Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση apple


Naciaa17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατάλαβα τι θέλεις να πεις, αλλα εκεί είναι και η όλη μανούβρα της Αππλ.

 

Η εγγύηση που δεν γνωρίζεις ποσα χρονια είναι για ηλεκτρονικά προιοντα στην ΕΕ, είναι δυο χρόνια.

 

Και μιλάω για την πραγματική εγγύηση από τον κατασκευαστή.

 

Η Αππλ έδινε ένα χρόνο...ώρα παραπάνω.

 

Απόσπασμα από το λινκ για να καταλάβεις.

 

''Μια αληθινή ιστορία Η διάρκεια της διετούς εγγύησης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή παρέχεται και συμπληρωματική εγγύηση

Η Κάρλα αγόρασε ένα πιστολάκι μαλλιών με εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή.

Όταν χάλασε μετά από οκτώ μήνες, το πήγε πίσω στο κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος της είπε ότι η εγγύησή της είχε λήξει και ότι δεν δικαιούταν επιστροφή χρημάτων.

Η Κάρλα ορθώς του υπέδειξε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ περί προστασίας των καταναλωτών, το προϊόν της καλυπτόταν από διετή εγγύηση και ότι η εξάμηνη εγγύηση από τον πωλητή αποτελούσε μόνο μια πρόσθετη υπηρεσία.''

 

 

Και άλλο ένα παράδειγμα:

''Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία» σχολιάζει ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος.

«Τα καταστήματα βέβαια “σκαρφίζονται” δεκάδες δικαιολογίες, όπως το να κατηγορούν τον καταναλωτή για τη βλάβη ή να ισχυρίζονται ότι πέρασε η προθεσμία της εγγύησης. Ο καταναλωτήςόμωςοφείλει να παραμείνει ανένδοτος και εν ανάγκη να προβεί σε έγγραφη καταγγελία» σχολιάζειη κυρία Παναγιώτα Καλαποθαράκου, δικηγόρος και αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ. «Ας σημειωθεί δε ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων τολμούν να υποβάλουν καταγγελία δικαιώνονται, καθώς η παρανομία είναι πασιφανής. Απλώς, τα καταστήματα προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοιά μας για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους» καταλήγει.''

 

 

 

 

​Και στο φινάλε ποιος καθορίζει τι είναι πραγματικό πρόβλημα ..; Η Αππλ;;

Γιάννης πίνει  Γιάννης κερνάει δλδ!

 

​Οπως το πραγματικό πρόβλημα με το ντεθγκριπ (antenagate) του iPhone 4 όταν βγήκε; 

 

​Δεν θυμάμαι να ανακάλεσε όλες τις πρώτες παρτίδες. Πέρα από τις τσάμπα θήκες που έδινε και έναν καινουργιο τρόπο να κρατάμε το iPhone!! δεν θυμάμαι να ανακάλεσε το προϊόν.

 

​Προς τι λοιπόν όλες αυτές οι ιδιαιτερότητες, όταν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

 

Παλιά δεν στο άλλαζε ότι και να έλεγες αποδείκνυες  μετά από έναν χρόνο.

​Τωρα πλέον στο αλλάζει. Είτε η ιδια, είτε μέσω του μεταπωλητή της (δεν μας ενδιαφέρει), βρίσκεις το δίκιο σου. 

 

Κατατοπιστικότατα τα παραδείγματα σου, και προφανώς έγκυρα από την νομική πλευρά, αλλα την ουσία την βλέπεις σήμερα;

Παλιά όχι μετα από έναν χρόνο, σήμερα ναι.

 

Χάρη της Αππλ δλδ, ο κόσμος έμαθε τα δικαιώματα του.

2ετης εγγύηση για ότι αφορα τα ηλεκτρονικά προϊόντα στην Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κατάλαβα τι θέλεις να πεις, αλλα εκεί είναι και η όλη μανούβρα της Αππλ.

 

Η εγγύηση που δεν γνωρίζεις ποσα χρονια είναι για ηλεκτρονικά προιοντα στην ΕΕ, είναι δυο χρόνια.

Το γνωριζω μια χαρα αυτο το παραδειγμα και αυτην την σελιδα της ΕΕ.

Το θεμα ειναι οτι δεν εχει καμμια νομικη υποσταση.

