 2handed burial blade βγαινει στα μπαμ, με blade of mercy θα γινει το αντιθετο. Ειναι παντα αναλογα με τι build θα παιξεις (πανω σε πιο weapon δηλαδη),, μπορει ευκολα fights που τα ειχες κανει με διαφορετικο build να βγουν αερα,,,,ενω με αλλα θα κολλησεις σε σημεια που ειναι πολυ δυσκολο να βγει με το συγκεκριμενο setup/build. 1
klainmaingr Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2015 ναι ε? οσο για το DS3 κραταω μικρο καλαθι διοτι οπως ειπαν θα εχει item τυπου soul vessel, που με λιγα λογια σημαινει no-fun/no-builds, ναι μεν optional αλλα χαλαει την συνταγη. Αυτος ηταν ο βασικοτερος λογος που δεν επαιξα σοβαρα το DS2. τα εχω ξαναπει και παλαιοτερα. (ασχετα που εκανα ενα 2handed only build με Drakekeeper's axe και Blossom kite shield σε off για το regen χαχαχα - https://mugenmonkey.com/darksouls2/34454 ) Random fights δεν υπαρχουν στα fixed dungeons. πχ μπορει να σου σκασει στα FRC ο descendant σε κανονικο mob σε περιοχη γεματη με poison, hunters ξεμπαρκους, patroling ritekeepers να δινουν additional buffs.... χαμος! αλλα και σε boss room arena χωρις εμποδια να κρυφτεις ή να ειναι room 1x1 με τους 3 merciless watchers να μην σε αφηνουν δευτερολεπτο να κανεις dodge κλπ κανει το fight ακομα πιο δυσκολο, οπως επισης παντα με καποιο weapon που θα βασισεις το build σου θα ειναι αναλογη η δυσκολια. πχ. οταν κανεις build με κλασσικο saw cleaver με gun + visceral runes ο descendant θα βγει σε δευτερολεπτα ενω οταν το κανεις πχ με 2handed bloodletter θα σου παρει παραπανω χρονο καθως θα πρεπει να τον βγαλεις συνεχεια με dodge. Ή το headless beast με 2handed burial blade βγαινει στα μπαμ, με blade of mercy θα γινει το αντιθετο. Ειναι παντα αναλογα με τι build θα παιξεις (πανω σε πιο weapon δηλαδη),, μπορει ευκολα fights που τα ειχες κανει με διαφορετικο build να βγουν αερα,,,,ενω με αλλα θα κολλησεις σε σημεια που ειναι πολυ δυσκολο να βγει με το συγκεκριμενο setup/build. Ευχαριστώ αλλα δε θα πάρω ^^. Ήδη τα νεύρα μου ήταν οριακά στα fixed, δε θελω καν να φανταστώ αυτό που περιγράφεις. Χαρά στο κουράγιο σου πάντως πραγματικά. Τέλος το platinum και για το bloodborne. Πολύ πιο γρήγορα και ανώδυνα απο ότι περίμενα. Άν ψήνει κάποιος ανταλλαγή με κάτι άλλο απο θεσ/νικη ας στείλει πμ. Τα Uncharted trilogy/arkham knight/syndicate ψάχνω κατα κανόνα. 2
Fulgore Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Εκτως του οτι δεν νομιζω να πετυχεις ατομο για ανταλλαγη στο topic του Bloodborne(υπαρχουν αλλωστε και οι αγγελιες).Ειναι δυσκολα τα πραγματα.Το Dlc κοστιζει 20ευρω μονο του και το Bloodborne το πουλανε στα used 30-35ευρω δηλαδη στην ουσια πιο πολυ συμφερει η GOTY edition απο καταστημα παρα ξεχωριστα.Αλλα και σε ανταλλαγη θα πρεπει να δωσει και αλλα 20ευρω για το dlc.
