Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση apple


Naciaa17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σου έχω απαντήσει ήδη δυο φορές όχι, και είναι λογικό. Δεν ξέρω γιατί επιμένεις να δίνεις τόσο βαρος σε αυτή την παράγραφο;

 

Όπως και να έχει ...και εδώ το παιδί δικηγόρος είναι, και εξηγεί πως τελικά και νομικά η εγγύηση είναι διετής και στην Ελλάδα.

 

Κάνε τον κόπο και διάβασε από εκεί που λέει ''Εγγύηση''

Αν θεωρεις οτι δεν ειναι λογικο να να σου καλυψουν στο UK με ΕΓΓΥΗΣΗ κατι στα πρωτα 6 χρονια (μιας και εκει υπαρχει ο νομος για την ελλειψη ιδιοτητων κατα την παραδοση οπως στην ΕΕ, αλλα ισχυει 6 χρονια αντι για μονο 2), τοτε δεν μπορεις να επικαλεισαι τον ιδιο νομο (ελλειψη ιδιοτητητων κατα την παραδοση) και να απαιτεις 2 ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

Αυτο ηταν το point μου.

 

 

Το διαβασα αυτο που παρεθεσες πιο πριν και εχει πολλα λαθη, wishfull thinking κλπ.

Με βασικοτερο προβλημα οτι ξεχναει τι γραφει το αρθρο του νομου στο οποιο "στηριζεται".

Γραφει χαρακτηριστικα το αρθρο:

Αρθ. 534. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. 

 

Αυτο το "παραδωσει" φαινεται να το ξεχναει πολλες φορες μεσα στο αρθρο.

 

 

Επισης γραφει κατι αστηριχτα πραγματα και γενικευσεις. Πχ:

Γιατί δίνει ένα χρόνο εγγύηση τότε και όχι έξι μήνες; Βλέπετε πως δεν έχει λογική η τακτική της ενώ παράλληλα παρουσιάζει τα πράγματα όπως τη βολεύουν.

Τι εννοει γιατι δινει 1 χρονο εγγυηση και οχι 6 μηνες; Και η Toyota δινει στην Ελλαδα 6 χρονια εγγυηση στα αυτοκινητα της, η hp δινει στα  elitebook 3 χρονια εγγυηση κλπ. Δεν σημαινει οτι η καθε εταιρια δινει υποχρεωτικα οσο λιγοτερο θα της επετρεπε ο νομος.

Θελω να πω με αυτην την "λογικη/επιχειρηματα" που παρουσιαζει ο φιλος, τοτε αφου η hp δινει 3 χρονια εγγυηση στα elitebook, τοτε προφανως ετσι ειναι υποχρεωμενη απο τον νομοθετη, αρα η ελαχιστη εγγυηση ειναι 3 χρονια. Δεν εχουν λογικη αυτα τα επιχειρηματα.

 

Επισης γραφει:

Ταυτόχρονα γράφει πως το Δίκαιο Προστασίας του καταναλωτή της Ε.Ε. δίνει 2 έτη ως περίοδο έγερσης της απαίτησης! Δηλαδή μας δικαιώνει όταν φωνάζουμε πως έχουμε 2 έτη εγγύηση! Με τη διαφορά πως μας λέει πως μπορούμε στα 2 έτη να εγείρουμε την απαίτηση μόνο κατά του πωλητή. Ποιος το λέει αυτό; Η Apple! Που αν ήταν σωστή, θα είχε ενημερώσει τους κατά τόπους πωλητές πως οφείλουν να μας παράσχουν δωρεάν σέρβις στη συσκευή μας βάσει του Δικαίου Προστασίας του Ευρωπαίου Καταναλωτή! Το αν μπορούμε να στραφούμε μόνο κατά του πωλητή είναι ελεγκτέο (διότι θεωρω πως υπάρχει ευθύνη εις ολόκληρον)

 

Πως πηδηξε απο την περιοδο εγερσης απαιτησεων για πραγματικα ελαττωματα κατα την παραδοση στην εγγυηση, μονο ο ιδιος ξερει.

Εχει ενστασεις κιολας οτι μονο η apple λεει οτι αυτες τις απαιτησεις μπορουμε να τις εγειρουμε κατα του πωλητη, ενω δεν το λεει η apple μονο, αλλα ο ιδιος ο Ελληνας νομοθετης και η ΕΕ.

 

 

 

Το βλεπει πολυ επιφανειακα και επιπολαια, ενω δεν φαινεται τελικως να εχει καταλαβει την διαφορα της ΕΓΓΥΗΣΗΣ και των πραγματικων ελαττωματων ή ελλειψεων συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση.

 

----------------------------------------

 

Ο ελληνικος νομος θεωρει οτι ειναι διαφορετες εννοιες η ΕΓΓΥΗΣΗ με τα "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση".

Μην τα μπερδευουμε λοιπον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όπως σου προανάφερα το γιατί έχει 6 χρόνια η Αγγλία ενώ οι περισσότερες ευρ.χωρες έχουν δυο για το ίδιο θέμα, δεν μπορώ να σου απαντήσω μιας που δεν είμαι ειδικός, και ειδικότερα ουδέποτε αγόρασα αππλ προϊόν από Αγγλία για να δω τι πραγματικά ισχύει.

 

Όσο για το 'wishful thinking κλπ' του παιδιού (δικηγόρου) που αναφέρεις, τι πιο εύκολο να σου απαντήσω το ίδιο για τα λινκ που παραθέτεις εσύ πιο πάνω ενός αλλου παιδιου εξίσου δικηγόρου!

 

Μην μπούμε σε αυτό το παιχνίδι, δεν βγάζει πουθενά...

 

Απλά και ωραια όπως είπαμε. Θα πάρω τηλ. το αγγλικό στορ με το που ευκαιρήσω, και θα προσπαθήσω να ενημερωθώ όσο γίνεται περισσότερο επί του παρόντος.

 

Για ακόμη μια φορα, στην Γαλλια ισχύει η διετής εγγύηση του προϊόντος σε hardware πάντα μιλάμε, και το αναφέρει η ιδια η Αππλ στα αυτόματα μηνύματα, σε απευθείας συζήτηση με την υπηρεσία πελατών, και σε φυσικά πρόσωπα όπως αν πας σε Στορ πάλι τα ιδια θα σου πούνε. 