Με λιγα λογια στο δικαστηριο, νομικη υποσταση εχει η Ευρωπαικη Οδηγία 1999/44/ΕΚ και πως ενσωματωθηκε στο ελληνικο δικαιο με τον ΝΟΜΟ 3043/2002.

 

Συζητηση για αυτο το παραδειγμα της ευρωπαικης ενωσης εχει γινει και εδω:

http://www.insomnia.gr/topic/405824-%CE%B7-sony-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CE%B2%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%81%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-playstation-network-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7?do=findComment&comment=3991689

%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8/page-7#entry3991600

Αυτό που λες ότι έχει για παράδειγμα η Επιτροπή το διαβάζω και όντως το γράφει, απλώς δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από το νόμο ή την οδηγία ρε γαμώτο. Θεωρώ ότι είναι μεν ερμηνεία της ΕΕ αλλά δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιά νομοθετική διάταξη στηρίζεται. 

Η διαφορά είναι λεπτή, λεπτότατη. 

Το να μου χαλάσει κάτι και να καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή σημαίνει ότι δούλευε πριν και χάλασε τώρα. Πηγαίνεις, κάνεις το RMA σου και καθάρισες. 

Το να είναι ελαττωματικό το προϊόν σημαίνει ότι δεν δούλευε εξ αρχής -απλώς εγώ μπορεί να άργησα να το διαπιστώσω. Γι'αυτό ο νόμος και η Οδηγία δίνουν 2 χρόνια περιθώριο. 

 

Να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα: Την 1/1/2011 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ. smile.gif

 

Αν σήμερα 26/04/2011 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA. 

 

Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (26/04/2012) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και... τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ'αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει. 

Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό. 

 

Το ξέρω ότι η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά υφίσταται. Γι'αυτό και η Οδηγία διαφοροποιείται, με το άρθρο 5 (με διετή ευθύνη του πωλητή) και το άρθρο 6 (με αόριστη διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή).   

 

Μαλιστα, σε οποιον προσπαθει να διεκδικησει 2ετη καλυψη, του προτεινω να παει με εκτυπωμενο αυτο το αποσπασμα απο την σελιδα της ΕΕ στο καταστημα.

 

Και οχι φυσικα με τον ελληνικο νομο ή την σελιδα της apple που μπορει να του γυρισουν μπουμερανγκ, ακριβως λογω της υποσημειωσης για "πραγματικα ελαττωματα/ελλειψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων που υπήρχαν κατά την παράδοση"

 

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το γνωριζω μια χαρα αυτο το παραδειγμα και αυτην την σελιδα της ΕΕ.

Το θεμα ειναι οτι δεν εχει νομικη υποσταση.

Με λιγα λογια στο δικαστηριο, νομικη υποσταση εχει η Ευρωπαικη Οδηγία 1999/44/ΕΚ και πως ενσωματωθηκε στο ελληνικο δικαιο με τον ΝΟΜΟ 3043/2002.

 

 

 

Κατσε ..ποιο πάνω μου λες ''Οι ευρωπαικες ΟΔΗΓΙΕΣ δεν υπερισχύουν του εσωτερικού δικαιου της κάθε χωρας'' και τώρα μου λες ότι δεν έχει σημασία η δεν υφίσταται νομικά, γιατί οι οδηγίες της ΕΕ (και το πως ενσωματώθηκαν στο ελληνικό δικαιο) υπερέχουν!!

 

Και για να σου το πω απλα, η Αππλ εδώ και χρονια δεν αναγνώριζε ούτε τα 'χαλασμένα' ούτε τα έλατωματικα΄ μετά τον ένα χρόνο. Ναδα....

​Ποσο πιο παράνομη δλδ;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατσε ..ποιο πάνω μου λες ''Οι ευρωπαικες ΟΔΗΓΙΕΣ δεν υπερισχύουν του εσωτερικού δικαιου της κάθε χωρας'' και τώρα μου λες ότι δεν έχει σημασία η δεν υφίσταται νομικά, γιατί οι οδηγίες της ΕΕ (και το πως ενσωματώθηκαν στο ελληνικό δικαιο) υπερέχουν!!

To ιδιο λεω, ισως δεν το εξεφρασα σωστα.

Η ευρωπαικη οδηγια (πιο συγκεκριμενα η 1999/44/ΕΚ και οχι η ιστοσελιδα της ΕΕ, που δεν εχει πραγματικα καμμια νομικη υποσταση) δεν υπερισχυει του εσωτερικου δικαιου.

