Black Demis Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Η καλύτερη λύση είναι ηλεκτροκινητήρας για την κίνηση -απλότητα κατασκευής - ροπή άμεσα διαθέσιμη – ιπποδύναμη με φέρουσα γεννήτρια για τη φόρτιση των μπαταριών - εσωτερικής καύσης η - ηλιακής ενέργειας το καλύτερο δείγμα είναι το Opel Ampera http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/ampera/features/technology.html υπερβολικά πολύπλοκο + ακριβό στο service + ουσιαστικά άχρηστο......... το καλύτερο μοντέλο θα ήταν μπαταρίες που αντέχουν 1200 1400 χιλιόμετρα και να φορτίζουν καμία ώρα από τους ταχυφορτιστες............ (δυστυχώς δεν θα γινει σύντομα γιατί πετρελαδες κυβερνάνε των κόσμος και δεν τους συμφέρει)
Regulus Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2014 Ελπίζω να μην αυτοκτονήσει αυτός που έχει την εταιρεία! Δικιά του είναι η εταιρεία. 1
Arisyo13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Η καλύτερη λύση είναι ηλεκτροκινητήρας για την κίνηση -απλότητα κατασκευής - ροπή άμεσα διαθέσιμη – ιπποδύναμη με φέρουσα γεννήτρια για τη φόρτιση των μπαταριών - εσωτερικής καύσης η - ηλιακής ενέργειας το καλύτερο δείγμα είναι το Opel Ampera http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/ampera/features/technology.html Ρε παιδια δεν ξερω αν αυτο που λεω ειναι παραλογο αλλα δεν θα μπορουσαν να βαλουν μια γεννητρια η οποια να χρησιμοποιει την κινηση για την φορτιση τη μπαταριας
nzeppos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Ρε παιδια δεν ξερω αν αυτο που λεω ειναι παραλογο αλλα δεν θα μπορουσαν να βαλουν μια γεννητρια η οποια να χρησιμοποιει την κινηση για την φορτιση τη μπαταριας Ήδη γίνεται αυτό. Στο Model S (και φαντάζομαι και σε άλλα ηλεκτροκίνητα) υπάρχει η λειτουργία του regenerative breaking. Η θερμική ενέργεια κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και ξαναφορτίζει τις μπαταρίες (κάτι παρόμοιο εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην F1 με το σύστημα kers). 1
Ntinaras Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Ήδη γίνεται αυτό. Στο Model S (και φαντάζομαι και σε άλλα ηλεκτροκίνητα) υπάρχει η λειτουργία του regenerative breaking. Η θερμική ενέργεια κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και ξαναφορτίζει τις μπαταρίες (κάτι παρόμοιο εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην F1 με το σύστημα kers). οχι ακριβως δε μετατρεπεται η θερμικη ενεργεια,αλλα η κινητικη ενεργεια.
eko13 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2014 Γουσταρω πολυ την Τεσλα σαν εταιρια, απλα τα αυτοκινητα της ειναι πανακριβα...
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2014 Γουσταρω πολυ την Τεσλα σαν εταιρια, απλα τα αυτοκινητα της ειναι πανακριβα... Υπάρχει και το leasing
Chrisigia Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2014 Αρα προσπαθει να δωσει τα σουπερchargers και τις μπαταριες μηπως και φτιαχτουν περισσοτερα αυτοκινητα ωστε να πεσει το κοστος ανα μοναδα. Αλλοιως κινδυνευει να εξαφανιστει σε 2-3 χρονια. Νομίζω ότι αυτό το κομμάτι με βρίσκει σύμφωνη. Φυσικά, πάντα εκτιμώ όσους -ανεξαρτήτως κινήτρου- μοιράζονται τις πατέντες τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα