Προς το περιεχόμενο

Ιδέες για project σε C


gon1332

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το πρώτο μου πρόγραμμα σε C ήταν ένα πρόγραμμα διαχείρισης αποθήκης.

Στην ουσία ο χρήστης καταχωρούσε προϊόντα με βάση κάποια στοιχεία όπως;

-όνομα εταιρίας, 

-αφμ

-είδος

-τιμή

-ημερομηνία

και 2-3 ακόμα που δε θυμάμαι.

Ήταν σε κονσόλα και ο χρήστης καταχωρούσε ένα-ένα τα δεδομένα και το πρόγραμμα τα έγγραφε σε ένα αρχείο txt.

Μετά μπορούσες να δείς όλες τις καταχωρήσεις που είχες, ή να επιλέξεις να εμφανίσει συγκεκριμένη με βάση αύξων αριθμό.

Θα πρεπε να χε και αναζήτηση αλλά δεν είχε.

Καταχωρούσες, διάβαζες και έσβηνες, μόνο αυτό.

μου πήρε 4 μέρες.

Ωραία, αλλά που κολλάει με το thread αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επειδή λέει ο τίτλος ιδέες για c.

Αν κάποιος θα θελε να κάνει κάτι αρχικό μπορούσε να προσπαθήσει κάτι τέτοιο. Για μένα ήταν κάτι σαν εργασία. Και ήταν επιμορφωτικό Επειδή περιείχε πολλά θέματα μαζί σε ένα πρόγραμμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία!!!

 

Αν προλάβω αύριο, θα το ανεβάσω, σκέφτομαι σε κανα github αρχικά. Τι λες;

Πάντως, αν είναι να μην ασχοληθεί κανείς άλλος εκτός από μένα (εάν και όταν) με περαιτέρω ανάπτυξη του κώδικα, μάλλον δεν αξίζει η ταλαιπωρία να στηθεί σε online cvs.

 

Το λέω επειδή δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται κανείς άλλος. Οπότε ίσως είναι καλή ιδέα να περιμένουμε μέχρι να εκδηλώσει τουλάχιστον ένας ακόμα ενδιαφέρον (εκτός αν σκοπεύεις να ασχοληθείς κι εσύ φίλε geomagas... σε αυτή την περίπτωση ανέβασέ το... δες και το bitbucket ως εναλλακτική).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δω το bitbucket, δεν έχω ξανασχοληθεί.

 

Αν σκοπεύω να ασχοληθώ;;; Και βέβαια! Τελευταία κάνω εξάσκηση στη C, και αυτό είναι μία καλή περίπτωση.

Χρόνο δεν έχω όμως. Τι καλά που θα ήταν να έχει 50 ώρες το 24ωρο... :rolleyes:

 

Επειδή βλέπω να το ξανασκέφτεσαι, θέλεις να το ανεβάσεις εσύ κάπου, όταν το κρίνεις σκόπιμο, και να το ανακοινώσεις;

Δεν χρειάζονται πολλά-πολλά, "παιδιά γεια σας, αυτό το πράγμα προέκυψε από το τάδε topic στο insomnia, όποιος θέλει το επεκτείνει/εκσφαλματώνει/λέει-μια-γνώμη/whatever".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το ξανασκέφτομαι, για σένα το είπα για να μην παιδεύεσαι τσάμπα. Με την έννοια ότι αν είναι να ανέβει απλά για να ανέβει, και να μείνει εκεί στάσιμο, ε δεν νομίζω πως αξίζει το overhead του να στηθεί σε online version control system (ούτε καν σε offline, κι ας λένε ότι θέλουν... για τόσο μικρά projects τα vcs είναι "πολλή λαδιά και τηγανίτα τίποτα".. κατεβάζεις το zip και το δουλεύεις μια χαρά στο σκληρό σου απευθείας). Αν είναι όμως να ασχοληθούν πάνω του 1ος, τότε όντως χρειάζεται vcs όσο μικρό κι αν είναι το project.

 

Github vs Bitbucket, αν θυμάμαι καλά η βασική διαφορά τους είναι το pricing model τους. Το ένα νομίζω χρεώνει τα private repos, ενώ το άλλο τους contributors; Κάτι τέτοιο νομίζω.