 

Σημασια εχει ο ΝΟΜΟΣ 3043, που ενσωματωσε την ευρωπαικη οδηγια 1999/44/ΕΚ, οπως ηταν υποχρεωμενη να κανει η χωρα μας.

Η Οδηγία είναι νομοθετική πράξη που απευθύνεται στα κράτη-μέλη. Δεν έχει άμεση ισχύ στις εθνικές έννομες τάξεις. Τα κράτη-μέλη οφείλουν να μεταγράψουν την Οδηγία στο εσωτερικό τους δίκαιο εντός όμως τακτής προθεσμίας προς έναρξη ισχύος, όπως προβλέπει η ίδια η Οδηγία. Το πώς θα τη μεταγράψουν, (με νόμοΠροεδρικό Διάταγμα ήΒασιλικό Διάταγμα κλπ.) διέπεται από το εσωτερικό δίκαιο των κρατών-μελών.

 

Και για να σου το πω απλα, η Αππλ εδώ και χρονια δεν αναγνώριζε ούτε τα 'χαλασμένα' ούτε τα έλατωματικα΄ μετά τον ένα χρόνο. Ναδα....

​Ποσο πιο παράνομη δλδ;;

Μια χαρα εχει επισκευασει δωρεαν macbook pro 15" γνωστου μου που ειχε κατασκευαστικο προβλημα(="πραγματικο ελαττωμα") με την nvidia καρτα γραφικων.

 

-------------------------------------------

Τελος, η σελιδα της ΕΕ απο που ειναι το παραδειγμα που παρεθεσες ειναι πραγματικα μεσα στις αντιφασεις. Δες τι γραφει:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

Η διετής περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης. Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

και εδω στα αγγλικα:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_en.htm

The two-year guarantee period starts as soon as you receive your goods. In some EU countries you must inform the seller of the fault within two months of discovering it otherwise you may lose your right to the guarantee.

Within six months from receipt of the goods, you just need to show the trader that they are faulty or not as advertised. But, after six months in most EU countries you also need to prove yourself that the defect already existed on receipt of the goods, for example, by showing that the defect is due to the poor quality of materials used.

 

Λεει με λιγα λογια, αυτο που λεει και η apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

 

και εδω η υποσημειωση 1:

 

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σου απάντησα και πιο πάνω...

Η Αππλ δεν τηρούσε τίποτα από αυτά είτε χαλασμένο είτε ελαττωματικό, οι διορίες ήταν πάντα οι ίδιες.

 

Μετά από έναν χρόνο ...τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα σου απάντησα και πιο πάνω...

Η Αππλ δεν τηρούσε τίποτα από αυτά είτε χαλασμένο είτε ελαττωματικό, οι διορίες ήταν πάντα οι ίδιες.

 

Μετά από έναν χρόνο ...τίποτα.

Εχω παραδειγμα οπως σου ειπα που επισκευαστηκε δωρεαν macbook pro 15" με προβληματικη καρτα γραφικων nvidia μετα τον 1ο χρονο, ακριβως επειδη το συγκεκριμενο προβλημα θεωρειται κατασκευαστικο προβλημα(="πραγματικο ελαττωμα") και οτι ουσιαστικα υπηρχε κατα την παραδοση σε λανθανουσα μορφη.

 

Εσυ που λες οτι δεν σου επισκευασαν "πραγματικο ελαττωμα που υπηρχε κατα την παραδοση" , τι ειδους ελαττωμα ηταν; Μηπως ηταν απλη βλαβη; Υπηρχε κατα την παραδοση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ιδιο λεω, ισως δεν το εξεφρασα σωστα.

Η ευρωπαικη οδηγια(1999/44/ΕΚ και οχι η ιστοσελιδα της ΕΕ, που δεν εχει πραγματικα καμμια νομικη υποσταση) δεν υπερισχυει του εσωτερικου δικαιου.

 

Σημασια εχει ο ΝΟΜΟΣ 3043, που ενσωματωσε την ευρωπαικη οδηγια 1999/44/ΕΚ, οπως ηταν υποχρεωμενη να κανει η χωρα μας.

 

Μια χαρα εχει επισκευασει δωρεαν macbook pro 15" γνωστου μου που ειχε κατασκευαστικο προβλημα(="πραγματικο ελαττωμα") με την nvidia καρτα γραφικων.