 

Για του λογου το αληθές, ορίστε και ένα σκριν σοτ από τον πρόσφατα αγορασμένο Μακ μου, στο επίσημο site της Apple περί εγγύησης:

 

post-239756-0-48198500-1404772888_thumb.jpg

 

μετφρ: 

 

''Κάλυψη για σερβις και επισκευή: Διαθέσιμη 

 

..Ενδέχεται να απολαμβάνετε ειδικούς νόμους ως καταναλωτής στο πλαίσιο της Ευρ.κοινότητας και της Ελβετίας  οι εν εφαρμογή νόμοι για την προστασία των καταναλωτών επιτρέπει στους τελευταίους (Ε.Ε/Ελβετια) να επωφεληθούν χωρίς κόστος (san frais) από την πλευρά του μεταπωλητή (de la part du revendeur) μια επισκευή η μια αλλαγή του προϊόντος που δεν είναι σύμφωνο/κονφορμ, σε ένα διάστημα το λιγότερο δυο χρόνων από την παράδοση. Μερικες φορες ακομα περισσότερο ανάλογα την τοπική νομοθεσια.

Για να μαθετε περισσότερα, κανετε κλικ εδω….
και μπλα μπλα μπλα.''

 

Και ενώ λέει ότι από την πλευρά της το σερβις σταματάει σε έναν χρόνο (16 Ιουνιου.2015) τονίζει ότι έπεται αναγκαστική συνέχεια της εγγύησης από την πλευρά του μεταπωλητή άλλον έναν χρόνο βάσει ευρωπ. νομοθεσίας.

 

Σύνολο...2

 

 

Από εκεί και πέρα όσο και αν ψάξεις να βρεις fail δεν υπάρχει. 

 

Είναι ξεκάθαρη πάνω σε αυτό ακόμα και η Αππλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως σου προανάφερα το γιατί έχει 6 χρόνια η Αγγλία ενώ οι περισσότερες ευρ.χωρες έχουν δυο για το ίδιο θέμα, δεν μπορώ να σου απαντήσω μιας που δεν είμαι ειδικός, και ειδικότερα ουδέποτε αγόρασα αππλ προϊόν από Αγγλία για να δω τι πραγματικά ισχύει.

 
Βρε συ, αλλο λεω, Δεν σου ειπα να μου πεις γιατι η Αγγλια εχει 6 χρονια περιοδο για την εγερση απαιτησεων λογω πραγματικων ελαττωματων ή ελλειψεων συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση..
 
Απλα ανεφερα οτι συμφωνα με την apple και την νομοθεσια στην Αγγλια, ειναι 6 χρονια αυτη η περιοδος, οπως ειναι 2 στην υπολοιπη ΕΕ.
Εσυ ειπες οτι θεωρεις οτι δεν ειναι λοιπον 6 χρονια η ΕΓΓΥΗΣΗ στην Αγγλια, αλλα απλα ειναι η εγερση απαιτησεων για ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση.
Γιατι ομως θεωρεις οτι στην ΕΕ δεν ειναι απλα για την εγερση απαιτησεων για ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση, αλλα ειναι για την ΕΓΓΥΗΣΗ;
 

Αυτο ειναι το point μου, οχι οτι σημαινει κατι, αλλα καταλαβες νομιζω τι θελω να πω.

 

 

Για ακόμη μια φορα, στην Γαλλια ισχύει η διετής εγγύηση του προϊόντος σε hardware πάντα μιλάμε, και το αναφέρει η ιδια η Αππλ στα αυτόματα μηνύματα, σε απευθείας συζήτηση με την υπηρεσία πελατών, και σε φυσικά πρόσωπα όπως αν πας σε Στορ πάλι τα ιδια θα σου πούνε. 

 

Για του λογου το αληθές, ορίστε και ένα σκριν σοτ από τον πρόσφατα αγορασμένο Μακ μου, στο επίσημο site της Apple περί εγγύησης:

 

attachicon.gifCapture d’écran 2014-07-08 à 00.13.47.jpg

 

μετφρ: 

 

''Ενδέχεται να απολαμβάνετε ειδικούς νόμους ως καταναλωτής στο πλαίσιο της Ευρ.κοινότητας και της Ελβετιας, οι εν εφαρμογή νόμοι για την προστασία των καταναλωτών επιτρέπει στους τελευταίους (Ε.Ε/Ελβετια) να επωφεληθούν χωρις κόστος (san frais) απο την πλευρα του μεταπωλητή (de la part du revendeur) μια επισκευή η μια αλλαγή του προϊόντος που δεν ειναι σύμφωνο/κονφορμ, σε ενα διάστημα το λιγότερο δυο χρόνων απο την παράδοση. Μερικες φορες ακομα περισσότερο ανάλογα την τοπική νομοθεσια.

Για να μαθετε περισσότερα, κανετε κλικ εδω….
και μπλα μπλα μπλα.''

 

Και ενώ λέει ότι από την πλευρά της το σερβις σταματάει σε έναν χρόνο (16 Ιουνιου.2015) τονίζει ότι έπεται αναγκαστική συνέχεια της εγγύησης από την πλευρά του μεταπωλητή άλλον έναν χρόνο βάσει ευρωπ. νομοθεσίας.

 

Σύνολο...2

 

 

Από εκεί και πέρα όσο και αν ψάξεις να βρεις fail δεν υπάρχει. 

 

Είναι ξεκάθαρη πάνω σε αυτό ακόμα και η Αππλ.

Οπως μονος σου παρεθεσες, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ στην Γαλλια , αλλα για "ειδικους νομους για την προστασια των καταναλωτων για προιον που δεν ειναι συμφωνο(=σωστοτερη αποδοση στα ελληνικα ειναι "μη συμμορφωμενο" που ουσιαστικα παραπεμπει στην ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων, αλλα μην βιαζομαστε)" κλπ κλπ.