 

Αν είναι να ανέβει πάντως, πρέπει να γίνει και συνεννόηση μεταξύ των contributors, να μη δουλεύουν όλοι το ίδιο πράγμα. Π.χ. να χωριστούν, ένας να ασχοληθεί ας πούμε με ΑΙ, άλλος με GUI, κλπ. Γενικώς έχει μια βαβούρα το online, για αυτό με βλέπεις επιφυλακτικό... δεν εχουμε που δεν έχουμε χρόνο, να μην το σπαταλάμε και αχρείαστα και δίχως αντίκρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τόσο μικρά projects τα vcs είναι "πολλή λαδιά και τηγανίτα τίποτα".. κατεβάζεις το zip και το δουλεύεις μια χαρά στο σκληρό σου απευθείας)

Για open source projects, το overhead των bitbucket/github είναι κυριολεκτικά 0.

 

 

Github vs Bitbucket, αν θυμάμαι καλά η βασική διαφορά τους είναι το pricing model τους.

Το github έχει πιο πολύ κόσμο, το bitbucket σου δίνει μέχρι 5 private repos στο free πλάνο (νομίζω και μέχρι 3 collaborators). Το bitbucket υποστηρίζει και GIT και mercurial.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για όλα τα υπόλοιπα projects επίσης.

Όντως :)

 

Αυτό που εννοούσα πάντως είναι ότι στα closed source, πρέπει συνήθως ή να πληρώσεις (πχ github) ή να στήσεις κάτι σαν το gitolite.

 

Υπάρχει plugin στο mercurial και για Github.

 

git != github :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την έννοια ότι αν είναι να ανέβει απλά για να ανέβει, και να μείνει εκεί στάσιμο, ε δεν νομίζω πως αξίζει το overhead του να στηθεί σε online version control system (ούτε καν σε offline, κι ας λένε ότι θέλουν... για τόσο μικρά projects τα vcs είναι "πολλή λαδιά και τηγανίτα τίποτα"..

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με "online" και "offline" (εννοείς central vs distributed ?) αλλά το overhead είναι μηδαμινό. Ίσα ίσα καθόλου λάδι και τεράστια τηγανίτα ακόμη και για πιο μικρά projects. Ακόμη και για τη λίστα με τα ψώνια που λέει ο λόγος αξίζει να την έχεις σε git :P

 

Οτιδήποτε αλλάζει με το χρόνο (ειδικά να είναι text), σε βοηθάει να το έχεις σε git (mercurial, κτλ).

 

Με μικρά και όμορφα commits ο κόσμος θα καταλάβει πολύ καλύτερα τι κάνεις από το να παίρνει κάθε φορά ένα zip με ένα κάρο αλλαγές που δεν ξέρει γιατί έγιναν. Αυτό φυσικά εισάγει ένα άλφα κόπο παραπάνω για εσένα να γράφεις τα commits αλλά υποθέτω πως ένας από τους σκοπούς του project είναι να μαθαίνει αυτός που το βλέπει.

 

κατεβάζεις το zip και το δουλεύεις μια χαρά στο σκληρό σου απευθείας).

Μη λές τέτοια. Ο Δελαπόρτας ήταν υπέρμαχος του zip και έλεγε κάτι τέτοια :)
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Αυτό φυσικά εισάγει ένα άλφα κόπο παραπάνω για εσένα να γράφεις τα commits αλλά υποθέτω πως ένας από τους σκοπούς του project είναι να μαθαίνει αυτός που το βλέπει.

...

Αυτό εννοούσα ως "overhead" και το γενικότερο buzz κάθε 3 και λίγο (προφανώς δεν εννοούσα πως σου γονατίζει καμιά cpu :P). Από τη στιγμή που ένα project είναι μικρό και maintained από έναν μόνο άνθρωπο (όπως αυτό που συζητάμε), δεν βρίσκω κάποιον πειστικό λόγο να μπει σε vcs. Εάν (και όταν) μπουν κι άλλοι στο παιχνίδι, τότε αλλάζει το πράμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό εννοούσα ως "overhead" και το γενικότερο πέρα-δώθε κάθε 3 και λίγο (προφανώς δεν εννοούσα πως σου γονατίζει καμιά cpu :P). Από τη στιγμή που ένα project είναι μικρό και maintained από έναν μόνο άνθρωπο (όπως αυτό που συζητάμε), δεν βρίσκω κάποιο πειστικό λόγο να μπει σε vcs. Αν και όταν μπουν κι άλλοι στο παιχνίδι, τότε αλλάζει το πράμα.