 

Ποτε; Τώρα η πριν από ένα χρόνο ίσως το πολύ.

 

Ο καινούργιος νόμος ίσχυε ήδη.

 

Γιατί πιο παλιά δεν παίζει.

 

Άσε που αν ήταν και αναγνωρισμό πραγματικό λάθος από εργοστάσιο, εννοείται ότι θα του την αλλάζαν. 

Δεν την παίρνει να το κάνει πολύ θέμα...είναι και η δυσφήμηση βλέπεις. Τα χτυπητά προσπαθούμε να σβήσουμε γρήγορα, τα αλλα που δεν κάνουν και τόσο μπαμ τι γίνεται; και που δεν φταίει σε καμια περίπτωση ο καταναλωτής.

 

Όπως μου βγήκε να πει μετά από 2,3 χρόνια ότι όντως μπορεί όλα τα iPod iPhone κτλ να 'παραείναι' είναι λίγο ευαίσθητα στην υγρασία! με αποτέλεσμα έκανες μπάνιο στο σπίτι σου, το τηλέφωνο διπλα στο πλυντήριο, μετά από μερικές μέρες κόκκινος ο αισθητήρας για την υγρασία, εκτος εγγύηση το τηλ. ιΠοδ.

thnx Apple...

 

 

Και μην κοιτας σε έναν φίλο γνωστό τι έκανε. Το σύνολο κοιτα. Και ξέρω τι σου λέω μιας που ασχολούμαι χρονια με την Μακ κοινότητα και της Ελλάδος και του εξωτερικού που βρίσκομαι.

Και δεν θυμάμαι ποτε την Αππλ σε στιγμές γενναιοδωρίας σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αν από τον νομο μπορούσε να αποφύγει την αντικατάσταση, η τη δωρεάν επισκευή, το έκανε και με μεγάλη χαρα.

 

Παθών ο ίδιος ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποτε; Τώρα η πριν από ένα χρόνο ίσως το πολύ.

Οχι, μιλαμε για λαπτοπ του 2008 με το γνωστο κατασκευαστικο προβλημα στην nvidia καρτα γραφικων.

http://support.apple.com/kb/TS2377

 

 

 

The NVIDIA GeForce 8600M GT graphics processor repair extension program ended on December 7, 2012This program provided extended repair coverage for a period of four years from the date of purchase, and as of Dec 7th 2012, it is unlikely products qualify for this extended repair coverage. 

Specific products affected:

  • MacBook Pro 15-inch and 17-inch models with NVIDIA GeForce 8600M GT graphics processors
    • MacBook Pro (17-inch, 2.4GHz)
    • MacBook Pro (15-inch, 2.4/2.2GHz)
    • MacBook Pro (Early 2008)
  • These computers were manufactured between approximately May 2007 and September 2008

Οπως βλεπεις, δεν το εκανε μονο στον γνωστο μου.

 

Υπαρχουν και αλλα παραδειγματα με "πραγματικα ελαττωματα" που η apple τα επισκευαζει εκτος εγγυησης.

 

Ο καινούργιος νόμος ίσχυε ήδη.

 

Γιατί πιο παλιά δεν παίζει.

Οπως σου ειπα παιζει πιο παλια, αν ειναι πραγματικο ελαττωμα που προυπηρχε κατα την παραδοση.
Επισης , δεν υπαρχει καινουριος και παλιος νομος οπως λανθασμενα γραφεις.
Ειναι ο ΝΟΜΟΣ 3043 του 2002.
 
Αν θεωρεις οτι υπαρχει καινουριος νομος, πες μας τον αριθμο του και την χρονολογια του για να πηγαινουμε με αυτον να διεκδικουμε τον 2ο χρονο εγγυησης.
Δεν υπαρχει ομως. ;)
 

Όπως μου βγήκε να πει μετά από 2,3 χρόνια ότι όντως μπορεί όλα τα iPod iPhone κτλ να 'παραείναι' είναι λίγο ευαίσθητα! στην υγρασία, με αποτέλεσμα έκανες μπάνιο στο σπίτι σου, το τηλέφωνο διπλα στο πλυντήριο, μετά από μερικές μέρες κόκκινος ο αισθητήρας για την υγρασία, εκτος εγγύηση το τηλ. ιΠοδ.

thnx Apple...