 

Εδω αναλυτικα τι λεει η apple για την ΕΓΓΥΗΣΗ και την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων στην Γαλλια:

http://images.apple.com/fr/legal/statutory-warranty/France_Statutory_Warranty.pdf

 

Οπως θα δεις, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα μιλαει για τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης στην ΕΕ για ελλειψη ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

Γραφει μαλιστα χαρακτηριστικα:

Conformément à la législation sur la garantie légale de conformité, un consommateur peut demander 

au vendeur de répondre des défauts de conformité d'un produit qui apparaitront dans les 2 ans de sa 
délivrance
Dans les 6 mois de la deliverance du produit, le défaut de conformité est présumé avoir existé à la 
date de sa délivrance. Au-delà de la période de 6 mois, le consommateur devra démontrer que le 
défaut existait à la date de sa délivrance.

 

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

Σύμφωνα με τη νομοθεσία σχετικά με τη νομική εγγύηση της συμμόρφωσης, ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει 

τον πωλητή να απαντήσει σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος που θα εμφανιστεί εντός 2 ετών από την παραδοση.
Εντός 6 μηνών από την παραδοση του προϊόντος, η έλλειψη συμμόρφωσης, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την 
ημερομηνία έκδοσής τους. Πέρα από την περίοδο των έξι μηνών, ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι το 
ελάττωμα υπήρχε κατά την ημερομηνία παραδοσης.

Αυτο δηλαδη που εγραψα και προηγουμενως και γραφει και ο ελληνικος νομος:

http://www.insomnia.gr/topic/534307-εγγύηση-apple/?p=53311858

Η βλαβη/ελαττωμα θεωρειται οτι υπηρχε("τεκμαρεται" οπως γραφει ο νομος) κατα την παραδοση μονο αν παρουσιαστηκε κατα τους πρωτους 6 μηνες συμφωνα με τον νομοθετη.

Μετα τους πρωτους 6 μηνες, η ευθυνη της αποδειξης οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση, μεταφερεται στον καταναλωτη.

 

Οπως ειπες και εσυ, η apple ειναι ξεκαθαρη.

Θεωρει αλλο πραγμα την ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο πραγμα τα δικαιωματα που προκυπτουν απο τον νομο για πραγματικα ελαττωματα/ελειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

--------------------------------------------------

Και ενώ λέει ότι από την πλευρά της το σερβις σταματάει σε έναν χρόνο (16 Ιουνιου.2015) τονίζει ότι έπεται αναγκαστική συνέχεια της εγγύησης από την πλευρά του μεταπωλητή άλλον έναν χρόνο βάσει ευρωπ. νομοθεσίας.

Πουθενα δεν γραφει για "αναγκαστικη συνεχεια της ΕΓΓΥΗΣΗΣ" οπως λες.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Haha  το ιδιο λέμε, για το κατάστημα μιλούσα και εγώ για τα δυο χρόνια, η εγγύηση ειναι σαφής οτι αυτό "το συμβολαιακι" ειναι μεταξύ πωλητή και αγοραστή και αυτό είναι που ενδιαφέρει τον καταναλωτή δηλαδή να εχει εγγύηση 2 ετών σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία,

τώρα γιατί η Apple η γιατί η κάθε apple - πρόβλημα της.. το λάθος της Apple κατ'εμε είναι ότι με το κόστος του hardware σε συνδυασμό με την Ευρωπαϊκή τιμή πώλησης της είναι ότι δεν καταλαβαίνει ότι αν το κάνει ξεκάθαρο θα εχει περισσότερο κέρδος αφού ειναι σοβαρός ανασταλτικός παράγοντας σε ένα αγοραστικό κοινό για να αποκτήσει τα προϊόντα της.. και παίζει με το όριο του νόμου και τις λέξεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 
Βρε συ, αλλο λεω, Δεν σου ειπα να μου πεις γιατι η Αγγλια εχει 6 χρονια περιοδο για την εγερση απαιτησεων λογω πραγματικων ελαττωματων ή ελλειψεων συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση..
 
Απλα ανεφερα οτι συμφωνα με την apple και την νομοθεσια στην Αγγλια, ειναι 6 χρονια αυτη η περιοδος, οπως ειναι 2 στην υπολοιπη ΕΕ.
Εσυ ειπες οτι θεωρεις οτι δεν ειναι λοιπον 6 χρονια η ΕΓΓΥΗΣΗ στην Αγγλια, αλλα απλα ειναι η εγερση απαιτησεων για ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση.
Γιατι ομως θεωρεις οτι στην ΕΕ δεν ειναι απλα για την εγερση απαιτησεων για ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση, αλλα ειναι για την ΕΓΓΥΗΣΗ;
 

Αυτο ειναι το point μου, οχι οτι σημαινει κατι, αλλα καταλαβες νομιζω τι θελω να πω.

 

 

Οπως μονος σου παρεθεσες, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ στην Γαλλια , αλλα για "ειδικους νομους για την προστασια των καταναλωτων για προιον που δεν ειναι συμφωνο(=σωστοτερη αποδοση στα ελληνικα ειναι "μη συμμορφωμενο" που ουσιαστικα παραπεμπει στην ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων, αλλα μην βιαζομαστε)" κλπ κλπ.

 

Εδω αναλυτικα τι λεει η apple για την ΕΓΓΥΗΣΗ και την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων στην Γαλλια:

http://images.apple.com/fr/legal/statutory-warranty/France_Statutory_Warranty.pdf

 

Οπως θα δεις, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα μιλαει για τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης στην ΕΕ για ελλειψη ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

Γραφει μαλιστα χαρακτηριστικα:

 

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

Αυτο δηλαδη που εγραψα και προηγουμενως και γραφει και ο ελληνικος νομος:

http://www.insomnia.gr/topic/534307-εγγύηση-apple/?p=53311858

 

Οπως ειπες και εσυ, η apple ειναι ξεκαθαρη.

Θεωρει αλλο πραγμα την ΕΓΓΥΗΣΗ και αλλο πραγμα τα δικαιωματα που προκυπτουν απο τον νομο για πραγματικα ελαττωματα/ελειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

--------------------------------------------------

Πουθενα δεν γραφει για "αναγκαστικη συνεχεια της ΕΓΓΥΗΣΗΣ" οπως λες.

