Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η καλύτερη λύση είναι ηλεκτροκινητήρας για την κίνηση -απλότητα κατασκευής - ροπή άμεσα διαθέσιμη – ιπποδύναμη με φέρουσα γεννήτρια για τη φόρτιση των μπαταριών - εσωτερικής καύσης η - ηλιακής ενέργειας

το καλύτερο δείγμα είναι το  Opel Ampera

http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/ampera/features/technology.html

υπερβολικά πολύπλοκο + ακριβό στο service + ουσιαστικά άχρηστο.........

το καλύτερο μοντέλο θα ήταν μπαταρίες που αντέχουν 1200 1400 χιλιόμετρα και να φορτίζουν καμία ώρα από τους ταχυφορτιστες............ (δυστυχώς δεν θα γινει σύντομα γιατί πετρελαδες κυβερνάνε των κόσμος και δεν τους συμφέρει)

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ελπίζω να μην αυτοκτονήσει αυτός που έχει την εταιρεία!

Δικιά του είναι η εταιρεία.

  • Like 1
Δημοσ.
Η καλύτερη λύση είναι ηλεκτροκινητήρας για την κίνηση -απλότητα κατασκευής - ροπή άμεσα διαθέσιμη – ιπποδύναμη με φέρουσα γεννήτρια για τη φόρτιση των μπαταριών - εσωτερικής καύσης η - ηλιακής ενέργειας

το καλύτερο δείγμα είναι το  Opel Ampera

http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel/aftokinita/ampera/features/technology.html

Ρε παιδια δεν ξερω αν αυτο που λεω ειναι παραλογο αλλα δεν θα μπορουσαν να βαλουν μια γεννητρια η οποια να χρησιμοποιει την κινηση για την φορτιση τη μπαταριας
Δημοσ.

Ρε παιδια δεν ξερω αν αυτο που λεω ειναι παραλογο αλλα δεν θα μπορουσαν να βαλουν μια γεννητρια η οποια να χρησιμοποιει την κινηση για την φορτιση τη μπαταριας

 

Ήδη γίνεται αυτό. Στο Model S (και φαντάζομαι και σε άλλα ηλεκτροκίνητα) υπάρχει η λειτουργία του regenerative breaking. Η θερμική ενέργεια κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και ξαναφορτίζει τις μπαταρίες (κάτι παρόμοιο εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην F1 με το σύστημα kers).

  • Like 1
Δημοσ.

Ήδη γίνεται αυτό. Στο Model S (και φαντάζομαι και σε άλλα ηλεκτροκίνητα) υπάρχει η λειτουργία του regenerative breaking. Η θερμική ενέργεια κατά το φρενάρισμα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και ξαναφορτίζει τις μπαταρίες (κάτι παρόμοιο εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην F1 με το σύστημα kers).

οχι ακριβως

δε μετατρεπεται η θερμικη ενεργεια,αλλα η κινητικη ενεργεια.

Δημοσ.

Γουσταρω πολυ την Τεσλα σαν εταιρια, απλα τα αυτοκινητα της ειναι πανακριβα...

Δημοσ.

Αρα προσπαθει να δωσει τα σουπερchargers και τις μπαταριες μηπως και φτιαχτουν περισσοτερα αυτοκινητα ωστε να πεσει το κοστος ανα μοναδα. Αλλοιως κινδυνευει να εξαφανιστει σε 2-3 χρονια.

Νομίζω ότι αυτό το κομμάτι με βρίσκει σύμφωνη. 

Φυσικά, πάντα εκτιμώ όσους -ανεξαρτήτως κινήτρου- μοιράζονται τις πατέντες τους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...