Αυτα που περιγραφεις δεν ειναι πραγματικα ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση, οποτε λογικο να μην στα αλλαξει.

Για αυτο σε ρωτησα συγκεκριμενα:

 

Εσυ που λες οτι δεν σου επισκευασαν "πραγματικο ελαττωμα που υπηρχε κατα την παραδοση" , τι ειδους ελαττωμα ηταν; Μηπως ηταν απλη βλαβη; Υπηρχε κατα την παραδοση;

--------------------

 

 

Και μην κοιτας σε έναν φίλο γνωστό τι έκανε. Το σύνολο κοιτα. Και ξέρω τι σου λέω μιας που ασχολούμαι χρονια με την Μακ κοινότητα και της Ελλάδος και του εξωτερικού που βρίσκομαι.

Και δεν θυμάμαι ποτε την Αππλ σε στιγμές γενναιοδωρίας σε τέτοιες περιπτώσεις.

Εδω μερικα απο τα επισημα προγραμματα που καλυπτουν συγκεκριμενα "πραγματικα ελαττωματα" εκτος εγγυησης:

https://www.apple.com/support/exchange_repair/

Πχ:

iMac 1TB Seagate Hard Drive Replacement Program

Apple has determined that certain Seagate 1TB hard drives used in 21.5-inch and 27-inch iMac systems may fail. These systems were sold between October 2009 and July 2011.

The program covers affected iMacs for three years after the first retail sale of the unit. 

 

Και υπαρχουν και μερικα "πραγματικα ελαττωματα" που τα καλυπτουν unofficial εκτος εγγυησης και δεν ειναι σε αυτην την λιστα.

Αν από τον νομο μπορούσε να αποφύγει την αντικατάσταση, η τη δωρεάν επισκευή, το έκανε και με μεγάλη χαρα.

Ουτε τωρα την υποχρεωνει κανενας ΝΟΜΟΣ, εκτος και αν μιλαμε για πραγματικα ελαττωματα που υπηρχαν κατα την παραδοση.

Αν πιστευεις οτι κατι αλλαξε στη νομοθεσια, παρεθεσε το ΝΟΜΟ που την υποχρεωνει για να ειμαστε ολοι ανετοι οταν πηγαινουμε για επισκευη στον 2ο χρονο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Ναι έχεις δίκιο..ο νομος δεν είναι καινούργιος. Εμείς στην Ελλάδα τον μάθαμε πριν έναν χρόνο λόγο της όλης αναστάτωσης.

 

β) Του 2008 και του τον φτιάξαν τώρα πρόσφατα;; Κάτι δεν πάει καλα εδώ.

 

γ) Πως δεν είναι πραγματικό ελάττωμα. Ποιος έφτιαξε τόσο ευαίσθητο τον αισθητήρα;; Εγώ;

Αφού έβγαλε και εσωτερική εγκύκλιο πριν κάνα δυο χρονια, για να είναι στο σερβις πιο ελαστικοι στην επισκευή των τηλ.ιποδ και να μην τα βγάζουν αμέσως εκτος εγγύησης!

 

Και γιατί κολλας στο πραγματικό ελάττωμα. Το παραπάνω για σένα δεν είναι ένα ελάττωμα;;

Και ποιος ευθύνεται;; Εγώ;;

Και πόσος κόσμος τόσα χρονια βγήκε εκτος εγγύησης και πλήρωσε από την τσέπη του για κάτι που δεν έφταιγε;

Και τι έκανε στην τελική η Αππλ για αυτό;

 

Πόσες άλλες κομπίνες θα σκαρφιστούν για να γλιτώσουν κάνα φραγκο. Λες και βγάζουν λίγα.

 

Και ξανά γραφω λοιπόν εγώ, με τον φόβο να γινω κουραστικός, και ας απαντήσεις εσύ πάλι περί πραγματικού η μη ελαττώματος. 

 

΄΄''Αυτό που λίγοι γνωρίζουν ωστόσο είναι ότι ο Αστικός Κώδικας, μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ορίζει ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια από την αγορά του προϊόντος κάθε κατασκευαστικό ελάττωμα επισκευάζεται δωρεάν, ενώ την ευθύνη απέναντι στον καταναλωτή έχει πρωταρχικά το κατάστημα αγοράς! «Είναι λοιπόν παντελώς παράνομη η πρακτική των καταστημάτων να παραπέμπουν τους καταναλωτές στην αντιπροσωπεία, καθώς και να τους “φορτώνουν” με έξοδα αποστολής και επισκευής. Οσο όμως αγνοούν τα δικαιώματά τους παραμένουν απροστάτευτοι απέναντι στην αυθαιρεσία» σχολιάζει ο κ. Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος της Γενικής Ομοσπονδίας Καταναλωτών Ελλάδος.''