 

 

Λοιπόν αν κατάλαβα καλα, έχεις κολλήσει με τη λέξη εγγύηση, η οποια δεν αναφέρεται πουθενά γραμενη σε ασπρο μαυρο, σωστά ;;

 

Γιατί στην ουσία η το λέει  εγγύηση, η το λέει συνέχεια, η το λέει ειδικό νομο, η το λέει σουλτάνα, για το ίδιο πράγμα μιλάμε, έτσι δεν είναι; 

Για την επέκταση της εγγύησης.

 

Απάντησε μου αν τα λέω σωστά, και θα σου απαντήσω και εγώ στην συνέχεια περί τοποθέτησης...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Haha  το ιδιο λέμε, για το κατάστημα μιλούσα και εγώ για τα δυο χρόνια, η εγγύηση ειναι σαφής οτι αυτό "το συμβολαιακι" ειναι μεταξύ πωλητή και αγοραστή και αυτό είναι που ενδιαφέρει τον καταναλωτή δηλαδή να εχει εγγύηση 2 ετών σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία,

Δεν μιλαει για εγγυηση, μιλαει για περιοδο εγερσης απαιτησεων λογω πραγματικων ελαττωματων ή ελλειψεων συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση.

Ειναι διαφορετικες εννοιες και για την apple και για τον ελληνα νομοθετη.

-------------------

Λοιπόν αν κατάλαβα καλα, έχεις κολλήσει με τη λέξη εγγύηση, η οποια δεν αναφέρεται πουθενά γραμενη σε ασπρο μαυρο, σωστά ;;

 

Γιατί στην ουσία η το λέει  εγγύηση, η το λέει συνέχεια, η το λέει ειδικό νομο, η το λέει σουλτάνα, για το ίδιο πράγμα μιλάμε, έτσι δεν είναι; 

Για την επέκταση της εγγύησης.

 

Απάντησε μου αν τα λέω σωστά, και θα σου απαντήσω και εγώ στην συνέχεια περί τοποθέτησης...

Οπως εγραψα και παραπανω στον φιλο, δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ.

Η apple (αλλα και ο ελληνας νομοθετης) ειναι ξεκαθαροι σε αυτο, θεωρουν διαφορετικες εννοιες την ΕΓΓΥΗΣΗ με τα "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση".

 

Και οχι δεν ειναι το ιδιο πραγμα, δεν μιλαει για επεκταση της ΕΓΓΥΗΣΗΣ σε κανενα σημειο.

 

Μιλαει για "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση".

 

Εδω τι γραφει στα γαλλικα που σε παραπεμπει η εικονα που παρεθεσες εσυ για περισσοτερες πληροφοριες:

http://images.apple.com/fr/legal/statutory-warranty/France_Statutory_Warranty.pdf

 

Conformément à la législation sur la garantie légale de conformité, un consommateur peut demander 

au vendeur de répondre des défauts de conformité d'un produit qui apparaitront dans les 2 ans de sa 
délivrance
Dans les 6 mois de la deliverance du produit, le défaut de conformité est présumé avoir existé à la 
date de sa délivrance. Au-delà de la période de 6 mois, le consommateur devra démontrer que le 
défaut existait à la date de sa délivrance.

 

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

Σύμφωνα με τη νομοθεσία σχετικά με τη νομική εγγύηση της συμμόρφωσης, ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει 

τον πωλητή να απαντήσει σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος που θα εμφανιστεί εντός 2 ετών από την παραδοση.
Εντός 6 μηνών από την παραδοση του προϊόντος, η έλλειψη συμμόρφωσης, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την 
ημερομηνία έκδοσής τους. Πέρα από την περίοδο των έξι μηνών, ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι το 
ελάττωμα υπήρχε κατά την ημερομηνία παραδοσης.
 
Και εδω τι γραφει σε αλλο σημειο για το τι ισχυει στην Γαλλια:
Image%202014-07-08%20at%201.35.06%20AM.p
 

En France, les consommateurs ont droit à une réparation ou à un remplacement sans frais, par le vendeur, des produits non conformes au contrat de vente dans les deux ans suivant leur livraison, conformément au Code de la consommation français. Ils peuvent aussi obtenir le remboursement d’un produit ou garder le produit et obtenir son remboursement partiel, par le vendeur ou le fabricant, dans les deux ans suivant la découverte d’un vice caché, conformément au Code civil français. Pour en savoir plus, cliquez ici.

Προχειρη, αυτοματη μεταφραση:

Στη Γαλλία, οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα σε επισκευή ή αντικατάσταση δωρεάν από τον πωλητή των προϊόντων που δεν πληρούν τους όρους της σύμβασης πώλησης εντός δύο ετών από την παράδοση, σύμφωνα με το γαλλικό κώδικα καταναλωτών. Μπορούν επίσης να πάρετε μια επιστροφή για ένα προϊόν ή να διατηρήσετε το προϊόν και να πάρετε μια μερική επιστροφή από τον πωλητή ή τον κατασκευαστή, εντός δύο ετών από την ανακάλυψη ενός λανθάνοντος μειονεκτήματος, σύμφωνα με το γαλλικό Αστικό Κώδικα. Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

 

 

Οπως βλεπεις, μιλαει για  πραγματικα ελαττωματα ή ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων ή λανθανοντων μειονεκτηματα("πραγματικων ελαττωματων" στον ελληνικο νομο) , δεν μιλαει για ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Και για περισσοτερες πληροφοριες, σε παραπεμπει στο pdf που παρεθεσα ακριβως απο πανω που τα γραφει πιο αναλυτικα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα νομίζω ότι αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι τελικά μπορεί ο αγοραστής να έχει εγγύηση 2 χρόνια έστω και με εμπόδια κ βάσανα(στην Ελλάδα),τώρα η ανάλυση λέξεων και εννοιών νομίζω περισσότερο μπορούν να μπερδέψουν κάποιον παρά να τον διευκολύνουν.. η ουσία είναι ότι πλέον με προϊόν Apple αξιώνεις 2 χρόνια εγγύηση,από τον πωλητή ως ορίζει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία,πράγμα που μπορούσες να κάνεις φυσικά και πριν αλλάξει η Apple στάση αφού ο νόμος προϋπήρχε και όσοι τολμηροί το έκαναν δικαιώθηκαν βάση νόμου. απλά τώρα είναι ένα βήμα πιο εύκολο από τότε,αφού σου λέει η ίδια η Apple τι να κάνεις και όχι εγώ και εσύ.. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ένα..

 

Ερώτηση:

Και αν εγείρεις απαίτηση για ελαττωματικό προϊόν μιρορινγκ η φλασινγκ η σκακιέρα όπως θες πέστο, στα προηγούμενα ρετινα, κάτι που είχε αποδεχτεί  και η Αππλ, και είσαι στον 18 μηνα και το έχεις αγοράσει από το πλαισιο, τι γίνεται ;; Δεν σου το επισκευάζει δωρεάν;

Και αν όχι γιατί;; Αποδεδειγμένο fail που το έχει αναγνωρίσει και η Αππλ, και μπορεί να εμφανιστεί οποτε θέλει. Η τους πρώτους μήνες η και μετά από έναν χρόνο. Τι κανεις τότε;;

 

Ερώτηση 2: Στη μετάφραση που σου έδωσα δεν λέει πουθενά ότι έχω το δικαίωμα να εγείρω απαίτηση η κάτι παρεμφερή.

Λέει κατά γράμμα: 

''..να επωφεληθούν χωρίς κόστος (san frais) από την πλευρά του μεταπωλητή (de la part du revendeur) μια επισκευή η μια αλλαγή του προϊόντος που δεν είναι σύμφωνο/κονφορμ, σε ένα διάστημα το λιγότερο δυο χρόνων από την παράδοση.''

 

..Δεν μπορώ να καταλάβω πως μετάφρασες το παραπάνω κείμενο που σου αντέγραψα κατά λέξη σε ΄΄περίοδο έγερσης απαιτησεων΄΄!

 

Από που το συμπέρανες; Ποιες λέξεις συγκριμένα από το παραπάνω κείμενο σε οδήγησαν σε αυτή τη εντύπωση;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ένα..

 

Ερώτηση:

Και αν εγείρεις απαίτηση για ελαττωματικό προϊόν μιρορινγκ η φλασινγκ η σκακιέρα όπως θες πέστο, στα προηγούμενα ρετινα, κάτι που είχε αποδεχτεί  και η Αππλ, και είσαι στον 18 μηνα και το έχεις αγοράσει από το πλαισιο, τι γίνεται ;; Δεν σου το επισκευάζει δωρεάν;

Και αν όχι γιατί;; Αποδεδειγμένο fail που το έχει αναγνωρίσει και η Αππλ, και μπορεί να εμφανιστεί οποτε θέλει. Η τους πρώτους μήνες η και μετά από έναν χρόνο. Τι κανεις τότε;;

Δεν σε καταλαβα ακριβως.

Αν εννοεις για κατασκευαστικο προβλημα που εχει αποδεχτει/παραδεχθει/αναγνωρισει η apple, τοτε σε καλυπτει και στον 2ο χρονο(μαλιστα καμμια φορα ακομα και πιο μετα τον 2ο χρονο προς τιμη της), γιατι θεωρει οτι αυτο ηταν "πραγματικο ελαττωμα" και ουσιαστικα υπηρχε σε λανθανουσα μορφη κατα την παραδοση.

Δες εδω που εξηγω τι ειναι "πραγματικο ελαττωμα".

 

Αυτην την τακτικη κιολας ακολουθει για το πολυ συχνα προβληματικο wifi του iphone 4s, που το επισκευαζει δωρεαν και μετα τον 1ο χρονο.

 

Ερώτηση 2: Στη μετάφραση που σου έδωσα δεν λέει πουθενά ότι έχω το δικαίωμα να εγείρω απαίτηση η κάτι παρεμφερή.

Λέει κατά γράμμα:

''..να επωφεληθούν χωρίς κόστος (san frais) από την πλευρά του μεταπωλητή (de la part du revendeur) μια επισκευή η μια αλλαγή του προϊόντος που δεν είναι σύμφωνο/κονφορμ, σε ένα διάστημα το λιγότερο δυο χρόνων από την παράδοση.''

 

..Δεν μπορώ να καταλάβω πως μετάφρασες το παραπάνω κείμενο που σου αντέγραψα κατά λέξη σε ΄΄περίοδο έγερσης απαιτησεων΄΄!

 

Από που το συμπέρανες; Ποιες λέξεις συγκριμένα από το παραπάνω κείμενο σε οδήγησαν σε αυτή τη εντύπωση;;

Δεν εγραψα πουθενα κατι τετοιο.

Εδω τι εγραψα για να διορθωσω εσενα που εγραψες οτι μιλαει για συνεχεια της ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

 

Οπως μονος σου παρεθεσες, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ στην Γαλλια , αλλα για "ειδικους νομους για την προστασια των καταναλωτων για προιον που δεν ειναι συμφωνο(=σωστοτερη αποδοση στα ελληνικα ειναι "μη συμμορφωμενο" που ουσιαστικα παραπεμπει στην ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων, αλλα μην βιαζομαστε)" κλπ κλπ.

 

Υστερα(και εκει κολλαγε το να μην βιαζομαστε), παρεθεσα τι γραφει το λινκ που εχεις στο screenshot("Pour en savoir plus, cliquez ici.", δηλαδη "Για να μαθετε περισσότερα, κανετε κλικ εδω") και τα εξηγει πιο αναλυτικα.Εγραψα:

 

http://images.apple.com/fr/legal/statutory-warranty/France_Statutory_Warranty.pdf

 

Οπως θα δεις, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα μιλαει για τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης στην ΕΕ για ελλειψη ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

Γραφει μαλιστα χαρακτηριστικα:

Conformément à la législation sur la garantie légale de conformité, un consommateur peut demander 

au vendeur de répondre des défauts de conformité d'un produit qui apparaitront dans les 2 ans de sa 
délivrance
Dans les 6 mois de la deliverance du produit, le défaut de conformité est présumé avoir existé à la 
date de sa délivrance. Au-delà de la période de 6 mois, le consommateur devra démontrer que le 
défaut existait à la date de sa délivrance.