keropi Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 'Εχω πάρει τα chalice με τη σειρά αυτή την εβδομάδα (δεν ασχολήθηκα τόσο καιρό σοβαρά με αυτά ) και μετά τον Descendant και τις 20+ φορές που τον έπαιξα το Headless Beast το έβγαλα για πλάκα με τη 2η φορά... το περίμενα πολύ πιο δύσκολο αλλά με transformed cane + bolt paper χαιρέτησε σύντομα το μάταιο τούτο dungeon... Άσχετο αλλά αυτά τα treasure rooms με τις πόρτες που είναι σαν ανάγλυφη φάτσα τέρατος είναι πολύ ατμοσφαιρικά, το σκηνικό πίσω από το main σεντούκι με το κόκκινο πανί και την πέτρα που μοιάζει με κεφάλι μου θυμίζει τον Old Monk από DeS Γενικώς αυτή η dungeon crawling φάση μετράει τρελά, έπρεπε να τα είχανε τουμπανιάσει κάπως γιατί σαν ιδέα είναι πολύ καλή τελικά.
Fulgore Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 'Εχω πάρει τα chalice με τη σειρά αυτή την εβδομάδα (δεν ασχολήθηκα τόσο καιρό σοβαρά με αυτά ) και μετά τον Descendant και τις 20+ φορές που τον έπαιξα το Headless Beast το έβγαλα για πλάκα με τη 2η φορά... το περίμενα πολύ πιο δύσκολο αλλά με transformed cane + bolt paper χαιρέτησε σύντομα το μάταιο τούτο dungeon... Άσχετο αλλά αυτά τα treasure rooms με τις πόρτες που είναι σαν ανάγλυφη φάτσα τέρατος είναι πολύ ατμοσφαιρικά, το σκηνικό πίσω από το main σεντούκι με το κόκκινο πανί και την πέτρα που μοιάζει με κεφάλι μου θυμίζει τον Old Monk από DeS Γενικώς αυτή η dungeon crawling φάση μετράει τρελά, έπρεπε να τα είχανε τουμπανιάσει κάπως γιατί σαν ιδέα είναι πολύ καλή τελικά. Μετραει τρελα αλλα δυστηχως μετα απο ενα σημειο αν θες να κανεις ολα τα chalice ,εστω μια φορα και να εξερευνησεις τα παντα,θα φτασεις σε ενα σημειο να νιωθεις βαρεμαρα/κουραση απο τους ιδιους αντιπαλους αλλα και εσωτερικα περιβαλλοντα. Κοινως ηθελαν παραπανω ποικιλια.
zeke Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2015 Γενικώς αυτή η dungeon crawling φάση μετράει τρελά, έπρεπε να τα είχανε τουμπανιάσει κάπως γιατί σαν ιδέα είναι πολύ καλή τελικά. Κοινως ηθελαν παραπανω ποικιλια. μα τι λεω σε τοσα προηγουμενα post? χαχαχα! υπαρχει ηδη η ποικιλια και ολα τα FRC/sinister root d5 ειναι τουμπανιασμενα! απλα συμφωνω οτι μεχρι να πας εκει οι περισσοτεροι εχουν βαρεθει ηδη στα fixed. Αν εισαι εξοικειωμένος παντως, βγαινουν τα 10 ή 8 ( αν κανεις το farm σε καποια mobs ) μεσα σε 5-6 ωριτσες, και μετα ξεκιναει το πανηγuρι Αξιζει παντως, αν και δεν ειναι οτι θα αλλαξει το theme του dungeon πχ να ειναι χιονισμενο σαν το cainhurst,,,,αλλα θα γινετε χαμος μεσα απο extremies και fucked up καταστασεις που δεν υπαρχουν στα fixed. Επισης οσα εχουν γινει shared απο το community: https://www.reddit.com/r/bloodborne/comments/3q7947/documenting_weirdrare_chalice_dungeon_enemies/ https://docs.google.com/spreadsheets/d/18TVy5cDk6sNX0lc2dNQM2Q-SLv0_9QecQrtKR0sRb6Q/htmlview?usp=sharing&pli=1&sle=true
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα