Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση apple


Naciaa17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φιλε iluxus, η apple εχει δωσει επισημη απαντηση εγγραφως, την οποια μάλιστα παρεθεσες κ εσυ.

 

Εδω ξανα:

https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/

2 έτη (ελάχιστο) από την ημερομηνία παράδοσης.1"

και εδω η υποσημειωση 1:

1 .Στα περισσότερα κράτη-μέλη της ΕΕ, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις μόνο για ελαττώματα που υπήρχαν κατά την παράδοση. Υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως είναι η Δημοκρατία της Τσεχίας και η Ρουμανία. Η ευθύνη για την απόδειξη ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση (συμπεριλαμβανομένων των λανθανόντων ελαττωμάτων), μεταφέρεται συνήθως στον καταναλωτή, μετά από μια περίοδο 6 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης.

Ακομα βέβαια να παραθέσεις τον αριθμό του νομου που επικαλεισαι, γιατί αραγε;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χαχαχα...Ο ΝΟΜΟΣ είναι ΝΟΜΟΣ. :Ρ

 

Και τώρα μου το λέτε ρε παιδιά! Δεν μου το λέγατε πιο πριν μπας και γλίτωνα και καμία παράγραφο.

 

Λέω και εγώ, ο μόνος είμαι που το βλέπει έτσι το πράμα. Τώρα κατάλαβα ότι το είχατε ήδη εξαντλήσει το θέμα.  

 

Ευτυχώς που δεν έφτασα στις 12 σελίδες και εγώ, και κάπου την ψυλλιάστηκα την κατάσταση και το σταμάτησα. ;-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε iLuxus, το ειχα ποσταρει και αρχικα οτι εχει ξαναγινει η συζητηση:

Βεβαια σε εκεινο το thread βλεπαμε και παλι καποιους να λενε για 2 χρονια εγγυηση και να ποσταρουν για αποδειξη την σελιδα της apple, κοβωντας ομως επιτηδες το σημειο που μιλαει για πραγματικα ελαττωματα και μετα εκαναν τους κινεζους.

 

Οπως και οταν ποσταρανε για καποιον υποθετικο ξεκαθαρο νομο, που ποτε ομως δεν παρεθεσαν..

 Ο νομος ειναι ξεκαθαρος.  Διαθεση θελει και οχι ωχαδερφισμο.

Και αφου ποσταρουν επιτηδες κομμενη την σελιδα της apple ή μιλανε για υποθετικο νομο που δεν παραθετουν, περνανε στην ειρωνια...

------------------------------------------------

 

Οπως ομως εχω πει τοσες φορες, καλυτερα απο το να εκφραζουμε την αποψη μας("το μακρυ μας και το κοντο μας" και αυτο παει και για ολους μας) ειναι να παραθετουμε το νομο ή ακομα και το τι λεει η apple. 

 

Το γιατι καποιοι αποφευγουν να το κανουν ή παραθετουν μονο ενα κομματι απο αυτα που γραφει η apple ειναι καπως περιεργο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το κλειδί είναι σε μια δυο λέξεις - κ μια παράγραφο.

 

Η μια λέξη είναι "Ελάττωμα" άλλη ερμηνεία δίνουμε εμείς στην ζωή μας και άλλη ο νομοθέτης,

Αυτά που γράφει η Αππλε βάζοντας έξυπνα την λέξη "συνήθως" ανάμεσα, δεν ισχύουν στην Ελληνική νομοθεσία αντιθέτως ο κατασκευαστής πρέπει να αποδείξει ότι δεν υπήρχε ελάττωμα,ώστε να μην είναι υπόχρεος.

 

Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ διαβάζοντας τον 2251/94.

Από εκεί και πέρα όμως υπάρχει το "δεδικασμένο" που είναι ισχυρότερο όλων και δεδικασμένο μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι έχουν εξυπηρετηθεί εγγυήσεις πάνω από το ένα έτος.

Σίγουρα για να συμβεί αυτό,κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι νομικοί της Apple φαντάζομαι από εμάς εδώ,τουλάχιστον στην ερμηνεία των νόμων,και δεν θα έκαναν κάποια χάρη σε κάποιους τυχαία,...

 

Πέρα απ'ολα αυτά όμως αυτό που πρέπει να προσέξουμε και να απαιτούμε κάθε φορά ως καταναλωτές είναι στην απόδειξη να αναγράφεται και ο χρόνος εγγύησης.. νομίζω ότι είναι ότι πιο σημαντικό - ξεκάθαρο - απολύτως νόμιμο και μας γλυτώνει απο διάφορες στενάχωρες καταστάσεις όσοι με δικαιολογία την μηχανογραφημένη απόδειξη δεν το πράττουν μπορούν να το προσθέσουν με στυλό σφραγίδα κ υπογραφή. Όποιος το αρνείται πρέπει να απομονώνεται..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα ..πες μου ότι τρολαρεις να γελάσουμε μαζι.

 

Ξέρεις είμαι άνθρωπος με χιούμορ και εγώ. ;-)

 

Μαλλον εσυ τρολαρεις. Θα μας τον δειξεις τον νομο; ναι η οχι;

Πολυ ωραια θα ηταν να εχει 2 χρονια εγγυηση αλλα δυστυχως εχει 1

Αν σε εξυπηρετησαν τον 2ο χρονο, το καναν χωρις να εχουν υποχρεωση, και καλα εκανες που μας το ειπες για να προσπαθησουμε και εμεις αν τυχον συμβει κατι

Αλλα τυπικα η εγγυηση ειναι 1 χρονος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 χρόνια.

 

Τον νόμο ψάξε τον μόνος σου. 

Δεν είμαι ο συνήγορος του πολίτη, ούτε το ΚΕ.Π.ΚΑ

 

Αν πιστεύεις ότι επιχειρήσεις σαν την Αππλ η ακόμα και τις δικες σας στην Ελλάδα (Πλαίσιο Γερμανός κτλ) σαν τα αλλάζουν χατιρικά, δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω την κατάσταση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς να πάρεις δωρεάν επισκευή το 2ο χρόνο, χωρίς φωνές, απειλές και τσακωμούς, τότε ή το λένε "εγγύηση" ή ελαττώματα κατά την παράδοση" ή όπως αλλιώς, νομίζω λίγο ενδιαφέρει τον χρήστη...το θέμα είναι ότι μέχρι τώρα η πρώτη απάντηση που παίρνεις αν πας μετά τον 1ο χρόνο είναι "εγγύηση τέλος, πλήρωσε"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ φιλε μου η κοπέλα που άνοιξε το τοπικ, και πηρε τηλέφωνο και της είπανε δυο χρόνια εγγύηση, μας λέει ψέματα; 

Το παιδι που πηρε την αντιπροσωπεία της Αππλ στην Ελλάδα και του είπανε δυο χρονια εγγύηση και αυτός δεν κατάλαβε καλά;;

 

Τι μαζοχισμός είναι αυτός ρε παιδιά να επιμένετε σε καταστάσεις που είναι αφενός λάθος, αλλά και αφετέρου προς ζημία σας.

 

 

Μνησθητι μου κύριε και θαυμαστά τα έργα σου....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιγράφω από το άλλο topic:


 


Η εγγύηση της Apple ως κατασκευαστή είναι ένας χρόνος.


 


Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα βάσει νόμου για προβλήματα ή ελλείψεις που υπήρχαν κατά την παράδοση να ζητήσει την αποκατάσταση τους από τον πωλητή εντός 2 χρόνων. Ότι εμφανιστεί στους πρώτους έξη μήνες θεωρείται ότι υπήρχε κατά την παράδοση. Μετά από αυτό ο αγοραστής (αυτός έχει την αξίωση) θα πρέπει να αποδείξει ότι υπήρχαν εξαρχής.


 


Παρένθεση: Επειδή έχουμε κολλήσει στον όρο εγγύηση, ο συγκεκριμένος νόμος καλύπτει και περιπτώσεις που για παράδειγμα αγοράσαμε ένα PC με 7990 αλλά ανακαλύψαμε στο 15μηνο ότι μας το έχουν δώσει με 7970, δηλαδή δεν αφορά μόνο βλάβες. 