 

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

Σύμφωνα με τη νομοθεσία σχετικά με τη νομική εγγύηση της συμμόρφωσης, ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει 

τον πωλητή να απαντήσει σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος που θα εμφανιστεί εντός 2 ετών από την παραδοση.
Εντός 6 μηνών από την παραδοση του προϊόντος, η έλλειψη συμμόρφωσης, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την 
ημερομηνία έκδοσής τους. Πέρα από την περίοδο των έξι μηνών, ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι το 
ελάττωμα υπήρχε κατά την ημερομηνία παραδοσης. 

------------------------------------------------------------------------------------

Κοίτα νομίζω ότι αυτό που ενδιαφέρει είναι ότι τελικά μπορεί ο αγοραστής να έχει εγγύηση 2 χρόνια έστω και με εμπόδια κ βάσανα(στην Ελλάδα),τώρα η ανάλυση λέξεων και εννοιών νομίζω περισσότερο μπορούν να μπερδέψουν κάποιον παρά να τον διευκολύνουν.. η ουσία είναι ότι πλέον με προϊόν Apple αξιώνεις 2 χρόνια εγγύηση,από τον πωλητή ως ορίζει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία,...

Οπως ειπαμε και πριν η ΕΕ δεν οριζει 2 χρονια ΕΓΓΥΗΣΗ.

Ο ελληνας νομοθετης(που εφαρμοζει την οδηγια της ΕΕ) και η apple γραφουν ξεκαθαρα οτι ειναι διαφορετικες εννοιες η ΕΓΓΥΗΣΗ με τα "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση".

 

Εσυ συνεχιζεις να τις θεωρεις ταυτοσημες. Δεν ειναι ομως συμφωνα με τον ελληνα νομοθετη. (ουτε φυσικα συμφωνα με την apple)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν σε καταλαβα ακριβως.

Αν εννοεις για προβλημα που εχει αποδεχτει η apple, τοτε σε καλυπτει και στον 2ο χρονο(μαλιστα καμμαι φορα ακομα και πιο μετα προς τιμη της), γιατι θεωρει οτι αυτο ηταν "πραγματικο ελαττωμα" και ουσιαστικα υπηρχε σε λανθανουσα μορφη κατα την παραδοση.

 

Δεν εγραψα πουθενα κατι τετοιο.

Εδω τι εγραψα για να διορθωσε εσενα που εγραψες οτι μιλαει για συνεχεια της ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

 

 

 

Υστερα, παρεθεσα τι γραφει το λινκ που εχεις στο screenshot("Pour en savoir plus, cliquez ici.", δηλαδη "Για να μαθετε περισσότερα, κανετε κλικ εδω") και τα εξηγει πιο αναλυτικα.

Εγραψα:

http://images.apple.com/fr/legal/statutory-warranty/France_Statutory_Warranty.pdf

 

Οπως θα δεις, δεν μιλαει για 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ, αλλα μιλαει για τα δικαιωματα που εχει ο καταναλωτης στην ΕΕ για ελλειψη ιδιοτητων κατα την παραδοση.

 

Γραφει μαλιστα χαρακτηριστικα:

 

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

 

Α) Αν σου βγει πρόβλημα μετά από έναν χρόνο, και δεν είσαι εσύ ο υπαίτιος, ghosting και το έχεις πάρει από το πλαισιο πχ, τι κανεις;; 

Και ξεχνα την Αππλ γιατί πρώτον ας θεωρήσουμε ότι δεν το αναγνωρίζει επίσημα το λάθος, και έχει περάσει και χρόνος. 

Που το πας;; 

 

Το κάντε κλικ εδώ, είναι πράγματι για πολύ ειδικό κοινό, δικηγόρους πχ, και ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα βγάλουν ακρη μιας που πέρα από το αστικό δικαιο της κάθε χωρας, προτεραιότητα έχει το ευρωπαϊκό δίκαιο. Και καπου εκεί μεσα μπορείς να χαθείς αν προσπαθήσεις να μεταφράσεις κατά γράμμα τον νομοθέτη.

 

Η κατάληξη, η ουσία αν θες καλύτερα είναι ότι έχουμε διετής κάλυψη των προϊόντων της Αππλ, και αυτό όχι χαρη στην μεγάλη της καρδια, και ειδικότερα όχι αυτή των Ελλήνων εισαγωγέων μεταπωλητών.

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το κουράζουμε παραπάνω.

 

Ότι και να πεις, ότι και να πω, αν ξέρεις τα δικαιώματα σου, και δεν εφησυχάζεσαι στο τι λέει το εδώ λόμπι των πωλητών, και πως προσπαθούν με κάθε τρόπο να σε πείσουν ότι είναι ένας χρόνος, και αν θέλουν (και καλα χαρη) σου δέχονται τον δεύτερο, τότε ίσως και να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε και να βγάλουμε κάποιο θετικό αποτέλεσμα προς όφελος μας. 

 

Πείτε τέλος στα φούμαρα που σας πουλάνε για να προστατέψουν τα λεφτάκια τους. 

 

Και εμείς δουλεμένα τα έχουμε, δεν τα έχουμε κλεμμένα. 

 

Ενημέρωση του πολίτη. Υπηρεσίες και μάλιστα δωρεάν υπάρχουν, και με δικηγόρους. 

 

Απλώς σηκώστε το τηλέφωνο...δεν καίει. ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κάντε κλικ εδώ, είναι πράγματι για πολύ ειδικό κοινό, δικηγόρους πχ, και ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα βγάλουν ακρη μιας που πέρα από το αστικό δικαιο της κάθε χωρας, προτεραιότητα έχει το ευρωπαϊκό δίκαιο. Και καπου εκεί μεσα μπορείς να χαθείς αν προσπαθήσεις να μεταφράσεις κατά γράμμα τον νομοθέτη.

Η ΕΕ εχει εκδοσει ΟΔΗΓΙΑ (συγκεκριμενα: Οδηγία 1999/44/ΕΚ) για αυτο το θεμα.
Οι ευρωπαικες ΟΔΗΓΙΕΣ δεν υπερισχυουν του εσωτερικου δικαιου της καθε χωρας, απλα οι χωρες ειναι υποχρεωμενες να την ενσωματωσουν στο εσωτερικο τους δικαιο.

Η Οδηγία είναι νομοθετική πράξη που απευθύνεται στα κράτη-μέλη. Δεν έχει άμεση ισχύ στις εθνικές έννομες τάξεις. Τα κράτη-μέλη οφείλουν να μεταγράψουν την Οδηγία στο εσωτερικό τους δίκαιο εντός όμως τακτής προθεσμίας προς έναρξη ισχύος, όπως προβλέπει η ίδια η Οδηγία. Το πώς θα τη μεταγράψουν, (με νόμοΠροεδρικό Διάταγμα ήΒασιλικό Διάταγμα κλπ.) διέπεται από το εσωτερικό δίκαιο των κρατών-μελών.

 

Στην Ελλαδα εχει ενσωματωθει αυτη η οδηγια στο ΝΟΜΟ 3043/2002 και ειναι ουσιαστικα αυτο , μαζι με τα υπολοιπα αρθρα:

Αρθ. 534. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. 

 

Οσο για το "καντε κλικ εδω", πιστευω ειναι σαφες(δεν ειναι για πολυ ειδικο κοινο οπως λες) το τι γραφει στο γαλλικο site:

Conformément à la législation sur la garantie légale de conformité, un consommateur peut demander 

au vendeur de répondre des défauts de conformité d'un produit qui apparaitront dans les 2 ans de sa 
délivrance
Dans les 6 mois de la deliverance du produit, le défaut de conformité est présumé avoir existé à la 
date de sa délivrance. Au-delà de la période de 6 mois, le consommateur devra démontrer que le 
défaut existait à la date de sa délivrance.

Που σε προχειρη , αυτοματη google μεταφραση για αυτους που δεν γνωριζουν Γαλλικα:

Σύμφωνα με τη νομοθεσία σχετικά με τη νομική εγγύηση της συμμόρφωσης, ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει 

τον πωλητή να απαντήσει σε οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος που θα εμφανιστεί εντός 2 ετών από την παραδοση.
Εντός 6 μηνών από την παραδοση του προϊόντος, η έλλειψη συμμόρφωσης, τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την 
ημερομηνία έκδοσής τους. Πέρα από την περίοδο των έξι μηνών, ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι το 
ελάττωμα υπήρχε κατά την ημερομηνία παραδοσης. 
 
Εδω τι γραφει στο αγγλικο site :

2 years (minimum) from date of delivery, 5 years in Scotland and 6 years in the rest of the UK

In most EU member states, consumers may only claim for defects that were present on delivery. There are some exceptions, including Czech Republic and Romania. The burden to prove that the defect (including latent defects) existed on delivery generally shifts to the consumer after the expiry of a period of 6 months from date of delivery.

 
και εδω τι γραφει στο ελληνικο site:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 
-----------------------------------------------------
 

Η κατάληξη, η ουσία αν θες καλύτερα, είναι ότι έχουμε διετής κάλυψη των προϊόντων της Αππλ, και αυτό όχι χαρη στην μεγάλη της καρδια, και ειδικότερα όχι αυτή των Ελλήνων εισαγωγέων μεταπωλητών.

Εχεις διετη καλυψη, αλλα συμφωνα με το νομο (αλλα και την apple) η διετη καλυψη αφορα "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημενων ιδιοτητων που υπηρχαν κατα την παραδοση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις διετή κάλυψη τώρα τελευταία, γιατί πριν δεν είχες. 

Γιατί η Αππλ πρωτη και κατ' επέκταση ο μεταπωλητής, μετά από έναν χρόνο η σου χάλαγε η σου καιγόταν, η ανατιναζόσουν, σου λέγαν αρι βεντετσι Ρομα.

 

Οποτε ανακεφαλαίωση. Η Αππλ μέχρι και πριν την σφίξουν από την Ευρώπη, την είχε τσιφλίκι την Ευρώπη. Και νόμιζε ότι μπορεί με το έτσι το θέλω να μας επιβάλει τους νομους της περί εγγύησης  προϊόντων. 

 

Τώρα πλέον...γιοκ. 

 

Και είτε είναι ΄΄πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση" είτε όχι, αν σου βγάλει πρόβλημα το προϊών έστω και μετά από ένα χρόνο, (όχι να το έχεις ρίξει κάτω βεβαια) καλύπτεσαι νομικά από την 2ετη εγγύηση όπως όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα στην ΕΕ.

 

Κάτι που δεν ίσχυε μέχρι πρότινος για την Αππλ. 

 

​Και ξαναλέω, μην κολλάς στα "πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση  και άλλες τέτοιες  ιδιαιτερότητες, γιατί  η ουσία είναι μια. 

 

Πρόπερσι η Αππλ δεν δεχόταν τίποτα στο τσάμπα η έστω αλλαγή, γιατί ήσουν εκτος εγγύησης αν περνούσε ο χρόνος.

Φέτος το δέχεται  και όχι χατιρικά. Σίγουρα την πόνεσε και αυτή, και όλους τους κατά τόπου μεταπωλητές.

 

​Και ο πιο πολύς κόσμος εσκεμμένα και με δόλο τον κάνουν να πιστεύει ακόμα ότι έχει ένα χρόνο.

 

Ποσο πιο απλα να το διατυπώσω.

 

Ελπίζω να μην μου πεις πάλι για ''"πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση''..  γιατί δεν θα το αντέξω πραγματικά. 

 

Ούτε στο Πλαίσιο να δούλευες τέτοια ένθερμη υποστήριξη.

 

Και για τον Μακ δεν μου απάντησες με το πρόβλημα! 

​Κατα την άποψη σου ποιος θα τον χρεωθεί ;; Η Αππλ, ο μεταπωλητής οπου τον αγόρασες, η εσύ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις διετή κάλυψη τώρα τελευταία, γιατί πριν δεν είχες. 