Θα βοηθήσει τον αναγνώστη να ξέρει γιατί έκανες το Χ πράγμα. Αν δεν μιλάμε για το 2048 αλλά γενικά για κάποιο project το οποίο αναπτύσσεται συνεχώς, τότε και μόνος σου που θα είσαι θα βοηθήσει και εσένα να θυμηθείς γιατί έκανες το Χ πράγμα πριν Ν μήνες. Αυτό φυσικά εξαρτάται από το αν θέλεις να το κάνεις εσύ.

 

 

 

commit τάδε
Author: Εγώ
Date:   Mon Apr 14 22:07:29 2014 +0300

    Αλλαγή του Scaling Governor
    
    Μέχρι τώρα γινόταν χρήση του ondemand governor ο οποίος λειτουργούσε
    με βάση το φόρτο του επεξεργαστή και ανέβαζε την συχνότητα όταν έπρεπε.
    Το κακό όμως με τον ondemand είναι ότι δεν γνωρίζει τις δυνατότητες
    και ιδιαιτερότητες του κάθε επεξεργαστή οπότε σε πολλές περιπτώσεις
    επηρέαζε αρνητικά αντί για θετικά.
    
    Ο νέος επεξεργαστής υποστηρίζει την υποδομή Intel P States η οποία
    γνωρίζει και εκμεταλλεύεται τις ιδιαιτερότητες του κάθε επεξεργαστή
    και έτσι αποδίδει πολύ καλύτερα. Ο ondemand governor δεν υλοποιείται
    από την υποδομή οπότε αφαιρείται ο κώδικας που επέλεγε τη χρήση του
    και στη θέση του εισάγεται νέος κώδικας.
    
    Ο governor που θα χρησιμοποιείται πλέον είναι ο performance ο οποίος
    όμως λειτουργεί διαφορετικά και δεν κρατά πάντα την μέγιστη συχνότητα
    αλλά επιλέγεται να χρησιμοποιεί συχνότητες από το 10% μέχρι το 100%
    της ονομαστικής του επεξεργαστή. Επίσης απενεργοποιείται η Turbo Boost
    λειτουργία κατά την οποία όταν λειτουργεί μόνο ένας πυρήνας από τους
    τέσσερεις, τότε αυτός λειτουργεί λίγο υψηλότερα από την ονομαστική.

 rc.d/rc.local | 7 ++++---
 1 file changed, 4 insertions(+), 3 deletions(-)

 

 

Δες για παράδειγμα ένα δικό μου commit από το repo του /etc μου. Άλλος "developer" εκτός από εμένα δεν υπάρχει και ούτε καν πρόκειται να δει κάποιος άλλος το repo. Επίσης στο παρόν commit έγιναν αλλαγές σε μόλις 7 γραμμές και παρόλα αυτά το commit msg είναι ένα τεράστιο κατεβατό. Ένα άλλο commit μου έχει παρόμοιο μέγεθος μηνύματος για αλλαγές σε 3 μόλις γραμμές.

 

Πολύς κόσμος που θα το δει θα πει αυτό που είπες και εσύ ότι εισάγει τεράστιο "overhead" όλη αυτή η διαδικασία. Εγώ πιστεύω ότι αξίζει το κόπο γιατί όταν μετά από καιρό χρειαστεί να δω το συγκεκριμένο κομμάτι και δεν θυμάμαι γιατί στο καλό το έκανα, αμέσως θα διαβάσω το μήνυμα. Εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

Αν δεν μιλάμε για το 2048 αλλά γενικά για κάποιο project το οποίο αναπτύσσεται συνεχώς...

Για το 2048 μιλάω εγώ ;) (ψήσου ρε να του βάλεις AI... εγώ για να είμαι ειλικρινής το βαριέμαι... και χρόνο να είχα δηλαδή... αλλά χρόνο θα βρω κάποια στιγμή, κέφι για τα game-trees με alpha-pruning δεν με βλέπω να βρίσκω :P)

 

Πολύς κόσμος που θα το δει θα πει αυτό που είπες και εσύ ότι εισάγει τεράστιο "overhead" όλη αυτή η διαδικασία. Εγώ πιστεύω ότι αξίζει το κόπο. Εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας μας.

Yeap, είναι θέμα οπτικής γωνίας. Εγώ για περιπτώσεις όπως του 2048 προτιμάω τα inline comments, και το backup σε πολύ κρίσιμες αλλαγές. Αν ποτέ μου χρειαστεί να θέλω να δω κώδικα μεταξύ σημαντικών εκδόσεων, υπάρχει και το diff και το grep και διάφορα άλλα.

 

Προφανώς, για μεγάλα projects το vcs όντως βοηθάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...