 

 

Από εκεί και πέρα συνέχισε να μου λες ότι νομικά δεν υφίστανται αυτά τα δυο χρονια!! 

 

Ο καθένας όπως προανάφερα και νωρίτερα, είναι άξιος των πράξεων του. 

 

Ας αφήσει λοιπόν να του υποδεικνύουν τους νομους κάθε Πλαίσιο και Γερμανός (πχ), και ας βγαίνει πάντα εκτος εγγύησης γιατί δεν πληροί τις προϋποθέσεις περί 'πραγματικού ελαττώματος' η μη της Αππλ και της κάθε Αππλ η Γερμανού. ;-)

 

Και καπου εδώ αφήνω αυτή την όμορφη συζήτηση και πάω να την πέσω, γιατί αύριο είναι μια δύσκολη μερα.

Τι αύριο δλδ σε 2 ώρες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) Τουλαχιστον συμφωνησαμε οτι δεν ειναι καινουριος ο νομος.

Μπορεις να παραθεσεις ομως τον αριθμο του και την χρονολογια του για να πηγαινουμε με αυτον να διεκδικουμε τον 2ο χρονο εγγυησης; Για να ειμαστε ολοι ανετοι οταν πηγαινουμε για επισκευη στον 2ο χρονο.

 

β) Δεν ειπα οτι του το εφτιαξαν προσφατα. Του το εφτιαξαν εκτος της μονοετους εγγυησης, συγκεκριμενα νομιζω ηταν καπου μεσα στο 2010.

 

γ) Δεν ειναι που κολλαω εγω και αν κολλαω στο "πραγματικο ελαττωμα που υπηρχε κατα την παραδοση".  Ειναι το τι λεει ο ΝΟΜΟΣ.

-----------------------

 

Οπως σου ειπα και προηγουμενως:

καλυτερα απο το να εκφραζουμε την αποψη μας("το μακρυ μας και το κοντο μας" και αυτο παει και για τους 2 μας) ειναι να παραθετουμε το νομο ή ακομα και το τι λεει η apple. 

 

Οποτε αντι να παραθετουμε την αποψη του καθε Γιώργου Λεχουρίτη που επικαλειται το "Αστικο Δικαιο μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία",

καλυτερα ειναι να παραθετουμε κατευθειαν το ΙΔΙΟ το "Αστικο Δικαιο μετά την εναρμόνισή του με την ευρωπαϊκή νομοθεσία", δηλαδη το ΝΟΜΟ 3043 του 2002.

 

Γιατι στο δικαστηριο νομικα στεκει ο ΝΟΜΟΣ, οχι η λανθασμενη αποψη του Γιώργου Λεχουρίτη.

------------------------------

Δεν ξερω αν το ειδες πιο πριν, το ξαναβαζω και εδω:

 

Τελος, η σελιδα της ΕΕ απο οπου ειναι το παραδειγμα που παρεθεσες προηγουμενως ειναι πραγματικα μεσα στις αντιφασεις. Δες τι γραφει:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm

Η διετής περίοδος εγγύησης αρχίζει με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση.

Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της διαφήμισης. Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει επίσης να αποδείξετε εσείς οι ίδιοι ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε.

 

και εδω η αγγλικη version της σελιδας:

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_en.htm

The two-year guarantee period starts as soon as you receive your goods. In some EU countries you must inform the seller of the fault within two months of discovering it otherwise you may lose your right to the guarantee.

Within six months from receipt of the goods, you just need to show the trader that they are faulty or not as advertised. But, after six months in most EU countries you also need to prove yourself that the defect already existed on receipt of the goods, for example, by showing that the defect is due to the poor quality of materials used.

 

Λεει με λιγα λογια, αυτο που λεει και η apple:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

 

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

και εδω η υποσημειωση 1:

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

 

------------------------------------------------------

Καλη ξεκουραση, ωραια η συζητηση μας, παω και εγω να την πεσω, αλλα τουλαχιστον εχω 3 ωρες ξεκουραση ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...