Γιατί η Αππλ πρωτη και κατ' επέκταση ο μεταπωλητής, μετά από έναν χρόνο η σου χάλαγε η σου καιγόταν, η ανατιναζόσουν, σου λέγαν αρι βεντετσι Ρομα.

Και πιο πριν ειχες διετη καλυψη για τετοια προβληματα , ο νομος ειναι του 2002.

 

Και είτε είναι ΄΄πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση" είτε όχι, αν σου βγάλει πρόβλημα το προϊών έστω και μετά από ένα χρόνο, (όχι να το έχεις ρίξει κάτω βεβαια) καλύπτεσαι νομικά από την 2ετη εγγύηση όπως όλα τα ηλεκτρονικά προϊόντα στην ΕΕ.

Δεν καλυπτεσαι νομικα απο 2ετη ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Καλυπτεσαι για "πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση"

και συμφωνα με τον νομοθετη(αλλα και την apple) αν το προβλημα εμφανιστει μετα το 6μηνο, τοτε η ευθυνη της αποδειξης οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση μεταφερεται στον καταναλωτη.

 

Εδω ειναι το αποσπασμα που συνεχιζεις να αγνοεις:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 

-----------------------------------------------------------

Και επειδη μπορεις να με κατηγορισεις οτι εκφραζω "ενθερμη υποστηριξη γιατι δουλευω στο Πλαισιο" κλπ(συζητηση κανουμε),

καλυτερα απο το να εκφραζουμε την αποψη μας ειναι να παραθετουμε το νομο ή ακομα και το τι λεει η apple.

Πχ εδω τι παρεθεσες στο πρωτο σου ποστ στο thread:

...Είναι υποχρεωμένοι (καταστηματάρχες) βάση νόμου και μετά την αποδοχή της Αππλ ότι η εγγύηση στην Ευρώπη είναι στα δυο χρόνια για όλα της τα προϊόντα. (iPod, iPhone, Mac etc)

link

 

Πατωντας στο link που ΕΣΥ εβαλες, γραφει τα παρακατω:

2 years (minimum) from date of delivery, 5 years in Scotland and 6 years in the rest of the UK

In most EU member states, consumers may only claim for defects that were present on delivery. There are some exceptions, including Czech Republic and Romania. The burden to prove that the defect (including latent defects) existed on delivery generally shifts to the consumer after the expiry of a period of 6 months from date of delivery.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο παραπάνω νομος δεν σε κάλυπτε ποτε και για τίποτα με την Αππλ. (όταν ήταν επίσημα στον ένα χρόνο)

Ποτε δεν δικαιώθηκε κάποιος από την Αππλ μετά το πέρας του ένος χρόνου.

 

Για βρες μου έναν πριν από δυο χρόνια που πήγε iPhone πίσω με τεχνικό πρόβλημα μετά από έναν χρόνο σε μεταπωλητή εδώ στην Ελλάδα, και πηρε άλλο λειτουργικό τηλέφωνο πίσω δωρεάν.

 

Για εξήγησε μου τι σημάνει κατά εσε ''"πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση"

 

Για δώσε ένα παράδειγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο παραπάνω νομος δεν σε κάλυπτε ποτε και για τίποτα με την Αππλ. (όταν ήταν επίσημα στον ένα χρόνο)

Ποτε δεν δικαιώθηκε κάποιος από την Αππλ μετά το πέρας του ένος χρόνου.

 

Για βρες μου έναν πριν από δυο χρόνια που πήγε iPhone πίσω με τεχνικό πρόβλημα μετά από έναν χρόνο σε μεταπωλητή εδώ στην Ελλάδα, και πηρε άλλο λειτουργικό τηλέφωνο πίσω δωρεάν.

 

Για εξήγησε μου τι σημάνει κατά εσε ''"πραγματικά ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση"

 

Για δώσε ένα παράδειγμα.

Δηλαδη, λες οτι δεν ισχυε ο νομος του 2002;

Φυσικα και ισχυε για αυτο καποιοι με macbook pro 15" με ελαττωματικη καρτα γραφικων nvidia, δεχτηκαν δωρεαν επισκευη μετα τον 1ο χρονο αγορας.

 

Επισης, η ΕΓΓΥΗΣΗ ειναι ακομα και τωρα ΕΠΙΣΗΜΑ στον 1 χρονο.

--------------------------

Εχω ηδη παραθεσει περι "πραγματικων ελαττωματων/ελλειψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση"

Και εδω μια εξηγηση για τα πραγματικα ελαττωματα και την ελλειψη συνομολογημενων ιδιοτητων.

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η mercedes a-class οταν πρωτοβγηκε και αναποδογυριζε πολυ ευκολα. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει μια mercedes οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην τρομπα βενζινης.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχε η σειρα καρτων γραφικων της nVidia για φορητους 8xxx m series . Για αυτο το λογο , οι κατοχοι φορητων Apple, Hp, Dell με αυτες τις καρτες γραφικων δικαιουνται δωρεαν επισκευης ακομα και αν εχει ληξει η εγγυηση του φορητου τους και χαλασει η καρτα γραφικων. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας φορητος apple,hp,dell οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στην ati καρτα γραφικων . Αυτος καλυπτεται απλα απο την εγγυηση. Αν εχει ληξει η εγγυηση ,δεν θα τον επισκευασουν δωρεαν οπως θα τον επισκευαζαν αν ειχε το "πραγματικο ελαττωμα" στην καρτα γραφικων nVidia 8xxx .

 

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991600

Χαλάρωσε.

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει.

 

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048).

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο.

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών.

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν.

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός.

----------------------------------------------------------------------------------

Σημασια ομως δεν εχει τι θεωρω εγω.

Σημασια εχει τι λεει ο ΝΟΜΟΣ 3043 :

http://www.scribd.com/doc/13358209/30432002-

Αρθ. 534. - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων.

Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα.

και το τι λεει η apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

και εδω η υποσημειωση 1:

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Για αυτο ειπα και προηγουμενως:

οτι καλυτερα απο το να εκφραζουμε την αποψη μας("το μακρυ μας και το κοντο μας" και αυτο παει και για τους 2 μας) ειναι να παραθετουμε το νομο ή ακομα και το τι λεει η apple.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...