 


Στην πράξη μου έχουν τύχει περιπτώσεις που ο πωλητής κάνει τον Κινέζο και  τελικά δεν έβγαλα άκρη και άλλες που μου το έχει προτείνει αυτός πριν καν το αναφέρω και έχω εξυπηρετηθεί μετά το τέλος της εγγύησης. Είναι θέμα σοβαρότητας και σεβασμού προς τον πελάτη και όχι φιλευσπλαχνίας. 


 


Τέλος η πολιτική της Apple ( ή άλλης αντίστοιχου μεγέθους εταιρείας) καθορίζεται σε κεντρικό επίπεδο και δημοσιεύεται στο site της. Θεωρητικά όποιον και να ρωτήσεις θα πρέπει να σου πει τα ίδια. Σε περίπτωση που κάποιος πολύ χαμηλά στην αλυσίδα λέει κάτι διαφορετικό, δεν τίθεται συζήτηση ποιον θα πρέπει να πιστέψουμε (και ποια θα είναι η τύχη του εργαζομένου αν τον πάρουν χαμπάρι).


Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε μου δεν λεμε κάτι αντίθετο με την Αππλ.

Ένας χρόνος είναι από την Αππλ, και ο δεύτερος χωρίς αξίωση, και χωρίς να αποδείξεις και νομικά, (δεν λέω βεβαια να έριξες κάτω τον υπολογιστή και να τον έσπασες), έχεις κάλυψη εγγύηση λέω και πάλι 2 χρόνια.

 

Και επειδή βλέπω ότι είναι φαύλος κύκλος η υπόθεση τελικά, και καταλήγουμε σε συζητήσεις τύπου αν έκανε η κότα το αυγό η το αυγό την κότα, λέω να πάω παρακάτω σε κάνα άλλο ενδιαφέρον τοπικ. 

 

Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο για όσους συνεχίσουν την συζήτηση,  γιατί θα το χρειαστούν.  ;-)

Επεξ/σία από iLuxus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου δεν λεμε κάτι αντίθετο με την Αππλ.

Ένας χρόνος είναι από την Αππλ, και ο δεύτερος χωρίς αξίωση, και χωρίς να αποδείξεις κάτι νομικά, (δεν λέω βεβαια να έριξες κάτω τον υπολογιστή και να τον έσπασες), έχεις κάλυψη εγγύηση λέω και πάλι 2 χρόνια.

Αυτο προκυπτει απο αυτα που παρεθεσες απο την σελιδα της apple, μιας και δεν λετε κατι αντιθετο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ φιλε μου η κοπέλα που άνοιξε το τοπικ, και πηρε τηλέφωνο και της είπανε δυο χρόνια εγγύηση, μας λέει ψέματα; 

Το παιδι που πηρε την αντιπροσωπεία της Αππλ στην Ελλάδα και του είπανε δυο χρονια εγγύηση και αυτός δεν κατάλαβε καλά;;

 

Τι μαζοχισμός είναι αυτός ρε παιδιά να επιμένετε σε καταστάσεις που είναι αφενός λάθος, αλλά και αφετέρου προς ζημία σας.

 

 

Μνησθητι μου κύριε και θαυμαστά τα έργα σου....!

Φίλε μου, δυστυχώς εννοείται, αλλά ξέρω πάρα πολλές περιπτώσεις που ο πελάτης πήγε σε ΓΕΡΜΑΝΟ, VODAFONE κλπ μετά τον 1ο χρόνο και του είπαν ότι η εγγύηση έχει λήξει. Μόνο όσοι το κυνήγησαν εξυπηρετήθηκαν και πάλι όχι όλοι. Εννοείται ότι όλοι αυτό θέλουμε, να πάμε στους 20 μήνες με πρόβλημα και να μας πουν οκ έχεις εγγύηση. Δυστυχώς ξαναλέω, εδώ στην Ελλάδα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν συμβαίνει αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...